LIDL: Μια απίστευτη καταγγελία έγινε στην επίσημη σελίδα του facebook του LIDL για διανομείς που με την κακοκαιρία “Μπάλλος” αναγκάστηκαν να μοιράζουν φυλλάδια με… προσφορές του σούπερ μάρκετ στους δρόμους!

Η καταγγελία αναφέρει:

“Είναι ΝΤΡΟΠΗ όμως να βάζετε τους διανομείς με τέτοιον καιρό να μοιράζουν το φυλλάδιο!

Μέχρι και το 112 έστειλε μήνυμα εκτάκτους ανάγκης στα κινητά μας κι εσείς τους υποχρεώνετε να δουλέψουν μέσα στον χαλασμός που κάνει, ΑΙΣΧΟΣ!!!

Μιλάω για σήμερα το πρωί στην Πάτρα και συγκεκριμένα στην οδό Νοταρά, οι άνθρωποι μούσκεμα μαζί με τα φυλλάδιά σας! Είπα σε όλη την πολυκατοικία μας, να μην ξαναπατήσουμε στο κατάστημά σας, εφόσον για εσάς, ο παράγοντας άνθρωπος είναι ασήμαντος. ΑΙΣΧΟΣ, ήμασταν και πελάτες σας τόσα χρόνια!”

Από κάτω ακολούθησε “μπαράζ” από σχόλια:

«Σε γραφεία τα δίνει το Lidl και κάνουν την διανομή, και είναι Ελληνικότατα, και αυτά αποφασίζουν πότε θα τα μοιράσουν πια μέρα… σαν φοιτήτρια δούλευα σε ένα τέτοιο γραφείο…

Πολλές φορές κάνουν έλεγχο, αλλά αν δεν έχει το γραφείο φιλότιμο τι άλλο μπορεί να κάνει το Lidl, μόνο παρατηρήσεις… Και να φανταστείτε ενώ το Lidl πληρώνει κανονικά, το γραφείο δεν πλήρωνεi τους διανομείς με τέτοιο καιρό, τους έλεγε ότι δεν έκαναν καλή διανομή…»

«Nα μάθουμε ποια εταιρία είναι, αφού είναι και της Πάτρας να τους πούμε τα… συγχαρητήρια!», γράφουν σε άλλη απάντηση.

LIDL: Και άλλες καταγγελίες πελατών – «Είναι μεγάλη απάτη»

Στο μάτι του κυκλώνα βρέθηκε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Lidl, καθώς δεκάδες πελάτες μέσα από τα social media έκαναν παράπονα και ανέφεραν πως έπεσαν θύματα… απάτης!

Αιτία; Η εφαρμογή του καταστήματος η οποία υπόσχεται εκπτώσεις αν την χρησιμοποιήσεις, κάτι που σε αρκετές περιπτώσεις δεν συνέβη ποτέ!

“Κοροϊδεύετε τον κόσμο με αυτή την εφαρμογή! Τρεις φορές δεν μου έχει γίνει έκπτωση. Στο κατάστημα προσπαθούν να με βγάλουν τρελό. Όταν βλέπουν ότι δεν τους παίρνει μου λένε να πάρω τηλέφωνο τη γραμμή επικοινωνίας. Πήρα τηλέφωνο. Ακόμα περιμένω την απάντησή σας…”

“Πιο απάτη δε γίνεται! Έχω ψωνίσει με τα κουπόνια της εφαρμογής πάνω από δέκα φορές και σε διάστημα εβδομάδων και ΟΛΕΣ τις φορές το ξυστό έγραφε δοκιμάστε ξανά!”

“Να κερδίσεις τι; Έκπτωση σε μπάμιες και σοκολατάκια; Είναι μια εφαρμογή που καταγράφει με την έγκρισή σου πλέον τις καταναλωτικές συνήθειές σου”. Αυτά είναι κάποια από τα αρνητικά σχόλια των πελατών!

Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά όσα έγραψαν:

LIDL: Δεν είναι η πρώτη φορά…

Πριν λίγους μήνες, μια ανάρτηση στα social media του σούπερ μάρκετ Lidl ήταν αρκετή για να ξεσπάσουν στα σχόλια… καταιγίδες παραπόνων από καταναλωτές οι οποίοι έκαναν λόγο για διπλάσιες τιμές στα αντισηπτικά μέχρι χαλασμένα προϊόντα σε προσφορά!

Αρκετοί πελάτες έκαναν παράπονα για ελαττωματικά προϊόντα, για συσκευές που δεν λειτουργούν πλέον, για υπέρογκες χρεώσεις στα τηλεφωνήματα για παραγγελίες και καθυστερήσεις, ωστόσο δυο συγκεκριμένα σχόλια έκαναν αίσθηση.

Το ένα σχόλιο αφορούσε καταγγελία για χαλασμένα προϊόντα σε προσφορά, με τον χρήστη να αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Πελάτης από το 2002 διαπίστωσα ότι τα τελευταία χρόνια η ποιότητα πέφτει και οι μαμούνιες μεγαλώνουν προσέχετε τη βάζετε στο ράφι πολλά προϊόντα δεν ανταποκρίνονται σε αυτά που αναγράφουν και κάποια σε προσφορές ιδιαίτερα  υγρής μορφής είναι ξινισμένα άρα χαλασμένα το πιο πρόσφατο στην προσφορά τυροκαυτερης 800γρ μόνο τυροκαυτερη δεν είναι και έχει παράξενη γεύση που διαπιστώνεις ότι είναι χάλια προϊόν όπως και το καλοκαίρι στην προσφορά 1+1 κακάο ρόφημα το ένα στα δύο ήταν πηχτό και ξινισμένο την ημέρα της αγοράς του μήπως πρέπει να αλλάξετε ρότα πριν αλλάξει ο κόσμος».

Το δεύτερο αφορούσε μια άλλη καταγγελία διπλασιασμού (!) της τιμής του αντισηπτικού, προφανώς μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού:

LIDL: Μεγάλη διαρροή χρημάτων – Πώς έχασε εκατομμύρια

Την ίδια ώρα, κοντά στο 1/5 του τζίρου της έχασε η Lidl Ελλάς, η ελληνική θυγατρική του γερμανικού ομίλου, από τον Νοέμβριο μέχρι σήμερα, δηλαδή από την επιβολή του δεύτερου lockdown και μετά, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς.

Ο λόγος είναι ότι κοντά στο 17% του τζίρου της προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων bazaar, ρούχων, εξαρτημάτων κλπ., δηλαδή προϊόντων που απαγορεύεται να πωλούν τα σούπερ μάρκετ από το φυσικό τους δίκτυο, αλλά μόνο από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και η Lidl δεν διαθέτει e-shop.

Παρά την απώλεια αυτή η Lidl, που δεν λειτουργεί με καθεστώς Ανώνυμης Εταιρείας και δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις, παραμένει ο τρίτος μεγαλύτερος παίκτης του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα. Ένας παίκτης που «απειλεί» τη θέση της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος οι πωλήσεις της οποίας πέρυσι ξεπέρασαν τα 2 δισ. ευρώ.

Σχετικά με τις επιδόσεις της, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει στο παρελθόν ο επικεφαλής της, το 2019 η αλυσίδα διεύρυνε την πελατειακή της βάση, αύξησε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα της και μεγάλωσε το καλάθι αγορών. Αυτά συντέλεσαν στην αύξηση στον τζίρο της κατά 8,8% το 2019 ενώ ανοδικά κινήθηκε μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.

Η γερμανική αλυσίδα, τα τελευταία 20 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, συνεχίζει ευλαβικά να επενδύει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να αναπτύξει τη δραστηριότητά της.

Ο σχεδιασμός της μέχρι το 2023 περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ με τη λειτουργία 11 νέων καταστημάτων. Για τη φετινή χρονιά, όπως έχει πει ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι η δημιουργία 4 καταστημάτων και 5 ακόμη το 2022 καθώς και η δημιουργία νέου logistic center.

Παράλληλα πέρυσι η εταιρεία επιβράβευσε τους εργαζόμενους της με επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ οι οποίες δόθηκαν σε όλους ανεξαρτήτως βαθμίδας, ενώ προ ημερών ανακοίνωσε πως προχωρά σε αύξηση απολαβών της τάξης του 3,5% προς την κατεύθυνση ενός ενιαίου μισθολογικού πλαισίου για τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής σε καταστήματα και αποθήκες σε όλη την Ελλάδα. Σε επίπεδο έτους η συνολική αύξηση της επένδυσης σε κόστος προσωπικού θα ανέλθει στα 1,8 εκατ. ευρώ.

Lidl: Δείτε πόσα κέρδισαν τα ελληνικά σούπερ μάρκετ μέσα στην πανδημία

Σούπερ μάρκετ: Σκλαβενίτης

Ενισχυμένες επιδόσεις πέτυχε ο Όμιλος Σκλαβενίτης και η Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης το 2019, χρονιά κατά την οποία ολοκληρώθηκε το πλάνο ανακαίνισης του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος.

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου έφτασε τα 3,28 δισ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 9% το 2019 (έναντι 3,01 δισ. ευρώ το 2018). Σε επίπεδο μικτής κερδοφορίας τα αποτελέσματα εμφανίζονται ενισχυμένα στα 835,2 εκατ. ευρώ (έναντι 735,9 εκατ. ευρώ το 2018).

Σε ότι αφορά την μητρική Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 2,63 δισ. ευρώ, ενισχυμένος κατά 11% (από 2,37 δισ. ευρώ το 2018).

Τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 694,5 εκατ. ευρώ από 595,8 εκατ. ευρώ το 2018. Στη σημαντική βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του 2019 συνέβαλαν, μεταξύ άλλων, η ολοκλήρωση του πλάνου ανακαίνισης συνολικά 99 καταστημάτων και η ενσωμάτωση των 12 καταστημάτων της Κρόνος στην περιοχή της Αχαΐας, τα οποία πλέον λειτουργούν υπό το σήμα της Σκλαβενίτης.

Επιπλέον, εντός του 2019, ο Όμιλος Σκλαβενίτης υλοποίησε επενδύσεις ύψους 53 εκατ. ευρώ και προχώρησε στη δημιουργία 1.000 νέων θέσεων εργασίας, ενώ στο ίδιο διάστημα ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση εγκατάστασης και λειτουργίας του ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος SAP ERP.

Υπενθυμίζεται πως σήμερα, το δίκτυο του Ομίλου Σκλαβενίτης αριθμεί 497 καταστήματα και ανθρώπινο δυναμικό που ανέρχεται σε 30.000.

Όσον αφορά στην πορεία του 2020 και τα επόμενα βήματα του Ομίλου σημειώνεται ότι: κατά το εννεάμηνο του 2020 σημειώνει σταθερά διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Τους πρώτους μήνες του 2020, πραγματοποιήθηκε η είσοδος της εταιρείας στο ψηφιακό λιανεμπόριο, μέσω της επένδυσης στο caremarket.gr.

Σούπερ μάρκετ: Α-Β Βασιλόπουλος

Η πανδημία προσέφερε στην επιχείρηση μια σημαντική ευκαιρία για εδραίωση της θέσης της στην αγορά. Η Α-Β Βασιλόπουλος έχει μονίμως στο μικροσκόπιό της την προσθήκη νέων καταστημάτων λιανικής (εταιρικών και franchising) και χονδρικής, καθώς και την περαιτέρω βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς της.

Έχει ήδη προσθέσει στο δίκτυο της τρία καταστήματα (σε Σαντορίνη, Κυπαρισσία και Ακράτα), εξαγοράζοντας τις εταιρείες «THIRA FOODS» και «K.A.S.T FOODS».

Την τελευταία χρονιά πραγματοποίησε επενδύσεις 62,2 εκατ. ευρώ για την επέκταση, αναβάθμιση και ανακαίνιση του δικτύου πωλήσεων. Τέθηκαν σε λειτουργία οκτώ νέα καταστήματα σούπερ-μάρκετ και 45 καταστήματα με το σύστημα δικαιόχρησης.

Έτσι στα τέλη του 2019 το δίκτυο πωλήσεων αριθμούσε 510 καταστήματα, από τα οποία 304 είναι εταιρικά, 191 ανήκουν στο δίκτυο δικαιόχρησης (Franchising), και 15 είναι καταστήματα χονδρικής πώλησης. Ο αριθμός των εργαζομένων ανήλθε στα 14.550 άτομα.

Κατά την περσινή χρονιά η Α-Β εμφάνισε μικρή μείωση πωλήσεων και μικτών κερδών, με τα υπόλοιπα μεγέθη (EBITDA, κέρδη) να επηρεάζονται από την αλλαγή στη λογιστική απεικόνιση των μισθώσεων λόγω του ΔΠΧΑ 16.

Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 1,95 δισ. ευρώ, από 1,98 δισ. ευρώ το 2018, παρουσιάζοντας μείωση κατά 2%.

Τα EBITDA ανήλθαν σε 170,4 εκατ. ευρώ, το 2019 έναντι 130,2 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 30,9%, λόγω υποχώρησης των λειτουργικών δαπανών ως αποτέλεσμα της εφαρμογής του ΔΠΧΑ 16. Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 47,2% διαμορφούμενα σε 28,5 εκατ. ευρώ έναντι 54 εκατ. ευρώ το 2018.

Σούπερ μάρκετ: METRO ΑΕΒΕ

Οι επιπτώσεις της πανδημίας αφήνουν θετικό αποτύπωμα στα μεγέθη του ομίλου METRO ΑΕΒΕ, η διοίκηση του οποίου επισημαίνει ότι «για τον κλάδο των super market η εκτίμηση για το 2020 δείχνει συγκρατημένη αύξηση στον τζίρο (της τάξεως περίπου του 2%) ανεξαρτήτως της ύφεσης της ελληνικής οικονομίας λόγω της πανδημίας».

Η πρόβλεψη αυτή κρίνεται συντηρητική, αν ληφθεί υπόψη η πρόσφατη μελέτη της IRI που δείχνει μια αύξηση στην αγορά άνω του 9% από την αρχή του έτους.

Κατά τις εκτιμήσεις του ΔΣ της METRO, του οποίου ηγείται ο Παντελής Παντελιάδης, οι στρατηγικές της επόμενης μέρας των εμπλεκομένων στην λιανική αγορά τροφίμων- ποτών έχουν ως βάση σταθερές όπως: διατήρηση υφεσιακού περιβάλλοντος σε όρους πραγματικής οικονομίας, υψηλή φορολογία και ανεργία.

Σε αυτό το περιβάλλον τα σχέδια της METRO AEBE για το 2020, δίνουν ιδιαίτερο βάρος στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας αλλά και στο δίκτυο χονδρικής (METRO Cash & Carry).

Επίσης, οι πωλήσεις του δικτύου λιανικής της εταιρείας My market αναμένεται να αυξηθούν με ποσοστό που θα υπερβαίνει την τάση της αγοράς, ενώ θα υπάρξει και ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων με νέα σημεία. Οι εκτιμήσεις για ανάπτυξη το 2020 έρχονται σε συνέχεια μιας αποδοτικής χρονιάς όπως αποδείχθηκε το 2019, καθώς ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 1, 26 εκατ. ευρώ έναντι 1,19εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση με αύξηση 5,8%.

Τα μικτά κέρδη ανήλθαν το 2019 σε 180.412.754,08 ευρώ έναντι 169.277.169,79 ευρώ αυξημένα κατά 6,58%. Σημειώνεται ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας προέρχεται από δύο βασικές κατηγορίες καταστημάτων: τις πωλήσεις λιανικής (περίπου τα 2/3) μέσα από τα My market και τις πωλήσεις χονδρικής μέσα από τα METRO Cash & Carry.

H πολιτική του ομίλου σχετικά με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων στηρίζεται στη δημιουργία καταστημάτων METRO Cash & Carry και My market, με όσο το δυνατόν περισσότερα σημεία σε όλη την Ελλάδα.

Αναφορικά με τα σούπερ μάρκετ METRO Cash & Carry, στόχος είναι η ύπαρξη ενός καταστήματος σε κάθε μεσαία και μεγάλη πόλη της Ελλάδας και η γεωγραφική κάλυψη του εμπορίου της πατρίδας μας κατά 95%.

Η εταιρεία κατά τη διάρκεια του 2019 συνεργάστηκε με 1.528 προμηθευτές εκ των οποίων το 95,55% προέρχεται από την εγχώρια αγορά και το 4,45% από το εξωτερικό. Διαθέτει τρία Κέντρα Διανομής, 50 καταστήματα χονδρικής πώλησης (προστέθηκε ένα νέο κατάστημα το 2019), εκ των οποίων το ένα είναι delivery center (METRO Cash & Carry), 224 καταστήματα λιανικής (My market / έκλεισαν δύο και άνοιξε ένα νέο το 2019) και 13πρατήρια υγρών καυσίμων.

Σημειώνεται ότι το 2019 η Metro συνέχισε να επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς απασχολεί πάνω από 10.800 εργαζόμενους αλλά και στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος επενδύοντας σημαντικούς πόρους σε εκπαίδευση και αντικατάσταση/αναβάθμιση στόλου.

Σούπερ μάρκετ: Μασούτης Διαμαντής Σ/Μ

Η εταιρεία βρέθηκε στην τέταρτη καλύτερη θέση της λίστας των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με τον μεγαλύτερο τζίρο κατά το 2109.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία αύξησε τον κύκλο εργασιών της κατά 8% για να προσεγγίσει τα 830 εκατ. ευρώ ενώ τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν στο επίπεδο των 11,7 εκατ. ευρώ κατακτώντας την 3η καλύτερη θέση στη λίστα των πιο κερδοφόρων εταιρειών του κλάδου.

Η επιχείρηση έκλεισε το 2020 με δύο νέα καταστήματα, στην Πάτρα και την Παραμυθιά Θεσπρωτίας.

Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. ολοκλήρωσε το 2020 με το δίκτυο καταστημάτων της να αριθμεί συνολικά 333 καταστήματα και να απασχολεί 8.900 εργαζόμενους. Αναπτύσσεται στις περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Αττικής, Αχαΐας, Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου.