40 ευρώ δώρο στους λογαριασμούς όσων ανοίγουν λογαριασμό Alpha Bank υπόσχεται η τράπεζα μέχρι το τέλος του χρόνου. Ωστόσο, υπάρχουν κάποιοι αστερίσκοι για τους δικαιούχους.
Η προσφορά των 40 ευρώ αφορά όσους δημοσίους υπαλλήλους ή συνταξιούχους ανοίγουν λογαριασμό, ώστε να μπει εκεί η σύνταξη ή ο μισθός τους. Θα πρέπει δηλαδή έως τις 31/12/2023 να ανοίξουν στην Alpha Bank έναν λογαριασμό μισθοδοσίας ή σύνταξης μέσω του e-banking της.
Φυσικά, δεν χρειάζεται να είστε νέοι πελάτες, αφού και όσοι έχετε ήδη λογαριασμοί, θα μπορείτε να πάρετε την προσφορά αρκεί να ανοίξετε έναν από τους δύο λογαριασμούς.
Πώς θα πάρετε τα 40 ευρώ από τον λογαριασμό «Alpha Μισθοδοσία»
Έαν το άνοιγμα του νέου λογαριασμού γίνει μέχρι και τις 31 Δεμεμβρίου 2023 και πιστωθεί σε αυτόν η μισθοδοσία ή η σύνταξη αντίστοιχα έως 31/3/2024, η τράπεζα θα τους βάλει ένα bonus 20.000 πόντων, στο πλάσιο του προγράμματος επιβράβευσης της τράπεζας.
Οι πόντοι αυτοί αντιστοιχούν σε δωρεάν αγορές σε συνεργάτες του προγράμματος αξίας τουλάχιστον 40 ευρώ.
Η πληθώρα επιχειρήσεων με τις οποίες συνεργάζεται η τράπεζα εξασφαλίζει την εκμετάλλευση των πόντων.
Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται πρατήρια καυσίμων και σούπερ μάρκετ. Σημειώνεται ότι οι Bonus πόντοι της προσφοράς θα πιστωθούν έως τις 30.4.2024.
Alpha Bank: Έσκασε… βόμβα – Ποιος την εξαγόρασε με μυθικό ποσό
Alpha Bank: Κίνηση που αλλάζει τις ισορροπίες στην τραπεζική αγορά καθώς η Alpha Bank έχει νέο ιδιοκτήτη.
Το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας (το «ΤΧΣ») ανακοινώνει ότι συμφώνησε την πώληση του συνόλου της συμμετοχής του στην Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών Α.Ε. (η «Alpha»), ήτοι διακοσίων έντεκα εκατομμυρίων εκατόν τριάντα οχτώ χιλιάδων διακοσίων ενενήντα εννιά (211.138.299) κοινών ονομαστικών μετοχών (οι «Μετοχές» και έκαστη εξ αυτών η «Μετοχή»), που αντιστοιχούν σε ποσοστό 8,9781% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της Alpha, στην UniCredit S.p.A (η «UniCredit»), σύμφωνα με τους όρους του συμφωνητικού αγοραπωλησίας μετοχών που συνήφθη μεταξύ του ΤΧΣ και της UniCredit στις 12 Νοεμβρίου 2023 (η «Συναλλαγή»).
Η Συναλλαγή πραγματοποιήθηκε μετά από την ολοκλήρωση της διαγωνιστικής διαδικασίας που εκκίνησε το ΤΧΣ στις 30 Οκτωβρίου 2023, κατόπιν της δεσμευτικής προσφοράς της UniCredit για την απόκτηση των Μετοχών (η «Προσφορά»), που ελήφθη από το ΤΧΣ την 23η Οκτωβρίου 2023.
Η UniCredit αγόρασε το σύνολο των Μετοχών έναντι ποσού €1,39 ανά Μετοχή, που αντιστοιχεί σε αυξημένη τιμή (premium) κατά 9,4% σε σχέση με την ανεπηρέαστη (undisturbed) τιμή κλεισίματος της Μετοχής στο Χρηματιστήριο Αθηνών στις 20 Οκτωβρίου 2023, που ήταν η τελευταία εργάσιμη ημέρα πριν από την λήψη της Προσφοράς, και σε μειωμένη τιμή (discount) κατά 0,4% στην τιμή κλεισίματος της Μετοχής στο Χρηματιστήριο Αθηνών στις 10 Νοεμβρίου 2023.
Στο πλαίσιο της συναλλαγής, η Lazard Frères SAS ενήργησε ως Σύμβουλος Διάθεσης και η Rothschild & Co ενήργησε ως Σύμβουλος Στρατηγικής Αποεπένδυσης.
Η δικηγορική εταιρεία Skadden, Arps, Slate, Meagher & Flom (UK) LLP και η δικηγορική εταιρεία ‘Κυριακίδης Γεωργόπουλος’ ενήργησαν ως εξωτερικοί νομικοί σύμβουλοι του ΤΧΣ.
Alpha Bank: Η ανακοίνωση που δεν άρεσε σε κανέναν – Αφορά όλους τους πελάτες
: Σε μια πολύ σημαντική ανακοίνωση προχώρησε η Alpha Bank ωστόσο κανείς δεν την πήρε… είδηση!
Αναλυτικά:
Η ALPHA BANK υποχρεούται, σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία και ειδικότερα την υπ’ αριθμ. Α.1138/2020 Κοινή Απόφαση του Υφυπουργού Οικονομικών και του Διοικητή Α.Α.Δ.Ε, να διαβιβάζει στην Α.Α.Δ.Ε. αναλυτικά τα παραστατικά των εσόδων της, καθώς και των τόκων καταθέσεων (έξοδά της) που εκδίδει στους πελάτες-επιχειρήσεις (νομικά πρόσωπα, ατομικές επιχειρήσεις, λοιπούς ελεύθερους επαγγελματίες).
Στο πλαίσιο αυτό , η ALPHA BANK από 1/7/2023 θα σας αποστέλλει τα φορολογικά παραστατικά συναλλαγών που αυτή έχει εκδώσει και διαβιβάσει στην Α.Α.Δ.Ε. και αφορούν την επαγγελματική σας δραστηριότητα, ώστε να ανταποκρίνεστε στις φορολογικές υποχρεώσεις σας.
Η αποστολή θα γίνεται με έναν από τους ακόλουθους τρόπους :
– Μέσω του myAlpha Web για Επιχειρήσεις για τους συνδρομητές της σχετικής υπηρεσίας
H διαδικασία είναι πολύ απλή, καθώς το μόνο που χρειάζεται είναι να συνδεθείτε στο myAlpha Web για επιχειρήσεις , και μέσα από το μενού “Έγγραφα” > επιλογή “Τιμολόγια” , θα μπορείτε να κάνετε λήψη των τιμολογίων που εκδίδει και διαβιβάζει η Τράπεζα για την επιχείρησή σας στη ψηφιακή πλατφόρμα myDATA της Α.Α.Δ.Ε.
– Μέσω email, εφόσον δεν διαθέτετε συνδρομή στο myAlpha Web για Επιχειρήσεις
Σε περίπτωση που δεν είστε εγγεγραμμένοι στο e-Banking για Επιχειρήσεις και επιπλέον δεν έχετε δηλώσει στην Τράπεζα ή έχετε αλλάξει το δηλωθέν στην Τράπεζα email σας, παρακαλούμε όπως προγραμματίσετε το ραντεβού σας σε κατάστημα του δικτύου της Τράπεζας μέσω του myAlpha ραντεβού για Επιχειρήσεις, προκειμένου να προβείτε στην επικαιροποίηση των στοιχείων σας με τη δήλωση του email σας ή την απόκτηση κωδικών πρόσβασης στο myAlpha Web για Επιχειρήσεις.
Alpha Bank: Απίστευτη ανακοίνωση – Αλλάζει τον τρόπο που δουλεύουμε
Σε σκέψεις έβαλε τους υπαλλήλους της η Alpha Bank, βάζοντας παράλληλα μια άλλη βάση στα εργασιακά.
Σε μία πρωτοποριακή πρωτοβουλία προχώρησε η διοίκηση της Alpha Bank, με την πιλοτική εφαρμογή υβριδικού μοντέλου εργασίας για τους εργαζόμενους των κεντρικών υπηρεσιών και των εταιριών του Ομίλου.
Αυτό το μοντέλο απομακρυσμένης εργασίας, που έχει σαφώς οικειοθελή χαρακτήρα, εφαρμόζεται στις μεγάλες ευρωπαϊκές επιχειρήσεις με θεαματικά αποτελέσματα, όπως σημειώνει σε σχετική ανακοίνωση ο Σύλλογος Προσωπικού Alpha Bank.
Παράλληλα, στην ίδια ανακοίνωση σημειώνεται ότι «είναι αποδεδειγμένο ότι η νέα μορφή εργασίας συνδυάζει αρμονικά την εργασία, την ισορροπία στη ζωή των εργαζομένων και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος με τη μείωση των μετακινήσεων και την κατανάλωση ενέργειας.
Σε πρόσφατη παγκόσμια μελέτη «Resetting Normal: Defining the New Era of Work» που διεξήχθη σε 25 χώρες και 15.000 άτομα, το 82% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως με το υβριδικό μοντέλο εργασίας αισθάνονται το ίδιο ή και περισσότερο παραγωγικοί, υγιείς, δηλώνοντας ότι το υβριδικό μοντέλο εργασίας αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή».
Επίσης στην ίδια ανακοίνωση τονίζεται ότι, ο Σύλλογός είχε θέσει το θέμα αυτό στη Διοίκηση της Τράπεζας και είχε τοποθετηθεί με δημόσια ανακοίνωσή για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στις Διευθύνσεις του Πειραιά (υπερσυγκεντρωτισμός).
Παράλληλα, τονίστηκε ότι δεν πρόκειται να θιγεί το καθεστώς απασχόλησης του εργαζόμενου, ούτε η εφαρμογή αυτή μπορεί να επηρεάσει τις άδειες.
Τέλος υπογραμμίζεται, ότι το ωράριο παραμένει και ισχύει όπως ακριβώς προβλέπεται από τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και η κάλυψη του κόστους επιβαρύνει την Τράπεζα σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.