Σκλαβενίτης: Ανάκληση προϊόντος από τα καταστήματα σούπερ μάρκετ της εταιρείας Σκλαβενίτη ανακοίνωσε ο ΕΦΕΤ.
Ειδικότερα, ο Ε.Φ.Ε.Τ. και η Περιφερειακή Διεύθυνση Θεσσαλίας του Ε.Φ.Ε.Τ., στο πλαίσιο διερεύνησης καταγγελίας σχετικά με το προϊόν Σαντιγί σπρέι vegan «Schlagcreme vegan spray topping», με ημερομηνία ελάχιστης διατηρησιμότητας 25/08/2024, διαπίστωσε ότι στην επικολλημένη ελληνική επισήμανση αναγράφεται η ένδειξη, «χωρίς λακτόζη, χωρίς γλουτένη, χωρίς σόγια, προϊόν : Leha GmbH Γερμανία, Εισαγωγή: ΒΙΟΫΓΕΙΑ ΕΠΕ, Αργυρουπόλεως 6, Άγιος Στέφανος», ενώ στην αγγλική αρχική επισήμανση η οποία βρίσκεται κάτω από την επικολλημένη ετικέτα αναγράφεται ότι μπορεί να περιέχει ίχνη γάλακτος (may contain traces of milk).
Το προϊόν διακινήθηκε από την εταιρία Σκλαβενίτης η οποία έχει ήδη προβεί σε απόσυρση του συγκεκριμένου προϊόντος από τα ράφια της.
Καλούνται οι καταναλωτές που είναι αλλεργικοί στο γάλα και στα προϊόντα με βάση το γάλα και έχουν ήδη προμηθευτεί το προϊόν (φωτογραφίες κάτωθι), να μην το καταναλώσουν.
Πολλά σούπερ μάρκετ ιδιαίτερα σε τουριστικές περιοχές παραμένουν ανοιχτά και τις Κυριακές. Εκτός από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης που έχουν ένα και μοναδικό κατάστημα ανοιχτό.
Συγκεκριμένα, μπαίνοντας οι πολίτες στο site του Σκλαβενίτη και κλικάροντας το «Ωράριο Καταστημάτων» θα δουν ότι το μοναδικό κατάστημα Σκλαβενίτης που λειτουργεί και τις Κυριακές είναι αυτό, στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park, στα Σπάτα.
Και αυτό γιατί το εν λόγω εμπορικό κέντρο μαζί με το Designer Outlet με το οποίο συνορεύει, είναι ανοιχτά και τις Κυριακές. Έτσι οι πολίτες μπορούν να ψωνίσουν στα μαγαζιά και να κάνουν και τα ψώνια τους από τον Σκλαβενίτη του υπαίθριου εμπορικού κέντρου με ωράριο λειτουργίας 11:00 – 20:00.
Σκλαβενίτης: Σάλος με το βαρύ πρόστιμο που δέχτηκε – Δείτε τι έκανε και θα πληρώσει
Μπελάδες για την αλυσίδα «Σκλαβενίτης» καθώς θα κληθεί να βάλει το χέρι… βαθιά στην τσέπη!
Επιβολή διοικητικών κυρώσεων σε μηχανή κιμά αλλά και έλλειψη πινακίδας σε προϊόν, πιο συγκεκριμένα βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «στήθος κοτόπουλο νωπό Νιτσιάκος» προηγούμενης κοπής, στο σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης.
Σύμφωνα με το υπ.αρ.3623/21-07-23 έγγραφο, το ΤΜΗΜΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΠΕ ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ επιβάλλει πρόστιμο ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ (2000€), στην επιχείρηση «ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΓΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ ΑΕΕ» βάσει του άρθρου 20 παρ.7.ΣΤ της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ.) και του άρθρου 2Ε παρ.1 του κεφαλαίου 1Α της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17) σε συνδυασμό με το άρθρο 24 του Ν.4177/2013, διότι κατά τον έλεγχο που διενήργησαν υπάλληλοι της Υπηρεσίας στις 11-07-23 στο υποκατάστημα της ανωτέρω επιχείρησης που βρίσκεται στην Καλλιθέα Αττικής (Ασκληπιού-Ευριπίδου 69 & Αιγέως 31-35) διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:
α. στην κρεατομηχανή που κόβει κιμά από κοτόπουλο, βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «στήθος κοτόπουλο νωπό Νιτσιάκος» προηγούμενης κοπής 182γρ, κατά παράβαση του άρθρου 20 παρ.6 της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17), όπως ισχύει
β. στην κρεατομηχανή που κόβει μοσχαρίσιο κιμά , βρέθηκε υπόλειμμα νωπού κιμά του είδους «λάπα νεαρού μόσχου Ολλανδίας» προηγούμενης κοπής 832γρ, κατά παράβαση του άρθρου 20 παρ.6 της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17), όπως ισχύει και
γ. δεν υπήρχε η πινακίδα/ετικέτα με τις απαιτούμενες πληροφορίες για την τιμή στο ράφι λιανικής, για το προϊόν καφές στιγμής «DOUWE EGBERTS espresso Columbia σε γυάλινη συσκευασία με bar code 8711000489529 » με επικολλημένο στίκερ με την ένδειξη -1ευρώ επί της συσκευασίας, κατά παράβαση του άρθρου 2Α παρ.2 του Κεφαλαίου 1Α της αριθ. 91354/24-08-2017 Απόφασης του Υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κανόνες ΔΙ.Ε.Π.Π.Υ) (ΦΕΚ 2983/τ.Β΄/30-8-17),όπως αυτή έχει τροποποιηθεί, συμπληρωθεί και ισχύει.
Σημειωτέον, ότι δεν υπήρχε ηλεκτρονικό σύστημα αναγνώρισης και ελέγχου τιμών (price checker), πλησίον του προϊόντος έτσι ώστε η πληροφορία προς τον καταναλωτή για την τιμή του προϊόντος να είναι άμεσα αντιληπτή.
Σκλαβενίτης: Πανικός στην αγορά – Αφήνει τα super market και μπαίνει και σε άλλο κλάδο
Άνοιγμα σε νέες αγορές ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης προκαλώντας… πανικό!
Στο real estate εισέρχεται ο Σκλαβενίτης ενώ στο χώρο τον σούπερ μάρκετ συνεχίζει να αυξάνει τον τζίρο της, διατηρώντας την πρώτη θέση στον κλάδο.
Σύμφωνα με τον Οικονομικό Ταχυδρόμο, άνοιγμα και προς στην αγορά ακινήτων κάνει η οικογένεια Σκλαβενίτη.
Με μετόχους τη Μαρία Σκλαβενίτου, τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη και τη Βασιλική Σκλαβενίτου στις 16 Ιουνίου 2023 συστάθηκε η ανώνυμη εταιρεία «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων», με βάση τα στοιχεία που αναφέρονται στο ΓΕΜΗ.
Το μετοχικό κεφάλαιο της νέας εταιρείας ύψους 60.000 ευρώ (6.000 κοινές μετοχές αξίας 10 ευρώ έκαστη), πλήρως καταβεβλημένο από τους ιδρυτές, μοιράζεται ισομερώς – από 1/3 – στα τρία μέλη του διοικητικού συμβουλίου, ήτοι τα τρία αδέλφια Σκλαβενίτη.
Σκοπός της εταιρείας «Άρτεμις Διαχείρισης Ακινήτων Α.Ε.» είναι η εκμίσθωση και διαχείριση ιδιόκτητων ή μισθωμένων ακινήτων, η αγοραπωλησία ιδιόκτητων ακινήτων, οι κατασκευαστικές εργασίες κτιρίων για κατοικίες και μη, καθώς και τα μεσιτικά γραφεία ακινήτων.
Με βάση πληροφορίες, η οικογένεια Σκλαβενίτη προέβη σε αυτή την κίνηση για τη βέλτιστη διαχείριση των ακινήτων που έχει στην κατοχή της.
Σκλαβενίτης: Παγκόσμια… υπόκλιση
Στην ελίτ του παγκόσμιου λιανεμπορίου συγκαταλέγεται για δεύτερη συνεχή χρονιά ο όμιλος «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης», η μοναδική επιχείρηση λιανεμπορίου από την Ελλάδα που συμπεριλαμβάνεται στη σχετική κατάταξη.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ετήσια έκδοση της Deloitte «Global Powers of Retailing 2023» (Οι παγκόσμιες δυνάμεις του λιανεμπορίου 2023), η κορυφαία ελληνική αλυσίδα σούπερ μάρκετ καταλαμβάνει την 242η θέση μεταξύ των 250 μεγαλύτερων λιανεμπορικών επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Η κατάταξη έχει γίνει με βάση τον κύκλο εργασιών του 2021, ου για τον ελληνικό όμιλο ήταν σε ενοποιημένο επίπεδο 3,98 δισ. ευρώ.
Στη πρώτη δεκάδα της σχετικής κατάταξης της Deloitte βρίσκονται οι αμερικανικές Walmart, Amazon και Costco, και ακολουθούν ο γερμανικός εκπτωτικός όμιλος Schwarz, οι αμερικανικές αλυσίδες The Home Depot και The Kroger, η κινέζικη πλατφόρμα αγορών JD.com, η αμερικανική αλυσίδα φαρμακείων Wallgreens Boots Alliance, η γερμανική Aldi και η αμερικανική Target Corporation.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η Σκλαβενίτης κατέχει το 34,4% μεριδίου της αγοράς ενώ ο μέσος ημερήσιος αριθμός επισκεπτών ήταν 560.000, πάνω από την προ πανδημία εποχή.
Η αύξηση του τζίρου το 2022 και η συνέχιση της ανάπτυξης το 2023 οφείλεται φυσικά και στο γεγονός ότι η αλυσίδα έχει ενισχύσει σημαντικά το δίκτυό της, οργανικά και μέσω εξαγωγών.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, ο όμιλος αναμένεται να ανοίξει νέα καταστήματα προσεχώς σε Γλυφάδα και Μυτιλήνη.