Αναψυκτικά: Κλείνει ο κύκλος για το brand PepsI Max και στην Ελλάδα καθώς αυτό το διάστημα στα ράφια και τα ψυγεία των σούπερ μάρκετ το προϊόν θα αντικατασταθεί από το νέο σήμα που επέλεξε η Pepsico παγκοσμίως.
Πρόκειται για την Pepsi Ζero που θα έχει την ίδια γεύση με την Max και ουσιαστικά τίθεται πλέον ευθέως ανταγωνιστικά απέναντι στο ομώνυμο προϊόν της Coca- Cola.
Η Ελλάδα ήταν από τις πρώτες χώρες όπου η Pepsi Max έκανε την εμφάνιση της πριν από περίπου τριάντα χρόνια.
Το νέο προϊόν ξεκίνησε από την Αυστραλία, την Ιταλία και την Βρετανία στις 5 Απριλίου του 1993 και Ελλάδα μαζί με Γαλλία, την Ισπανία, την Πορτογαλία και την Ολλανδία ήταν στην δεύτερη ζώνη χωρών που πραγματοποιήθηκε επέκταση τον Σεπτέμβριο του ίδιου χρόνου.
Μέχρι τα τέλη του 1994 η Pepsi Max είχε φθάσει να πωλείται σε 20 χώρες ενώ στην Ελλάδα την εποχή εκείνη είχε καταφέρει να ξεπεράσει κατά πολύ σε πωλήσεις την Pepsi regular και να δείχνει τα «δόντια της» στην Coca Cola.
Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Αμερική, την γενέτειρα των αναψυκτικών η Pepsi Max κυκλοφόρησε 13 χρόνια αργότερα, το 2006.
Σύμφωνα με στελέχη της Pepsico στην Ελλάδα, που παρουσίασαν το νέο λανσάρισμα αυτές τις ημέρες στην Ho.Re.Ca – από όπου και οι φωτογραφίες – αυτή την περίοδο γίνεται η τοποθέτηση των προϊόντων με το σήμα της Pepsi Zero ενόψει της νέας καλοκαιρινής περιόδου τόσο στα σούπερ μάρκετ και τα σημεία μικρής λιανικής όσο και στα συνεργαζόμενα σημεία HoReCa.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και σήμερα το σήμα της Pepsi Max ξεπερνάει στα περισσότερα κανάλια διανομής στην Ελλάδα σε πωλήσεις την «κανονική» Pepsi.
Τα τελευταία χρόνια γίνεται μία προσπάθεια ανάκαμψης του σήματος στην εγχώρια αγορά. Υπενθυμίζεται πριν από μία περίπου δεκαετία, η Pepsi μέσω λάθος πολιτικών, όπως ήταν αυτή της διακοπής παραγωγής στην χώρα μας και η μεταφορά της στην Ρουμανία, είχε «καταφέρει» να βρεθεί στην τρίτη θέση στην αγορά πίσω από την Coca Cola και την Green Cola.
Τα τελευταία χρόνια έχει καταφέρει να ανακτήσει και να σταθεροποιηθεί στην δεύτερη θέση στην κατηγορία των προϊόντων cola
Φέτος αναμένεται να ενισχυθεί και η παρουσία της σε ότι αφορά την παραγωγική διαδικασία στην χώρα μας. Η επάνοδος ξεκίνησε με την παραχώρηση του πρώην εργοστασίου της ΗΒΗ στο Λουτράκι στην NU Aqua για την παραγωγή και εμφιάλωση νερού (Eonio Λουτράκι).
Πέρυσι ήρθε η συμφωνία με την ΕΨΑ για την παραγωγή στις εγκαταστάσεις της στην Μαγνησία των αναψυκτικών στις αλουμινένιες συσκευασίες και φέτος αναμένεται αργότερα μέσα στον χρόνο να επαναπατριστεί από την Ρουμανία, στο εργοστάσιο στο Λουτράκι και η παραγωγή στις πλαστικές συσκευασίες.
Αναψυκτικά: Αυτός είναι ο λόγος που δεν μας λένε τα συστατικά της Coca Cola
Είναι ένα από τα μυστήρια του… πλανήτη. Κανείς δεν γνωρίζει τι υπάρχει μέσα στην αγαπημένη Coca Cola και υπάρχει πολύ σοβαρός λόγος για αυτό…
Η Coca Cola δεν αποκαλύπτει τη συνταγή του διάσημου αναψυκτικού της.
Ούτε καν λέει τι έχουν μέσα οι νέες γεύσεις που κυκλοφορεί για περιορισμένο διάστημα.
Για την Coca Cola, το μυστήριο είναι η ουσία.
Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια σειρά από περίεργα προϊόντα: Coca Cola Starlight, Byte και Dreamworld.
Πρόκειται για νέες γεύσεις που κυκλοφορούν για περιορισμένο χρονικό διάστημα στην αμερικανική αγορά.
Όμως αντί να πει τι ακριβώς είναι αυτές οι γεύσεις, η Coca Cola απλά περιγράφει μια εμπειρία.
«Αλληλεπιδρούμε με τους ανθρώπους», δηλώνει στο CNN ο Selman Careaga της Coca Cola.
Το να κάνει τον κόσμο να μιλάει για τα προϊόντα της είναι μια σημαντική στρατηγική μάρκετινγκ για την Coca Cola, ειδικά αν μπορεί να προκαλέσει ενδιαφέρον ανάμεσα στους νέους καταναλωτές.
Το τελευταίο διάστημα, η Coca Cola «προσπαθεί πραγματικά να ενθαρρύνει τους καταναλωτές να συζητούν» για τα προϊόντα τους, σημειώνει ο Duane Stanford, συντάκτης του Beverage Digest.
Όταν η εταιρεία παρουσίασε τη νέα συνταγή της Coca Cola Zero, για παράδειγμα, ενθάρρυνε τους πελάτες να αποφασίσουν αν ήταν η «καλύτερη Coca Cola που έγινε ποτέ». Και στο πλαίσιο της καμπάνιας «What the Fanta?», πουλάει στις ΗΠΑ μυστηριώδεις γεύσεις Fanta.
Αυτό που θέλει η Coca Cola είναι οι καταναλωτές να παίρνουν μέρος σε αυτές τις συζητήσεις ή να τις βλέπουν στο διαδίκτυο, να σκέφτονται την Coca Cola όταν μπαίνουν σε ένα κατάστημα, εξηγεί ο Stanford.
Τα νέα της προϊόντα έχουν σχεδιαστεί για να τραβούν την προσοχή του κοινού που τόσα brands επιθυμούν να προσελκύσουν: Της Gen Z.
Έτσι, αντί να πει ότι τα νέα αναψυκτικά έχουν μια παραδοσιακή γεύση όπως βανίλια ή κεράσι, η Coca Cola έδωσε σε κάθε προϊόν μια δική του, αόριστη περιγραφή και άφησε τους θαυμαστές να συμπληρώσουν τα κενά.
Για το Starlight, η εταιρεία είπε ότι έχει «νότες που θυμίζουν το να κοιτάς τα αστέρια γύρω από μια φωτιά, καθώς και μια αίσθηση δροσιάς που φέρνει την αίσθηση ενός δροσερού ταξιδιού στο διάστημα».
Το Byte «σας προσκαλεί να εξερευνήσετε ποια γεύση μπορεί να έχουν τα pixel», ενώ το Dreamworld υπόσχεται στους καταναλωτές ότι «θα βιώσουν τη γνώριμη γεύση της Coca Cola αλλά με μια εκπληκτική και απροσδόκητη γεύση από έναν ονειρικό κόσμο».
Το κοινό έχει μείνει να μαντεύει:
Κάποιοι πιστεύουν ότι το Starlight έχει γεύση σαν μαλλί της γριάς, κέικ ή marshmallows.
Όταν δοκίμασαν το Byte, κάποιοι μάντευαν ότι είχε γεύση βατόμουρο ή γκρέιπφρουτ.
Άλλοι έλεγαν ότι το Dreamworld είχε γεύση μάνγκο, ροδάκινο ή πορτοκάλι ήίσως σιρόπι για τον βήχα.
«Κατά κάποιο τρόπο, είναι σαν τη μυστική μας συνταγή», λέει ο Careaga της Coca Cola. Και σε αυτήν την περίπτωση, οι γεύσεις δεν είναι πραγματικά το ζητούμενο.
Η Coca Cola δηλώνει ευχαριστημένη με τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα από την κυκλοφορία των νέων γεύσεων.
Μάλιστα αυτή η καμπάνια έχουν συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων όλων των αναψυκτικών της Coca Cola συνολικά, με την παραδοσιακή γεύση να εμφανίζει αύξηση πωλήσεων 7% το δεύτερο τρίμηνο.
Αναψυκτικά: Τι ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει η Coca Cola
Σε μια έκπληξη που δεν περίμενε πραγματικά κανείς προχώρησε η Coca Cola, καθώς έρχεται πλέον με πασίγνωστο αλκοολούχο ποτό… μαζί!
Coca Cola και ουίσκι Jack Daniels μαζί θα μπορούν να απολαμβάνουν όσοι το επιθυμούν καθώς η εταιρεία που παράγει το αναψυκτικό αποφάσισε να συνεργαστεί με την Brown-Forman, παρέχοντας ένα ποτό το οποίο μέσα στους επόμενους μήνες θα κυκλοφορήσει στα ράφια του Μεξικού, προτού επεκταθεί παγκοσμίως.
Ο συνδυασμός φέρνει κοντά «δύο από τα πιο αναγνωρίσιμα και πολύτιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως», ανέφεραν οι εταιρείες σε δελτίο τύπου που κυκλοφόρησαν, σημειώνοντας παράλληλα πως η αναλογία του αλκοόλ θα είναι μικρή, αλλά αυτό θα διαφέρει ανάλογα με τη χώρα, σύμφωνα με το CNN.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Brown-Forman, Lawson Whiting δήλωσε ότι η συνεργασία «φέρνει σε συνεργασία δύο κλασικά αμερικανικά είδωλα για να προσφέρει στους καταναλωτές μια μοναδική γευστική εμπειρία».
Πρόσθεσε παράλληλα ότι έχει στόχο να «επιταχύνει την επέκταση και την ανάπτυξη της επιχείρησης σε ολόκληρο τον κόσμο».
Το Μεξικό επιλέχθηκε ως η αγορά που θα γίνει πρώτα η κυκλοφορία. Και τα δύο brands είναι ιδιαίτερα δημοφιλή εκεί.
Το λανσάρισμα στις ΗΠΑ προβλέπεται να γίνει κάποια στιγμή το 2023.
Οι πωλήσεις των κοκτέιλ σε κουτάκι έχουν εκτοξευθεί το τελευταίο διάστημα, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν ευκολία και νέες γεύσεις πέρα από το κρασί και τη μπύρα.
Η κατηγορία ποτών αυξήθηκε κατά 53% πέρυσι και προβλέπεται να αυξηθεί κατά 29% τα επόμενα τρία χρόνια, σύμφωνα με στοιχεία της IWSR Drinks Analysis.