Προσοχή: Έκτακτη ανακοίνωση των Jumbo – Τι αναφέρει

Αγωνία για χιλιάδες γονείς και παιδιά καθώς στον… αέρα βρίσκονται τα e-shop των δυο μεγάλων παιχνιδάδικων της χώρας, των «Jumbo» και του «Μουστάκα».

Δείτε στο xristika.gr τι ισχύει μέχρι αυτή την ώρα.

Τα δυο πολυκαταστήματα παιχνιδιών δίνουν μάχη για να καταφέρουν να ανταποκριθούν στα εκατομμύρια των παραγγελιών.

Η παράταση του lockdown μέχρι και τις 14 Δεκεμβρίου έχει φέρει το σύστημα στα… όριά του με αποτέλεσμα τα e-shop των δυο καταστημάτων να «πέφτει» διαρκώς.

Την αρχή έκανε το «Jumbo», καθώς στις 18 Νοεμβρίου με ανακοίνωσή του ενημέρωσε του καταναλωτές πως το ηλεκτρονικό κατάστημα θα παραμείνει κλειστό μέχρι τουλάχιστον τις 26 του ίδιου μήνα.

«Αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ!

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΚΛΕΙΣΤΟ έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών.

Σας ευχαριστούμε που προτιμάτε τον κόσμο των Jumbo και λυπούμαστε ειλικρινά για την αναστάτωση.

Θα είμαστε σύντομα κοντά σας Η ενέργεια “Ευχοστολίδια ΟΠΑΠ” πραγματοποιείται κανονικά» ανέφερε το σχετικό μήνυμα.

Ωστόσο, λίγα 24ώρα αργότερα η λειτουργεία αποκαταστάθηκε. Όμως οι παραγγελίες άρχισαν να πέφτουν… βροχή!

Αποτέλεσμα; Να βγει ξανά εκτός!

«Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό μέχρι νεωτέρας, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών», ανέφερε το σχετικό μήνυμα.

Αυτή τη στιγμή το ηλεκτρονικό κατάστημα των Jumbo λειτουργεί κανονικά ωστόσο υπάρχει τεράστια καθυστέρηση στην εκτέλεση των παραγγελιών.

Σε σημείο που ίσως αρκετός κόσμος δεν παραλάβει τις παραγγελίες του μέσα στις γιορτές!

Παρόμοια ήταν και η μοίρα του e-shop της εταιρείας Μουστάκας, καθώς την Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου ανακοίνωσε προσωρινό… κλείσιμο!

«Αγαπητοί πελάτες, σας ευχαριστούμε θερμά για την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας!

Για να εξυπηρετήσουμε καλύτερα τις παραγγελίες που ήδη έχουμε λάβει, δεν θα δεχόμαστε νέες για σήμερα.

Σύντομα θα είμαστε κοντά σας» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρίας.

Και σε αυτή την περίπτωση, το e-shop είναι ανοιχτό μεν αλλά άγνωστο για πόσο δε, μιας και ο όγκος παραγγελιών είναι τεράστιος και κανείς δεν γνωρίζει το πόσο θα αντέξει το σύστημα.

Με δεδομένο πως στις 7 Δεκεμβρίου ανοίγουν τα εποχιακά καταστήματα και τα κομμωτήρια, είναι αμφίβολο αν στις 14 του ίδιου μήνα θα ανοίξουν τα παιχνιδάδικα.

Ο φόβος για μαζική προσέλευση στα συγκεκριμένα καταστήματα προκαλεί… τρόμο ενώ την ίδια στιγμή οι καταστηματάρχες του συγκεκριμένου κλάδου (ακόμη και των συνοικιακών) ζητούν να ανοίξουν άμεσα ώστε να μην χάσουν τη σεζόν. Μια σεζόν που ο τζίρος του εκτινάσσεται!

Πλέον τίθεται εν αμφιβόλω γενικά αν θα δούμε αυτά τα καταστήματα να ανοίγουν και όλοι αναμένουν τις νέες ανακοινώσεις για το τι μέλλει γεννέσθαι μετά τις 14 Δεκεμβρίου, ημερομηνία στην οποία ολοκληρώνεται (;) το lockdown…

O υφυπουργός Ανάπυτξης, Νίκος Παπαθανάσης, δήλωσε πως στην περίοδο των Χριστουγέννων θα είναι υποχρεωτικό το SMS στο 13033 για να επισκεφτούμε καταστήματα λιανεμπορίου.

Όπως τόνισε απαντώντας σε σχετική ερώτηση «αυτό θα απαντηθεί την τελευταία εβδομάδα».

Όπως ανέφερε ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προβλέπει το άνοιγμα της αγοράς από την 1η Δεκέμβρη αρχικά με το λιανεμπόριο και την εστίαση.

Συνεπώς, αν κριθεί αναγκαίο είναι πιθανό τα ψώνια για τα Χριστούγεννα να γίνουν κατόπιν SMS στο 13033.

Για τον λόγο αυτό ενδεχομένως έχουν νέες προσθήκες κωδικών στο 13033 για να υπάρχει «φρένο» σε όσους έχουν σκοπό να ξεχυθούν στα μαγαζιά για ψώνια.

Οι κωδικοί:

1. Αποστολή SMS

Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.

Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:

X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:

  1. Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία. ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00
  2. Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00
  3. Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00
  4. Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00
  5. Μετάβαση σε τελετή κηδείας υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00
  6. Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου. ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00 Κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου. ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 21:00

Θα λαμβάνετε ως απάντηση:

Μετακίνηση [κενό] X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας

Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από κινητά τηλέφωνα με κάρτα SIM των παρόχων κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν στην Ελλάδα (Cosmote, Vodafone GR, Wind).

Προκειμένου να κάνουν χρήση της υπηρεσίας 13033 οι πολίτες με συσκευή που έχει κάρτα SIM δικτύου του εξωτερικού, μπορούν να προμηθευτούν μια σύνδεση καρτοκινητού από τα σημεία πώλησης των παρόχων.

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση της υπηρεσίας 13033 είναι δωρεάν.

Τα μηνύματα του 13033 αφορούν αποκλειστικά σε επιβεβαίωση κατ’ εξαίρεση μετακίνησης.

Το 13033 δεν στέλνει μηνύματα που παραπέμπουν σε εγκατάσταση λογισμικού ή σε ιστοσελίδα άλλη από το forma.gov.gr

2. Συμπλήρωση Εντύπου

Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε, να συμπληρώσετε, και να φέρετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έντυπα, κατά περίπτωση.

3. Χειρόγραφη Βεβαίωση

Η χειρόγραφη βεβαίωση πρέπει να έχει τις εξής πληροφορίες:

  • Όνομα/Επίθετο
  • Διεύθυνση Κατοικίας
  • Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού
  • Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr