Δεν μιλάμε για 100 ευρώ ή κάτι παραπάνω, μιλάμε για το μπαμ του αιώνα από την εταιρεία. Θέλει να δείξει πόσο σημαντικοί είναι οι εργαζόμενοί της και το κάνει πράξη μοιράζοντάς τους 1,9 εκατ. ευρώ.
Να ξεκαθαρίσουμε πως η εταιρεία ξεπερνά τα ελληνικά σύνορα. Μιλάμε για τον Stellantis, τον πολυεθνικό ευρωπαϊκό – αμερικανικό όμιλς κατασκευής αυτοκινήτων. Σε ανακοίνωσή του ανέφερε πως θα διανείμει σχεδόν 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ φέτος με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα και τα επιτεύγματα της εταιρείας το 2023 τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε τοπικό επίπεδο, αναγνωρίζοντας την απόδοση και τη δέσμευση των εργαζομένων της σε όλο τον κόσμο.
Ένα παράδειγμα που θα πρέπει να μιμηθούν οι εταιρείες εγχώριες και μη.
Η συγκεκριμένη εταιρεία είχε δεσμευτεί από το 2021 να μοιράζεται την επιτυχία της με τους εργαζόμενους, ενισχύοντας τον πυλώνα «Care», ο οποίος είναι αφιερωμένος στους εργαζομένους της, στους πελάτες της και στον στόχο της για μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα.
Η Stellantis σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα αυτό σε 242.000 επιλέξιμους εργαζόμενους παγκοσμίως το 2024, με τις ίδιες κατευθυντήριες αρχές παροχής κινήτρων.
«Σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και ανταγωνιστικό πλαίσιο, όλοι οι εργαζόμενοι της Stellantis μπορούν να είναι υπερήφανοι για αυτό που έχουμε χτίσει μαζί τα τελευταία τρία χρόνια και θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον καθένα τους γι’ αυτό», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis Carlos Tavares.
«Παρουσιάσαμε ισχυρά αποτελέσματα απόδοσης της Εταιρείας, που μας επέτρεψαν να διανείμουμε σχεδόν 1,9 δισεκατομμύρια ευρώ σε συμμετοχή στα κέρδη και μεταβλητά μπόνους για τρίτη συνεχή χρονιά. Αυτά τα προγράμματα κατανομής κερδών και μεταβλητών πληρωμών είναι κάτι περισσότερο από μια αντανάκλαση των επιδόσεων και των επιτευγμάτων των εργαζομένων μας, είναι η δίκαιη αναγνώριση της δέσμευσής τους να επιτύχουν ως μια ομάδα», πρόσθεσε.
Αυτή είναι η κορυφαία εταιρεία εργοδότης στην Ελλάδα για το 2024 – Δεν είναι ο Καρέλιας!
Επιχειρήσεις: Ο κορυφαίος εργοδότης στην Ελλάδα ανακοινώθηκε και δεν είναι ο Καρέλιας!
Η Huawei ανακηρύχθηκε για άλλη μια φορά ως κορυφαίος εργοδότης, τόσο σε εθνικό όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της για τη δημιουργία υψηλού επιπέδου εργασιακού περιβάλλοντος.
Η διάκριση από το Top Employer Institute αποτελεί αναγνώριση της στρατηγικής της Huawei στον τομέα του ανθρώπινου δυναμικού, που περιλαμβάνει τη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη των υπαλλήλων της, τη διαχείριση του ταλέντου, και τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που ενισχύει την ευημερία και την ποικιλομορφία.
Επιπρόσθετα, η Huawei επενδύει στην προώθηση των ίσων ευκαιριών στον τομέα της τεχνολογίας, μέσω προγραμμάτων όπως το “Seeds for the Future” και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Women in Tech”. Αυτές οι πρωτοβουλίες στοχεύουν στην προώθηση της γνώσης και της καινοτομίας μεταξύ των νέων φοιτητών, καθώς και στην αντιμετώπιση του χάσματος στις ψηφιακές δεξιότητες μέσω εκπαίδευσης για γυναίκες 25-45 ετών.
Η κα. Ελίζα Αποστόλου, HR Manager της Huawei Ελλάδος, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη βράβευση αυτή για δεύτερη διαδοχική χρονιά. Επιβεβαιώνεται με τη διάκριση αυτή, η προσήλωση και η δέσμευση μας στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος με έντονο ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα, στο οποίο η διαχρονική εκπαίδευση, η ανάπτυξη του δυναμικού της, η προσέλκυση και ενσωμάτωση νέων ταλέντων, αποτελούν βασικούς πυλώνες στους οποίους η εταιρεία στηρίζει την επιτυχημένη πορεία της. Πρώτιστα όμως η βράβευση αυτή αποτελεί κίνητρο για να συνεχίσουμε με την ίδια συνέπεια και συνέχεια τη περαιτέρω βελτίωση μας έχοντας πάντα στο κέντρο της προσπάθειας μας τους ανθρώπους μας» .
Επιχειρήσεις: Επιστρέφει… θρυλικό παγωτό – Πώς «αναστήθηκε»
Την επέκταση των προϊόντων ΑΓΝΟ και εκτός Μακεδονίας σχεδιάζει η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», καθώς η ανταπόκριση μέχρι στιγμής από την επανατοποθέτηση στην αγορά της ιστορικής μάρκας γαλακτοκομικών ήταν θετική.
Από τον σχεδιασμό της εταιρείας δεν λείπει και η παραγωγή προϊόντων παγωτού με το σήμα ΑΓΝΟ, καθώς η παλιά εταιρεία είχε δραστηριότητα και στην κατηγορία αυτή, κάτι που σε σημαντικό βαθμό θα εξαρτηθεί από το πότε θα επαναλειτουργήσει το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στην περιοχή του Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι στις 31 Μαρτίου 2022 η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», γνωστή κυρίως από τα προϊόντα «Ολυμπος», απέκτησε μέσω πλειστηριασμού και έναντι τιμήματος 7,73 εκατ. ευρώ τα εμπορικά σήματα της ΑΓΝΟ, αλλά και το ακίνητο έκτασης 132.239 τ.μ., όπου βρίσκεται το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ, το οποίο εδώ και πολλά χρόνια δεν λειτουργεί.
Η ΑΓΝΟ πτώχευσε το 2012 και έβαλε οριστικά λουκέτο το 2014.
Τα προϊόντα ΑΓΝΟ σήμερα παράγονται από τα εργοστάσια της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» σε Τρίκαλα και Λάρισα, με το γάλα ωστόσο να προέρχεται από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αφού για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ η εταιρεία συνεργάζεται με αγελαδοτρόφους από τον Λαγκαδά, τον Σοχό, τον Πεντάλοφο και τη Νέα Απολλωνία.
Αν και το βιομηχανικό κτίριο και ο εξοπλισμός του είναι σε αχρηστία εδώ και περίπου 10 χρόνια, το σημείο όπου βρίσκεται το ακίνητο θεωρείται ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα: δίπλα στην Εγνατία Οδό και κοντά σε μονάδες εκτροφής αγελάδων.
Σημειωτέον ότι η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» δεν διαθέτει παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη, παρά μόνο ένα κέντρο διανομής στην περιοχή της Νέας Μαγνησίας.
Τα προϊόντα με το σήμα ΑΓΝΟ, σύμφωνα με την Καθημερινή, τοποθετήθηκαν σε ψυγεία αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας από τον περασμένο Νοέμβριο με το χαρτοφυλάκιο να περιλαμβάνει 21 κωδικούς γάλακτος, μεταξύ αυτών και γάλακτος χωρίς λακτόζη, καθώς και σοκολατούχου γάλακτος, γιαουρτιών, επιδορπίων γάλακτος, βουτύρου, καθώς και οξυγαλακτικών όπως είναι το κεφίρ και το αριάνι.
Από την πρώτη στιγμή η οικογένεια Σαράντη δεν έχει κρύψει το ενδεχόμενο να επανατοποθετήσει στην αγορά και παγωτά ΑΓΝΟ, κάτι που επανέλαβε πρόσφατα και σε εκδήλωση της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη ο κ. Στέλιος Σαράντης, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και εμπορικός διευθυντής της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία».
Συγκεκριμένα, επεσήμανε ότι σε περίπτωση που η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική, τότε θα εξεταστεί η παραγωγική αξιοποίηση του εργοστασίου στον Λαγκαδά, όπου, όπως τόνισε, υπάρχει και εξοπλισμός για την παραγωγή παγωτού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» είναι από τις λίγες μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες που δεν έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού.
Η Κρι Κρι, ως γνωστόν, παράγει παγωτό, η ΔΕΛΤΑ επαναδραστηριοποιείται στην κατηγορία με την εξαγορά πριν από λίγους μήνες της Cold Sin, ενώ η οικογένεια Φιλίππου που κατέχει τη ΦΑΓΕ, έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού με την εταιρεία EMFI.