Πτήσεις: Οι περισσότεροι ταξιδιώτες με αεροπλάνο, μόλις κάτσουν στη θέση τους και φορέσουν τη ζώνη ασφαλείας, βάζουν το κινητό τους σε λειτουργία πτήσης. Ωστόσο αυτό δεν είναι απαραίτητο, ασχέτως με το τι πιστεύεται ή το τι λένε οι αεροπορικές. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Γενικά υπάρχει η πεποίθηση ότι ο λόγος της λειτουργίας πτήσης είναι η πιθανότητα το σήμα του τηλεφώνου να επηρεάσει τα συστήματα πλοήγησης ενός αεροπλάνου, προκαλώντας ενδεχομένως ατύχημα.
Παρ΄όλα αυτά, στην πραγματικότητα οι ευρωπαϊκές χώρες αποφάσισαν να επιτρέψουν τις τηλεφωνικές κλήσεις και τη χρήση δεδομένων στις πτήσεις το 2022.
Αλλωστε απαιτούν από όλα τα αεροπλάνα να εγκαταστήσουν «pico-cells», που είναι ουσιαστικά ένας ελεγκτής κυκλοφορίας που διασφαλίζει ότι τα τηλεφωνικά σήματα δεν διασταυρώνονται με τα συστήματα επικοινωνίας ενός αεροπλάνου.
Να σημειωθεί ότι τα pico-cells δεν είναι καινούργια, αλλά υπάρχουν εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες.
Ακόμη και χωρίς pico-cell, οι ενδείξεις για παρεμβολές των τηλεφώνων στα ηλεκτρικά συστήματα ενός αεροπλάνου είναι περιορισμένες.
Η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) των ΗΠΑ διεξήγαγε μια έρευνα το 2012 που βρήκε σχεδόν μηδενικά συμπεράσματα διαταραχών αεροσκαφών από τη χρήση κινητών τηλεφώνων.
Πτήσεις: Ο πραγματικός λόγος της λειτουργίας πτήσης
Στην πραγματικότητα οι αεροπορικές εταιρείες, ζητούν από τους ταξιδιώτες να μην είναι απασχολημένοι με τα κινητά τους, γιατί θεωρούν πως αν το έκαναν, αυτό θα επηρέαζε αρνητικά τη συμπεριφορά τους. Άλλωστε, βρισκόμαστε σε μία εποχή όπου τα ξεσπάσματα οργής στον αέρα είναι αυξημένα, ειδικά στις ΗΠΑ.
Πραγματικά, ο βίαιος θυμός ενάντια σε αεροσυνοδούς και επιβάτες που προκαλείται από τους στρεσογόνους παράγοντες των αεροπορικών ταξιδιών, είναι ένα τεράστιο πρόβλημα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η FAA ανέφερε περισσότερους από 10.000 απείθαρχους επιβάτες μεταξύ 2021 και 2023, μια αύξηση περίπου 300% από την περίοδο 2018 με 2020.
Πτήσεις: Η μεγάλη αλλαγή στα καθίσματα – Δείτε πώς θα είναι
Kι όμως, υπάρχουν καθίσματα αεροπλάνου που είναι φτιαγμένα από δέρμα κάκτου και δίχτυα ψαρέματος. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών μπορεί σύντομα να κάθονται σε καθίσματα φτιαγμένα από δέρμα κάκτου και δίχτυα ψαρέματος, καθώς η αεροπορική βιομηχανία προσπαθεί με κάθε τρόπο να μετατρέψει τα αεροπλάνα σε βιώσιμο μέσο μεταφοράς.
Το κάθισμα οικονομικής θέσης από τον γερμανικό κατασκευαστή Recaro Aircraft Seating GmbH διαθέτει ανακυκλωμένο αφρό που λαμβάνεται από παλιά στρώματα και στηρίγματα που περιέχουν ξύλο και φελλό. Στην πλάτη των καθισμάτων υπάρχει μια τσέπη με πλέγμα από δίχτυ ψαριού, σύμφωνα με το Bloomberg.
Σε συνέντευξή του στην αεροπορική έκθεση της Σιγκαπούρης, ο διευθύνων σύμβουλος της Recaro, Μαρκ Χίλερ, δήλωσε ότι το κάθισμα θα πρέπει να είναι «εμπορικά διαθέσιμο φέτος», ενώ οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται το αργότερο το 2025. Ορισμένα εξαρτήματα πρέπει ακόμη να πιστοποιηθούν.
Οι αεροπορικές εταιρείες αγωνίζονται να επιτύχουν τον στόχο τους για ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα έως το 2050, καθώς αυξάνεται η πίεση από τις κυβερνήσεις για ταχύτερη μείωση των εκπομπών βλαβερών ουσιών.
Τα καθίσματα αεροπλάνων που κατασκευάζονται με ανακυκλωμένα υλικά επιτρέπουν στους αερομεταφορείς να φτάσουν ακόμα πιο κοντά στις πράσινες φιλοδοξίες τους.
Το δέρμα κάκτου έχει αναδειχθεί ως εναλλακτική λύση για το πλαστικό ή το δέρμα ζώων. Μία από τις άλλες απαιτήσεις σχεδιασμού της καρέκλας ήταν να διασφαλιστεί ότι δεν θα ήταν βαρύτερη από ένα κανονικό κάθισμα, ώστε να μην αυξάνει την κατανάλωση καυσίμων ενός αεροπλάνου.
«Τα εξαρτήματα πρέπει να έχουν το ίδιο βάρος, ή ακόμη και χαμηλότερο, από τα παραδοσιακά εξαρτήματα», δήλωσε ο Χίλερ.
Σύμφωνα με την Recaro, στους πελάτες της οποίας περιλαμβάνονται η Southwest Airlines και η Air India, το 80% του καθίσματος προέρχεται από επαναχρησιμοποιημένα υλικά και το ίδιο το κάθισμα είναι πλήρως ανακυκλώσιμο.
Οι προκλήσεις βιωσιμότητας της αεροπορίας κυριάρχησαν στο Airshow της Σιγκαπούρης αυτή την εβδομάδα.
Το πιο ισχυρό εργαλείο μείωσης των εκπομπών για τους αερομεταφορείς είναι το βιώσιμο αεροπορικό καύσιμο που παράγεται από χρησιμοποιημένα έλαια ή γεωργικές πρώτες ύλες, αλλά η προμήθειά του αποτελεί μόλις το 1% των συνολικών απαιτήσεων.
Πτήσεις: Σε ποιον ανήκει το μεσαίο μπράτσο στο αεροπλάνο; Ιδού η απάντηση
Η Suzanne Coppola μισεί όσους είναι εγωιστές με τα μπράτσα στα καθίσματα των αεροπλάνων. Ποιος έχει δίκιο τελικά; Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Αν η Coppola ταξιδεύει στους αιθέρες και ο αγκώνας του διπλανού της έχει χυθεί πάνω στο μπράτσο και αρχίσει να καταπατά το χώρο της, ξέρει πώς να το αντιμετωπίσει.
«Είμαι ένα κορίτσι από το Μπρούκλιν», εξηγεί η 71χρονη Coppola.
«Απλώς τους κοιτάζω και τους σπρώχνω απαλά. Αν συμβεί ξανά, τότε λέω: Ε, δεν είναι ο χώρος σου».
Οι επιχειρηματίες προσπάθησαν να απαντήσουν στο πρόβλημα με το μπράτσο του καθίσματος με διάφορες εφευρέσεις, όπως ένα κυρτό διώροφο χερούλι, ενώ το δίλημμα έχει μπει ακόμη και στον ακαδημαϊκό χώρο.
Στον ετήσιο διαγωνισμό σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Kingston του Λονδίνου φέτος, μια νικητήρια συμμετοχή φοιτητών έδωσε μια λύση «στην ατελείωτη μάχη για το ποιος θα χρησιμοποιήσει το μεσαίο μπράτσο στα αεροπλάνα».
Η εφεύρεση επέτρεψε τη ρύθμιση του μπράτσου από λεπτό σε πιο βολικό.
«Αποφασίσαμε αυτή την ιδέα αφού μια έρευνα σε προσωπικό και φοιτητές διαπίστωσε ότι τα στενά χερούλια ήταν η μεγαλύτερη ταλαιπωρία των ανθρώπων όταν πετούν», είπε ο Charlie John, ένας από τους νικητές.
Πριν από μερικούς μήνες, η ειδικός σε ταξιδιωτικές συμβουλές Jess Bohorquez έγινε viral στο διαδίκτυο επειδή ανέλυσε την κακή συμπεριφορά αναφορικά με το μπράτσο.
«Αν έχετε την πολυτέλεια μιας θέσης στο παράθυρο ή στον διάδρομο, μην ακουμπάτε και στα δύο μπράτσα».
Στην πρόσφατη δημοσκόπηση της YouGov, έξι στους 10 ανθρώπους είπαν ότι οι επιβάτες παραθύρων, διαδρόμων και μεσαίων καθισμάτων έχουν ίση αξίωση για τα μπράτσα. Ωστόσο, σχεδόν το 20% σημείωσε ότι οι επιβάτες των μεσαίων θέσεων έχουν μεγαλύτερο δικαίωμα.
Ο Erik Hammer, ο οποίος είναι 52 ετών, έχει αναπτύξει μια στρατηγική διπλωματίας για τα χερούλια.
«Εάν ο διπλανός μου το έχει πάρει όλο, θα κουνήσω απαλά το χέρι μου, θα χτυπήσω το δικό του και θα ζητήσω συγγνώμη», λέει ο Hammer, ο οποίος έχει ύψος πάνω από 1,90 μέτρα και είναι δύσκολο να στριμωχτεί στις θέσεις των αεροπλάνων.
«Κάθε φορά που το έκανα αυτό, έχει αποτέλεσμα», τονίζει.