Ρεύμα: Φουντώνει εκ νέου η μάχη στις τιμές ηλεκτρικής ενέργειας. Οι τρεις κίνδυνοι του α΄ τριμήνου του έτους που οδηγούν τους καταναλωτές σε πιο ασφαλείς επιλογές. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Με επιθετική τιμολογιακή πολιτική που σκοπεύει να προσελκύσει όσους αναζητούν την ασφάλεια μιας σταθερής χρέωσης, αυξάνοντας ταυτόχρονα τις επιλογές για τους μπερδεμένους καταναλωτές, απαντούν οι προμηθευτές ενέργειας.
Το ρυθμό στην αγορά δίνει η Φυσικό Αέριο, θυγατρική εταιρεία της ΔΕΠΑ Εμπορίας, η οποία περνά στην αντεπίθεση των τιμών προσφέροντας ένα νέο τιμολόγιο με χρέωση όλο το 24ωρο 12,3 λεπτά η κιλοβατώρα και μηνιαίο πάγιο 9 ευρώ.
Πρόκειται για την φθηνότερη μέχρι στιγμής πρότασης της αγοράς με κόστος σταθερής χρέωσης που κάνει πρεμιέρα με διάρκεια κλειστού συμβολαίου 8 μηνών αντί της 12μηνης σύμβασης όπως συνηθίζεται μέχρι σήμερα.
Αυτός μάλιστα είναι και ο λόγος που, ενώ έχει όλα τα χαρακτηριστικά του μπλε τιμολογίου με βάση το χρωματικό διαχωρισμό των τιμών της ΡΑΑΕΥ, η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας δεν το κατατάσσει στα προϊόντα σταθερής τιμολόγησης, καθώς το υφιστάμενο ρυθμιστικό πλαίσιο εντάσσει σε αυτή την κατηγορία μόνο τα 12μηνης διάρκειας συμβόλαια.
Κάνοντας μια σύγκριση, το ανταγωνιστικότερο για αυτή την περίοδο τιμολόγιο της αγοράς, εμφανίζεται σε μηνιαία βάση φθηνότερο κατά 9 ευρώ από το αμέσως επόμενο χαμηλότερο τιμολόγιο της αγοράς, προσφέροντας όφελος έως 72 ευρώ αφού υπολογιστεί και η τιμή του παγίου που είναι η υψηλότερη της αγοράς.
Είναι, επίσης, φθηνότερο από το πράσινο τιμολόγιο του κυρίαρχου παίκτη της αγοράς και ελάχιστα ακριβότερο από το κίτρινο κυμαινόμενο.
Ο ανταγωνισμός δείχνει να δουλεύει αφού μέσα σε λιγότερο από ένα μήνα, οι χρεώσεις της σταθερής κιλοβατώρας εμφανίζουν ραγδαία αποκλιμάκωση.
Η τιμή του σταθερού τιμολογίου της Φυσικό Αέριο ήταν μέχρι χθες 0,60 λεπτά η κιλοβατώρα, με 10 ευρώ πάγιο κάτι που σημαίνει η εταιρεία μέσα σε λίγες εβδομάδες, «χετζάροντας» τις τιμές έχει ρίξει το κόστος κατά 47,7 λεπτά, προσφέροντας την σιγουριά μιας χρέωσης που δεν επηρεάζεται από εξωγενείς παράγοντες και αν ξεκινήσει από αυτό τον μήνα, θα είναι «κλειδωμένη» έως τον Αύγουστο του 2024.
Τα σταθερής φιλοσοφίας τιμολόγια αποτελούν αυτή την περίοδο μια ασφαλής επιλογή έναντι τριών κυρίως κινδύνων που μπορεί να οδηγήσουν σε ένα περιβάλλον αυξημένων τιμών.
Πρόκειται για το πρώτο δύσκολο τρίμηνο της χρονιάς, στο οποίο ενσωματώνονται οι κίνδυνοι της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών και μια παγωνιάς που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε άνοδο της χονδρεμπορικής τιμής του ρεύματος και σε μείωση των αποθεμάτων φυσικού αερίου.
Αβεβαιότητες και κινδύνους κρύβει επίσης η ευαίσθητη περιοχή της Μέσης Ανατολής καθώς μια ανάφλεξη θα μπορούσε να ανατρέψει το σκηνικό των χαμηλών τιμών.
Ακόμη και η εξέλιξη της Ουκρανικής κρίσης και ένα διάγγελμα Πούτιν στην επέτειο των δυο ετών της Ρωσοουκρανικής κρίσης, στις 24 Φεβρουαρίου, θα μπορούσε να δώσει σήμα ανόδου αλλά και καθόδου της αγοράς.
Ρεύμα: Τι γίνεται στα άλλα τιμολόγια
Από τις αρχές του έτους, οι καταναλωτές έχουν μπει στο νέο καθεστώς τιμολόγησης με πολλές επιλογές, αλλά αρκετά μπερδεμένοι για τί τους συμφέρει πραγματικά.
Η πλειοψηφία που εκτιμάται στο 70% έως 80% της αγοράς έχει επιλέξει το πράσινο τιμολόγιο και τηρεί στάση αναμονής, φλερτάροντας με το μπλε και παρακολουθώντας την δυναμική και των κίτρινων τιμολογίων.
Τα τελευταία ex ante τιμολόγια υπολογίζουν την κιλοβατώρα στο τέλος του μήνα, επομένως δίνουν την δυνατότητα του περιορισμένου ρίσκου στις εταιρείες καθώς οι προμηθευτές χρεώνουν με βάση την πορεία της χονδρεμπορικής αγοράς του μήνα.
Παράλληλα στην αγορά υπάρχουν ήδη δύο κίτρινα, της ΔΕΗ και της Protergia που είναι στην ίδια φιλοσοφία του πράσινου τιμολογίου με εκ των προτέρων χρέωση (ex post), τα οποία προσφέρονται για την μεν ΔΕΗ στα 126,53 ευρώ/MWh, για την δε Protergia στα 132,8 ευρώ/MWh με πάγιο και τα δύο 5 ευρώ. Προς τα τέλη του μήνα αναμένεται να ανακοινωθούν και άλλα παρόμοια τιμολόγια και από άλλους προμηθευτές.
Οι εταιρείες θα εκμεταλλευτούν το επόμενο διάστημα τις προσιτές χρεώσεις που μπορούν να δώσουν στα κίτρινα τιμολόγια για να πάρουν πελάτες από το πράσινο (ειδικό) τιμολόγιο, θεωρώντας ότι λόγω του μειωμένου ρίσκου μπορούν να πιέσουν προς τα κάτω τις τιμές. Η νέα τιμολόγηση είναι ακόμη στο ξεκίνημα της και είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί ακόμη αρκετός χρόνος για να αποδειχτεί ποια προϊόντα έχουν τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα.
Η βοήθεια των καταναλωτών σε αυτή την φάση είναι η στενή παρακολούθηση της αγοράς που γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστική με τον έναν προμηθευτή να κοιτά τις κινήσεις του άλλου και να απαντά. Υπό αυτό το πρίσμα κερδισμένοι θα βγουν μόνο όσοι καταναλωτές δεν βιαστούν να αποφασίσουν, και μελετήσουν προσεχτικά την κατανάλωσή τους, αλλά και τις παγίδες της εκπτωτικής πολιτικής των παρόχων που μπορεί να ανατρέψει το κόστος για τους ασυνεπείς πελάτες.
Ρεύμα: Νέος «παίκτης» στην αγορά
Μάχη στο χώρο της λιανικής στην αγορά ενέργειας προμηνύεται καθώς μετά την Κωτσόβολος, που ανεβαίνει στο «άρμα» της ΔΕΗ, ακολουθεί η Public Retail, που ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί στην συγκεκριμένη αγορά και το ρεύμα.
Το αν θα το κάνει μέσω μίας στρατηγικής ή μίας εμπορικής συμμαχίας για το ρεύμα, μένει να φανεί αν και όπως λέει στο newmoney o διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Ρόμπυ Μπουρλάς (κεντρ. φωτ.) ακόμα ουσιαστικές συζητήσεις με παρόχους δεν έχουν ξεκινήσει.
«Κοιτάμε εδώ και πολύ καιρό αυτή την επέκταση κάνοντας διάφορα σχέδια τον τελευταίο χρόνο καθώς η αγορά σε όλες τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές πλέον στρέφεται εκεί λόγω της εκτίναξης του κόστους ενέργειας», σημειώνει χαρακτηριστικά.
Και εξηγεί:
«Με την εξαγορά της Media Markt μπήκαμε πολύ δυναμικά στο χώρο των οικιακών συσκευών και του νοικοκυριού, οπότε τι πιο λογικό να μπορούμε να προσφέρουμε έξυπνους μετρητές, αντλίες θερμότητες, φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων κοκ με τις υπηρεσίες που μπορεί να τα συνοδεύουν.
Επίσης μην ξεχνάτε ότι σαν όμιλος υπάρχει και η Sunlight που κατασκευάζει μπαταρίες για αποθήκευση ενέργειας.
Οπότε αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τις ανάγκες που μπορεί να έχει ένα νοικοκυριό ή μια μικρή επιχείρηση.
Και αυτό να το πλαισιώσουμε με τις ανάλογες υπηρεσίες χρηματοδότησης και εγκατάστασης», προσθέτει.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στο πλαίσιο αυτό μπορούν να ενταχθούν και συμβόλαια με παρόχους ενέργειας, ωστόσο αυτό είναι κάτι που θα το δει σε δεύτερη φάση η Public Retail.
«Με όλα αυτά που έχουν γίνει στην αγορά ενέργειας αλλά και την ευελιξία που δίνουν τα νέα τιμολόγια ρεύματος ο καταναλωτής θέλει να διατηρεί το δικαίωμα του να αλλάζει πάροχο καθώς οι χρεώσεις πλέον γίνονται κυμαινόμενα.
Οπότε σίγουρα το μοντέλο εδώ δεν μπορεί να είναι αντίστοιχο με αυτό που έχει γίνει με την τηλεφωνία.
Το εξετάζουμε όμως και αφού καταλήξουμε περίπου στο ιδανικό μοντέλο που θα μπορούσε να συνδυαστεί με τις δικές μας υπηρεσίες και προϊόντα τότε θα ξεκινήσουμε τις συζητήσεις με τους παρόχους για πιθανές συνεργασίες», σημειώνει.
Πάντως, το πρώτο -τυπικό- βήμα για τη δραστηριοποίηση της αλυσίδας του Ομίλου Olympia συμφερόντων του επιχειρηματία Πάνου Γερμανού στην αγορά ενέργειας έγινε με την τροποποίηση του καταστατικού της.
Σε αυτό, όπως αναρτήθηκε χθες στο ΓΕΜΗ, προστέθηκε στο σκοπό δραστηριότητας της εταιρείας:
«Η παροχή στο ευρύ κοινό υπηρεσιών που σχετίζονται με την προώθηση, πώληση, αγορά, παραγωγή και εν γένει εμπορία ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου, καθώς, επίσης, και την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σχετικών με την ελληνική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου».
Μάλιστα όπως φαίνεται απ’ την επεξήγηση του νέου σκοπού δραστηριότητας πρόθεση της Public είναι να καλύψει κάθε πιθανό τομέα γύρω απ’ την αγορά ενέργειας.
Αναλυτικά αναφέρει:
«1. Η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου από οποιασδήποτε μορφής έργων (συμπεριλαμβανομένων των Συμβατικών Πηγών Ενέργειας, των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, της Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας ή/και της Συμπαραγωγής Ηλεκτρισμού και Θερμότητας Υψηλής Απόδοσης, είτε για ιδία χρήση ή/και για πώληση στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου), η άσκηση της δραστηριότητας διανομής, προμήθειας, εμπορίας, και διάθεσης με οποιονδήποτε τρόπο ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου στην Ελλάδα, καθώς και εμπορίας ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου από και προς χώρες του εξωτερικού (εισαγωγές – εξαγωγές). Η αδειοδότηση για τους παραπάνω σκοπούς και δραστηριότητες και η εγγραφή της Εταιρείας στα οικεία Μητρώα (ενδεικτικώς ΡΑΕ, ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΣΦΑ κλπ.) και οιαδήποτε άλλη ενέργεια απαιτείται, βάσει της εκάστοτε νομοθεσίας και κανονισμών λειτουργίας της απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρισμού και φυσικού αερίου στην Ελλάδα.
2. Η με κάθε τρόπο και μέσο προώθηση και εμπορία (ενδεικτικά χονδρικό και λιανικό εμπόριο, φυσικό ή ηλεκτρονικό), αντιπροσώπευση, εισαγωγή, εξαγωγή, παραγωγή, κατασκευή, ανάπτυξη και συντήρηση πάσης φύσεως προϊόντων και εν γένει ειδών που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με οιαδήποτε τεχνολογικά αποδεκτή μέθοδο παραγωγής ηλεκτρικής ενεργείας και φυσικού αερίου (συμπεριλαμβανομένων των μεθόδων που συνδέονται με ανανεώσιμες φυσικές πηγές ενέργειας, όπως αιολικής, φωτοβολταϊκής κλπ), καθώς και με οιαδήποτε μέθοδο προηγμένης περιβαλλοντικής διαχείρισης (βιοκλιματισμός, συστήματα έξυπνης κατανάλωσης ενέργειας κλπ.), ήτοι ενδεικτικά και όχι περιοριστικά είδη και προϊόντα όπως αντλίες θερμότητας, φωτοβολταϊκά, λέβητες, φωτοβολταϊκά πάνελ και βάσεις στήριξης αυτών, παντός τύπου και είδους ρυθμιστές φόρτισης, συσσωρευτές, ηλιακοί συλλέκτες, αντιστροφείς τάσης, λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας, εύκαμπτα φωτοβολταϊκά στοιχεία, καλώδια, διακόπτες, μπαταρίες, καθώς και είδη και προϊόντα που ανήκουν στην κατηγορία του «ενεργειακά αποδοτικού σπιτιού» («energy efficient house») και εν γένει οιαδήποτε προϊόντα συναφών ή/και παρεπόμενων ή/και συνδεόμενων με τα των ανωτέρω δραστηριοτήτων. Ακόμη, η εμπορία προϊόντων κανίστρου αερίου παντός τύπου και είδους, η εμπορία φωτοβολταϊκών πάνελ, παντός τύπου και είδους, καθώς και η εν γένει εμπορία προϊόντων που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με φωτοβολταϊκά, ήτοι ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ρυθμιστές φόρτισης, συσσωρευτές, ηλιακοί συλλέκτες, αντιστροφείς τάσης, λαμπτήρες εξοικονόμησης ενέργειας, ηλιακά πάνελ, εύκαμπτα φωτοβολταϊκά στοιχεία, καλώδια και όλα τα συναφή και συμπληρωματικά είδη αυτών, επίσης η εν γένει εμπορία καυσόξυλων, καύσιμων υλών (υγρών και στερεών), απορρυπαντικών ειδών καθώς επίσης και η προώθηση της συναφούς υπηρεσίας όλων των ανωτέρω. Η εν γένει εμπορία όλων των ανωτέρω ειδών και αντικειμένων με μειωμένη εμπορική αξία για διαφόρους λόγους, όπως λόγω πραγματικών ελαττωμάτων, παρωχημένης τεχνολογίας, καθώς και εκθεσιακών, μεταχειρισμένων και λοιπών συναφών ειδών. H προώθηση υπηρεσιών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και προϊόντων αδειούχων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
3. Η κατασκευή, ανάπτυξη, διαχείριση, εκμετάλλευση και συντήρηση Υποδομών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο), η σύναψη συμβάσεων προμήθειας με έναν ή περισσότερους προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας ή/και φυσικού αερίου καθώς και η σύναψη συμβάσεων σύνδεσης με διαχειριστές του δικτύου διανομής. Η ανάπτυξη και λειτουργία πάσης φύσεως πληροφοριακών υποδομών και συστημάτων προς διευκόλυνση ανταλλαγής στοιχείων και διεκπεραίωσης οικονομικών συναλλαγών μεταξύ Φορέων Εκμετάλλευσης Υποδομών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Φ.Ε.Υ.Φ.Η.Ο.), 8 ή μεταξύ Παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτροκίνησης (Π.Υ.Η.), ή μεταξύ Φορέων Εκμετάλλευσης Υποδομών Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Φ.Ε.Υ.Φ.Η.Ο.) και Παρόχων Υπηρεσιών Ηλεκτροκίνησης, με σκοπό την επίτευξη της διαλειτουργικότητας των υποδομών φόρτισης, καθώς και η σωρευτική εκπροσώπηση του φορτίου συνδεδεμένων με το δίκτυο Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο) για συμμετοχή στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας και την παροχή αντίστοιχων υπηρεσιών προς τους Διαχειριστές Δικτύου και Συστήματος.
4. Η παροχή υπηρεσιών επαναφόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο) καθώς και άμεσα σχετιζόμενων ή συνοδευτικών με αυτή χαρακτηριστικών προστιθέμενης αξίας, όπως ενδεικτικώς ταχύτητας φόρτισης, ευκολίας χρήσης και χρέωσης, ευχέρειας προσβασιμότητας, υπηρεσιών στάσης και στάθμευσης. Η παροχή υπηρεσιών ηλεκτροκίνησης προς χρήστες Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο), ήτοι υπηρεσιών που σχετίζονται με την επαναφόρτιση και την τιμολόγηση της ηλεκτροκίνησης, καθώς και με τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των χρηστών, όπως εύρεση διαθέσιμων σημείων φόρτισης και πλοήγηση, κράτηση θέσεων, διαχείριση στόλου Ηλεκτρικών Οχημάτων (Η/Ο) και διάθεση των υπηρεσιών προς τους χρήστες Ηλεκτρικών Οχημάτων καθώς και η με οποιοδήποτε τρόπο και μέσο (φυσικό ή ηλεκτρονικό) εμπορία, εισαγωγή, εξαγωγή και εν γένει διάθεση μηχανημάτων, συσκευών, αναλώσιμων υλικών, εξαρτημάτων, εξοπλισμού και συστημάτων φόρτισης, επαναφόρτισης και ηλεκτροκίνησης ηλεκτρικών οχημάτων (Η/Ο) και λοιπών μέσων.
5. Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών για την επιλογή του κατάλληλου εξοπλισμού ή/και την επιλογή της βέλτιστης λύσης για το σύνολο των προϊόντων, ειδών και εν γένει αντικειμένων που εντάσσονται στον ως άνω σκοπό της Εταιρείας, καθώς επίσης η παροχή υπηρεσιών διαμεσολαβήσεως και προμήθειας των απαραίτητων υλικών και εξοπλισμού για τα ανωτέρω, καθώς και η παροχή πάσης φύσεως υπηρεσιών για την έκδοση των συναφών με τα ανωτέρω πάσης φύσεως αδειών, εγκρίσεων και πιστοποιήσεων. Η ανάληψη και εκτέλεση κάθε φύσεως υπηρεσιών και εν γένει εργασιών σε σχέση με τα ανωτέρω.
6. Η συμμετοχή και συνεργασία της Εταιρείας σε άλλες επιχειρήσεις ή εταιρείες οποιασδήποτε μορφής, υφιστάμενες ήδη ή σε μελλοντική σύσταση στην ημεδαπή ή αλλοδαπή και οι οποίες επιδιώκουν τον ίδιον ή παραπλήσιο προς το σκοπό της Εταιρείας. Η αντιπροσώπευση της Εταιρείας στην ημεδαπή ή την αλλοδαπή οποιουδήποτε τρίτου ο οποίος επιδιώκει τον ίδιο ή παραπλήσιο προς τον ως άνω σκοπό.
7. Η έκδοση και εν γένει διαχείριση κάθε είδους εντύπων, περιοδικών και βιβλίων σχετικών με τα ανωτέρω περιγραφόμενα αντικείμενα δράσης της Εταιρείας, με σκοπό την περαιτέρω ανάπτυξη των σκοπών της, ιδίως δε εντύπων διαφημιστικής προβολής των πωλουμένων στα καταστήματά της εμπορευμάτων.
8. Η προώθηση συνδέσεων φυσικού αερίου, η παροχή κάθε είδους σχετικών ή παρεπόμενων υπηρεσιών, είτε με εξουσιοδότηση από δικαιούχους αδειών παροχής υπηρεσιών συνδέσεων φυσικού αερίου, είτε με δικαιούχους αδειών παροχής υπηρεσιών συνδέσεων φυσικού αερίου είτε με άλλο τρόπο, ιδίως δε η εγγραφή συνδρομητών, η απ’ ευθείας είσπραξη του αντιτίμου της συνδρομής, η επεξεργασία επιχειρηματικών σχεδίων για την ανάπτυξη της αγοράς φυσικού αερίου, η παροχή υπηρεσιών εγκαταστάσεως και υποστηρίξεως που θα προσφέρονται στους παραπάνω καταναλωτές, η συνεργασία με πιστοποιημένους τεχνικούς εγκαταστάτες (installators) για την προώθηση των συνδέσεων φυσικού αερίου, η προσφορά προς πώληση ολοκληρωμένων πακέτων εσωτερικών εγκαταστάσεων (συσκευών, υλικών, τεχνικών εργασιών) στους καταναλωτές που θα συνδέονται με το δίκτυο φυσικού αερίου, ο συντονισμός της τραπεζικής χρηματοδότησης των ολοκληρωμένων πακέτων εσωτερικών εγκαταστάσεων, η παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης μετά την πώληση στους καταναλωτές και συμμετοχή και συνεργασία σε άλλες επιχειρήσεις ή εταιρείες οποιασδήποτε μορφής, υφιστάμενες ήδη ή σε μελλοντική σύσταση στην ημεδαπή ή στην αλλοδαπή οι οποίες επιδιώκουν την προώθηση συνδέσεων φυσικού αερίου και άλλες παρεπόμενες υπηρεσίες».
Ρεύμα: Κεφαλαιακές ενέσεις
Εν τω μεταξύ συνεχίζονται οι κινήσεις ενίσχυσης των Κεφαλαίων της Public Retail. Χθες η εταιρεία κοινοποίησε την πιστοποίηση ολοκλήρωσης της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 40 εκατ. ευρώ, που είχε αποφασίσει η ΓΣ των μετόχων της 7ης Απριλίου 2023.
Παράλληλα τα Κεφάλαια της αναμένεται να ενισχυθούν συνολικά κατά περίπου κατά 25,33 εκατ. ευρώ μέσα απ’την εισφορά θυγατρικών άλλων εταιρειών συμφερόντων του κ. Γερμανού προς την Public Retail.
Ειδικότερα εισφέρεται το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας με την επωνυμία «Public Next Μονοπρόσωπη Α.Ε.» που ανήκει στην Public Group Limited (μητρική της Public), το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της «Public Licensing and Management Services Μονοπρόσωπη Α.Ε.» που ανήκει στην Olympia Group Ltd. μητρική της Olympia Group AE και το 49,9% των μετοχών της I-repair και τα οποία αποκτήθηκαν στις αρχές του 2022 επίσης από την Olympia Group Ltd.
«Οι κινήσεις που έγιναν πλέον κλείνουν το κομμάτι των κεφαλαιακών αναγκών της εταιρείας έπειτα απ’ το μεγάλο μετασχηματισμό της», λέει ο κ. Μπουρλάς.
«Η εταιρεία ολοκλήρωσε το 2023 με λειτουργικά EBITDA άνω των 15 εκατ. ευρώ και το 2024 εκτιμούμε ότι θα παράγουμε κέρδη ξεκινώντας μία νέα εποχή», προσθέτει.
Σημειωτέον πως η Public Retail με ανακοίνωση της χθες γνωστοποίησε πως κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 500 εκατ. ευρώ σε τζίρο το 2023 σε επίπεδο ομίλου (Retail Group) και ότι ενίσχυσε την λειτουργική κερδοφορία της.
Η Public Retail με ανακοίνωση της χθες γνωστοποίησε πως κατάφερε να ξεπεράσει το όριο των 500 εκατ. ευρώ σε τζίρο το 2023 σε επίπεδο ομίλου (Retail Group) και ότι ενίσχυσε την λειτουργική κερδοφορία του.