Το νέο ελληνικό σούπερ μάρκετ που έσπασε τους κανόνες και σαρώνει: Δεν το ξέρεις

Έσκασε η είδηση για εξαγορά της νέας αλυσίδας σούπερ μάρκετ από τεράστιο όμιλο πετρελαίου. Διαβάστε στα xristika.gr.

Στον έλεγχο της ΕLETAKO LIMITED, 100% θυγατρικής της CORΕ INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E, η οποία με τη σειρά της ελέγχεται πλήρως από την ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΕ, περνά ο αποκλειστικός έλεγχος διά εξαγοράς από την εταιρία Lanius Limited του 100% των μετοχών της ZENROW Ltd.

Πρόκειται για την εταιρεία που ελέγχει κατά 100% την αλυσίδα «TWENTY 4 SHOPEN» που δραστηριοποιείται στην αγορά της μικρής λιανικής (μίνι-μάρκετς). 

Η εταιρεία «CORE INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ AE» δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου: λειτουργεί το allsmart.gr, αντιπροσωπεύει κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις για επιχειρήσεις. Επίσης δραστηριοποιείται στη διανομή και στα Logistics και στα καταστήματα ευκολίας (Convenience Stores). 

Η Τwenty Four Shopen στη χρήση του 2022 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Η αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζίραρε πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022 πέτυχε αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν 158.299 ευρώ. 

Σε τι διαφέρει από τις άλλες αυτή η αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Τα μίνι μάρκετ Τwenty Four ξεκίνησαν στις αρχές της οικονομικής κρίσης -το 2010- και σήμερα διαθέτει δίκτυο πάνω από 25 καταστημάτων από 22 το 2021 και 17 το 2021, που παραμένει ανοικτό 7 ημέρες την εβδομάδα, 24ώρες το 24ωρο ακόμη και τις αργίες. 

Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό concept από αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα mainstream σούπερ μάρκετ, που ισχύει όμως στην περίπτωση των περιπτέρων ή των all day cafe.

Το συγκεκριμένο δίκτυο εκτός από τα κλασικά προϊόντα που πoυλά ένα σούπερ μάρκετ διαθέτει και καφέ, και προϊόντα άρτου και είδη περιπτέρου, όπως είναι τα τσιγάρα. 

Παράλληλα, η αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen) εκτός από την ανάπτυξη φυσικού δικτύου μπαίνει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ενώ συνεργάζεται με τη Wolt και την efood για παραδόσεις στο σπίτι. Σε ότι αφορά το οικονομικό αποτύπωμα της οι σωρευμένες ζημίες ανέρχονταν στη χρήση του 2022 στο ποσό των 595.488,29 ευρώ, τα ίδια κεφάλαια σε 3.379.511,71 ευρώ και το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της σε 1.229.148,65 ευρώ, έναντι συνόλου κυκλοφορούντος ενεργητικού 4.115.740,79 ευρώ. 

Δεν ξανάγινε: Τα σούπερ μάρκετ ξέμειναν από το πιο ελληνικό προϊόν που υπάρχει

Κι όμως είναι αλήθεια το πιο παραδοσιακό ελληνικό προϊόν δεν υπάρχει πια στα σούπερ μάρκετ. Διαβάστε γιατί στα xristika.gr

Ευτυχώς δεν συμβαίνει στα ελληνικά… σούπερ μάρκετ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται ελλείψεις σε ντιπ, σούπες, αραβικές πίτες και τορτίγιες από τα αγγλικά σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα η ζωή των κατοίκων της Βρετανία να έχει γίνει… άνοστη.

Οι ελλείψεις σε ντιπ, σούπες και πίτες στα ράφια των σούπερ μάρκετ οφείλονται σε απεργία σε εργοστάσιο παραγωγής τροφίμων, δήλωσε συνδικαλιστικό όργανο.

Οι αγοραστές ανέφεραν ελλείψεις στο ντιπ «ταραμασαλάτα» (σ.σ. ονομάζεται έτσι και στο ράφι, αν προσέξετε την φωτογραφία!) αυτή την εβδομάδα και η Unite δήλωσε ότι περαιτέρω ελλείψεις είναι πιθανό να οφείλονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις στην εταιρεία Bakkavor στο Σπόλντινγκ του Λίνκολνσαϊρ.

Ο περιφερειακός υπεύθυνος Σαμ Χένεσι δήλωσε ότι, ως αποτέλεσμα της απεργίας, «υπάρχουν τώρα σημαντικές ελλείψεις που συμβαίνουν σε πολλά σούπερ μάρκετ πάνω και κάτω από τη χώρα».

Εκπρόσωπος της Bakkavor δήλωσε ότι υπήρξε «σύντομη διακοπή στην προμήθεια της ταραμασαλάτας» και ότι η παραγωγή θα «ενισχυθεί» σε άλλες εγκαταστάσεις για να ικανοποιηθεί η ζήτηση των καταναλωτών για το ντιπ.

Τεράστια ανατροπή με ανοιχτά μαγαζιά όλες τις Κυριακές: Τι θα γίνει

Έσκασε η απόφαση για τις Κυριακές με ανοιχτά μαγαζιά τον Δεκέμβριο και την περίοδο των Χριστουγέννων. Διαβάστε στα xristika.gr.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, Σταύρος Καφούνης έκανες τις ανακοινώσεις για τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές του Δεκεμβρίου και αυτό που αποφασίστηκε διαφέρει από τα προηγούμενα χρόνια.

Εξαιτίας της Black Friday που πέφτει 29 Νοεμβρίου, η Κυριακή 1 Δεκεμβρίου θα είναι η πρώτη Κυριακή του πρώτου μήνα του χειμώνα με ανοιχτά τα μαγαζιά. Παραδοσιακά οι δύο τελευταίες Κυριακές του χρόνου είναι επίσης ανοιχτά τα μαγαζιά για τα ψώνια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, ενώ αποφασίστηκε να ανοίξουν και ακόμη μία.

Αναλυτικά οι Κυριακές του Δεκεμβρίου με ανοιχτά μαγαζιά:

  • Κυριακή 1/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 8/12: Κλειστά τα μαγαζιά
  • Κυριακή 15/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 22/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00
  • Κυριακή 29/12: Ανοιχτά τα μαγαζιά, με ωράριο 11:00 – 18:00

Απόφαση: Βάζουν λουκέτο τα giga σούπερ μάρκετ της Ελλάδας

Οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσπαθούν να εναρμονιστούν και να συμβαδίσουν με τις εξελίξεις. Διαβάστε στα xristika.gr τις μεγάλες αλλαγές που θα κάνουν.

Έδαφος κερδίζουν τα μικρότερα σούπερ μάρκετ, με τις αλυσίδες να προσανατολίζονται στην περαιτέρω ανάπτυξή τους, καταργώντας σιγά – σιγά τις υπεραγορές και τα σούπερ μάρκετ – «μαμούθ».

Άλλωστε, σε αλυσίδες όπως ο ΑΒ Βασιλόπουλος και τα Lidl επνδύουν στα αυτόματα ταμεία αυτοεξυπηρέτησης, ενισχύοντας τα στα καταστήματά τους. Και οι πελάτες, όμως, φαίνεται πως τα προτιμούν, αφού μειώνονται οι ουρές. Η αλυσίδα Lidl στοχεύει να εγκαταστήσει αυτόματα ταμεία σε όλα της τα καταστήματα έως το 2026, ενώ ακολουθούν και άλλες μεγάλες αλυσίδες, όπως η ΑΒ Βασιλόπουλος και η METRO.

Σύμφωνα με τα στελέχη των επιχειρήσεων, τα αυτόματα ταμεία δεν αποσκοπούν στην αντικατάσταση των υπαλλήλων, καθώς η προσωπική επαφή παραμένει σημαντική για τους πελάτες. Στο πλαίσιο αυτό, τα αυτόματα ταμεία λειτουργούν επικουρικά, διατηρώντας παράλληλα το ανθρώπινο στοιχείο.

Η προτίμηση των καταναλωτών για μικρότερα καταστήματα έως 400 τ.μ., τα οποία σημείωσαν ανάπτυξη 5,8%, έναντι των υπερμάρκετ που παρουσίασαν αύξηση 3,9%, ενισχύει την τάση προς τα μικρότερα και ευέλικτα σημεία πώλησης. Οι μεγάλες αλυσίδες που ακολουθούν το μοντέλο franchise θεωρούν τα μικρά καταστήματα πιο αποδοτικά.