Και επίσημα στις 7 Απριλίου θα στηθούν οι κάλπες για την ανάδειξη δημοτικής αρχής, μετά την ακύρωση του αποτελέσματος. Πάμε να δούμε πού θα γίνουν εκλογές.
Τι και αν οι εκλογές έγιναν τον Οκτώβριο, οι κάλπες θα στηθούν ξανά σε έναν Δήμο της Ελλάδας την Κυριακή 7 Απριλίου, ώστε να αναδειχτεί η δημοτική αρχή της πόλης.
Εκλογές λοιπόν προκηρύχθηκαν και επίσημα στον Δήμο Αλεξάνδρειας στην Ημαθία. Συγεκριμένα, με απόφαση του Τριμελούς Διοικητικού Πρωτοδικείου Βέροιας, κρίθηκε ότι ο συνδυασμός «Μαζί ΑλλάΖΟΥΜΕ» της Δώρας Κουρκουτά έπρεπε να είχε λάβει κανονικά μέρος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Δήμου Αλεξάνδρειας τον Οκτώβριο του 2023.
Το Πρωτοδικείο είχε κρίνει ότι στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού της κ. Κουρκουτά δεν υπήρχε ο απαιτούμενος αριθμός γυναικών, κάτι που όμως δεν δέχθηκε το Διοικητικό Πρωτοδικείο Βέροιας και ακύρωσε τις δημοτικές εκλογές στον εν λόγω δήμο.
Τυχόν επαναληπτική ψηφοφορία θα διεξαχθεί την Κυριακή 14 Απριλίου 2024.
Μόλις έγινε γνωστή η απόφαση η Δώρα Κουρκουτά προέβη στην ακόλουθη ανάρτηση: «Οι επαναληπτικές εκλογές για τον Δήμο Αλεξάνδρειας προκηρύχθηκαν και επίσημα, σε πείσμα των όσων αμφισβητούσαν την ίδια την πραγματικότητα.
Ο συνδυασμός ‘Μαζί ΑλλάΖΟΥΜΕ» και η υποψήφια Δήμαρχος Δώρα Κουρκουτά αισθάνονται απολύτως δικαιωμένοι για την εξέλιξη.
Κυρίως όμως, διότι δίνεται μια μεγάλη ευκαιρία στον λαό της Αλεξάνδρειας να πάρει την τύχη του Δήμου στα χέρια του.
Ίσως η τελευταία ευκαιρία για τη φυγή προς τα εμπρός.
Τώρα είναι η ώρα του αγώνα. Καλούμε όλους τους πολίτες του Δήμου Αλεξάνδρειας να πιστέψουν στις δυνάμεις τους, να ενδυναμώσουν τον συνδυασμό μας και να αναγεννήσουμε όλοι μαζί την ελπίδα για τον τόπο μας. Ήλθε η ώρα!»
Gov.gr: Νέες υπηρεσίες προστέθηκαν στην εφαρμογή του gov.gr wallet.
Πιο συγκεκριμένα προστέθηκαν η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα αιμοδότη, ενώ θα ακολουθήσουν και οι επαγγελματικές ιδιότητας.
Έτσι βρίσκονται πλέον στο κινητό κάθε πολίτη η αστυνομική ταυτότητα, το δίπλωμα οδήγησης, η κάρτα ανεργίας όπως και ο ολοκληρωμένος φάκελος αυτοκινήτου, ενώ από 9 Απριλίου θα μπαίνουμε στα γήπεδα με το wallet.
Για να μπορέσουν όμως να χρησιμοποιηθούν τα ψηφιακά έγγραφα, απαραίτητη είναι η εγγραφή στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας.
Όπως τονίζει ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, «τα τελευταία χρόνια στο υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία, υλοποιήθηκε μια μεγάλη ψηφιακή επανάσταση που επί της ουσίας απέδειξε ότι το κράτος μπορεί να είναι δίπλα στους πολίτες και να περιορίζει τη γραφειοκρατία με πράξεις και όχι με ευχολόγια.
Με απόλυτο σύμμαχό μας την τεχνολογία, είναι η στιγμή να κάνουμε το επόμενο ψηφιακό άλμα, με επίκεντρο για πολλές διαδικασίες το gov.gr wallet.
Το ψηφιακό μας πορτοφόλι, όπου σήμερα έχουμε μια σειρά από χρήσιμα έγγραφα, όπως την ταυτότητά μας και το my auto. Το ψηφιακό μας πορτοφόλι που από τις 9 Απριλίου θα χρησιμοποιούμε για την ασφαλή είσοδό μας στα γήπεδα.
Το gov.gr wallet μέσω του οποίου σύντομα θα δίνουμε τη συγκατάθεσή μας για την ολοκλήρωση διαδικασιών που απαιτούν χρήση προσωπικών μας δεδομένων.
Θεωρώ, λοιπόν, πολύ σημαντικό όλοι όσοι δεν το έχουν ήδη κάνει, να εγγραφούν σήμερα κιόλας στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, το emep.gov.gr.
Είναι μια απλή διαδικασία, αλλά ένα σημαντικό προαπαιτούμενο, για να χρησιμοποιούμε όλα εκείνα τα εργαλεία που κάνουν την καθημερινότητά μας ακόμα πιο φιλική, πιο εύκολη και σίγουρα χωρίς γραφειοκρατία, ούτε καν ψηφιακή».
Δίπλωμα οδήγησης: Μειώνονται τα χάρτινα διπλώματα ενώ υπάρχει και μεγάλο πρόστιμο.
Ακόμα λιγότερα θα γίνουν τα παλιά χάρτινα διπλώματα οδήγησης μέσα στο 2024, καθώς πολλά από αυτά θα αντικατασταθούν με νέου τύπου (πλαστικοποιημένη κάρτα).
Ιδιαίτερα προσεκτική πρέπει να είναι μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα στη χώρα μας, δεδομένου ότι μέσα στο έτος η ισχύς της άδειας οδήγησης που κατέχουν εκπνέει. Πρόκειται για όσους συμπληρώσουν το 65ο έτος της ηλικίας τους και είναι κάτοχοι του παλιού τρίπτυχου διπλώματος οδήγησης, καθώς σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία θα χρειαστεί να ανανεώσουν την ισχύ του.
Εφόσον, λοιπόν, υποβληθούν στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις από παθολόγο και οφθαλμίατρο, τότε θα λάβουν τη νέου τύπου άδεια οδήγησης, η οποία προϊόντος του χρόνου θα αντικαταστήσει πλήρως τα παλιά χάρτινα διπλώματα.
Υπενθυμίζεται ότι μετά το 65ο έτος της ηλικίας, η ανανέωση γίνεται ανά τρία χρόνια, ενώ με τη συμπλήρωση του 80ου έτους η ανανέωση γίνεται ανά δύο χρόνια και απαιτείται εξέταση από ιατρούς των ειδικοτήτων: Παθολόγου, οφθαλμιάτρου, ωτορινολαρυγγολόγου & νευρολόγου ή ψυχίατρου.
Σημειώνεται ότι αυτός που καταλαμβάνεται να οδηγεί μοτοποδήλατο, μοτοσικλέτα, μηχανοκίνητο τρίκυκλο, ελαφρύ τετράκυκλο, τετράκυκλο και αυτοκίνητο ενώ η αντίστοιχη κατηγορία άδειας οδήγησης έχει λήξει, τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ.
Παράλληλα, αφαιρείται από το αστυνομικό ή λιμενικό όργανο το έντυπο της άδειας οδήγησής του και αποστέλλεται στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας που το χορήγησε ή σε αυτή, στην περιοχή της οποίας θα δηλώσει ο κάτοχός της ότι κατοικεί.
Επιπροσθέτως, το παλιό, χάρτινο δίπλωμα θα χρειαστεί να «ξεχάσουν», ανεξάρτητα από την ηλικία τους, και όσοι θέλουν να προσθέσουν μια νέα κατηγορία οδήγησης -π.χ. όσοι έχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου και επιτύχουν στις εξετάσεις οδήγησης για μοτοσικλέτα.
Σε αυτή την περίπτωση θα παραδώσουν το παλιό δίπλωμα και θα τους χορηγηθεί το νέο δίπλωμα (πλαστικοποιημένη κάαρτα), όπου θα έχει προστεθεί και η νέα κατηγορία οχήματος το οποίο θα μπορούν να οδηγούν.
Σύμφωνα με την ΕΕ, όλα τα παλιά διπλώματα (τρίπτυχα έγγραφα), ανεξαρτήτως κατηγορίας, κατάστασης ή ημερομηνίας έκδοσης, πρέπει να αντικατασταθούν στο σύνολό τους μέχρι τις 19 Ιανουαρίου του 2033.
Αλλάζει το όριο στα διπλώματα οδήγησης στην Ελλάδα.
Στην Ελλάδα, όπως και στις άλλες χώρες της ΕΕ, δεν υπάρχει κανένα απολύτως ηλικιακό όριο στην οδήγηση.
Έπειτα από κάθε τραγικό τροχαίο με υπαιτιότητα ηλικιωμένου οδηγού, το ίδιο ερώτημα επανέρχεται: τελικά μέχρι πότε μπορεί να οδηγεί κάποιος;
Ο ελληνικός ΚΟΚ ορίζει ότι με τη συμπλήρωση του 65ου έτους της ηλικίας οι οδηγοί πρέπει να εξετάζονται από οφθαλμίατρο και παθολόγο ανά τριετία.
Μετά τη συμπλήρωση των 80 χρόνων, πάλι, προβλέπονται εξετάσεις κάθε δύο έτη από περισσότερες ειδικότητες γιατρών και συγκεκριμένα οφθαλμίατρο, παθολόγο, ωτορινολαρυγγολόγο και ψυχίατρο.
Σε περίπτωση προβλημάτων υγείας, επιβάλλονται περιορισμοί, όπως για παράδειγμα η απαγόρευση οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο ή η οδήγηση μόνο τις πρωινές ώρες.
Εφόσον οι γιατροί, ωστόσο, δώσουν το «πράσινο φως», μπορεί κάποιος να οδηγεί μέχρι… τα βαθιά του γεράματα. Αυτό που προκαλεί ανησυχία, όμως, είναι το πόσο συχνά οι εξετάσεις αυτές είναι ακριβείς και εξονυχιστικές.
Την ώρα που τα τροχαία ατυχήματα με υπαιτιότητα ηλικιωμένων οδηγών είναι αρκετά συχνά, σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία, η μεγαλύτερη ποινή που μπορεί να επιβληθεί σε κάποιον οδηγό – αποκλειστικό υπαίτιο ενός θανατηφόρου ατυχήματος – είναι τα πέντε χρόνια φυλάκισης (ενώ η αναστολή αποφασίζεται κατά περίπτωση από το δικαστήριο).
Σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», η Ευρωπαϊκή Ενωση είναι τώρα σε φάση διερεύνησης για το εάν θα πρέπει μετά τα 70 έτη να ανανεώνεται το δίπλωμα μόνο με τον έλεγχο των γιατρών ή εάν θα πρέπει ο οδηγός να ξαναδίνει εξετάσεις οδήγησης (π.χ. σήματα και πορεία).
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…