Η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζονται και αλλάζουν τον τρόπο που ενεργούν σε περιπτώσεις διακοπής ρεύματος, βλάβης και όλων των προβλημάτων.
Πλέον, η αποκατάσταση των βλαβών γίνεται ταχύτερη, ενώ βελτιώνεται και η ποιότητα υπηρεσιών και εξυπηρέτησης,΄οπως μας ενημερώνει ο ΔΕΔΔΗΕ.
Και τα δύο προκύπτουν από την ψηφιοποίηση του δικτύου Μέσης Τάσης που ολοκλήρωσε ο ΔΕΔΔΗΕ, αποκτώντας με τον τρόπο αυτό καλύτερη εποπτεία του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Ο ΔΕΔΔΗΕ, προσηλωμένος στον στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, ενισχύει τις Τεχνικές του Υπηρεσίες με το GIS, ένα σημαντικό και απαραίτητο εργαλείο, το οποίο προσφέρει τη δυνατότητα για λεπτομερή καταγραφή και παρακολούθηση του Δικτύου, που πλέον γίνεται ψηφιακά σε οθόνες, σε αντίθεση με το παρελθόν που γινόταν μέσω χαρτών.
Με την ψηφιοποίηση του Δικτύου, η εξυπηρέτηση των πελατών αναβαθμίζεται καθώς γίνεται αμεσότερη, ταχύτερη και πιο στοχευμένη. Ειδικά για τις περιπτώσεις βλαβών, προγραμματισμένων διακοπών ή κρίσεων λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων, ο χρόνος αποκατάστασης επιταχύνεται, καθώς πλέον εντοπίζονται αμεσότερα όλα τα απαιτούμενα, απαραίτητα στοιχεία του Δικτύου. Παράλληλα με το GIS παρέχεται αμεσότερη πληροφόρηση για ζητήματα που αφορούν στις υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ (όπως νέα αιτήματα ΑΠΕ, σταθμούς φόρτισης, εκτέλεση έργων πλησίον του Δικτύου κα.).
Mέσω του GIS, o ΔΕΔΔΗΕ, συλλέγει δεδομένα και λαμβάνει την ακριβή θέση των ορατών στοιχείων του Δικτύου, με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων όπως τα Μobile Μappers, εξοπλισμένα με LiDAR (τεχνολογία που βασίζεται στην εκπομπή παλμικής ακτινοβολίας λέιζερ) και κάμερες 360ο. Με τον τρόπο αυτό, έχει τη δυνατότητα, τόσο για καλύτερη προετοιμασία σε επίπεδο πρόληψης και συντήρησης, όσο και για τον συντονισμό των ενεργειών του σε περιπτώσεις κρίσεων και βλαβών.
Σταθερή προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ, παραμένει η αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται στους πελάτες, με την ταχύτερη ικανοποίηση των αιτημάτων τους και τη βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησής τους.
Έκτακτη ανακοίνωση από τη ΔΕΗ για την Αθήνα: Τι συμβαίνει 7 το πρωί με 8 το βράδυ
Η ΔΕΗ μεγαλώνει ακόμη περισσότερο. Η νέα ανακοίνωσή της δείχνει το μέγεθος της εταιρείας ενέργειας.
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε πως ενισχύει ακόμα περισσότερο το δίκτυό της, ανοίγοντας πέντε καινούρια καταστήματα και ανακαινίζοντας κι άλλα. Το δίκτυο των καταστημάτων της μεγαλώνει όχι μόνο στην Αθήνα αλλά και σε όλη την Ελλάδα. Στόχος να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή του νέου εξηλεκτρισμού.
Συγκεκριμένα δύο νέα καταστήματα άνοιξαν τις πόρτες τους και υποδέχθηκαν πελάτες στη Ν. Ερυθραία, στην οδό Ελευθερίου Βενιζέλου 138 και στην Ακτή Κονδύλη ( Πειραιάς), στην οδό Γ. Κασιμάτη 2 (πρώην Λουδοβίκου). Επίσης, τα ανασχεδιασμένα καταστήματα στην Γλυφάδα, στην οδό Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 35, στα Χανιά, στην οδό Τζανακάκη 34 και το Ρέθυμνο, στην οδό Κουντουριώτου 104-106 που λειτουργούν σε νέα διεύθυνση και με νέα εικόνα, άνοιξαν τις πόρτες τους για να υποδεχθούν πελάτες και επισκέπτες.
Τα νέα καταστήματα ΔΕΗ, έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του στο επίκεντρο, σχεδιάστηκαν για να παρέχουν μία μοναδική εμπειρία στην ψηφιακή εποχή, με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ φτάνουν περίπου τα 30 με τον μετασχηματισμό του δικτύου καταστημάτων σε όλη τη χώρα, να προχωρά δυναμικά. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Τα καταστήματα ΔΕΗ στη νέα εποχή – Το ωράριο
Το καθημερινό ωράριο των νέων και ανακαινισμένων καταστημάτων ΔΕΗ ισχύει από τις 07:30 έως τις 20:00, ενώ η πληρωμή λογαριασμών γίνεται μέσω του myΔΕΗ 24/7 και είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο. Επιπλέον, κάποια από τα νέα καταστήματα διευρύνουν τη λειτουργία τους και ανοίγουν για το κοινό και το Σάββατο, από τις 08:30 έως τις 15:00. Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα προσφέρουν στους επισκέπτες τους άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:\
Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
· Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,\
Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τα προγράμματα και τους λογαριασμούς τους, αλλά και να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Είναι γεγονός: Δωρεάν ίντερνετ σε χιλιάδες πολίτες στην Αθήνα – Η ΔΕΗ έκανε τεράστιο μπαμ
Η ΔΕΗ προσφέρει δωρέαν ίντερνετ μέσω παρόχων, απίστευτων ταχυτήτων σε χιλιάδες πολίτες τόσο εντός όσο και εκτός Αθηνών.\
Η ΔΕΗ μπαίνει στον κόσμο των τηλεπικοινωνιών με την FiberGrid με σούπερ υψηλές ταχύτητες.
Η τελευταία εξέλιξη είναι ότι απέστειλε σε όλους τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους επιστολή με την οποία τους καλούσε να αξιοποιήσουν πιλοτικά το νέο δίκτυο οπτικών ινών.
Αποδέκτες της επιστολής της θυγατρικής εταιρείας της ΔΕΗ με δραστηριότητες στις τηλεπικοινωνίες, ήταν οι εταιρείες ΟΤΕ, Nova, Vodafone και Inalan.
Στην επιστολή ανέφερε πως η πιλοτική χρήση του δικτύου Fiber to the Home (FTTH) της FiberGrid αφορά στην αξιοποίηση του δικτύου οπτικών ινών που έχει αναπτύξει η εταιρεία σε οκτώ δήμους της Αττικής.
Η προσφορά αφορά τόσο στην μίσθωση σκοτεινής οπτικής ίνας, πάνω στη οποία ο πάροχος λιανικής θα αναπτύξει τη δική του υπηρεσία, όσο και στην παροχή υπηρεσίας bitstream μέσω οπτικής ίνας, στην οποία ο πάροχος μπορεί προσφέρει ταχύτητες μετάδοσης έως 2,5 Gbps.
Πρόκειται για την υψηλότερη προσφερόμενη ταχύτητα μετάδοσης αυτή τη στιγμή στη χώρα μας κάθως οι άλλοι πάροχοι προσφέρουν ταχύτητες 1 Gbps.
Για την FiberGrid αυτό θεωρείται το πρώτο βήμα για να φτάσει στα επόμενα 2-3 χρόνια για να προσφέρει ταχύτητες μετάδοσης έως 10 Gbps. Αυτή την κατεύθυνση έχουν λάβει σχεδόν όλοι οι πάροχοι δικτύου στη χώρα μας αφού έχουν υποσχεθεί επίσης να προσφέρουν ταχύτητες μετάδοσης έως 10 Gbps.
Η δωρεάν πιλοτική χρήση αφορά σε περίπου εν δυνάμει 150.000 χρήστες και θα διαρκέσει κάποιους μήνες. Στόχος της FiberGrid είναι ν’ αρχίσει την εμπορική εκμετάλλευση του δικτύου της μέσα στον δ’ τρίμηνο του έτους όπου οι εν δυνάμει χρήστες του δικτύου θα φτάσουν τις 500.000.
Η εταιρεία αναπτύσσει πυρετωδώς το δίκτυο, τόσο σε δήμους Αττικής (Κηφισιά, Ηλιούπολη κ.ά.), όσο και εκτός Αθηνών, με έμφαση τα μεγάλα αστικά κέντρα (Θεσσαλονίκη, Πάτρα κ.ά.).
H πρόταση που έγινε από την FiberGrid προς τους παρόχους τηλεπικοινωνιών για πιλοτική χρήση το δικτύου της, δείχνει μια κλασσική συμφωνία χονδρικής, όπου η θυγατρική της ΔΕΗ θα πουλά τις υποδομές της στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, κι εκείνοι στη συνέχεια θα τις μεταπωλούν σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Ωστόσο, παράγοντες της αγοράς βλέπουν ότι αργά ή γρήγορα η εταιρεία θα εισέλθει και στη λιανική.