Αν κάποιο προϊόν ή σκεύασμα δεν λείπει από το σπίτι είναι αυτό. Προσοχή, το έχετε στο ντουλάπι σας και αν το πετάξετε θα το μετανιώσετε. Διαβάστε στα xristika.gr.
Μιλάμε για το αγαπημένο – και περισσότερο στις μεγαλύτερες ηλικίες – ταπεράκι της Τupperware, η οποία ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης.
Έτσι, εκτός συγκλονιστικού απροόπτου τα αγαπημένα ταπεράκια δεν θα ξαναβγουν σε κυκλοφορία.
«Εδώ και μερικά χρόνια, η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί σημαντικά από ένα δύσκολο μακροοικονομικό περιβάλλον», δήλωσε η Λόρι Αν Γκόλντμαν, η διευθύνουσα σύμβουλος της επιχείρησης η οποία κατέθεσε αίτημα προστασίας βάσει του κεφαλαίου 11 της αμερικανικής νομοθεσίας περί πτωχεύσεων.
«Συνεπώς εξετάσαμε πολλές επιλογές στρατηγικής και κρίναμε» ότι το να τεθούμε υπό τον νόμο προστασίας για τις πτωχεύσεις ήταν «η καλύτερη λύση», καθώς θα μας προσφέρει «την απαραίτητη ευελιξία» για τον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό της εταιρείας μας, εξηγεί η διευθύνουσα σύμβουλος στα έγγραφα της διαδικασίας χρεοκοπίας.
Η εταιρεία, η οποία έχει έδρα στο Ορλάντο της Φλόριντα, θέλει να συνεχίσει να εργάζεται στη διάρκεια της διαδικασίας και σχεδιάζει να συνεχίσει να πληρώνει τους υπαλλήλους της και τους προμηθευτές της, διευκρίνισε επίσης η Γκόλντμαν.
Την Τρίτη, είχε ανασταλεί η διαπραγμάτευση των μετοχών της Tupperware στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Πώς ξεκίνησε η εταιρεία Tupperware
Η Tupperware, που ξεκίνησε το 1946, είχε γίνει ένα κοινωνικό φαινόμενο, καθώς τα προϊόντα της μπήκαν σε εκατομμύρια αμερικανικά νοικοκυριά και όχι μόνον χάρη στην αποτελεσματικότητα του δικτύου αντιπροσώπων της.
Τα “τάπερ”, τα αεροστεγή πλαστικά σκεύη της εταιρείας για τη διατήρηση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα των τροφίμων, κυκλοφόρησαν αρχικά στα καταστήματα, χωρίς ωστόσο να έχουν αρκετή ζήτηση.
Η επιχείρηση επινόησε τότε την αρχή των «συναντήσεων Tupperware», επιδείξεις που γίνονταν στο σπίτι ενός ή μιας αντιπροσώπου για ομάδα πιθανών αγοραστών.
Το 2017 η εταιρεία που είχε ιδρύσει ο Αμερικανός εφευρέτης Ερλ Τάπερ είχε ακόμη πάνω από τρία εκατομμύρια αντιπροσώπους στον κόσμο.
Η Tupperware αποδυναμώθηκε από την εμφάνιση του διαδικτυακού εμπορίου, την διανομή γευμάτων και τα πλαστικά μιας χρήσης, που έθεσαν σε αμφισβήτηση το μοντέλο της.
Η επιχείρηση προσπάθησε να προσαρμοστεί αναπτύσσοντας τις πωλήσεις της στο ίντερνετ και συνάπτοντας συμφωνίες διανομής με αλυσίδες καταστημάτων, αλλά δεν κατάφερε να σταματήσει την πτώση της.
Σκάει τεράστια βόμβα με πασίγνωστο σούπερ μάρκετ – Τι διέρρευσε
Οι πωλήσεις του μεγάλου σούπερ μάρκετ έχουν εκτοξευτεί και η αλυσίδα ετοιμάζει πολλές προσφορές για την περίοδο των Χριστουγέννων.
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Αγγλία, γνωστή για τα εκπτωτικά της προϊόντα, Aldi έσπασε ρεκόρ και σημείωσε άλμα στα ετήσια κέρδη λόγω των πωλήσεων ρεκόρ. Και δεν επαναπαύεται στις δάφνες του, αλλά ανοίγει κι άλλα καταστήματα.
Τα Aldi στη Βρετανία έχουν περίπου 1.000 καταστήματα, τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν στα £536,7 εκατ. το 2023 από £152,6 εκατ. το προηγούμενο έτος.
Οι πωλήσεις αυξήθηκαν σχεδόν 16% στα £17,9 δισεκατομμύρια από £15,5 δισεκατομμύρια, η ισχυρότερη περίοδος ανάπτυξης πωλήσεων ποτέ, είπε η εταιρεία, καθώς οι αγοραστές συνέχισαν να δίνουν προτεραιότητα στην αξία παρά την πτώση του πληθωρισμού, ανέφεραν οι Financial Times.
Η αλυσίδα, της οποίας η ανάπτυξη επιβραδύνεται σύμφωνα με ορισμένα στοιχεία για το μερίδιο αγοράς, δήλωσε ότι θα ανοίξει 23 νέες τοποθεσίες στο Ηνωμένο Βασίλειο πριν από το τέλος του έτους.
Σούπερ μάρκετ: Νέα καταστήματα
Στα άμεσα σχέδιά της είναι δώσει πάνω από £800 εκατομμύρια για να ενισχύσει την επέκτασή της σε ολόκληρο το Ηνωμένο Βασίλειο στη μεγαλύτερη ετήσια επένδυσή της.
Το εκπτωτικό σούπερ μάρκετ δήλωσε ότι εκτός από τα 23 νέα καταστήματα, μέχρι το τέλος του έτους θα ανακαινίσει άλλα 100 καταστήματα ως μέρος των επενδυτικών σχεδίων ρεκόρ.
Η Aldi – το τέταρτο μεγαλύτερο σούπερ μάρκετ της Βρετανίας με πάνω από 1.020 καταστήματα και περισσότερους από 45.000 υπαλλήλους, ανακοίνωσε δήλωσε ότι θα δαπανήσει επίσης 1,4 δισεκατομμύρια λίρες για την επέκταση σε διάστημα δύο ετών καθώς εργάζεται προς ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο για 1.500 τοποθεσίες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σούπερ μάρκετ: Το τέστ των Χριστουγέννων
Ο Γκάιλς Χέρλι, διευθύνων σύμβουλος της Aldi UK and Ireland, δήλωσε στον Independent: «Για κάθε £1 κέρδους που δημιουργήθηκε πέρυσι, επενδύουμε £2 φέτος – ανοίγοντας περισσότερα καταστήματα και χτίζοντας την υποδομή εφοδιασμού για να φέρουμε οικονομικά προσιτά παντοπωλεία υψηλής ποιότητας σε εκατομμύρια περισσότερες οικογένειες σε όλο το μήκος και πλάτος της Βρετανίας».
Και πρόσθεσε: «Καθώς οδεύουμε προς την περίοδο αγορών των Χριστουγέννων, είμαστε έτοιμοι να λανσάρουμε τη μεγαλύτερη και καλύτερη εποχική γκάμα όλων των εποχών, συμπεριλαμβανομένων εκατοντάδων προϊόντων premium σειράς σε ασυναγώνιστες τιμές για τους πελάτες μας»
Αυτό είναι το νέο giga mall της Αθήνας: Το The Mall είναι μικρό μπροστά του
Σε τροχιά ανέγερσης βρίσκεται το νέο Mall της Αθήνας, που κατασκευάζεται στα νότια προάστια και όταν δοθεί στο κοινό θα προκαλεί δέος τόσο από τη χλιδή όσο και από τα καταστήματα που θα έχει.
Αναφερόμαστε στο The Ellinikon Mall, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο που θα έχει γίνει στην Ελλάδα, το οποίο γίνεται από τη Lamda Development.
Έτσι, τα νότια προάστια θα φιλοξενούν καθημερινά αναρίθμητους επισκέπτες.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα στο τελευταίο τρίμηνο του 2027 εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή τoυ The Ellinikon Mall, όπως αποκαλείται πλέον το Vouliagmenis Mall, βάσει των στοιχείων που δημοσιοποιεί η Lamda.
Αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη τα πρώτα έργα, μεταξύ των οποίων οι εκσκαφές που έχει αναλάβει η Άκτωρ, ενώ μέσα στο επόμενο διάστημα εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν και θα ανατεθεί σε εργολάβο το έργο της κύριας κατασκευής. Με βάση τα λεγόμενα του Οδυσσέα Αθανασίου, CEO της Lamda, αυτό θα γίνει μέχρι τον Νοέμβριο.
Σχεδιασμένο από το διεθνές αρχιτεκτονικό γραφείο AEDAS το The Ellinikon Mall με 280 καταστήματα θα είναι το μεγαλύτερο εμπορικό συγκρότημα της Ελλάδας (50% μεγαλύτερο από το The Mall Athens στο Μαρούσι) και ένα από τα μεγαλύτερα στη Νότια Ευρώπη.
Σημειώνεται ότι μέχρι στιγμής, σχεδόν τρία χρόνια νωρίτερα από την ολοκλήρωση της κατασκευής εφόσον τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα, έχει συμφωνηθεί (Signed Heads of Terms) η μίσθωση του 70% της συνολικής μισθώσιμης επιφάνειας των 90.000 τ.μ. του εμπορικού κέντρου.
Ο στόχος της Lamda είναι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους να έχει μισθωθεί το 83% του mall, το οποίο ας σημειωθεί ότι επανασχεδιάστηκε στο κομμάτι που αφορούσε τη δημιουργία γραφείων. Οι χώροι αυτοί θα μετατραπούν σε εμπορικά καταστήματα (retail), με δεδομένη και την υψηλή ζήτηση που υπάρχει. Με αυτό το δεδομένο τα 90.000 τ.μ. της μισθώσιμης επιφάνειας «ανεβαίνουν» πλέον στα 100.000 τ.μ.
Ανοίγει πριν τη Black Friday νέο τεράστιο mall στα κρυφά – Πού το χτίζουν
Το νέο mall που θα ανοίξει τις πύλες του τον Οκτώβρη δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει τα υπόλοιπα μεγάλα τύπου McArthur.
To mall που θα φιλοξενεί αλυσίδες τύπου Κωτσόβολος και ΙΚΕΑ θα ανοίξει στις 30 Οκτωβρίου στην Πάτρα και θα είναι άκρως εντυπωσιακό.
Το πρώτο μαγαζί που αναμένεται να λειτουργήσει θα είναι το IKEA, καθώς το κατάστημα της σουηδικής αλυσίδας επίπλων και οικιακού εξοπλισμού, το οποίο καταλαμβάνει το 40% του νέου εμπορικού πάρκου συνολικής εκμισθώσιμης επιφάνειας 13.900 τ.μ.
Πληροφορίες αναφέρουν πως θα ανοίξει και τεράστιο κατάστημα της αλυσίδας Κωτσόβολος, που θα αναπτυχθεί βάσει του νέου concept της εταιρείας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών υπό την ιδιοκτησία της ΔΕΗ.
Στόχος είναι τα εγκαίνια του νέου καταστήματος να γίνουν πριν τη Black Friday με τον επόμενο ορόσημο να είναι η χριστουγεννιάτικη περίοδος.
Επιπλέον, στο νέο εμπορικό πάρκο, το οποίο απαίτησε κεφάλαια ύψους 27 εκατ. ευρώ, θα κάνει ντεμπούτο στην ελληνική αγορά η Kiabi, το «βαρύ πυροβολικό» της γαλλικής μόδας χαμηλού κόστους.
Η αλυσίδα Kiabi της γνωστής γαλλικής επιχειρηματικής οικογένειας Mulliez έχει μισθώσει κατάστημα 1.300 τ.μ.
Η Ελλάδα δεν είναι άγνωστη στην πάμπλουτη οικογένεια Mulliez, καθώς δραστηριοποιείται ήδη στη χώρα μας με την αλυσίδα αθλητικών ειδών και αθλητικού εξοπλισμού Decathlon. Η τελευταία σημειωτέον έχει παρουσία στην Ελλάδα με τρία καταστήματα, όλα σε εμπορικά πάρκα (Smart Park στα Σπάτα, River West στο Αιγάλεω και Mare West στην Κόρινθο).
Με έμφαση στο value retailing, που είναι άλλωστε ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των εμπορικών πάρκων της Trade Estates, υπό την επωνυμία Top Parks, στην Πάτρα θα έχουν παρουσία και οι δύο πολωνικές αλυσίδες, Pepco και Sinsay που επεκτείνονται ταχύτατα στην ελληνική αγορά.
Επιπρόσθετα κατάστημα θα διαθέτει η αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας, καθώς και η Adidas (outlet).
Από τον κλάδο της εστίασης στο νέο εμπορικό πάρκο παρουσία θα έχει η KFC, η οποία θα αναπτύξει επίσης νέο concept στην Πάτρα.