Toyota: Μία από τις μεγαλύτερες ανακλήσεις στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας θα γίνει άμεσα, με σοβαρό πρόβλημα. Προσοχή… Οι μπαταρίες που είχαν πάνω τους τα Toyota RAV4 που βγήκαν στην αγορά από το 2013 μέχρι το 2018, έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Μία μπαταρία υπάρχει στο αυτοκίνητο για πληθώρα λόγων. Έτσι κι αλλιώς, χωρίς ρεύμα δεν παίρνει μπρος ο κινητήρας και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, χωρίς ρεύμα και μπαταρία κυριολεκτικά δεν έχεις αυτοκίνητο.
Τα Toyota RAV4 της πενταετίας μεταξύ 2013 και 2018 αποδείχθηκε πως πάσχουν σοβαρά σε αυτό τον τομέα. Πιο συγκεκριμένα, φάνηκε πως υπό συγκεκριμένες συνθήκες, η μπαταρία τους φεύγει από τη θέση της, προκαλώντας βραχυκύκλωμα και αυξάνοντας σοβαρά την πιθανότητα μίας φωτιάς.
Για αυτόν τον πολύ σοβαρό λόγο λοιπόν, η Toyota έχει ξεκινήσει τις ανακλήσεις, μετρώντας ήδη πάνω από 1.8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αρχής γενομένης από τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
Οι Ιάπωνες αναγνώρισαν το πρόβλημα, βρίσκοντας μπαταρίες στο RAV4 οι οποίες αν και είχαν το σωστό μέγεθος για τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, είχαν μικρότερο πάνω μέρος. Αυτόματα λοιπόν, υπήρχε χώρος για την μπαταρία να… κουνηθεί.
Σύμφωνα με την Toyota, αυτή η αστοχία μπορεί να προκαλέσει επαφή της μπαταρίας με τον σφικτήρα συγκράτησης και να φέρει βραχυκύκλωμα, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα φωτιάς.
Η ιαπωνική εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει ακόμα πόσες φωτιές και τραυματισμοί έχουν προκληθεί από αυτό το σοβαρό θέμα του αυτοκινήτου της.
Μέχρι στιγμής, μόλις 11 παράπονα έχουν γνωστοποιηθεί από χρήστες και αυτά δημοσιοποιήθηκαν από την αμερικανική Διοίκηση Κυκλοφορίας Αυτοκινητοδρόμων. το 2021. Τέσσερα εξ αυτών μάλιστα, συνέβησαν ενώ το αυτοκίνητο ήταν σβηστό.
Στην Toyota βρίσκονται σε μία κατάσταση αυτή τη στιγμή όπου ετοιμάζουν διορθώσεις. Όταν αυτές έχουν σιγουρευτεί και ολοκληρωθεί, τότε οι αντιπροσωπείες αναμένεται να αλλάξουν τις μπαταρίες και τα σχετικά περιβλήματα των RAV4 με νέες και βελτιωμένες εκδοχές.
Ο κατασκευαστής ενημέρωσε κιόλας, πως αυτή η σημαντική αλλαγή θα φτάσει στα αυτοκίνητα των κατόχων στα τέλη Δεκεμβρίου.
Toyota: Με σπορ διάθεση και δυναμική εμφάνιση
Η Toyota προσθέτει τα χαρακτηριστικά GR Sport στο RAV4 δημιουργώντας ένα πιο σπορτίφ look στο κλασικό της και πάντα ικανό SUV.
Ακολουθώντας την συνήθη πρακτική της που έχει σε όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της, η Toyota φέρνει στην αγορά την έκδοση με τα χαρακτηριστικά GR Sport και για το RAV4. Μία έκδοση που θα υπάρχει τόσο στο “απλό” υβριδικό όσο και στην έκδοση PHEV.
Οι αλλαγές, όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα μοντέλα στις αντίστοιχες εκδόσεις, είναι κατά βάση αισθητικές και εστιάζονται κυρίως στη μάσκα η οποία έχει την αποκλειστική εισαγωγή με την κυψελωτή γρίλια.
Υπάρχουν επίσης μικρές αισθητικές επεμβάσεις γύρω από τα φωτιστικά σώματα και ένας διαφορετικός προφύλακτήρας που προσδίδουν μία πιο δυναμική εμφάνιση στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.
Στο πίσω μέρος υπάρχει επέκταση σε μαύρο γυαλιστερό πλαστικό περιμετρικά της πόρτας του πορτ-μπαγκάζ, ένας νέος προφυλακτήρας με “μεταλλική” επέκταση στο κάτω μέρος και το σήμα GR το οποίο βρίσκεται επίσης και στο εμπρός μέρος.
Η έκδοση αυτή έχει αποκλειστικής σχεδίασης τροχούς των 19 ιντσών, σχεδιασμένες για χαμηλότερο βάρος και μεγαλύτερη αντοχή.
Είναι βαμμένες επίσης σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, όπως επίσης και άλλα στοιχεία του αυτοκινήτου όπως τα καλύμματα των καθρεπτών ή τα πλαϊνά προστατευτικά στα φτερά και τις πόρτες. Υπάρχουν επίσης νέες επιλογές χρωμάτων και διχρωμίες για το αμάξωμα.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μαύρο χρώμα, με νέα δερμάτινα σουέντ καθίσματα με ασημένιες ραφές και το λογότυπο GR στα προσκέφαλα. Ο διάκοσμος τονίζεται από σκούρες γκρι λεπτομέρειες στο ταμπλό, το τιμόνι και την κονσόλα, με το λογότυπο GR να εμφανίζεται επίσης στο τιμόνι.
Στην έκδοση αυτή είναι στάνταρ τα ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα και το Panoramic View Monitorτο οποίο περιλαμβάνει και κάμερα για να βλέπει ο οδηγός τι συμβαίνει στον δρόμο κάτω από το αμάξωμα.
Η έκδοση διατηρεί το ψηφιακό περιβάλλον της υπόλοιπης γκάμας του RAV4, με πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και οθόνη πολυμέσων 10,5 ιντσών με το τελευταίας γενιάς λειτουργικό Toyota Smart Connect.
Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στους κινητήρες. Η ανάρτηση όμως έχει δεχθεί κάποιες επεμβάσεις ώστε να γίνει πιο σπορ η οδική του συμπεριφορά. Τα εμπρός και πίσω ελατήρια είναι πλέον πιο σφιχτά, κάτι που έχει γίνει και για τα αμορτισέρ.
Η έκδοση GR Sport του Toyota RAV4 βρίσκεται ήδη στην αγορά της χώρας μας με την τιμή του να ξεκινά από 52.650 ευρώ για την απλή υβριδική και από τα 61.570 για την plug-in υβριδική.