ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΣΗΜΕΡΑ LIVE

Το μαγαζί που εξαφανίστηκε από την Ελλάδα σε μία νύχτα, επιστρέφει: Το αγαπάνε όλοι

Κι όμως η μεγάλη επιστροφή του εστιατορίου που άνοιξε τις πύλες του στην Αθήνα πριν χρόνια και έκλεισε ξαφνικά επιστρέφει δριμύτερο από ποτέ. Δείτε ποιο είναι στα xristika.gr.

Μετά την Pizza Hut που έρχεται στην Ελλάδα, ανακοινώθηκε ακόμη μία επιστροφή από τα παλιά. Το brand, αυτή τη φορά, θα λειτουργεί υπό την «ομπρέλα» του κυπριακού ομίλου PHC. Το πρώτο κατάστημα θα ανοίξει στο Παγκράτι, στο ιστορικό σημείο που στέγαζε το καφέ «Λέντζος». Το άνοιγμα του νέου καταστήματος αναμένεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2024, επαναφέροντας την Pizza Hut στον ελληνικό χάρτη γρήγορης εστίασης.

Ταυτόχρονα, ένα ακόμη γνωστό brand γρήγορου φαγητού ετοιμάζεται να κάνει την εμφάνισή του στην Ελλάδα: τα Taco Bell. Το brand, που είναι εξαιρετικά δημοφιλές στις Ηνωμένες Πολιτείες, έχει επεκταθεί με επιτυχία σε πολλές χώρες παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, έχει ήδη παρουσία σε αγορές όπως η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ισπανία, η Πορτογαλία, η Κύπρος και η Ρουμανία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα Taco Bell είχαν δοκιμάσει να εισέλθουν στην ελληνική αγορά πριν από αρκετά χρόνια. Το πρώτο κατάστημα άνοιξε το 2010 στο Athens Metro Mall, αλλά έκλεισε δύο χρόνια αργότερα.

Η νέα προσπάθεια για τα Taco Bell στην Ελλάδα θα υλοποιηθεί από τη Food Plus, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του brand στη χώρα μας. Οι λεπτομέρειες για τα πρώτα καταστήματα και την τοποθεσία τους αναμένονται με μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς οι λάτρεις του Tex-Mex φαγητού περιμένουν να δοκιμάσουν ξανά τις γεύσεις του διάσημου brand.

Deal «βόμβα» στα ελληνικά σούπερ μάρκετ: Δείτε ποιο αγοράζουν ξένοι

Αυτό το σούπερ mega deal στον κλάδο των σούπερ μάρκετ δεν το περιμέναμε με τίποτα. Διαβάστα στα xristika.gr.

Οδεύουμε προς έναν νέο γύρο συγκέντρωσης στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, με πρωταγωνιστή έναν ξένο επενδυτή που βρίσκεται στα τελικά στάδια για την εξαγορά της ανερχόμενης αλυσίδας ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός. Με τζίρο που αναμένεται να φτάσει τα 800 εκατ. ευρώ φέτος, η Κρητικός βρίσκεται κοντά στο να εισέλθει στους μεγάλους παίκτες της ελληνικής αγοράς οργανωμένου λιανεμπορίου.

Η Μασούτης, που στο παρελθόν είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την εξαγορά της Κρητικός, φαίνεται να παραμένει στο κάδρο των συζητήσεων. Η προηγούμενη εξαγορά του δικτύου Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες από την Κρητικός, το οποίο έχει ισχυρή παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα, είχε τραβήξει το ενδιαφέρον της Μασούτης, καθώς η τελευταία διεκδικεί κυρίαρχη θέση στην ίδια περιοχή.

Πηγές αναφέρουν ότι ξένοι επενδυτές, όπως το CVC Capital Partners, που έχει ήδη επενδύσει στην Ελλάδα, εξετάζουν την είσοδό τους στην αγορά τροφίμων. Αν και το CVC δεν επιβεβαιώνει επίσημα τη συμμετοχή του, η φημολογία για τη στήριξη ενός μεγάλου deal είναι έντονη. Ένα τέτοιο εγχείρημα θα μπορούσε να ενώσει δυνάμεις μεταξύ Κρητικός και Μασούτης, δημιουργώντας τον 4ο μεγαλύτερο παίκτη της αγοράς, υποσκελίζοντας τη Metro στην 5η θέση.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Σούπερ Μάρκετ (ΕΣΕ), Αριστοτέλης Παντελιάδης, δήλωσε πρόσφατα ότι οι συγκεντρώσεις στον κλάδο θα φέρουν οικονομίες κλίμακας, ευνοώντας την αποκλιμάκωση του πληθωρισμού στα τρόφιμα. Με τον τζίρο των σούπερ μάρκετ να αντιστοιχεί στο 58% της αγοράς λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα –ένα από τα χαμηλότερα ποσοστά στην ΕΕ–, οι εξελίξεις αυτές αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Ανεξαρτήτως της τελικής έκβασης, η αγορά οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα βρίσκεται σε φάση μετασχηματισμού, με πιθανές νέες ισορροπίες να διαμορφώνονται στον κλάδο.

Το… ξεχασμένο σούπερ μάρκετ που επιστρέφει στην Αθήνα: Δείτε ποιο είναι

Έγιναν οι ανακοινώσεις και το σούπερ μάρκετ που επιχείρησε πολλές φορές να λειτουργήσει στην Ελλάδα επιστρέφει ξανά.

Μετά από δεκαετίες αβέβαιης παρουσίας και αποτυχημένων προσπαθειών επαναφοράς στην ελληνική αγορά, οι Ολλανδοί της Spar International επιστρέφουν με μία νέα στρατηγική και έναν ισχυρό συνεργάτη.

Η συμφωνία με τον Όμιλο Βερούκα, που διαχειρίζεται την αλυσίδα Bazaar, σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας εποχής. Η στρατηγική ανάπτυξης επικεντρώνεται όχι σε αριθμητικούς στόχους, αλλά σε ποιοτική εξειδίκευση και σωστή στόχευση περιοχών, όπως ανέφερε ο Παναγιώτης Τσαγκάρης, εμπορικός διευθυντής του ομίλου.

Η Spar σχεδιάζει την ανάπτυξη 4-5 ιδιόκτητων καταστημάτων το 2025, με επίκεντρο τουριστικές περιοχές όπως η Κρήτη, οι Κυκλάδες, τα Δωδεκάνησα και το ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η επιλογή αυτών των περιοχών βασίζεται στην ισχυρή τουριστική κίνηση και την αναγνωρισιμότητα της Spar στους ξένους καταναλωτές, καθώς η αλυσίδα είναι κορυφαία σε χώρες όπως η Αυστρία.

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της νέας στρατηγικής είναι η δυνατότητα εξαγωγής ελληνικών προϊόντων στα διεθνή καταστήματα της Spar, προσφέροντας ευκαιρίες για τους τοπικούς παραγωγούς.

Παράλληλα, η συνεργασία με τους υπάρχοντες franchisees που ήδη φέρουν την ταμπέλα της Spar θα συνεχιστεί, με στόχο τη διατήρηση και την ενίσχυση της υποστήριξής τους.

Με βάση τα τελευταία οικονομικά στοιχεία, η Spar International κατέγραψε πωλήσεις 47 δισ. ευρώ το 2023, με περισσότερα από 13.984 καταστήματα παγκοσμίως και πάνω από 14,7 εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά.

Η νέα στρατηγική συνεργασίας στην Ελλάδα θέτει τις βάσεις για σταθερή και βιώσιμη ανάπτυξη, αναδεικνύοντας τον τουριστικό και εξαγωγικό χαρακτήρα της χώρας.

Και τι θα προσφέρει στους εν δυνάμει νέους franchisees ο όμιλος Βερούκα για να ανεβάσουν την ταμπέλα της Spar; «Ποικιλία προϊόντων, τόσο επωνύμων, όσο και private label. Μια διεθνώς αναγνωρίσιμη επωνυμία και τις παροχές που απολαμβάνει σήμερα ο όμιλος Βερούκα από τους προμηθευτές του, εθνικούς και πολυεθνικούς», αναφέρει.

Σε ότι αφορά το υπάρχον δίκτυο της Bazaar, ο στόχος είναι η δημιουργία 5 νέων σημείων εντός του 2025. Σήμερα ο όμιλος αριθμεί 120 εταιρικά καταστήματα Bazaar και 70 franchise καταγράφοντας ανάπτυξη 1,4% (στοιχεία ενδεκαμήνου) έναντι 3,4% που παρουσιάζει το σύνολο της αγοράς.

Αυτή η συγκρατημένη ανάπτυξη, όπως εξηγεί ο κ. Τσαγκάρης, «οφείλεται στις μεγάλες επενδύσεις που έγιναν το τελευταίο διάστημα σε τομείς όπως το ERP, το WMS και η νέα ιδιόκτητη αποθήκη στο Ρέντη, γεγονός που θα επιτρέψει στον όμιλο να αυξήσει τη λειτουργική του απόδοση τα επόμενα χρόνια».

Στέλλα Νικολάου

Η Στέλλα Νικολάου είναι συντάκτρια στην ιστοσελίδα xristika.gr, όπου εξειδικεύεται σε θέματα που αφορούν την οικονομία, την καθημερινότητα και τις νέες τεχνολογίες. Με χρόνια εμπειρίας στον χώρο της διαδικτυακής δημοσιογραφίας, η Στέλλα αναλύει τις τρέχουσες εξελίξεις με έμφαση στην προσβασιμότητα και την κατανόηση, κάνοντας σύνθετα ζητήματα προσιτά για το ευρύ κοινό. Στόχος της είναι να ενημερώνει τους αναγνώστες για σημαντικά γεγονότα και πρακτικές πληροφορίες, διατηρώντας παράλληλα αντικειμενικότητα και ακρίβεια.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago