Σε μια κίνηση που θα συζητηθεί προχωρούν τα Lidl καθώς η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ θα βάλει στα ράφια της τσιγάρα… κάνναβης!
Μια νεοφυής επιχείρηση με το όνομα Botanicals από το Thurgau στη βορειοανατολική Ελβετία, θα προμηθεύει τα καταστήματα της αλυσίδας Lidl με πακέτα που περιέχουν αποξηραμένα άνθη κάνναβης!
Καλλιεργούνται αποκλειστικά στην Ελβετία σε μερικώς αυτοματοποιημένα θερμοκήπια και ειδικά σχεδιασμένες εσωτερικές εγκαταστάσεις.
Oι παραγωγοί του εν λόγω προϊόντος υποστηρίζουν, ότι ακολουθούν πρακτικές βιώσιμης γεωργίας και αποποιούνται πλήρως τη χρήση χημικών, συνθετικών ή γενετικώς τροποποιημένων ουσιών.
Για να εξασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή κάνναβη, τηρούνται όλες οι κατευθυντήριες γραμμές της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Φαρμάκων για την καλή γεωργία και την πρακτική συλλογής.
Τα άνθη κάνναβης, τα οποία παράγονται ως υποκατάστατα καπνού και προορίζονται να χρησιμοποιηθούν ως στριφτά τσιγάρα, διατίθενται στα καταστήματα Lidl στη γαλλική και τη γερμανόφωνη Ελβετία.
Ένα πακέτο 1,5 γραμμάρια κοστίζει 17,99 ελβετικά φράγκα ή 15 ευρώ.
Δείτε επίσης:
Σεισμός στην αγορά: «Tο μεγάλο μπαμ» – Εξέλιξη – «βόμβα» με τον Σκλαβενίτη
Η έκτακτη ανακοίνωση της Vodafone που τους τρέλανε όλους – Απίθανη προσφορά
«Λουκέτο» σε κορυφαία ελληνική εταιρεία – Εξαγοράζεται από Τούρκους
Το… κόλπο γκρόσο έκανε για ακόμη μια φορά η αλυσίδα supermarket, Lidl, καθώς ξεπούλησε σε χρόνο dt προϊόν που κόστιζε 100 ευρώ και το έβαλε στα ράφια στα… 10!
Αυτή τη φορά έβαλε στα ράφια ένα ρούχο κι έκανε πάταγο.
Συγκεκριμένα, πριν λίγο καιρό, το τζάκετ που ανήκει στο fashion brand Esmara της γερμανικής αλυσίδας, ήρθε για να φέρει χαμό. Πουλήθηκε μόνο έναντι 10,4 ευρώ ή 8,99 λίρες Αγγλίας!
Το προϊόν προσφέρθηκε σε περιορισμένη έκδοση για λίγες ημέρες.
Η επιλογή του συγκεκριμένου ρούχου δεν ήταν τυχαία.
Όπως ανέφερε η βρετανική Sun, ένα ανάλογο τζάκετ προσφέρεται στην τιμή των 110 ευρώ ή £95 στο asos.com, ένα από τα μεγαλύτερα fashion e-shop με περισσότερα από 35.000 fashion προϊόντα από 870 εταιρείες).
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στις επόμενες ημέρες ανάλογες κινήσεις ετοιμάζει και η αλυσίδα εδώ στην Ελλάδα.
Αν και η αλυσίδα του, στην οποία συνυπάρχουν η Lidl discount και η Kaufland, πουλάει περισσότερα από 13 δις λίτρα γάλα ετησίως και σχεδόν 3 δις πακέτα καφέ, ελάχιστα είναι γνωστά για τον ίδιο.
Εν τούτοις, ο Ντίτερ Σβαρτς, με συνολική περιουσία περισσότερη από 10 δις €, είναι ο τέταρτος πλουσιότερος πολίτης της Γερμανίας.
Γεννημένος το 1939 στην πόλη της Heilbronn,είναι παντρεμένος και έχει δύο ενήλικες κόρες.
Μέσω του ομώνυμου ιδρύματος που διατηρεί ο Ντίτερ Σβαρτς, προσφέρει αρκετά χρήματα σε Πανεπιστήμια της χώρας, ενώ συμμετέχει οικονομικά και στην αναπαλαίωση του πύργου της πόλης του.
Επειδή προτιμάει να μην εμφανίζεται πουθενά, δεν υπάρχουν άλλες λεπτομέρειες που να αφορούν την προσωπική του ζωή.
Αντίστοιχα μυστηριώδης είναι και η επιχείρηση του, αφού δεν επιτρέπει τη δημοσίευση κανενός είδους στοιχείων της.
Τουλάχιστον μέχρι το 2004 δεν υπήρχαν κανενός είδους δημόσιες σχέσεις και τα οικονομικά στοιχεία διατηρούνταν εντελώς μυστικά.
Είναι γνωστό ότι ο πατέρας του σημερινού Ντίτερ Σβαρτς, ο κ. Josef Schwarz, εισήλθε το 1930 στη μετοχική σύνθεση της χονδρικής εταιρείας φρούτων Lidl & Co.
Η εταιρεία μετονομάσθηκε αργότερα σε Lidl & Schwarz και αναπτύχθηκε σε χονδρικό εμπόριο τροφίμων & ποτών.
Το 1973 ο γιος του και σημερινός ιδιοκτήτης της εταιρείας Ντίτερ Σβαρτς ίδρυσε το πρώτο κατάστημα Lidl discount στο Λουτβιχσχάφεν.
Στην αρχή αντιμετωπίστηκε περιφρονητικά από τον τότε πανίσχυρο ανταγωνιστή του Aldi, ο οποίος στην πραγματικότητα μονοπωλούσε την αγορά των discount.
Σήμερα, με βάση μία μελέτη της Nielsen από το Δεκέμβρη του 2007, η Lidl Γερμανίας έχει έναν ετήσιο τζίρο της τάξης των 13 δις € με 2.900 καταστήματα, ενώ η Aldi Γερμανίας αντίστοιχα 27 δις € με 4.200 καταστήματα.
Επειδή η κεντρική στρατηγική της Lidl είναι η επέκταση της παρουσίας της διεθνώς, διατηρεί σήμερα 7.271 καταστήματα σε 20 χώρες, ξεπερνώντας για πρώτη φορά την Aldi, η οποία διαθέτει 6.977 καταστήματα.
Επιπλέον αυτών, η εταιρεία του Ντίτερ Σβαρτς λειτουργεί 500 καταστήματα χονδρικής με την επωνυμία Kaufland.
Ο ιδιοκτήτης έχει ήδη αποσυρθεί από την ενεργή διοίκηση της εταιρείας του το 1999, τοποθετώντας στη θέση του τον κ. Klaus Gehrig.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τον Ιανουάριο του 2007, «Η επιχειρησιακή κουλτούρα του ομίλου της Lidl θυμίζει στρατόπεδο εκπαίδευσης νεοσύλλεκτων.
Ένα σύστημα διαδρόμων διασχίζει ολόκληρο τον όμιλο, όπου νεαροί απόφοιτοι πανεπιστημίων προσλαμβάνονται και καταπιέζονται στο έπακρο, με αποτέλεσμα τουλάχιστον οι μισοί από αυτούς να εγκαταλείπουν την εταιρία μετά από σύντομο χρονικό διάστημα παραμονής».
«Η Lidl είναι φθηνή», μας λέει το σλόγκαν της αλυσίδας. «Η Lidl είναι περίεργη», θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς, γνωρίζοντας τη σκοτεινή, όσο καμία άλλη επιχείρηση στη Γερμανία, δομή της.
Ο όμιλος αποτελείται από ένα αδιαφανές σύνολο 600 θυγατρικών εταιρειών, ιδρυμάτων και συμμετοχικών κλάδων, με αποτέλεσμα την πλήρη αδιαφάνεια του και τη συγκέντρωση δύναμης μέσω της διαίρεσης, όπως επικαλείται ο γερμανικός Τύπος.
Την αποχώρηση των Super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ από τον ΕΛΟΜΑΣ, ανακοίνωσε σήμερα η ΚΡΗΤΙΚΟΣ, η οποία θα προχωρήσει επίσης στην απορρόφηση του δικτύου καταστημάτων της CRM Αριάδνη στην Κρήτη.
Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωση, τα Super market ΚΡΗΤΙΚΟΣ, μετά από μια δεκαετή, πολύ επιτυχημένη και δημιουργική σύμπλευση με την οικογένεια του ΕΛΟΜΑΣ, από 1/1/2021 συνεχίζουν αυτόνομα ως ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ με σκοπό να φτάσουν σε ακόμη περισσότερες γειτονιές σε όλη την Ελλάδα.
Με δυνατό πλάνο προσφορών σε όλα τα είδη του νοικοκυριού, κάθε μέρα, όλο το χρόνο. Με νέα εταιρική ταυτότητα η οποία εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λογοτύπου, αλλά και από τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς.
Στην ίδια ανακοίνωση υπογραμμίζεται: “Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζονται οι βασικές αξίες της ΚΡΗΤΙΚΟΣ: η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικονομία, η εμπιστοσύνη, η προσωπική φροντίδα και εξυπηρέτηση.
Με καινοτόμες δράσεις εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της ώστε να είναι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο… κάθε μέρα δίπλα σας”.
Ταυτόχρονα, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής “CRETAN RETAIL MANAGEMENT ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.”, με διακριτικό τίτλο “C.R.M. – ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.”, η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης εξυπηρετώντας πάνω από 140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της.
Με την κίνησή αυτή προσβλέπει στην ενίσχυση της παρουσίας της σε ολόκληρη την Περιφέρεια της Κρήτης μέσα από το επιτυχημένο μοντέλο της C.R.M.ΑΡΙΑΔΝΗ επεκτείνοντας το δίκτυο της τόσο στην συγκεκριμένη περιοχή όσο και σε άλλα σημεία στην Ελλάδα.
Με την απορρόφηση της CRM, η ΚΡΗΤΙΚΟΣ θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς της χώρας, ενώ θα αριθμεί πάνω, από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους. Στόχος της είναι το 2021 να ξεπεράσει τα 400.000.000 εκατ. ευρώ σε τζίρο.
Επιπλέον έσοδα ύψους 1,035-1,15 δισ. το 2020 είχαν τα σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια της καραντίνας, και ανάπτυξη 9-10% σε σχέση με το 2019.
Χαρακτηριστικό είναι ότι το Δεκέμβριο, οι πωλήσεις τις πρώτες δύο εβδομάδες κατέγραψαν αύξηση 10 – 17% ανάλογα το κατάστημα, ενώ είναι προφανές ότι η ενσωμάτωση των πωλήσεων των δυο τελευταίων εβδομάδων όπου γίνονται και οι περισσότερες αγορές από τα νοικοκυριά θα φέρει περαιτέρω αύξηση των τζίρων.
Οι καταναλωτές πέρα από την κάλυψη των βασικών αναγκών, στράφηκαν στα σούπερ μάρκετ προκειμένου να αγοράσουν και άλλα είδη προϊόντων. Για παράδειγμα, ο Σκλαβενίτης εξέδωσε κατάλογο με προτάσεις δώρων, στολιδιών, καλαθιών με ποτά και παιχνιδιών με άμεσες παραδόσεις κατ’ οίκον. Το My Market και ΑΒ, η Μασούτης έφτιαξαν δικό τους e-shop, ενώ ο Γαλαξίας, έκανε τηλεφωνικές παραδόσεις σε άμεσο χρόνο. Παράλληλα, ετοιμάζει και επεκτάσεις καταστημάτων.
Τα στελέχη από το λιανεμπόριο τροφίμων εκτιμούν ότι το 2021 θα δείξει αξιόλογη δυναμική λόγω της πολιτικής του «ακορντεόν» που εφαρμόζει η κυβέρνηση. Βέβαια όπως τονίζουν είναι νωρίς ακόμη για προβλέψεις ωστόσο τονίζουν ότι η παράταση των «απαγορευτικών» καθιστά τα σούπερ μάρκετ κεντρικό δίαυλο επικοινωνίας του καταναλωτή με το προϊόν. Βέβαια υπάρχει και η παράμετρος «ζήτηση» όπου κεντρικό ρόλο παίζει η ψυχολογία και το διαθέσιμο εισόδημα. Γι΄ αυτό άλλωστε εκτιμούσαν το Σεπτέμβριο τα ίδια στελέχη ότι η συγκεκριμένη αγορά θα κατέγραφε απώλειες της τάξεως του 5% σε σχέση με το πολύ καλό 2020 και τώρα βλέπουν «φρένο» σε αυτήν την πτώση τζίρου.
Έτσι, λοιπόν, όπως αναφέρει η ΚΥΑ, μέχρι τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου τα καταστήματα τροφίμων (super market) απαγορεύεται να πωλούν, με εξαίρεση το τηλεφωνικό και ηλεκτρονικό εμπόριο, τα προϊόντα υπό τους κατωτέρω Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριοτήτων:
Επίσης, σε ότι αφορά το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων τροφίμων, θα λειτουργούν καθημερινά έως τις 20:30 (καθώς από τις 21:00 έως τις 05:00 θα ισχύει απαγόρευση κυκλοφορίας), με την εξαίρεση της λειτουργίας υπηρεσιών διανομής προϊόντων (delivery), η οποία επιτρέπεται να λειτουργεί έως τη 01:00.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…