Σοκ με μεγάλη αεροπορική εταιρεία: Δείτε τι αποφάσισε να κάνει

Easyjet: Στην ανακοίνωση της περικοπής πτήσεων προχώρησε η Easujet δηλώνοντας αδυναμία να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό!

Η μεγαλύτερη οικονομική αεροπορική εταιρεία της Βρετανίας επιβεβαίωσε ότι θα ακυρώσει εκατοντάδες πτήσεις αυτό το καλοκαίρι καθώς δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στο πρόγραμμα που είχε υποσχεθεί.

Αντί να εκτελεί το 97% του καλοκαιρινού προγράμματος πριν από την Covid, η easyJet αναμένει τώρα να λειτουργήσει το 90%.

Μετά από ένα Σαββατοκύριακο κατά το οποίο δεκάδες πτήσεις ακινητοποιήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, η αεροπορική εταιρεία δήλωσε: «Η ζήτηση για ταξίδια επέστρεψε με επιβάτες τον Απρίλιο και τον Μάιο επτά φορές πάνω σε σχέση με τους ίδιους μήνες πέρυσι.

«Δεδομένης της άνευ προηγουμένου αύξησης, η αεροπορική βιομηχανία σε όλη την Ευρώπη αντιμετωπίζει λειτουργικά προβλήματα παρόμοια με τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας μετά την Covid που παρατηρούνται σε πολλά άλλα μέρη της οικονομίας.

«Οι προκλήσεις περιλαμβάνουν καθυστερήσεις στον έλεγχο εναέριας κυκλοφορίας και ελλείψεις προσωπικού σε υπηρεσίες εδάφους και στα αεροδρόμια, με αποτέλεσμα αυξημένους χρόνους εναλλαγής αεροσκαφών και καθυστερημένες αναχωρήσεις που έχουν αρνητικό αποτέλεσμα με αποτέλεσμα ακυρώσεις πτήσεων.

«Σε απάντηση η easyJet ενοποιεί προληπτικά έναν αριθμό πτήσεων στα επηρεαζόμενα αεροδρόμια.

«Αυτό παρέχει στους πελάτες εκ των προτέρων ειδοποίηση και τη δυνατότητα να κάνουν εκ νέου κράτηση για εναλλακτικές πτήσεις. Δεδομένου του δικτύου υψηλών συχνοτήτων της easyJet, αναμένουμε ότι θα είμαστε σε θέση να κάνουμε εκ νέου κράτηση για την πλειοψηφία των πελατών σε εναλλακτικές πτήσεις, με πολλούς να είναι την ίδια ημέρα με την αρχική κράτηση».

Η Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας την περασμένη εβδομάδα είπε στις αεροπορικές εταιρείες ότι οι επιβάτες των οποίων οι πτήσεις ακυρώνονται θα πρέπει να μπορούν να ταξιδεύουν την ίδια ημέρα, εάν υπάρχει διαθέσιμη θέση.

Ωστόσο, η easyJet υποστηρίζει ότι εάν μπορεί να προσφέρει μια εναλλακτική λύση εντός 24 ωρών, δεν χρειάζεται να πληρώσει για πτήσεις σε άλλες αεροπορικές εταιρείες.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Johan Lundgren, δήλωσε: «Λυπούμαστε που για ορισμένους πελάτες δεν μπορέσαμε να προσφέρουμε την υπηρεσία που περίμεναν από εμάς.

«Ενώ τις τελευταίες εβδομάδες η δράση που λάβαμε για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας μας οδήγησε να συνεχίσουμε να εκτελούμε έως και 1.700 πτήσεις και να μεταφέρουμε έως και ένα τέταρτο εκατομμύριο πελάτες την ημέρα, το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον λειτουργίας δυστυχώς συνέχισε να έχει αντίκτυπο που είχε ως αποτέλεσμα ακυρώσεις.

«Σε συνδυασμό με τα ανώτατα όρια των αεροδρομίων, λαμβάνουμε προληπτικά μέτρα για να αυξήσουμε την ανθεκτικότητα στο υπόλοιπο του καλοκαιριού, συμπεριλαμβανομένης μιας σειράς περαιτέρω ενοποιήσεων πτήσεων στα επηρεαζόμενα αεροδρόμια, ειδοποιώντας εκ των προτέρων τους πελάτες και αναμένουμε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία θα γίνει εκ νέου κράτηση για εναλλακτικές πτήσεις εντός 24 ωρών.”

Easyjet: Χάος στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια

Η ανακοίνωση των συνδικάτων της γνωστής low cost αεροπορικής εταιρείας, Ryanair, για απεργία την επόμενη εβδομάδα, μαζί με τις ακυρωμένες πτήσεις, τις μεγάλες ουρές στο check-in και στην παραλαβή των αποσκευών τους, λόγω και της έλλειψης προσωπικού, δημιουργούν ερωτηματικά για το αν ο κλάδος θα είναι έτοιμος για την τουριστική περίοδο.

Ένα εκρηκτικό κοκτέιλ δημιουργείται πανευρωπαϊκά στον κλάδο του τουρισμού λόγω του χάους στα αεροδρόμια που επιτείνεται και από την επικείμενη απεργία το τριήμερο 24-26 Ιουνίου των εργαζομένων της Ryanair.

Τα συνδικάτα που εκπροσωπούν τους εργαζόμενους της Ryanair σχεδιάζουν απεργία μέσα στον Ιούνιο στο Βέλγιο και σε άλλες χώρες στην Ευρώπη, αυξάνοντας την αναστάτωση για τους επιβάτες ενόψει τουριστικής περιόδου αλλά και της συνόδου κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι συνδικαλιστές της αεροπορικής εταιρείας σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες δήλωσαν την Παρασκευή ότι σχεδιάζουν απεργία στο Βέλγιο και την Πορτογαλία από τις 24 έως τις 26 Ιουνίου, μια απεργία στη Γαλλία από τις 25 έως τις 26 Ιουνίου και μια απεργία στην Ιταλία στις 25 Ιουνίου.

Σύμφωνα με το Reuters, ανακοίνωσαν επίσης σχέδια για απεργία στην Ισπανία στις 24 Ιουνίου, 25 Ιουνίου, 26 Ιουνίου, 30 Ιουνίου και 1-2 Ιουλίου.

Τα συνδικάτα δήλωσαν ότι αναγκάστηκαν να αναλάβουν δράση επειδή η Ryanair δεν σέβεται τη βελγική εργατική νομοθεσία που καλύπτει θέματα όπως ο κατώτατος μισθός ή η αμοιβή του προσωπικού για ορισμένες εργασίες πριν και μετά την πτήση.

Τόνισαν δε ότι η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους μετέφερε 17 αεροπλάνα από το αεροδρόμιο του Σαρλερουά και δύο από τις Βρυξέλλες.

Ένας εκπρόσωπος της Ryanair δήλωσε την Παρασκευή ότι τα συνδικάτα θα πρέπει να επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων αντί να διαταράξουν τα ταξιδιωτικά σχέδια των Βέλγων πελατών. Πάντως, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ryanair, Μάικλ Ο’ Λίρι, είχε δηλώσει στο μεταξύ την Τρίτη ότι οι κατηγορίες των συνδικαλιστικών οργανώσεων ήταν «σκουπίδια».

Tέλος, τα συνδικάτα δήλωσαν την Πέμπτη ότι οι πιλότοι και το πλήρωμα καμπίνας της Brussels Airlines, μονάδα της Lufthansa, θα πραγματοποιήσουν απεργία στις 23-25 ​​Ιουνίου.

Παρόμοια είναι η κατάσταση και στη Βρετανία, καθώς η κυβέρνηση διέταξε τις αεροπορικές εταιρείες να ακυρώσουν πτήσεις τώρα, και όχι αργότερα, για να αποτρέψουν τα προβλήματα της τελευταίας στιγμής για τους ταξιδιώτες.

Πολλές εταιρείες έχουν ήδη περικόψει τα καλοκαιρινά δρομολόγια πτήσεων για να αντιμετωπίσουν την υποστελέχωση. Η British Airways αναγκάστηκε πρόσφατα να ακυρώσει 8.000 πτήσεις στο πρόγραμμα Μαρτίου-Οκτωβρίου, ενώ η EasyJet έκοψε περίπου 40 πτήσεις την ημέρα για τον υπόλοιπο μήνα.

Η οδηγία της κυβέρνησης μπορεί να σημαίνει περαιτέρω ακυρώσεις για τους Βρετανούς που ταξιδεύουν τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.

Το ζήτημα είναι πως το συνεχιζόμενο χάος στα αεροδρόμια εξακολουθεί να επηρεάζει χιλιάδες Βρετανούς ταξιδιώτες με τις ακυρώσεις πτήσεων.

Χθες, η EasyJet επιβεβαίωσε ότι είχε ακυρώσει όλες τις πτήσεις από το Ηνωμένο Βασίλειο προς τη Χουργκάντα ​​στην Αίγυπτο μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

Η αεροπορική εταιρεία ζήτησε συγγνώμη από τους ταξιδιώτες, κατηγορώντας «λειτουργικά ζητήματα σε όλη τη βιομηχανία» για την απόφαση.

Το προηγούμενο Σ/Κ, σχεδόν 200 πτήσεις προς τα αεροδρόμια της Βρετανίας ακυρώθηκαν από αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των easyJet, British Airways και Wizz Air, αφήνοντας τους επιβάτες καθηλωμένους.

Η British Airways απέσυρε επίσης εκατοντάδες πτήσεις μικρών αποστάσεων, τονίζοντας ότι οι επιβάτες που επλήγησαν ειδοποιήθηκαν εκ των προτέρων, καθώς αυτές αποτελούσαν μέρος της μείωσης του δρομολογίου που ίσχυε μέχρι τον Οκτώβριο.

Ακόμη και χωρίς τις ακυρωμένες πτήσεις, πολλοί ταξιδιώτες αντιμετωπίζουν μεγάλες ουρές στην ασφάλεια, το check-in αποσκευών και κατά την παραλαβή των αποσκευών τους. Οι υπεύθυνοι των αεροπορικών κατηγόρησαν πάντως τις συνεχιζόμενες ελλείψεις προσωπικού και την κακοκαιρία για την αναταραχή το προηγούμενο Σαββατοκύριακο.