Τέλη κυκλοφορίας 2019 παράταση: Σήμερα πέφτει η αυλαία της παράτασης που είχε δώσει το υπουργείο Οικονομικών για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας για το έτος 2019.
Πρακτικά για την τσέπη των ιδιοκτητών οχημάτων αυτό σημαίνει πως όποιος δεν πληρώσει θα κληθεί να πληρώσει πρόστιμο το ύψος του οποίου θα είναι η όσο κοστίζουν και τα τέλη, δηλαδή θα πληρώσει διπλά!
Η μόνη λύση που έχουν όσοι τελικά αποφάσισαν τελευταία στιγμή να μην καταβάλουν το αντίτιμο για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2019 είναι να θέσουν σε ακινησία το όχημά τους.
Οσοι επιθυμούν να αποφύγουν την πληρωμή των τελών για το 2019, το φόρο πολυτελούς διαβίωσης για κυβισμούς 1.929 κυβικών εκατοστών και άνω, αλλά και τα τεκμήρια διαβίωσης θα πρέπει να συγκεντρώσουν τα παρακάτω δικαιολογητικά:
Όσοι καταθέσουν πάντως τις πινακίδες αλλά σχεδιάζουν να τις πάρουν ξανά πίσω μέσα στη χρονιά πληρώνοντας λιγότερα, πρέπει να γνωρίζουν ότι η επιλογή τους ενέχει ρίσκο. Και αυτό διότι, σε αντίθεση με πέρυσι, η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών δεν έχει προαναγγείλει ακόμα επισήμως ότι θα ισχύσει ξανά η πληρωμή τελών κυκλοφορίας «με το μήνα».
Και σε αυτήν την περίπτωση επίσης, δεν είναι βέβαιον πότε ακριβώς θα ξεκινήσει η σχετική διαδικασία διάθεσης των τελών με μειωμένο τίμημα. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι μπορεί να στερηθούν το αυτοκίνητό τους σε περίοδο που «πόνταραν» πως θα το έχουν ξανά διαθέσιμο πχ για κάποιο ταξίδι στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας ή το Πάσχα και την Πρωτομαγιά.
Από την άλλη πάντως, στο υπουργείο Οικονομικών αναμένουν να δουν την είσπραξη από τα τέλη κυκλοφορίας του 2019 για να εξετάσουν τυχόν αλλαγές στον σχεδιασμό του όλου συστήματος. Μεταξύ των εισηγήσεων που έχουν ήδη γίνει, είναι η αύξηση ή ακόμη και διπλασιασμός των κλιμακίων κυβισμού για τον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας.
Σήμερα η κλίμακα υπολογισμού των τελών βάσει κυβισμού περιλαμβάνει 11 κλιμάκια τα οποία συνήθως περιλαμβάνουν 200 έως 330 κυβικά. Αυτό όμως οδηγεί και σε απότομες αυξήσεις τελών, για διαφορά λίγων κυβικών: πχ ένα αυτοκίνητο 1.357 κυβικών βαρύνεται με τέλη 135 ευρώ ενώ ένα ΙΧ με 1.359 κυβικά πληρώνει τέλη 255 ευρώ, δηλαδή διπλάσια!
Από την άλλη, έχουν υπάρξει και εισηγήσεις για «τέλη κυκλοφορίας με το χιλιόμετρο», που πρακτικά οδηγούν και σε αύξηση των φόρων στα καύσιμα, αντί για την εφάπαξ πληρωμή του ετήσιου τέλους.
Άλλες προτάσεις πάλι, συστήνουν μείωση των τελών κυκλοφορίας αλλά αύξηση των τελών ταξινόμησης, ιδιαίτερα λόγω της εισαγωγής αυξημένου αριθμού νέων οχημάτων στην κυκλοφορία μετά από μια δεκαετία μεγάλης κρίσης στην αγορά αυτοκινήτου.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…