PUBLIC: Νέο μεγάλο χτύπημα – Η κίνηση που ανατρέπει τα δεδομένα

PUBLIC: Μια σπουδαία συμφωνία επιχειρεί να «κλειδώσει» η γνωστή εταιρεία, μπαίνοντας σε ένα από τα κορυφαία εμπορικά «φιλέτα» της Αθήνας. Δείτε στο xristika.gr ποια συμφωνία κλείνει.

Η αλυσίδα Public αναμένεται να μισθώσει το χώρο που μέχρι πρότινος λειτουργούσε το κατάστημα Notos Home στο εμπορικό κέντρο Golden Hall στο Μαρούσι.

Πηγές με γνώση των συζητήσεων αναφέρουν πως οι συζητήσεις μεταξύ της Public-MediaMarkt και της ιδιοκτήτριας του εμπορικού κέντρου (Lamda Malls) έχουν ουσιαστικά ολοκληρωθεί και απομένουν τυπικές λεπτομέρειες για την οριστικοποίηση της συμφωνίας μίσθωσης.

Τα δύο καταστήματα (Public και Notos) στο δημοφιλές εμπορικό κέντρο λειτουργούσαν εντός του ιδίου χώρου, επιφάνειας 3.200 τμ., με το κατάστημα της Public να λειτουργεί ως shop-in-shop. Στο παρελθόν η διοίκηση των Public είχε αναζητήσει μεγαλύτερο χώρο στο Golden Hall, ωστόσο δεν κατέστη δυνατό.

Η αποχώρηση της Notos Home από το συγκεκριμένο κατάστημα του εμπορικού κέντρου (από τα πιο δημοφιλή της αλυσίδας) αποτέλεσε μεγάλη ευκαιρία για τα Public που, όπως όλα δείχνουν, καταφέρνουν να επεκτείνουν την εμπορική τους παρουσία στο Golden Hall, χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν σε άλλο σημείο του.

Κατά πληροφορίες, για το κατάστημα της Notos είχε εκδηλώσει έντονο ενδιαφέρον και γνωστή πολυεθνική αλυσίδα ειδών ένδυσης, υπόδυσης, αξεσουάρ κλπ.

Υπενθυμίζεται πως η αποχώρηση της Notos από το γνωστό εμπορικό κέντρο στο Μαρούσι, έπειτα από 12 χρόνια παρουσίας, εντάσσεται στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιάρθρωσης της εμπορικής εταιρείας.

Κύκλοι της εταιρείας σημείωναν στο newmoney πως η κίνηση ήταν προαποφασισμένη πριν καν το πρώτο lockdown, στο πλαίσιο του τελευταίου σχεδίου αναδιάρθρωσης που είχε τεθεί στις πιστώτριες τράπεζες.

Από τη μία η μίσθωση, η οποία έληγε εν μέσω του δεύτερου lockdown, από την άλλη η ζημιογόνα δραστηριότητα του καταστήματος, που είχε φθάσει να «καίει» 500.000 ευρώ το μήνα, οδήγησαν στην οριστική απόφαση. Η αλυσίδα πέρυσι είχε κλείσει και το κατάστημα στην πλατεία Κοτζιά.

PUBLIC: «Τορπίλη» στο Golden Hall

Τα καταστήματα μπορεί να σήκωσαν και πάλι ρολά, ωστόσο, η πανδημία του κορονοϊού έχει επιφέρει τεράστιο πλήγμα ακόμα και σε επιχειρήσεις με πολύ γερές βάσεις.

Την απόσυρση της Notos Com από την δραστηριότητα λιανικής στον κλάδο του οικιακού εξοπλισμού εξυπηρετεί η ειλημμένη απόφαση της εταιρείας να μην ανανεωθεί η σύμβαση μίσθωσης του Notos Home στο Golden Hall.

Το κατάστημα στο γνωστό εμπορικό κέντρο στο Μαρούσι αναμένεται να κλείσει στο επόμενο διάστημα και θα είναι το δεύτερο Notos Home που θα κατεβάσει ρολά μετά το Νotos Home της πλατείας Κοτζιά, που έκλεισε προ διετίας.

Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα η Notos Com διατηρεί δίκτυο πολυκαταστημάτων Notos Com σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πειραιά και Καλαμάτα.

Όταν αποφάσισε τον Ιανουάριο του 2019 τη διακοπή λειτουργίας του notoshome στην πλατεία Κοτζιά είχε προκαλέσει αίσθηση καθώς πρόκειται για επένδυση που είχε κάνει το 2002 από κοινού με την Κλαουδάτος, στο πλαίσιο του σχεδίου αναδιοργάνωσης της ιστορικής αλυσίδας Λαμπρόπουλος.

Το Νotos Ηome στο Golden Hall λειτουργεί από το 2008 ενώ στο χώρο που απελευθερώνει με την έξοδό του αναμένεται η είσοδος νέου μεγάλου retailer.

Όσο για τη Notos Com διατηρήσει παρουσία στο εμπορικό κέντρο με καταστήματα όπως Gant, Lacoste, Trussardi, La Martina.

Eπίσης στις βλέψεις της εταιρείας είναι να αναπτύξει το concept notoshome μέσω shop in shop μέσα στα πολυκαταστήματά της όπως συμβαίνει με το κατάστημα της Ομόνοιας και της Θεσσαλονίκης.

PUBLIC: Στο «κόκκινο» η αγωνία

Με εξαίρεση τις «κόκκινες» περιοχές της χώρας, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τα εμπορικά καταστήματα υποδεχόμενα τους πελάτες τους.

Στις «κόκκινες περιοχές» τα εμπορικά καταστήματα λειτουργούν με τη μέθοδο του click away.

Η επαναλειτουργία της αγοράς αποτελεί στοίχημα τόσο για την κυβέρνηση, καθώς η τήρηση των μέτρων και η επιδημιολογική επιβάρυνση που συνεπάγεται το άνοιγμα των εμπορικών επιχειρήσεων θα κρίνουν τα επόμενα βήματα στη χαλάρωση των περιορισμών, όσο και για τα καταστήματα που καλούνται να σώσουν τον τζίρο τους κάνοντας γενναίες εκπτώσεις και να ξεστοκάρουν εμπορεύματα τα οποία έμειναν αδιάθετα το προηγούμενο διάστημα.

Υπενθυμίζεται ότι η μετακίνηση για τις δραστηριότητες που επαναλειτουργούν (εξαιρουμένης της επίσκεψης σε κομμωτήρια, υπηρεσίες προσωπικής υγιεινής, αποτρίχωσης, θεραπείας με υπεριώδεις και υπέρυθρες ακτίνες, μανικιούρ, πεντικιούρ και περιποίηση νυχιών κ.λπ.), έχει χρονική ισχύ δύο ωρών, με χρονικό σημείο έναρξης την ώρα που αναγράφεται στη βεβαίωση κίνησης ή την ώρα χορήγησής της μέσω μηνύματος.

Για να εξασφαλιστεί η «ασφαλής» επαναλειτουργία της αγοράς, ισχυρή θα είναι η παρουσία της ελληνικής αστυνομίας σε όλους τους εμπορικούς δρόμους, σύμφωνα με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.

Όπως εξήγησε, η ΕΛΑΣ θα επιτηρεί την αγορά προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα.

Να σημειωθεί ότι νωρίτερα ο Παθολόγος – Λοιμωξιολόγος, Καθηγητής Παθολογίας Ιατρικού Τμήματος Πανεπιστημίου Πατρών Χαράλαμπος Γώγος υποστήριξε ότι πρέπει να τηρείται αυστηρά το δίωρο στην αγορά, προσθέτοντας ότι είναι αναγκαία η επιτήρηση ώστε να εξασφαλιστεί αυτό.

«Το δίωρο πρέπει να είναι αυστηρά δίωρο. Θέλουμε μια εφαρμογή (στα κινητά) για το δίωρο, αλλά υπάρχουν δυσκολίες με τα προσωπικά δεδομένα». δήλωσε. «Πρέπει να υπάρχει εκτεταμένη επιτήρηση στους διαδρόμους στους κοινόχρηστους χώρους τα πράγματα μπορεί να είναι δυσκολότερα», προειδοποίησε ο κ. Γώγος.

Αν περάσουμε το στάδιο με αυστηρή των απλών μέτρων προστασίας, «από κει και πέρα τα πράγματα θα δυσκολέψουν λόγω του καιρού» πρόσθεσε εκτιμώντας πως από Φεβρουάριο μπορεί να αρχίσει να ανοίγει η εστίαση αν συνεχίσουν τα πράγματα ως έχουν.

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, υσοστήριξε ότι δεν μπορεί να μπει «κόφτης» στα sms για μετακίνηση προκειμένου οι πολίτες να κάνουν τις αγορές τους γιατί η κυβέρνηση σέβεται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, μέσα από τα sms.

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr