Αυτοκίνητο: Στα Άνω Λιόσια θα πραγματοποιηθεί η επόμενη δημοπρασία οχημάτων από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού – ΔΔΔΥ (πρώην ΟΔΔΥ) – Δείτε αναλυτικά τη λίστα, στη gallery του xristika.gr και επιλέξτε τι σας συμφέρει.
Στις 3 Φεβρουαρίου ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ, θα διενεργηθεί, στις εγκαταστάσεις Δ.Δ.Δ.Υ. στη ΜΑΓΟΥΛΕΖΑ – Άνω Λιόσια, προφορική πλειοδοτική δημοπρασία, για να εκποιηθούν:
2 Όχημα Άνω των 30ετών – Μη Κοινοτικά.
62 Επιβατικά Αυτοκίνητα – Κοινοτικά.
Όλα «ΠΡΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ», με τιμή εκκίνησης την αναγραφόμενη στη διακήρυξη.
Η επίσκεψη των προς δημοπράτηση οχημάτων στην Αποθήκη Μαγουλέζας επιτρέπεται από 31.1.23 μέχρι και 2.2.23 από 08:30 έως 13:30.
Όλα τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΡΟΧΟΦΟΡΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ (Β’ 3420/2016).
Η συμμετοχή των ενδιαφερόμενων στις δημοπρασίες υποδηλώνει την αποδοχή των όρων πώλησης χωρίς καμία επιφύλαξη και οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ιστότοπο www.aade.gr (ΜΕΝΟΥ>Δημοπρασίες ΔΔΔΥ).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η συμμετοχή καθενός των πλειοδοτών στην διαδικασία της δημοπρασίας προϋποθέτει την πλήρη ενημέρωσή του επί των νέων όρων πώλησης που ισχύουν, οι οποίοι είναι αναρτημένοι στον ιστότοπο της Α.Α.Δ.Ε. (www.aade.gr).
Δήλωση άγνοιας αυτών δεν αποτελεί άλλοθι και δεν γίνεται δεκτή.
Ανακοίνωση στους ενδιαφερομένους: Ο διακανονισμός του υπολοίπου τιμήματος μετά την καταβολή του 20%, γίνεται εντός τριάντα (30) ημερών από την επομένη ημέρα της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων της Δημοπρασίας. Τυχόν αιτήσεις παρατάσεων διακανονισμού και μόνο για δεκαπέντε (15) ημερολογιακές ημέρες θα γίνονται δεκτές αυστηρά εντός των 30 αυτών ημερών.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Η συσκευή μπορεί να προστατέψει τον υποψήφιο αγοραστή από τους επιτήδειους που του αποκρύπτουν το «ένοχο» παρελθόν ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Η απόκτηση ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου αποτελεί μια ιδιαίτερα δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, δεδομένου ότι η αγορά βρίθει από οχήματα τα οποία έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές που δεν γνωστοποιούνται στον υποψήφιο αγοραστή.
Όπως έχουμε αναφέρει σε προηγούμενο άρθρο μας, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να προστατευτεί από τους επιτήδειους ελέγχοντας ορισμένα σημεία του αυτοκινήτου, με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα αναλώσιμα, τους αρμούς του αμαξώματος, αλλά και τα ελαστικά του.
Χρήσιμα στοιχεία μπορούν να εξαχθούν επίσης και μέσω ενός εξονυχιστικού οπτικού ελέγχου στη βαφή του αυτοκινήτου, με τον υποψήφια αγοραστή να έχει ως σύμμαχό του το φως του ηλίου το οποίο θα τον βοηθήσει να διακρίνει τυχόν διαφορές στο χρώμα διαφόρων τμημάτων του αμαξώματος ή των προφυλακτήρων.
Αν, παρατηρηθεί, λοιπόν, διαφορετική απόχρωση στα πάνελ ή μια απότομη διακύμανση στην λάμψη του χρώματος, τότε πρέπει να γνωρίζει ότι – κατά πάσα πιθανότητα- το αυτοκίνητο έχει υποστεί επισκευή.
Υπάρχει, ωστόσο, και η περίπτωση που ο εντοπισμός μιας «ύποπτης» λεπτομέρειας με γυμνό μάτι είναι κάτι αδύνατο, λόγω της καλής δουλειάς που έχει κάνει ένας φανοποιός.
Ακόμα, όμως, και ο πιο ικανός φανοποιός θα προδοθεί, αν ο υποψήφιος αφοραστής επιστρατεύσει ένα εργαλείο το οποίο μετρά το πάχος του χρώματος.
Πρόκειται για τον ψηφιακό μετρητή επικάλυψης βαφής που μπορεί να αποκτηθεί με την τιμή του στο διαδίκτυο να ξεκινά από τα 30 ευρώ και να υπερβαίνει τις 3.000 ευρώ εφόσον η συσκευή είναι επαγγελματική.
Στα περισσότερα καινούργια αυτοκίνητα, το πάχος της εργοστασιακής βαφής κυμαίνεται μεταξύ 100 και 150 μικρόμετρα. Επίσης, κατά κανόνα, τα ακριβότερα αυτοκίνητα έχουν ένα πιο λεπτό στρώμα βαφής συγκριτικά με τα φθηνότερα αυτοκίνητα.
Εάν ο μετρητής δείξει μια τιμή που υπερβαίνει τα 250 μικρόμετρα, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητο έχει ξαναβαφτεί, δεδομένου ότι ακόμα και ο καλύτερος φανοποιός θα εφαρμόσει αρκετά μεγαλύτερη ποσότητα χρώματος στο αυτοκίνητο, απ’ ό,τι οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του εργοστασίου όπου κατασκευάστηκε το μοντέλο.
Η αναζήτηση μιας ελεύθερης θέσης parking στο κέντρο μια πόλης είναι από μόνη της μια δύσκολη υπόθεση. Απαιτεί αρκετό χρόνο, ακόμα περισσότερη υπομονή και μπόλικη τύχη ώστε το κυνήγι του ελεύθερου χώρου να έχει ευτυχή κατάληξη.
Αυτός είναι και ο βασικός λόγος για τον οποίο πολλοί επιλέγουν την πιο ασφαλή, από πολλές απόψεις, λύση της παράδοσης του αυτοκινήτου τους σε ένα ιδιωτικό parking, το οποίο και αναλαμβάνει με το αζημίωτο τη φύλαξή του.
Υπό κανονικές συνθήκες, λοιπόν, παραδίδοντας τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας στον υπάλληλο ενός ιδιωτικού parking μπορείτε να αισθάνεστε σίγουρος ότι τίποτα κακό δεν πρόκειται να συμβεί, μολονότι στην πραγματικότητα έχετε παραχωρήσει την πρόσβαση σε ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο και σε μια «τράπεζα» γεμάτη από ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος για τον οποίον πολλοί κατασκευαστές έχουν δημιουργήσει διάφορες δικλείδες ασφαλείας, δίνοντας τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες τους να περιορίσουν την έκθεση της περιουσίας τους αλλά των προσωπικών δεδομένων σε εκείνους που θα θελήσουν να τα αξιοποιήσουν προς όφελός τους.
Ο λόγος για το «valet mode», το οποίο συναντάτε όλο και πιο συχνά στα σύγχρονα αυτοκίνητα, θέτοντας περιορισμούς σε κρίσιμες λειτουργίες.
Στην πιο εξελιγμένη μορφή του, όπως αυτή που συναντάμε στα μοντέλα της Tesla, το valet mode προχωρά αυτομάτως σε μια σειρά από ρυθμίσεις ώστε να εξασφαλίσει την ιδιωτικότητα του χρήση αλλά και να αποτρέψει ένα… ατυχές συμβάν.
Ειδικότερα, το valet mode των Tesla ασφαλίζει το ντουλαπάκι του οδηγού και το αποθηκευτικό χώρο κάτω από το μπροστινό καπό, «κλειδώνει» τη δυνατότητα σύνδεσης συσκευών μέσω bluetooth ή WiFi, «κρύβει» τις καταχωρημένες τοποθεσίες στο σύστημα πλοήγησης, περιορίζει τη μέγιστη ταχύτητα του οχήματος όπως και τη μέγιστη ισχύ που αυτό αποδίδει.
Τέλος, απενεργοποιούνται και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και οι υπηρεσίες ημιαυτόνομης οδήγησης.
Ανάλογες λειτουργίες προσφέρει το valet mode και στα μοντέλα της Jaguar-Land Rover, της Ford και του ομίλου Hyundai-KIA, μόνον που σε αυτές τις περιπτώσεις οι περιορισμοί δεν σχετίζονται με την απόδοση του οχήματος αλλά κυρίως με την πρόσβαση σε αποθηκευτικούς χώρους και στα προσωπικά δεδομένα μέσω του infotainment.
Όπως είναι λογικό, τα παλαιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητα δεν διαθέτουν τη συγκεκριμένη λειτουργία, αυτό δεν σημαίνει ωστόσο ότι δεν θα πρέπει να πάρουμε τα μέτρα μας.
Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνουμε είναι να αφαιρέσουμε από το αυτοκίνητο τα προσωπικά μας αντικείμενα ή τα αντικείμενα υψηλής αξίας.
Κρίσιμο είναι να σημειώσουμε και τα χιλιόμετρα στο οδόμετρο του αυτοκινήτου, γνωστοποιώντας τον αριθμό αυτόν στη διεύθυνση του ιδιωτικού parking.
Με αυτόν τον τρόπο θα εξασφαλίσουμε ότι το αυτοκίνητό μας δεν θα πραγματοποιήσει άσκοπες διαδρομές κατά τη διάρκεια της απουσίας μας και δεν θα εγκαταλείψει τον φυλασσόμενο χώρο του parking.
Τέλος, καλό θα ήταν να πραγματοποιηθεί ένας οπτικός έλεγχος κατά την παράδοση του αυτοκινήτου και κατά την παραλαβή του ώστε να βεβαιωθούμε ότι δεν έχει προκληθεί κάποια ζημιά.
Σίγουρα η παραπάνω διαδικασία ίσως φαντάζει υπερβολική, ωστόσο, με αυτόν τον τρόπο δηλώνουμε -μεταξύ άλλων- ότι το αυτοκίνητο δεν… αφήνεται στην τύχη του, επισημαίνοντας στους υπαλλήλους του χώρου στάθμευσης τη φροντίδα και την προσοχή που οφείλουν να επιδείξουν (στο παρακάτω βίντεο της Tesla μπορείτε να δείτε τον τρόπο λειτουργίας της συγκεκριμένης εφαρμογής.
Μπορεί να είναι σπάνιο, μπορεί δύσκολα να μην έχουμε το δίπλωμα οδήγησης μαζί μας, ωστόσο συμβαίνει και ειδικά όταν χρησιμοποιούμε περισσότερα του ενός οχήματα, είτε αυτοκίνητα είτε μοτοσικλέτες.
Τα πράγμα όμως πλέον αγριεύουν και αν δεν έχεις μαζί το δίπλωμα οδήγησης τρως πρόστιμο. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, όσοι κάθονται πίσω από το τιμόνι πρέπει να φέρουν μαζί τους το δίπλωμα οδήγησης σε υλική μορφή. Ποια είναι η εναλλακτική για να αποφύγουν το πρόστιμο.
Με την οδική ασφάλεια να αποτελεί ένα φλέγον ζήτημα, άπαντες οφείλουμε να συμμορφωνόμαστε με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, συνδράμοντας στο να γίνουν οι δρόμοι ασφαλέστεροι.
Απαραίτητη προϋπόθεση, ωστόσο, για να «βγούμε» στον δρόμο είναι να είμαστε κάτοχοι διπλώματος οδήγησης, του εντύπου, δηλαδή, που πιστοποιεί ότι κατέχουμε τις απαραίτητες οδηγικές ικανότητες.
Η επιτυχία, ωστόσο, στις εξετάσεις και η χορήγηση του διπλώματος δεν αρκεί. Άπαντες που κάθονται πίσω από το τιμόνι οφείλουν να φέρουν το συγκεκριμένο έγγραφο, ανεξαρτήτως από το είδος του διπλώματος (πλαστοποιημένη κάρτα ή ροζ τρίπτυχο παλαιού τύπου).
Διαφορετικά, σε περίπτωση τροχονομικού ελέγχου επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 20 ευρώ, όπως ορίζεται στο Άρθρο 100 του ισχύοντος Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας όπου, επίσης, αναφέρονται και τα υπόλοιπα έγγραφα τα οποία πρέπει να φέρει ο οδηγός.
«Ο οδηγός οδικού οχήματος υποχρεούται, όταν οδηγεί, να φέρει τη νόμιμη άδεια οδήγησης, την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, το αποδεικτικό ασφάλισης, την απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας και κατά περίπτωση την ειδική άδεια οδήγησης οδηγού Ε.Δ.Χ. αυτοκινήτου, το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.), το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Κατάρτισης Οδηγού Οχημάτων Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR) και τα λοιπά έγγραφα που απαιτεί η Ευρωπαϊκή Συμφωνία για τη Διεθνή Οδική Μεταφορά Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ADR) του ν. 1741/1987 (Α’225), το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, την Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων, τη βεβαίωση καλής λειτουργίας ταχογράφου, τη βεβαίωση περιοριστή ταχύτητας και το σχετικό αυτοκόλλητο σήμα, καθώς και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο, βεβαίωση, ή πιστοποιητικό απαιτείται ανάλογα με την κατηγορία του οχήματος από τις ειδικές διατάξεις. Οι οδηγοί των ποδηλάτων και των Ε.Π.Η.Ο. από δώδεκα (12) ετών και άνω υποχρεούνται να φέρουν, όταν οδηγούν, οποιοδήποτε νόμιμο έγγραφο ταυτοποίησης προσώπου.
»Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις της πιο πάνω παραγράφου τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 20 ευρώ για την έλλειψη καθενός από τα παραπάνω έγγραφα».
Υπενθυμίζεται, ωστόσο, ότι εδώ και λίγους μήνες οι οδηγοί μπορούν να κατεβάσουν το Gov.gr Wallet, το οποίο τους επιτρέπει να έχουν το δίπλωμα οδήγησης, αλλά και την αστυνομική ταυτότητα, στο κινητό τους τηλέφωνο σε ψηφιακή μορφή.
Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να φέρουν μαζί τους του δίπλωμα σε υλική μορφή, μιας και σε περίπτωση τροχονομικού ελέγχου μπορούν να επιδείξουν το ψηφιακό έγγραφο.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…