Η τεράστια κοροϊδία με το επίδομα βενζίνης – Άφαντο και για… λίγους!

Επίδομα βενζίνης 2022: Τι και αν διαφημίστηκε από την κυβέρνηση ως τεράστιο οικονομικό μέτρο. Το επίδομα βενζίνης είναι άφαντο και πηγαίνει από βδομάδα σε βδομάδα….

Σημειώνεται πως ο Γιάννης Οικονόμου ξεκαθάρισε το Σάββατο πως «είμαστε πολύ κοντά στο άνοιγμα της πλατφόρμας για το επίδομα βενζίνης», χωρίς όμως να ξεκαθαρίζει τον χρόνο του «πολύ κοντά».

Άλλωστε δεν είναι λίγοι εκείνοι που ελπίζουν να ανοίξει η πλατφόρμα για το επίδομα στα καύσιμα, για να «γλυτώσουν» κάποια ευρώ στο ταξίδι για τις διακοπές του Πάσχα.

Αυτή την στιγμή σύμφωνα με πληροφορίες βρισκόμαστε πλέον μια ανάσα πριν ανοίξει η πλατφόρμα – μέσω gov.gr – για το επίδομα βενζίνης, κι ενώ ο Χρήστος Σταϊκούρας έχει δηλώσει πως «σίγουρα θα πρέπει να συνεχιστεί η παρέμβαση» και τους επόμενους μήνες.

Από την πλευρά του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε σήμερα πως «σε ό,τι αφορά στην ενεργοποίηση της πλατφόρμας για τα καύσιμα, υπάρχουν τεχνικά ζητήματα, νομίζω ότι είμαστε πάρα πολύ κοντά την επόμενη εβδομάδα να ανοίξει».

Υπενθυμίζεται πως, όταν ανοίξει η πλατφόρμα, οι ωφελούμενοι με τους κωδικούς Taxisnet μπορούν να μπαίνουν για να πιστωθούν τα χρήματα που αντιστοιχούν ανάλογα με τον τύπο οχήματος και τον τόπο κατοικίας τους.

Επίδομα βενζίνης 2022: Πώς γίνεται η αίτηση -Οι δύο τρόποι

H αίτηση μπορεί να γίνει είτε με την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας και την πίστωση του χρηματικού ποσού σε αυτήν, είτε με την πίστωση στον τραπεζικό λογαριασμό.

Την ψηφιακή κάρτα την κατεβάζετε στο κινητό για να κερδίσετε έξτρα «μπόνους» 5 ευρώ, αλλά μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε το αργότερο μέχρι την Κυριακή 31 Ιουλίου και όχι αργότερα.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει να συμπληρώσουν και να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας και, συγκεκριμένα τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, τον αριθμό προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού.

Παράλληλα, μπορεί κανείς να υποβάλει αίτηση, είτε για την έκδοση της ψηφιακής χρεωστικής κάρτας, είτε για την πίστωση στον τραπεζικό του λογαριασμό και στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

H ψηφιακή χρεωστική κάρτα παραμένει ενεργοποιημένη έως τις 31/7/2022, μετά την πάροδο της οποίας το πιστωτικό ίδρυμα ή ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός υποχρεούται άμεσα να την απενεργοποιήσει. Πιθανό υπόλοιπο ποσό επιστρέφεται στο ελληνικό Δημόσιο και αποκλείεται η περαιτέρω αναζήτησή του από τον δικαιούχο.

Το χρηματικό ποσό που πιστώνεται στην πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μπορεί να χρησιμοποιείται αποκλειστικά από τον δικαιούχο για την πραγματοποίηση αγοράς καυσίμων και δεν είναι εφικτή οποιαδήποτε μεταφορά σε τρίτο πρόσωπο ή η ανάληψή του.

Η οικονομική ενίσχυση για τα καύσιμα ορίζεται στα:

  • 30 ευρώ για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα
  • 35 ευρώ για ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών – μοτοποδηλάτων, με κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας
  • 40 ευρώ για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, με κύρια κατοικία στην υπόλοιπη Ελλάδα
  • 50 ευρώ για ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κύρια κατοικία στις Περιφέρειες Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου, Ιονίων Νήσων, Κρήτης, στην Περιφερειακή Ενότητα Νήσων της Περιφέρειας Αττικής και στην Περιφερειακή Ενότητα Σποράδων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Επίδομα βενζίνης 2022: Πώς μας κλέβουν τα πρατήρια

Ένα ντοκουμέντο κλοπής σε βενζινάδικο κατέγραψε η τηλεοπτική κάμερα, σε μια εποχή που οι τιμές των καυσίμων είναι στα ύψη. Οργή των καταναλωτών για τα τερτίπια των βενζινοπωλών. Κανείς δεν εμπιστεύεται κανέναν. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Το ρεπορτάζ της εκπομπής Live News αναφέρει: Μετρήσαμε πόσα λίτρα βενζίνης χωράει το ρεζερβουάρ μας και τα συγκρίναμε με αυτά που μας έβαλαν και τελικά πληρώσαμε σε βενζινάδικο που επισκεφθήκαμε.

Η ποσότητα που πληρώσαμε χωρίς να μπει στο ντεπόζιτο της μηχανής είναι αυτή που βρίσκεται μέσα στο πλαστικό μπουκάλι. Ένα ολόκληρο λίτρο στα 11 που μας ζητούσαν να πληρώσουμε όπως θα δούμε στη συνέχεια.

Το κόστος της κλοπής αγγίζει όπως βλέπουμε τα 2 ευρώ. Συγκεκριμένα 1 ευρώ και 96 λεπτά. Το βενζινάδικο μας έκοψε την απόδειξη στις 18:19 το απόγευμα. 21,30 ευρώ για 10,95 λίτρα αμόλυβδης.

Το θέμα όμως είναι ότι εμείς ξέραμε τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Γνωρίζαμε πως αυτή η ποσότητα ήταν αδύνατον να έχει μπει. Πολύ απλά επειδή το δικό μας ντεπόζιτο χωράει 10 λίτρα βάσει των προδιαγραφών του κατασκευαστεί. Το ένα επιπλέον δεν μπήκε ποτέ, αλλά χρεώθηκε και έτσι έπρεπε να το πληρώσουμε.

Στις 18:40 το συμβάν καταγράφηκε από την αστυνομία και πλέον οι φόβοι μας για τα όσα πιθανότατα συμβαίνουν αυτό το διάστημα σε μια σειρά από μικρά βενζινάδικα έχουν επιβεβαιωθεί.

Ο αεροναυπηγός μηχανικός Κώστας Λακαφώσης παίρνει την κατάσταση στα χέρια του. Λύνει το ντεπόζιτο της μηχανής, ώστε στη συνέχεια να μετρηθεί μπροστά στη κάμερα πόση βενζίνη χωράει.

Το ρεζερβουάρ έχει αποκοπεί από την υπόλοιπη μηχανή και πλέον το γυρίζουμε για να αδειάσει όση ποσότητα βενζίνης έχει απομείνει μέσα. Ούτε σταγόνα πια…

Αμέσως μετά ο γενικός γραμματέας της ένωσης βενζινοπωλών Αττικής αρχίζει να γεμίζει. Μέχρι πάνω… 9,90 λίτρα όπως γράφει η απόδειξη. Τα 11 που υποστήριζαν ότι μας έβαλαν το προηγούμενο απόγευμα δεν μπορούσαν να μπουν σε καμία περίπτωση…

Σε ένα πλαστικό μπουκάλι του ζητάμε να βάλει το 1 λίτρο που πήγαν να μας κλέψουν… Αυτή την ποσότητα λοιπόν, οι περισσότεροι θα πλήρωναν χωρίς να έχει καταλήξει στο όχημά τους.

Είτε για να μην χρονοτριβούν, είτε γιατί δεν γνωρίζουν την ακριβή χωρητικότητα του ρεζερβουάρ. Κάτι που οι επιτήδειοι γνωρίζουν και συνεχίζουν σε μια προσπάθεια να αυξήσουν με παράνομο τρόπο τα κέρδη τους.

Οι αλλεπάλληλες καταγγελίες που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα δείχνουν ότι εμείς δεν πέσαμε στην περίπτωση. Όπως φαίνεται παρά τους ελέγχους η δράση ορισμένων στις πλάτες των οδηγών συνεχίζεται.

Το θέμα είναι σοβαρό και η έρευνα συνεχίζεται για να πέσει περισσότερο φως στις αληθινές του διαστάσεις».

Επίδομα βενζίνης 2022: Πώς θα κάψετε λιγότερη

Με την τιμή βενζίνης και diesel να ανεβαίνει συνεχώς και τις προβλέψεις να είναι ιδιαίτερα δυσοίωνες, η εξοικονόμηση καυσίμων με οικονομική οδήγηση είναι η μόνη λύση για να μειώσουμε τα έξοδα μετακίνησης.

Οι οδηγοί, πλέον, αναζητούν φθηνότερο κόστος μετακίνησης και αρκετοί στρέφονται στην αγορά μοντέλων διπλού καυσίμου. H τιμή της βενζίνης θα φτάσει στα 2,5 ευρώ το λίτρο μέχρι το τέλος της εβδομάδας ανέφερε το πρωί της Τετάρτης (9/3) ο Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, Γιώργος Ασμάτογλου κάνοντας την εκτίμηση του, εν μέσω της ενεργειακής κρίσης που επιτείνει η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

Πώς όμως μπορούν όμως οι καταναλωτές να προστατεύσουν την τσέπη τους με τις νέες αυτές εξελίξεις; Η μόνη λύση για να εξοικονομήσουμε καύσιμα και να μειώσουμε τα έξοδα μετακίνησης με το αυτοκίνητό μας, είναι η οικονομική οδήγηση.

Υπάρχουν κάποια έξυπνα tips που μπορούν να εφαρμόσουν εύκολα οι οδηγοί για να αυξήσουν την οικονομία καυσίμου. Ένας καλά ρυθμισμένος κινητήρας θα εξοικονομήσει μεγάλη ποσότητα καυσίμου. Αυτό σημαίνει ότι η καλή συντήρηση του κινητήρα είναι επιβεβλημένη.

Δείτε ποια είναι αυτά:

Θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι κάθε επιπλέον κιλό στο αυτοκίνητα αυξάνει την κατανάλωση καυσίμου. Έτσι, πράγματα που δεν χρειάζονται ή δεν είναι αναγκαία καλό είναι να μην υπάρχουν στο αυτοκίνητο.

Η καλή ποιότητα καυσίμου παίζει σημαντικό ρόλο. Είναι καλό να έχετε ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο με καλή ποιότητα καυσίμου. Άλλωστε, το καύσιμο είναι υπεύθυνο για την καλή λειτουργία του κινητήρα και τα μειωμένα κατάλοιπα που αφήνει η καύση.

Η σταθερή ταχύτητα, χωρίς αυξομειώσεις, θεωρείται ο θεμέλιος λίθος της οικονομικής οδήγησης. Θα πρέπει να οδηγούμε με σύνεση και με παρόμοιο τρόπο που οδηγούμε στα χιόνια. Οι απότομες εναλλαγές του γκαζιού και οι απότομες επιταχύνσεις αυξάνουν την κατανάλωση. Ακόμα και οι προσπεράσεις μπορούν να γίνουν προοδευτικά. Η οδήγηση με χαμηλές στροφές συμβάλλει, επίσης, στην οικονομική οδήγηση.

Όταν πρόκειται να μείνουμε σταθεροί σε ένα σημείο για αρκετά λεπτά, καλό είναι να σβήσουμε τον κινητήρα. Το ρελαντί δεν θα βοηθήσει στη μείωση της κατανάλωσης. Αυτός είναι και ο λόγος που οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εφαρμόσει το Start-Stop στα αυτοκίνητα τα τελευταία χρόνια.

Πάντα χρησιμοποιούμε την ιδανική ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να μπορεί το αυτοκίνητα να κινηθεί ομαλά και άνετα, χωρίς ο κινητήρας να δουλεύει σε υψηλές στροφές. Οι πολλές στροφές αυξάνουν την κατανάλωση.

Το άνοιγμα των παραθύρων κατά τη διάρκεια της οδήγησης αυξάνει την κατανάλωση, γιατί αυξάνεται η αντίσταση του αέρα. Ειδικά η γρήγορη οδήγηση με ανοικτά παράθυρα αυξάνει κατακόρυφα την κατανάλωση καυσίμου.

Ο κλιματισμός στο αυτοκίνητο είναι ένας άλλος λόγος αύξησης της κατανάλωσης καυσίμου γιατί αναγκάζεται ο κινητήρας να δουλεύει πιο εντατικά για να δώσει την απαραίτητη ενέργεια στο σύστημα ψύξης. Παράλληλα, φθείρει περισσότερο τη μπαταρία.

Η οδήγηση σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος αυξάνει την κατανάλωση. Καλό είναι πριν ξεκινήσουμε να ψάξουμε εναλλακτικές διαδρομές για να πάμε στον τελικό προορισμό μας, προκειμένου να αποφύγουμε την αυξημένη κίνηση. Επίσης, μπορούμε να αποφύγουμε τις μετακινήσεις σε ώρες αιχμής.

Η επιβράδυνση στα φανάρια θα πρέπει να γίνεται ομαλά και σταδιακά. Αυτό βοηθάει στη μείωση του καυσίμου από το να φρενάρουμε απότομα λίγα μέτρα πριν.

Τέλος, τα σωστά φουσκωμένα ελαστικά είναι ένας άλλος παράγοντας οικονομίας. Πάντα τα φουσκώνουμε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Ένα ελαστικό που δεν έχει τη σωστή πίεση όχι μόνο αυξάνει την κατανάλωση αλλά φθείρει το ελαστικό και μειώνει την πρόσφυση με το οδόστρωμα.