Σκλαβενίτης: Τέλος τα… σούπερ μάρκετ – Η εξαγορά έκπληξη που κανείς δεν περίμενε

Η διοίκηση του Σκλαβενίτη δεν ησυχάζει ποτέ, συνεχώς ψάχνει και βρίσκει τομείς στους οποίους αναπτύσσεται.

Αυτή τη φορά η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας έκανε κίνηση – έκπληξη και έκανε μία πρωτότυπη εξαγορά.

Ο όμιλος Σκλαβενίτης, αναγνωρίζοντας τη δυναμική ανάπτυξη του κλάδου παραγωγής έτοιμων γευμάτων, προχωρά σε στρατηγικές κινήσεις για να ενισχύσει την παρουσία του στην αγορά.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος Γλάρος, που ανήκει στην οικογένεια Σκλαβενίτη, εξαγόρασε την εταιρεία «ΜΑΝΔΡΑΛ ΑΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.».

Μετά την εξαγορά, η εταιρεία μετονομάστηκε σε «ΑΥΡΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΕΥΜΑΤΩΝ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.» και επικεντρώνεται πλέον στην παραγωγή έτοιμων γευμάτων, σαλατών και σάντουιτς.

Η παραγωγική δυναμική του ομίλου εκτοξεύεται, με δυνατότητα παρασκευής 50.000 μερίδων ημερησίως, καλύπτοντας την αυξανόμενη ζήτηση τόσο στα καταστήματά του όσο και στην ευρύτερη αγορά.

Η πρώην εταιρεία «ΜΑΝΔΡΑΛ Ακίνητα», που ιδρύθηκε το 2021 με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατομμυρίων ευρώ, είχε ως βασικό αντικείμενο την απόκτηση και αξιοποίηση ακινήτων.

Μετά την εξαγορά, ο σκοπός της επεκτάθηκε για να περιλαμβάνει την παραγωγή, τυποποίηση και εμπορία διατροφικών προϊόντων.

Επιπλέον, το μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας αυξήθηκε κατά 11,55 εκατομμύρια ευρώ, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση του ομίλου Γλάρος στη νέα του στρατηγική.

Στη διοίκηση της εταιρείας βρίσκονται μέλη της οικογένειας Σκλαβενίτη, με πρόεδρο τη Μαρία Σκλαβενίτου και διευθύνοντα σύμβουλο τον Γεράσιμο Σκλαβενίτη, ενώ συμμετέχουν και άλλα σημαίνοντα στελέχη.

Οι κινήσεις αυτές εντάσσονται στο ευρύτερο σχέδιο του ομίλου για να επωφεληθεί από την αναπτυσσόμενη αγορά των έτοιμων γευμάτων, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Βόμβα: «Κλείνει» το τεράστιο IKEA στον Κηφισό;

Οι νέες κινήσεις της IKEA στην Ελλάδα δείχνουν πως πλέον στην Ελλάδα κερδίζουν έδαφος τα μικρά καταστήματα…

10 νέα μικρά καταστήματα (αναλογικά με αυτά που είχαμε συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια) κατασκευάζει η ΙΚΕΑ σε πολλές περιοχές της Ελλάδας, κάνοντας το ΙΚΕΑ στον Κηφισό μεγάθους 26.000 τ.μ κάτι σαν… μουσείο.

Τα 10 νέα καταστήματα ΙΚΕΑ αναμένονται να κατασκευαστούν μέσα στην επόμενη τριετία και θα έχουν μέγεθος έως 2.500 τ.μ. με περίπου 1.500 κωδικούς.

Τα νέα καταστήματα θα βρίσκονται εντός του αστικού ιστού στα πρότυπα των καταστημάτων που λειτουργούν στο The Mall Athens, στον Πειραιά και στην Αλεξανδρούπολη.

Στα σχέδια του ομίλου είναι κάποια από τα καταστήματα να λειτουργούν κέντρα παραγγελίας και παραλαβών (Pick-Up Points).

Αυτή τη στιγμή κέντρα παραγγελίας και παραλαβών λειτουργούν στη Ρόδο, στην Καλαμάτα, στα Χανιά και στο Ηράκλειο Κρήτης.

Πάντως στο Ηράκλειο στην Κρήτη θα ανοίξει του χρόνου τον Ιούνιο τις πύλες του μεγάλο κατάστημα ΙΚΕΑ (11.500 τ.μ.) στο εμπορικό πάρκο της Trade Estates, ενώ επίσης μεγάλου μεγέθους (12.500 τ.μ.) θα είναι και το κατάστημα στο Ελληνικό που εκτιμάται ότι θα λειτουργήσει το 2027.

Σε ό,τι αφορά τα μεσαίου μεγέθους καταστήματα, δηλαδή από 7 έως 10 χιλ. τετραγωνικά μέτρα, τέτοιο είναι το νέο ΙΚΕΑ στην Πάτρα το νέο κατάστημα εντός του εμπορικού πάρκου Top Parks, συνολικής έκτασης 7.200 τ.μ.

Πρόκειται για το 6ο μεγαλύτερο ΙΚΕΑ του ομίλου στην Ελλάδα μετά τα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη, Αεροδρόμιο, Κηφισό, Θεσσαλία και Ιωάννινα.

Το νέο ελληνικό σούπερ μάρκετ που έσπασε τους κανόνες και σαρώνει: Δεν το ξέρεις

Έσκασε η είδηση για εξαγορά της νέας αλυσίδας σούπερ μάρκετ από τεράστιο όμιλο πετρελαίου. Διαβάστε στα xristika.gr.

Στον έλεγχο της ΕLETAKO LIMITED, 100% θυγατρικής της CORΕ INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ A.E, η οποία με τη σειρά της ελέγχεται πλήρως από την ΜΟΤΟΡ ΟΙΛ (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΕ, περνά ο αποκλειστικός έλεγχος διά εξαγοράς από την εταιρία Lanius Limited του 100% των μετοχών της ZENROW Ltd.

Πρόκειται για την εταιρεία που ελέγχει κατά 100% την αλυσίδα «TWENTY 4 SHOPEN» που δραστηριοποιείται στην αγορά της μικρής λιανικής (μίνι-μάρκετς). 

Η εταιρεία «CORE INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ AE» δραστηριοποιείται στις υπηρεσίες ηλεκτρονικού εμπορίου: λειτουργεί το allsmart.gr, αντιπροσωπεύει κορυφαίους ξένους οίκους στην ευρωπαϊκή αγορά, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις για επιχειρήσεις. Επίσης δραστηριοποιείται στη διανομή και στα Logistics και στα καταστήματα ευκολίας (Convenience Stores). 

Η Τwenty Four Shopen στη χρήση του 2022 (τελευταίος δημοσιευμένος ισολογισμός) κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις της. Η αλυσίδα μίνι μάρκετ που τζίραρε πάνω από 20,98 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2022 πέτυχε αύξηση 80,19% του μικτού της κέρδους στα 3,7 εκατ. ευρώ και ανάπτυξη 1.198% στα κέρδη προ φόρων που ανήλθαν 158.299 ευρώ. 

Σε τι διαφέρει από τις άλλες αυτή η αλυσίδα σούπερ μάρκετ

Τα μίνι μάρκετ Τwenty Four ξεκίνησαν στις αρχές της οικονομικής κρίσης -το 2010- και σήμερα διαθέτει δίκτυο πάνω από 25 καταστημάτων από 22 το 2021 και 17 το 2021, που παραμένει ανοικτό 7 ημέρες την εβδομάδα, 24ώρες το 24ωρο ακόμη και τις αργίες. 

Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό concept από αυτό που ισχύει στα υπόλοιπα mainstream σούπερ μάρκετ, που ισχύει όμως στην περίπτωση των περιπτέρων ή των all day cafe.

Το συγκεκριμένο δίκτυο εκτός από τα κλασικά προϊόντα που πoυλά ένα σούπερ μάρκετ διαθέτει και καφέ, και προϊόντα άρτου και είδη περιπτέρου, όπως είναι τα τσιγάρα. 

Παράλληλα, η αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty four Shopen (24shopen) εκτός από την ανάπτυξη φυσικού δικτύου μπαίνει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο ενώ συνεργάζεται με τη Wolt και την efood για παραδόσεις στο σπίτι. Σε ότι αφορά το οικονομικό αποτύπωμα της οι σωρευμένες ζημίες ανέρχονταν στη χρήση του 2022 στο ποσό των 595.488,29 ευρώ, τα ίδια κεφάλαια σε 3.379.511,71 ευρώ και το σύνολο των βραχυπρόθεσμων υποχρεώσεων της σε 1.229.148,65 ευρώ, έναντι συνόλου κυκλοφορούντος ενεργητικού 4.115.740,79 ευρώ. 

Δεν ξανάγινε: Τα σούπερ μάρκετ ξέμειναν από το πιο ελληνικό προϊόν που υπάρχει

Κι όμως είναι αλήθεια το πιο παραδοσιακό ελληνικό προϊόν δεν υπάρχει πια στα σούπερ μάρκετ. Διαβάστε γιατί στα xristika.gr

Ευτυχώς δεν συμβαίνει στα ελληνικά… σούπερ μάρκετ. Τον τελευταίο καιρό παρατηρούνται ελλείψεις σε ντιπ, σούπες, αραβικές πίτες και τορτίγιες από τα αγγλικά σούπερ μάρκετ, με αποτέλεσμα η ζωή των κατοίκων της Βρετανία να έχει γίνει… άνοστη.

Οι ελλείψεις σε ντιπ, σούπες και πίτες στα ράφια των σούπερ μάρκετ οφείλονται σε απεργία σε εργοστάσιο παραγωγής τροφίμων, δήλωσε συνδικαλιστικό όργανο.

Οι αγοραστές ανέφεραν ελλείψεις στο ντιπ «ταραμασαλάτα» (σ.σ. ονομάζεται έτσι και στο ράφι, αν προσέξετε την φωτογραφία!) αυτή την εβδομάδα και η Unite δήλωσε ότι περαιτέρω ελλείψεις είναι πιθανό να οφείλονται σε απεργιακές κινητοποιήσεις στην εταιρεία Bakkavor στο Σπόλντινγκ του Λίνκολνσαϊρ.

Ο περιφερειακός υπεύθυνος Σαμ Χένεσι δήλωσε ότι, ως αποτέλεσμα της απεργίας, «υπάρχουν τώρα σημαντικές ελλείψεις που συμβαίνουν σε πολλά σούπερ μάρκετ πάνω και κάτω από τη χώρα».

Εκπρόσωπος της Bakkavor δήλωσε ότι υπήρξε «σύντομη διακοπή στην προμήθεια της ταραμασαλάτας» και ότι η παραγωγή θα «ενισχυθεί» σε άλλες εγκαταστάσεις για να ικανοποιηθεί η ζήτηση των καταναλωτών για το ντιπ.