LIDL: Σε μια προσφορά που προκαλεί…. σεισμό προχωράνε τα LIDL καθώς 21 τυχεροί θα κερδίσουν 300 ευρώ για κάθε μήνα της χρονιάς, για ένα έτος!
Πώς;
Για κάθε αγορά προϊόντων αξίας 25€, κάθε πελάτης θα παραλαμβάνει από το ταμείο του καταστήματος ένα δελτίο συμμετοχής, στο οποίο θα αναγράφεται ένας εννιαψήφιος κωδικός.
Ο πελάτης θα μπορεί να ελέγξει στην ιστοσελίδα www.lidl-hellas.gr/psonia-tis-xronias για να διαπιστώσει εάν το δελτίο του είναι το τυχερό.
Εφόσον έχει ένα από τα τυχερά δελτία, θα κληθεί να συμπληρώσει τα στοιχεία του ηλεκτρονικά. Μόνο όσοι τυχεροί συμπληρώσουν πλήρως την ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής θεωρούνται νικητές του διαγωνισμού.
Οι κάτοχοι των τυχερών δελτίων θα ενημερώνονται από την LIDL ΕΛΛΑΣ εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ανάδειξής τους, σύμφωνα με τον τρόπο που ως ανωτέρω εκτέθηκε.
Είκοσι ένα (21) τυχερά δελτία θα κερδίσουν αγορές από τα ελληνικά καταστήματα Lidl συνολικής αξίας τριών χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (3.600€) το καθένα.
Συγκεκριμένα, σε κάθε νικητή, θα απονεμηθούν δώδεκα (12) κάρτες, αξίας τριακοσίων ευρώ (300 €) έκαστην εξ αυτών.
Η καθεμία από τις δώδεκα κάρτες, θα ενεργοποιείται αυτόματα από τη Lidl Hellas και θα δύναται να χρησιμοποιηθεί για τις αγορές του εκάστοτε νικητή από την πρώτη εργάσιμη κάθε μήνα. Η παραλαβή των καρτών είναι δυνατή μόνο από τον ίδιο τον νικητή και μόνο με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας στο κατάστημα Lidl της επιλογής του.
Χωρίς την σωρευτική συνδρομή των ως άνω προϋποθέσεων δεν θα γίνεται δεκτή η παραλαβή και χρήση των δωροκαρτών.
Η κάθε κάρτα από τη στιγμή της ενεργοποίησης, πιστώνεται με το χρηματικό ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ και αποκτά ισχύ για χρονικό διάστημα τριών (3) μηνών.
Όταν παρέλθει το εν λόγω χρονικό διάστημα, το τυχόν εναπομείναν χρηματικό ποσό που δεν έχει εξαργυρωθεί, δεν μεταφέρεται στην επόμενη κάρτα.
Οι νικητές θα έχουν τη δυνατότητα να λάβουν γνώση για το χρηματικό υπόλοιπο της κάρτας τους, καθώς και για την ημερομηνία λήξης αυτής, μπαίνοντας στην ιστοσελίδα www.LIDL.GR/CARDS.
Οι είκοσι ένα (21) τυχεροί, μόλις αναγνώσουν το μήνυμα ότι κέρδισαν στις οθόνες τους, θα κληθούν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά τα στοιχεία τους.
Οι νικητές θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικώς και ηλεκτρονικώς μέσω Email, ως προς τον τρόπο παραλαβής του επάθλου, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, από την ημερομηνία ανάδειξής τους.
Το έπαθλο είναι συγκεκριμένο και δεν μπορεί να εξαργυρωθεί, ανταλλαγεί ή αντικατασταθεί.
Κάθε επιμέρους κάρτα είναι μοναδική και επομένως, δεν είναι δυνατή η αντικατάστασή της ή η ανταλλαγή αυτής με ισόποσο χρηματικό ποσό σε περίπτωση κλοπής, απώλειας ή αλλοίωσής της.
Η επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση μη εξάντλησης του ποσού της κάθε κάρτας δεν είναι δυνατή.
Όλοι οι τυχεροί θα ανακοινωθούν στη σελίδα www.lidl-hellas.gr/psonia-tis-xronias.
Περίοδος διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι η από 01.03.2021 έως και 30.04.2021.
Μετά τη λήξη του διαγωνισμού, οι κωδικοί θεωρούνται αυτοδικαίως άκυροι, ανύπαρκτοι, επάγοντες ουδέν αποτέλεσμα και παράγοντες ουδέν δικαίωμα επί του επάθλου.
Η διαπίστωση στην προαναφερόμενη ιστοσελίδα για το εάν κερδίζει το δελτίο συμμετοχής είναι δυνατή μόνον κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.
Οι κληρώσεις είναι αυτοματοποιημένες.
Lidl: Πώς χάθηκαν εκατομμύρια
Το lockdown προκάλεσε «αιμορραγία» στην μεγάλη αλυσίδα Σούπερ μάρκετ. Πώς θα καλυφθεί η χασούρα μηνών. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Κοντά στο 1/5 του τζίρου της έχει χάσει η Lidl Ελλάς, η ελληνική θυγατρική του γερμανικού ομίλου, από τον Νοέμβριο μέχρι σήμερα, δηλαδή από την επιβολή του δεύτερου lockdown και μετά, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς.
Ο λόγος είναι ότι κοντά στο 17% του τζίρου της προέρχεται από πωλήσεις προϊόντων bazaar, ρούχων, εξαρτημάτων κλπ., δηλαδή προϊόντων που απαγορεύεται να πωλούν τα σούπερ μάρκετ από το φυσικό τους δίκτυο, αλλά μόνο από τα ηλεκτρονικά καταστήματα και η Lidl δεν διαθέτει e-shop.
Παρά την απώλεια αυτή η Lidl, που δεν λειτουργεί με καθεστώς Ανώνυμης Εταιρείας και δεν δημοσιεύει οικονομικές καταστάσεις, παραμένει ο τρίτος μεγαλύτερος παίκτης του λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα. Ένας παίκτης που «απειλεί» τη θέση της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος οι πωλήσεις της οποίας πέρυσι ξεπέρασαν τα 2 δισ. ευρώ.
Σχετικά με τις επιδόσεις της, σύμφωνα με όσα έχει δηλώσει στο παρελθόν ο επικεφαλής της, το 2019 η αλυσίδα διεύρυνε την πελατειακή της βάση, αύξησε την επισκεψιμότητα στα καταστήματα της και μεγάλωσε το καλάθι αγορών. Αυτά συντέλεσαν στην αύξηση στον τζίρο της κατά 8,8% το 2019 ενώ ανοδικά κινήθηκε μέχρι και τον περασμένο Νοέμβριο όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Η γερμανική αλυσίδα, τα τελευταία 20 χρόνια που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, συνεχίζει ευλαβικά να επενδύει δεκάδες εκατομμύρια ευρώ για να αναπτύξει τη δραστηριότητά της.
Ο σχεδιασμός της μέχρι το 2023 περιλαμβάνει συνολικές επενδύσεις 350 εκατ. ευρώ με τη λειτουργία 11 νέων καταστημάτων. Για τη φετινή χρονιά, όπως έχει πει ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, είναι η δημιουργία 4 καταστημάτων και 5 ακόμη το 2022 καθώς και η δημιουργία νέου logistic center.
Παράλληλα πέρυσι η εταιρεία επιβράβευσε τους εργαζόμενους της με επιπρόσθετες παροχές συνολικού ύψους 6 εκατ. ευρώ οι οποίες δόθηκαν σε όλους ανεξαρτήτως βαθμίδας, ενώ προ ημερών ανακοίνωσε πως προχωρά σε αύξηση απολαβών της τάξης του 3,5% προς την κατεύθυνση ενός ενιαίου μισθολογικού πλαισίου για τους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής σε καταστήματα και αποθήκες σε όλη την Ελλάδα. Σε επίπεδο έτους η συνολική αύξηση της επένδυσης σε κόστος προσωπικού θα ανέλθει στα 1,8 εκατ. ευρώ.
Lidl: Πόσα χρήματα έβγαλαν τα σούπερ μάρκετ στο lockdown
Αφού πήραν όλο το… πακέτο της πανδημίας, οι μεγάλες αλυσίδες Σούπερ μάρκετ συνεχίζουν να κερδίζουν απίστευτα ποσά. Η αύξηση τζίρου έφτασε συνολικά το 262% ξεπερνώντας τα 163 εκατ. ευρώ, το πρώτο δίμηνο του 2021. Πώς η ανάπτυξη online πωλήσεων αποδεικνύεται «χρυσή». Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Με εντυπωσιακό ρυθμό ανάπτυξης συνεχίζουν και το 2021 τα οnline σούπερ μάρκετ, που εν μέσω πανδημίας και βλέποντας τη στροφή των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό κανάλι προχώρησαν σε επενδύσεις, ενίσχυση των υπηρεσιών τους και νέες συνεργασίες.
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της CONVERT GROUP, Παναγιώτη Γκεζερλή, μετά το 2020 που η αύξηση τζίρου έφτασε συνολικά το 262% ξεπερνώντας τα 163 εκατ. ευρώ, το πρώτο δίμηνο του 2021 καταγράφηκε αύξηση 504% σε σχέση με πέρσι.
Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι το πρώτο δίμηνο του 2020 με το οποίο γίνεται η σύγκριση, δεν είχε ξεσπάσει ακόμα η πανδημία, ωστόσο αριθμός αυτός ανάπτυξης είναι ενδεικτικός του «άλματος» που έχει κάνει ο κλάδος μέσα σε ένα μόλις έτος.
Το ηλεκτρονικό κανάλι των σούπερ μάρκετ εξάλλου συνέχιζε να «κρατάει» μέρος των καταναλωτών ακόμη και τους μήνες που δεν ήταν σε ισχύ τα αυστηρά μέτρα.
Παράλληλα οι μεγάλες αλυσίδες του κλάδου, οι περισσότερες εκ των οποίων μέσα στην πανδημία προχώρησαν και σε συνεργασίες με ηλεκτρονικές πλατφόρμες όπως efood, box.gr και delivery.gr για τις Οnline παραγγελίες των καταναλωτών, δρομολογούν και νέες επενδύσεις το επόμενο διάστημα με επίκεντρο τα ψηφιακά τους καταστήματα.
Mέσα στο 2020, σύμφωνα με μελέτη του ΙΕΛΚΑ για το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, το συνολικό επιπλέον κόστος για τη διαχείριση της πανδημίας, ξεπέρασε τα 160 εκατ. ευρώ. Σημαντικό μέρος του κόστους αυτού, αφορούσε είτε σε προσλήψεις που έγιναν στα σούπερ μάρκετ στο πλαίσιο της ανάπτυξης των νέων καναλιών πώλησης, είτε στη λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων, είτε στην ενίσχυση των υπηρεσιών παράδοσης κατ’ οίκον.
Αναλυτικά, από τα επιπλέον 160 εκατ. ευρώ που διέθεσαν τα σούπερ μάρκετ για τη διαχείριση της πανδημίας, το επιπλέον εργασιακό κόστος, εκτιμάται σε 130 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία κόστους αφορά στην παράδοση κατ’ οίκον, η οποία υπολογίζεται σε περίπου 14 εκατ. ευρώ. Σε περισσότερα από 12 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι ανέρχονται οι δαπάνες για υλικά συσκευασίας, από πλεξιγκλάς για τα ταμεία, μάσκες, απολυμαντικά, μέχρι τα τεστ κορονοϊού για το προσωπικό. Τέλος ένα πρόσθετο κόστος 8 εκατ. ευρώ εκτιμάται πως κατευθύνθηκε στην ανάπτυξη, επέκταση και λειτουργία των ηλεκτρονικών καταστημάτων.