Power pass: Ολοκληρώνεται ο πρώτος κύκλος πληρωμών του power pass για 1,9 εκατ. δικαιούχους. Αναμένεται να ξεκινήσουν οι πληρωμές για τις αιτήσεις που ήταν προς εκκαθάριση. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Σχεδόν 9 στις 10 αιτήσεις που ήταν «υπό εκκαθάριση» απορρίφθηκαν καθώς οι έλεγχοι και οι διασταυρώσεις έδειξαν ότι δεν υπήρξε επιβάρυνση μεγαλύτερη των 30 ευρώ στους λογαριασμούς ηλεκτρικής ενέργειας για το διάστημα Δεκεμβρίου 2021 – Μαΐου 2022, με αποτέλεσμα να μην «ξεκλειδώσει» η αποζημίωση.
Υπενθυμίζεται ότι δικαιούχοι Power Pass είναι οι καταναλωτές με καθαρό οικογενειακό εισόδημα έως 45.000 ευρώ και η επιδότηση αφορά μόνο την πρώτη κατοικία, ιδιόκτητη ή νοικιασμένη καθώς και τη φοιτητική στέγη.
Όσοι είχαν εισόδημα άνω των 45.000 ευρώ,
Όσοι δήλωσαν λάθος IBAN ή αριθμό παροχής,
Όσοι είχαν σταθερά προγράμματα αντί για κυμαινόμενα,
Η ρήτρα αναπροσαρμογής δεν ξεπερνούσε τα 30 ευρώ σε έξι μήνες,
Όσοι είχαν δηλώσει επαγγελματική έδρα αντί για α΄κατοικία.
Δεύτερη ευκαιρία να λάβουν την έκτακτη οικονομική ενίσχυση λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος θα έχουν τέλος Αυγούστου με αρχή Σεπτεμβρίου χιλιάδες καταναλωτές που είδαν να απορρίπτεται τώρα η αίτησή τους για το Power Pass.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το Open δεύτερη ευκαιρία θα έχουν:
Λάθη, ατέλειες και κενά που φέρνουν επίδομα «μηδέν» ευρώ αντί 600άρια. Ανάγκη για διορθώσεις στις αιτήσεις των πολιτών. Ποιοι θα δουν νέο εκκαθαριστικό μέσα στην εβδομάδα. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Απροσεξίες, άγνοια και βεβιασμένες ενέργειες κατά την υποβολή αιτήσεων Power Pass, δημιουργούν «βροχή» αιτημάτων για διορθώσεις λαθών που έκαναν χιλιάδες πολίτες.
Παρότι γινόταν αυτόματη διασταύρωση των στοιχείων τη στιγμή της αίτησης, πολλοί δικαιούχοι επιστροφής ρήτρας αναπροσαρμογής καλούν την γραμμή βοήθειας (210 7000810 Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 17:00) επειδή τώρα ανακάλυψαν πως δεν πληρώθηκαν επειδή:
· δήλωσαν λάθος διεύθυνση, ύστερα από μετακόμιση ή γονική παροχή κ.λπ.
· δήλωσαν επαγγελματική έδρα αντί για κύρια κατοικία
· δήλωσαν ανενεργό ΙΒΑΝ
· δήλωναν επί χρόνια κάποιο ψηφίο λάθος από τον αριθμό παροχής («ρολόι»). Λάθος έκαναν και στο Ε1 οι ίδιοι ή οι λογιστές τους -παρότι άλλαζαν και παρόχους κατά καιρούς- αλλά και στην ειδική εφαρμογή αίτησης
· δεν σιγούρεψαν πως έχει πατηθεί «υποβολή» της αίτησης
Για τις περιπτώσεις που οι ίδιοι οι δικαιούχοι ανακάλυψαν τι έχει συμβεί, έχει υποβληθεί σωρεία αιτημάτων για δεύτερη ευκαιρία και διόρθωση στοιχείων.
Υπάρχουν και περιπτώσεις αιτήσεων όμως που δεν είχαν προβλεφθεί από το σύστημα υποβολής αιτήσεων Power Pass: για κάποιες χιλιάδες εκδόθηκε «μηδενικό εκκαθαριστικό» με αιτιολογία ότι πρόκειται για σταθερό τιμολόγιο.
Εξ ορισμού, τα σταθερά τιμολόγια δεν επιδοτούνται γιατί δεν περιλαμβάνουν ρήτρα αναπροσαρμογής, προκειμένου να τους επιστραφεί το 60%.
Οι συγκεκριμένοι πολίτες διαμαρτυρήθηκαν ότι το εκκαθαριστικό έδειξε «σταθερό τιμολόγιο» ενώ υπάρχει Ρήτρα αναπροσαρμογής, που δεν επιδοτήθηκε.
Πραγματικό παράδειγμα: πολίτης (μονογονεϊκή οικογένεια) πλήρωσε 1.200 ευρώ σε 6 μήνες ως ρήτρα αναπροσαρμογής, αλλά το εκκαθαριστικό βγάζει επιδότηση «μηδέν ευρώ» αντί 600, με αιτιολογία ότι είναι σταθερό πρόγραμμα.
Στο υπουργείο Οικονομικών ερεύνησαν το αίτημα και βρήκαν ότι αυτό συμβαίνει σε νοικοκυριά που αρχικά είχαν κυμαινόμενο πρόγραμμα, αλλά μετά «κλείδωσαν» σε σταθερό (ή και το ανάποδο, αν πχ άλλαξαν εταιρία στα μισά του εξαμήνου).
Όταν δηλαδή ο πάροχος ρεύματος δίνει τα στοιχεία, εμφανίζει μεν ποσό ρήτρας αναπροσαρμογής για το διάστημα που «έτρεχε» κυμαινόμενο, αλλά «μαρκάρει» τον δικαιούχο ως σταθερού τιμολογίου, με αποτέλεσμα να μηδενίζεται η παροχή.
Για όσους κατά το περασμένο εξάμηνο είχαν «μισό-μισό» σταθερό και κυμαινόμενο πρόγραμμα, χωρίς να κάνουν νέα αίτηση ή διόρθωση, το υπουργείο Οικονομικών θα εκδώσει νέα διορθωμένα εκκαθαριστικά, ώστε να δικαιωθούν το 60% (αντί 0%) της ρήτρας αναπροσαρμογής που δήλωσε ο πάροχος ρεύματος για τους πελάτες τους.
λλοι χαμογέλασαν με το Power Pass και άλλοι… έκλαψαν, καθώς οι επιτήδειοι τους έκλεψαν!
Ιδιαίτερα προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι πολίτες, καθώς επιτήδειοι επιχειρούν να υποκλέψουν τα προσωπικά του στοιχεία μέσω κλησεων και μηνυμάτων.
Την προσοχή των πελατών της για απόπειρες υποκλοπής των προσωπικών τους στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing), εφιστά η ΔΕΗ.
Με αφορμή περιστατικά που αναφέρθηκαν τις τελευταίες ημέρες, η ΔΕΗ επισημαίνει ότι:
Καλεί επίσης τους πελάτες της να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…