Επιχειρήσεις: Τέλος εποχής για δυο μεγάλα εργοστάσια στην Ελλάδα.
Πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από το λουκέτο στη υαλουργία Γιούλα, η Sonoco Hellas ανακοίνωσε στους 98 εργαζοµένους της ότι κλείνει τα δύο εργοστάσιά της στην Ελλάδα, σε Θεσσαλονίκη και Κιλκίς, όπως γράφει σήμερα το Dnews.gr στη στήλη «Πληροφοριοδότης».
Το λουκέτο στη χαρτοποιία Sonoco Hellas που είναι θυγατρική της αμερικανικής Sonoco που παγκοσμίως τζιράρει πάνω από 7,3 δισ. δολάρια και διαθέτει πάνω από 300 παραγωγικές μονάδες σε όλο τον κόσμο και απασχολεί περί τους 22.000 εργαζομένους θα μπει την 1η Ιουνίου
Η Conitex Sonoco Ελλάς δραστηριοποιείται στον χώρο της χάρτινης συσκευασίας από το 1976 ως ΕΒΙΕΝ Α.Ε., ενώ το 1998 εξαγοράστηκε από την Conitex Sonoco η οποία εδώ και 25 χρόνια παρέχει υπηρεσίες στο χώρο του χαρτιού και της χάρτινης συσκευασίας με εργοστάσια παραγωγής στις ΗΠΑ, Μεξικό, Ινδία, Ινδονησία, Κίνα, Ταιβάν, Ισπανία, και Ελλάδα.
Από το 2007 η Conitex Sonoco επέκτεινε τις δραστηριότητες μπαίνοντας στο χώρο της εύκαμπτης συσκευασίας.
Το 2012 προχώρησε στην εξαγορά της Αμερικανικής BULK SAK International, στοχεύοντας σε εξειδικευμένα big bags για προϊόντα υψηλών απαιτήσεων όπως φάρμακα, τρόφιμα και χημικά.
Το λουκέτο στην Sonoco Hellas που και αυτή με τη σειρά της επικαλείται υψηλό κόστος παραγωγής (;) έρχεται μετά το λουκέτο στην υαλουργία Γιούλα και τα περσινά λουκέτα σε Tupperware, Reckitt Benckiser και των µονάδων παραγωγής της Crown Can Hellas σε Πάτρα και Κόρινθο.
Σε επίσημη ανακοίνωση προέβη η BA Glass Υαλουργία Α.Ε., σύμφωνα με την οποία επιβεβαιώνει την απόφασή της να σταματήσει την παραγωγική της δραστηριότητα στο εργοστάσιο «Γιούλα» της στο Αιγάλεω, με ισχύ από τα τέλη Μαρτίου.
Η εταιρεία επισημαίνει πως «αυτή η δύσκολη απόφαση είναι αποτέλεσμα των τρεχουσών συνθηκών της αγοράς στη βιομηχανία γυαλιού». Και συμπληρώνει στην ανακοίνωσή της πως «τους τελευταίους μήνες η αγορά της υαλουργίας παρουσίασε αισθητή μείωση της ζήτησης, που οδήγησε σε αντίστοιχη μείωση των πωλήσεων.
Η κατάσταση επιδεινώθηκε περαιτέρω από τη σημαντική αύξηση των αποθεμάτων που δημιουργήθηκαν, προκαλώντας την ανάγκη διακοπής ορισμένων γραμμών παραγωγής.
Παρά τις προσπάθειες προσαρμογής σε αυτές τις προκλήσεις, η επίμονη έλλειψη ζήτησης, σε συνδυασμό με το συνεχώς αυξανόμενο κόστος αποθήκευσης και την περιορισμένη διαθεσιμότητα αποθηκευτικού χώρου, οδήγησαν δυστυχώς στην απόφαση της παύσης της παραγωγικής διαδικασίας στο εργοστάσιο της εταιρείας».
Αναφορικά με την προοπτική της εταιρείας στην ανακοίνωσή της η BA Glass Υαλουργία Α.Ε., επισημαίνει πως «περαιτέρω, κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου και προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις μας απέναντι στους πελάτες μας, ενοποιούμε τις παραγωγικές μας δραστηριότητες σύμφωνα με τις απαιτήσεις της αγοράς και μετριάζουμε τις τυχόν επιπτώσεις στους πελάτες μας, διατηρώντας την εμπορική μας δραστηριότητα στην Ελλάδα».
Επιχειρήσεις: Κόλπο… γκρόσο – Αλλάζει χέρια!
Ένα από τα πλέον ιστορικά σήματα της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων, αυτό της ΕΒΓΑ δεν αποκλείεται να αλλάξει χέρια το επόμενο διάστημα.
H Unilever στην οποία έχει περάσει το σήμα για την κατηγορία του παγωτού από το 2010 ανακοίνωσε χθες ότι προχωρά στην απόσχιση της δραστηριότητας του παγωτού, που ουσιαστικά αποτελεί το πρώτο βήμα για πώληση του κλάδου.
Στην Ελλάδα η Unilever στην αγορά του παγωτού δραστηριοποιείται πέρα από το σήμα της ΕΒΓΑ με αυτά της Algida και Ben and Jerry’s.
Η ΕΒΓΑ, η Εθνική Βιομηχανία ΓΑλακτος, ξεκίνησε ακριβώς πριν από 90 χρόνια, το 1934, από τους αδελφούς Σουραπά οι οποίοι επιστρέφοντας από την Αμερική αποφάσισαν να δημιουργήσουν στη Ελλάδα το πρώτο εργοστάσιο παστεριωμένου γάλακτος.
Το γάλα το οποίο διανέμονταν χύμα από τους γαλακτοπώλες στους δρόμους της Αθήνας θα εμφιαλώνονταν για πρώτη φορά σε γυάλινες φιάλες στο εργοστάσιο του Βοτανικού όπου βρίσκονται ακόμη και σήμερα οι εγκαταστάσεις της εταιρείας.
Δύο χρόνια αργότερα, το 1936, η εταιρεία μετονομάζεται σε Ελληνική Βιομηχανία Γάλακτος και εισέρχεται και στην κατηγορία του παγωτού.
Το “παγωτό ξυλάκι”, μόνο βανίλια με ή χωρίς επικάλυψη σοκολάτας, ήταν το λανσάρισμα που άλλαξε την τότε βραχύβια ιστορία του παγωτού στην Ελλάδα.
Η δυναμική της εταιρείας θα ανακοπεί προσωρινά από τον Β Παγκόσμιο Πόλεμο καθώς το εργοστάσιο επιτάχθηκε και η διανομή του γάλακτος, το οποίο ήταν το μόνο προϊόν στο οποίο είχε περιοριστεί εκείνη την περίοδο, γίνονταν από τον Ερυθρό Σταυρό και υπό τον έλεγχο των δυνάμεων Κατοχής.
Μετά το τέλος και του εμφυλίου η ΕΒΓΑ όχι μόνο θα ορθοποδήσει αλλά θα επεκταθεί δυναμικά με ένα νέο εργοστάσιο στο ίδιο οικόπεδο.
Η δεκαετία του 1950 η ΕΒΓΑ φέρνει το franchise πολύ πριν από την καθιέρωση του όρου. Παρέχει το σήμα της και δημιουργεί ένα δίκτυο που φθάνει τα 900 σημεία στην Αθήνα.
Η “ΕΒΓΑ της γειτονιάς” φιλοξενούσε όλη την γκάμα των προϊόντων της (γάλα, γιαούρτι, βούτυρο, κρέμα γάλακτος, παγωτά) και αποτελούσε για δεκαετίες το σημείο αναφοράς κάθε γειτονιάς.
Η δεκαετία του “50 πέρα από τα “εβγατζίδικα” ήταν αυτή των μεγάλων επεκτάσεων και των καινοτομιών. Γεωγραφικών επεκτάσεων όπως σε Μακεδονία και Θράκη μέσω του υποκαταστήματος στην Θεσσαλονίκη αλλά προϊόντικών όπως αυτή στην κατηγορία της σοκολάτας.
Παράλληλα ήταν η περίοδος που λάνσαρε πρώτη στην Ελλάδα την πλαστική συσκευασία στο γιαούρτι κάτι που έκανε μία δεκαετία αργότερα και στο γάλα.
Η πρώτη αλλαγή ιδιοκτησίας θα έρθει το 1971 όταν η ΕΒΓΑ θα περάσει στα χέρια του Καρόλου Πολίτη, γνωστού επιχειρηματία της εποχής ο οποίος τα επόμενα χρόνια επικέντρωσε την εταιρεία στην κατηγορία του παγωτού.
Δεκαεπτά χρόνια αργότερα, το 1988, η ΕΒΓΑ θα αλλάξει ξανά χέρια και θα περάσει στον όμιλο του Κυριάκου Φιλίππου ενός εκ των δύο αδελφών που δημιούργησαν την ΦΑΓΕ.
Επί των ημερών του η ΕΒΓΑ επεκτάθηκε στους χυμούς ψυγείου (Refresh) και για ένα μικρό διάστημα επέστρεψε ξανά και στο φρέσκο γάλα.
Παράλληλα έγιναν προσπάθειες διεθνοποίησης μετά από μία εξαγορά που πραγματοποίησε ο όμιλος στην Νότια Αφρική.
Στον χώρο του παγωτού η ΕΒΓΑ κοντράρονταν με την ΔΕΛΤΑ αλλά και την Algida της Unilever. Από την τελευταία εξαγοράστηκε τον Σεπτέμβριο του 2010.
Στην οικογένεια Φιλίππου παραμένουν ακόμη και σήμερα οι εγκαταστάσεις της ΕΒΓΑ (η εταιρεία έχει μετονομαστεί πλέον σε EMFI) στον Βοτανικό καθώς και η εκμετάλλευση του σήματος για προϊόντα ζύμης (κρουασάν κ.α.).
Στις εγκαταστάσεις παράγονται ακόμη και σήμερα παγωτά όπου ένα μέρος κατευθύνεται και στα ψυγεία της Unilever με την οποία υπάρχει μακροχρόνια συνεργασία με την οικογένεια Φιλίππου. Μέχρι στιγμής είναι άγνωστο κατά πόσο θα επηρεαστεί η συνεργασία από το νέο σκηνικό που διαγράφεται.
Επιχειρήσεις: «Κανόνι» πασίγνωστης εταιρείας – Χιλιάδες άνεργοι
Η The Body Shop ανακοίνωσε την Τετάρτη ένα σχέδιο αναδιάρθρωσης των επιχειρήσεων της στα κεντρικά της στη Μεγάλη Βρετανία με το οποίο – όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση της εταιρείας – δεν επηρεάζονται οι χώρες στις οποίες λειτουργούν καταστήματά της με τη μέθοδο του franchise.
Αυτό σημαίνει πως τα καταστήματα στην Ελλάδα δεν «κινδυνεύουν» – τουλάχιστον για την ώρα.
Τα μέτρα που ανακοινώθηκαν μέχρι στιγμής είναι:
Ενώ τα καταστήματα παραμένουν αναπόσπαστο μέρος της μελλοντικής στρατηγικής, οι Διαχειριστές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο τρέχον αριθμός καταστημάτων στο Ηνωμένο Βασίλειο απαιτεί τη σωστή αναλογία.
Ως άμεσο βήμα, επτά καταστήματα έκλεισαν εχθές (Τρίτη 20 Φεβρουαρίου), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα κλεισίματα καταστημάτων. Αναμένεται ότι με την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης, σχεδόν τα μισά καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο θα κλείσουν. Αυτή τη στιγμή λειτουργούν 198 καταστήματα.
Μετά την πώληση των company επιχειρήσεων στην κεντρική Ευρώπη και μέρη της Ασίας, η The Body Shop θα αναδιαρθρώσει επίσης το προσωπικό και τους ρόλους στα κεντρικά της γραφεία που εδρεύουν στη Μεγάλη Βρετανία.
Ο αριθμός των εργαζομένων στα κεντρικά γραφεία αναμένεται να μειωθεί κατά περίπου 40%, δηλαδή σταδιακά θα παραμείνουν γύρω στους 400 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης.
Οι Global Head Franchise Partners της εταιρείας – όπως είναι η Ελλάδα και πλήθος άλλων χωρών – που λειτουργούν στο πλαίσιο της franchise συνεργασίας, δεν επηρεάζονται από τις εξελίξεις αυτές καθώς λειτουργούν ως αυτόνομες επιχειρήσεις.
Αυτές οι διορθωτικές κινήσεις στα κεντρικά της εταιρείας στη Μεγάλη Βρετανία θα βοηθήσουν στην αναζωογόνηση του εμβληματικού brand στον πυρήνα του και τη φιλοδοξία να γίνει μια σύγχρονη, δυναμική εταιρείας ομορφιάς που θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί επάξια τα beauty brands σε όλο τον κόσμο.
Επιχειρήσεις: Επιστρέφει… θρυλικό παγωτό – Πώς «αναστήθηκε»
Μια από τις πλέον αγαπημένες μάρκες παγωτού επιστρέφει!
Την επέκταση των προϊόντων ΑΓΝΟ και εκτός Μακεδονίας σχεδιάζει η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», καθώς η ανταπόκριση μέχρι στιγμής από την επανατοποθέτηση στην αγορά της ιστορικής μάρκας γαλακτοκομικών ήταν θετική.
Από τον σχεδιασμό της εταιρείας δεν λείπει και η παραγωγή προϊόντων παγωτού με το σήμα ΑΓΝΟ, καθώς η παλιά εταιρεία είχε δραστηριότητα και στην κατηγορία αυτή, κάτι που σε σημαντικό βαθμό θα εξαρτηθεί από το πότε θα επαναλειτουργήσει το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ στην περιοχή του Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη.
Υπενθυμίζεται ότι στις 31 Μαρτίου 2022 η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία», γνωστή κυρίως από τα προϊόντα «Ολυμπος», απέκτησε μέσω πλειστηριασμού και έναντι τιμήματος 7,73 εκατ. ευρώ τα εμπορικά σήματα της ΑΓΝΟ, αλλά και το ακίνητο έκτασης 132.239 τ.μ., όπου βρίσκεται το παλιό εργοστάσιο της ΑΓΝΟ, το οποίο εδώ και πολλά χρόνια δεν λειτουργεί.
Η ΑΓΝΟ πτώχευσε το 2012 και έβαλε οριστικά λουκέτο το 2014.
Τα προϊόντα ΑΓΝΟ σήμερα παράγονται από τα εργοστάσια της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» σε Τρίκαλα και Λάρισα, με το γάλα ωστόσο να προέρχεται από την ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης, αφού για την παραγωγή των προϊόντων ΑΓΝΟ η εταιρεία συνεργάζεται με αγελαδοτρόφους από τον Λαγκαδά, τον Σοχό, τον Πεντάλοφο και τη Νέα Απολλωνία.
Αν και το βιομηχανικό κτίριο και ο εξοπλισμός του είναι σε αχρηστία εδώ και περίπου 10 χρόνια, το σημείο όπου βρίσκεται το ακίνητο θεωρείται ότι έχει πολλά πλεονεκτήματα: δίπλα στην Εγνατία Οδό και κοντά σε μονάδες εκτροφής αγελάδων.
Σημειωτέον ότι η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» δεν διαθέτει παραγωγική μονάδα στη Θεσσαλονίκη, παρά μόνο ένα κέντρο διανομής στην περιοχή της Νέας Μαγνησίας.
Τα προϊόντα με το σήμα ΑΓΝΟ, σύμφωνα με την Καθημερινή, τοποθετήθηκαν σε ψυγεία αλυσίδων σούπερ μάρκετ της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας από τον περασμένο Νοέμβριο με το χαρτοφυλάκιο να περιλαμβάνει 21 κωδικούς γάλακτος, μεταξύ αυτών και γάλακτος χωρίς λακτόζη, καθώς και σοκολατούχου γάλακτος, γιαουρτιών, επιδορπίων γάλακτος, βουτύρου, καθώς και οξυγαλακτικών όπως είναι το κεφίρ και το αριάνι.
Από την πρώτη στιγμή η οικογένεια Σαράντη δεν έχει κρύψει το ενδεχόμενο να επανατοποθετήσει στην αγορά και παγωτά ΑΓΝΟ, κάτι που επανέλαβε πρόσφατα και σε εκδήλωση της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη ο κ. Στέλιος Σαράντης, μέλος του διοικητικού συμβουλίου και εμπορικός διευθυντής της «Ελληνικά Γαλακτοκομεία».
Συγκεκριμένα, επεσήμανε ότι σε περίπτωση που η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική, τότε θα εξεταστεί η παραγωγική αξιοποίηση του εργοστασίου στον Λαγκαδά, όπου, όπως τόνισε, υπάρχει και εξοπλισμός για την παραγωγή παγωτού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η «Ελληνικά Γαλακτοκομεία» είναι από τις λίγες μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες που δεν έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού.
Η Κρι Κρι, ως γνωστόν, παράγει παγωτό, η ΔΕΛΤΑ επαναδραστηριοποιείται στην κατηγορία με την εξαγορά πριν από λίγους μήνες της Cold Sin, ενώ η οικογένεια Φιλίππου που κατέχει τη ΦΑΓΕ, έχει παρουσία στην κατηγορία του παγωτού με την εταιρεία EMFI.
Επιχειρήσεις: Τέλος για πασίγνωστη αλυσίδα – Δείτε τι συνέβη
Δεν… μακροημέρευεσε η επιλογή της Wolt να επεκταθεί και στις αγορές των σούπερ μάρκετ.
Τέλος εποχής για την POP Market, η οποία από τις 25 Οκτωβρίου μεταβαίνει σε νέο περιβάλλον αυτό της Wolt, προκειμένου να κάνουν, πλέον από την νέα πλατφόρμα, τα ψώνια της εβδομάδας.
Μάλιστα η εταιρία έστειλε χθες mail σε χρήστες της υπηρεσίας προκειμένου να τους ενημερώσει για τη μεγάλη αυτή αλλαγή.
Η ανακοίνωση της εταιρίας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως, από τις 25 Οκτωβρίου 2023, το Pop Market θα σταματήσει τη λειτουργία του, έτσι όπως το γνωρίζατε. Πλέον θα έχετε τη δυνατότητα να πραγματοποιείτε τα ψώνια της εβδομάδας από ένα νέο περιβάλλον: το Wolt Market, ένα ψηφιακό σούπερ μάρκετ στην τσέπη σας.
Σε συνεργασία με το Wolt Market, μπορείτε να συνεχίσετε να απολαμβάνετε την υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και εμπειρία χρήστη που έχετε συνηθίσει. Για εμάς, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αναλογιζόμενοι την τεράστια αποδοχή και αγάπη που λάβαμε, μέσα σε δύο μόλις χρόνια λειτουργίας ? Μαζί καταφέραμε κάτι σπουδαίο! Η παράδοση ειδών σουπερμάρκετ σε χρόνο ρεκόρ είναι πλέον γεγονός και αυτό οφείλεται σε εσάς και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε αυτά τα δύο χρόνια.
Από τις 25 Οκτωβρίου 2023 λοιπόν, σας προτείνουμε να εξυπηρετηθείτε μέσω από το Wolt Market, καθώς η εφαρμογή μας δεν θα είναι πλέον ενεργή.
Επιχειρήσεις: Πώς μας έκλεβε η BIC
Πρόστιμο 230.150 ευρώ επιβάλλεται, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα στην εταιρεία «BIC ΒΙΟΛΕΞ Μ.Α.Ε.», επειδή διέθεσε σχολικά είδη παραβιάζοντας το πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης, σε ελέγχους που διενήργησαν ελεγκτές της Διϋπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ) διαπίστωσαν ότι η «BIC ΒΙΟΛΕΞ Μ.Α.Ε.» διέθεσε 73 κωδικούς προϊόντων (στυλό, μολύβια, μαρκαδόρους, γόμες και ξύστρες) με υψηλότερο μεικτό περιθώριο κέρδους του επιτρεπομένου.
Ως εκ τούτου επιβάλλεται στην εταιρεία πρόστιμο 230.150 ευρώ, δηλαδη, το διπλάσιο από το όφελος που αποκόμισε από την πώληση αυτών των προϊόντων, κατά παράβαση της νομοθεσίας για το μεικτό περιθώριο κέρδους.
Σε δήλωσή του ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας επισήμανε:
«Όταν επεκτείναμε την διάταξη με την οποία “κλειδώνουμε” το μεικτό περιθώριο κέρδους στα επίπεδα του 2021 σε περισσότερα προϊόντα, εντάσσοντας σ’ αυτά και τα σχολικά είδη, δεσμευτήκαμε για τη διενέργεια αυστηρών ελέγχων στο σύνολο της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Καταστήσαμε σαφές τότε ότι καμία εταιρεία, όσο μεγάλη κι αν είναι, δεν πρόκειται να ξεφύγει από τους ελέγχους μας και βεβαίως τις κυρώσεις σε περίπτωση που εντοπισθεί να παραβιάζει τη νομοθεσία.
Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του υπουργείου Ανάπτυξης ανταποκρίθηκαν με επάρκεια στην αποστολή τους και πλέον το συνολικό ύψος των προστίμων που έχουν επιβληθεί το 2023 προσεγγίζει τα 5,5 εκατ. ευρώ, έχουν διενεργηθεί περισσότεροι από 15.000 έλεγχοι, ενώ αυτήν την περίοδο ελέγχονται πάνω από 5.000 προϊόντα.
Θέλω να τονίσω για ακόμη μια φορά ότι όποιοι παραβιάζουν το νόμο, ιδιαίτερα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, και κερδοσκοπούν σε βάρος των καταναλωτών θα το πληρώσουν πανάκριβα, καθώς τα πρόστιμα υπερβαίνουν κατά πολύ το αθέμιτο επιδιωκόμενο κέρδος.
Το υπουργείο Ανάπτυξης με όλους τους ελεγκτικούς μηχανισμούς που διαθέτει και αξιοποιώντας την τεχνολογία θα συνεχίσει με αμείωτη ένταση τους ελέγχους και την επιβολή του νόμου, έτσι ώστε να καταστεί σαφές και να γίνει συνείδηση πως η απληστία κοστίζει και δεν γίνεται ανεκτή.
Η τήρηση της νομιμότητας και των κανόνων του υγιούς ανταγωνισμού δεν συνιστά χάρη αλλά αδιαπραγμάτευτη υποχρέωση».
Επιχειρήσεις: Απόφαση «σταθμός»!
Σε επένδυση ύψους 50 εκατ. ευρώ στο νέο Public Group προχώρησε ο όμιλος Olympia, με στόχο την επιτάχυνση του αναπτυξιακού και επενδυτικού του πλάνου. Βάσει της επένδυσης, ο όμιλος Olympia θα κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό 2%.
Η οργανική ανάπτυξη του Public θα επιταχυνθεί με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, στην καινοτόμα e-Commerce πλατφόρμα, αλλά και στο εξειδικευμένο Marketplace που λειτουργεί, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει.
Στα επόμενα χρόνια, η εταιρία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Η επένδυση 50 εκατ. ευρώ του ομίλου Olympia θα υποστηρίξει τη νέα στρατηγική του Public που έχει αναπτυχθεί μετά από ενδελεχή έρευνα στις βέλτιστες πρακτικές των μεγάλων omnichannel retailers, σε Ευρώπη και Αμερική.
Έχοντας πάντα στο επίκεντρο τον πελάτη, η στρατηγική αυτή θα υλοποιηθεί με μια σειρά από σημαντικές πρωτοβουλίες του Public, όπως:
Το λανσάρισμα νέων Public concept stores που συνδυάζουν τα ψώνια με την ψυχαγωγία σε εντυπωσιακούς, σύγχρονους και φιλικούς προς τους καταναλωτές χώρους, για μια άνετη και ακόμη πιο συναρπαστική εμπειρία αγορών, με επιλογές στις πιο ανταγωνιστικές τιμές.
Η παρουσίαση από το Public καινοτόμων, ψηφιακών interfaces με επίκεντρο την εξαιρετική εμπειρία του πελάτη, δίνοντας του πρόσβαση σε αμέτρητες επιλογές προϊόντων, ανεξάρτητα από την τοποθεσία ή τον τρόπο που επιλέγει να πραγματοποιήσει τις αγορές του.
Τον συνδυασμό της καλύτερης πρότασης που φέρνουν τα καταστήματα Public στην αγορά με την πιο σύγχρονη e-commerce πλατφόρμα με στόχο να προσφέρουν στους καταναλωτές την καλύτερη omnichannel εμπειρία.
Η δημιουργία ενός από τα μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα κέντρα logistics με την επέκταση της σημερινής εγκατάστασης και την ενίσχυση του στόλου μεταφορικών οχημάτων της εταιρίας.
Στόχος η σημαντική βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των παραδόσεων σε όλη την Ελλάδα, καθώς και οι επενδύσεις σε νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές για παράδοση την ίδια μέρα, αργά το απόγευμα ή το Σάββατο.
H αξιοποίηση των πιο σύγχρονων λύσεων λογισμικού και εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης στο call center της εταιρίας, με στόχο τη βέλτιστη εμπειρία εξυπηρέτησης του καταναλωτή μέσα από την ψηφιοποίηση των συναλλαγών και την υποστήριξη 24/7 εξυπηρέτησης, καθώς και τη δραστική μείωση των χρόνων αναμονής, σε συνδυασμό με τη βελτίωση του ποσοστού απόκρισης.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η επένδυση θα αξιοποιηθεί και για την προσέλκυση, εκπαίδευση και ανάπτυξη ταλέντων, αλλά και για το λανσάρισμα μιας in-house ομάδας από 100 εξειδικευμένους tech experts και software developers που θα εστιάσουν στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων για την αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας, με επίκεντρο τις ανάγκες του καταναλωτή στην Ελλάδα και Κύπρο.
Το Public προσβλέπει επίσης και στην οικοδόμηση ακόμη ισχυρότερων σχέσεων με τους προμηθευτές και συνεργάτες του με στόχο τον περαιτέρω εμπλουτισμό της in-store εμπειρίας και την ενίσχυση της πρόσβασης των καταναλωτών στα πιο σύγχρονα προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού, και οικιακών συσκευών.
Mε το brand Public ως επενδυτική ναυαρχίδα, δημιουργείται το Public Group που θα υποστηρίξει ένα οικοσύστημα στρατηγικών συνεργασιών και επενδυτικών πρωτοβουλιών – όπως είναι για παράδειγμα η επένδυση στο Douleutaras – έχοντας ως στόχο να φέρνει διαρκώς στους καταναλωτές νέες συναρπαστικές προτάσεις και καινοτόμες υπηρεσίες, τόσο online, όσο και στα φυσικά καταστήματα αλλά και το σπίτι.
«Ο Όμιλος Olympia παραμένει πιστός στη δέσμευσή του να στηρίζει την ανάπτυξη των εταιριών του και να τις ενδυναμώνει ώστε να μπορούν να αναδειχθούν ηγέτιδες στον κλάδο τους. Η σημερινή επένδυση του Ομίλου Olympia στο Public αποτελεί μια ακόμη αναγνώριση της προσήλωσής μας να φέρνουμε τη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία, τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και μοναδικές υπηρεσίες στους καταναλωτές μας σε Ελλάδα και Κύπρο. Χάρη στους ανθρώπους του αλλά και στη διαχρονική έμφαση που δίνει στην καινοτομία, το Public αναγνωρίζεται σήμερα ως ένα μοναδικό και ιδιαίτερα αγαπητό brand στους καταναλωτές. Σήμερα, ανανεώνουμε αυτή μας τη δέσμευση να προσφέρουμε καινοτομία και αξία σε όλους τους πελάτες του Public», δήλωσε ο Γιάννης Καραγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Ομίλου Olympia.
«Καλωσορίζουμε τη σημαντική αυτή επένδυση του Ομίλου Olympia, που θα αναδείξει για ακόμη μία φορά το Public στην πρώτη γραμμή της αγοράς retail σε Ελλάδα και Κύπρο. Με τη νέα επένδυση, ο κορυφαίος omnichannel retailer στην αγορά γίνεται πιο μεγάλος, έτοιμος ν’ ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών. Με ένα μοναδικό συνδυασμό προϊόντων πολιτισμού, τεχνολογίας και οικιακών συσκευών, αλλά και νέες καινοτόμες υπηρεσίες αξιοποιούμε πλήρως τις συνέργειες από την συγχώνευση με την MediaMarkt», προσέθεσε ο Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του νεοσύστατου Public Group.