Πωλήθηκε γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ: «Βόμβα» στην αγορά

Σούπερ μάρκετ: Αλλάζει το τοπίο στην αγορά των σούπερ μάρκετ καθώς ο «ΚΡΗΤΙΚΟΣ» προχωρά στην εξαγορά μεγάλης αλυσίδας!

Την εξαγορά του ομίλου σούπερ μάρκετ «Συνεργαζόμενοι Παντοπώλες Α.Ε.» ανακοίνωσε η ΑΝΕΔΗΚ ΚΡΗΤΙΚΟΣ, ενισχύοντας σημαντικά την παρουσία της σε Βόρεια Ελλάδα και Κρήτη και εντάσσοντας στο δυναμικό της, τα 52 εταιρικά καταστήματα του ομίλου, αλλά και τη διαχείριση των εμπορικών σημάτων Ελληνικά Μάρκετ, Πρόοδος Μάρκετ, Ήλιος Μάρκετ και Γρήγορα, μαζί με το ευρύτατο δίκτυο των 300 καταστημάτων τους.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της ανάπτυξης, η εταιρεία στοχεύει την παρουσία της σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας και την κάλυψη των αναγκών των νοικοκυριών ακόμη και σε απομακρυσμένα χωριά.

«Κάνοντας έτσι πράξη την υπόσχεση “κάθε μέρα δίπλα σας” και το όραμά της εταιρείας να νοιάζεται καθημερινά και να στηρίζει την τοπική αγορά, τους τοπικούς προμηθευτές, πελάτες και εργαζόμενους και, εν τέλει, τις τοπικές κοινωνίες», αναφέρει η ανακοίνωση της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός.

Σούπερ μάρκετ: Ο μεγάλος ανταγωνιστής που φέρνει ανησυχία

Τα Carrefour έχουν έρθει για να μείνουν και συνεχίζουν την επέκτασή τους σε όλη την Ελλάδα!

Συνολικά 11 καταστήματα της Carrefour λειτουργούν πλέον στην Ελλάδα, καθώς η αλυσίδα σούπερ μάρκετ προχώρησε στο άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων.

Τα νέα καταστήματα Carrefour δημιουργήθηκαν στη Θάσο – 2 καταστήματα τύπου Carrefour Express και Carrefour Market -, στη Θεσσαλονίκη, όπου λειτουργεί το πρώτο κατάστημα Carrefour Express, στο Καμάρι και την Οία Σαντορίνης με τα καταστήματα Carrefour Express και Carrefour Market αντίστοιχα και στην Κω, όπου εγκαινιάστηκε το πρώτο στο νησί κατάστημα Carrefour Market.

Παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο κατάστημα της Αττικής, στον Πειραιά, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του τις επόμενες εβδομάδες, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία ενός εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων, σε ολόκληρη την Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 25 καταστήματα Carrefour Market και Carrefour Express, κατάλληλα προσαρμοσμένα στις συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς.

Τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται στην Ελλάδα από την Retail and More, θυγατρική του Ομίλου Globalsat – Teleunicom, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην Ελληνική αγορά.

Ο Όμιλος εταιρειών Globalsat – Teleunicom ηγείται στην Ελληνική αγορά στη διανομή και εμπορία προϊόντων τεχνολογίας και οικιακών συσκευών και μικροσυσκευών και παράλληλα αναπτύσσει και παρέχει εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες.

Ο Όμιλος έχει αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαία διεθνή brand, όπως η Samsung, η Huawei, η TCL και η Sencor, και συνεργάζεται με όλες τις εταιρείες του κλάδου τηλεπικοινωνιών και τεχνολογίας, καθώς και με όλα τα δίκτυα λιανικής στην Ελλάδα και την Κύπρο.

Το 2020, o Όμιλος Globalsat – Teleunicom ξεκίνησε τη συνεργασία του με τη Blink Charging Hellas, αναλαμβάνοντας, ως εμπορικός αντιπρόσωπος, την ανάπτυξη του δικτύου των σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Blink στην Ελλάδα, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοίνωσε μέσω της Retail and More, τη σύναψη της συμφωνίας για την επανέναρξη λειτουργίας της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Νέα εποχή από τα Carrefour

Νέα εποχή στα σούπερ μάρκετ καθώς οι ταμίες θα αποτελούν παρελθόν και οι καταναλωτές θα αγοράζουν σε χρόνο εξπρές όσα θέλουν!

«Πράσινο φως» για τις πωλήσεις έχει πάρει σύμφωνα με πληορφορίες, η εταιρεία Carrefour με τις πωλήσεις να λέγεται πως «πηγαίνουν εξαιρετικά». Να σημειωθεί ότι η εταιρία λειτουργεί ενεργά 5 καταστήματα που εδρεύουν στην Ελλάδα από τον περασμένο Απρίλιο.Τα καταστήματα της εταιρίας Carrefour «σκίζουν» με την εταιρία να σχεδιάζει άμεση επέκταση με βελτιωμένες παροχές όπως αυτό με τα ψώνια σε 10 δευτερόλεπτα.

Τα πρώτα καταστήματα λειτούργησαν στην Ζάκυνθο (2 καταστήματα) και τη Χαλκιδική (3 καταστήματα), ενώ το πλάνο επέκτασης συνεχίζεται κανονικά, με στόχο κάθε μήνα να ανοίγουν νέα καταστήματα. Τα επόμενα αναμένονται επίσης σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, θα λειτουργήσουν σε λίγες ημέρες, ενώ θα ανήκουν στους τύπους καταστημάτων Carrefour Market & Carrefour Express, όπως ακριβώς και εκείνα της Ζακύνθου και Χαλκιδικής.

Τα Carrefour Market αφορούν σε μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα που μπορούν να «σταθούν» τόσο στα αστικά κέντρα όσο και στην περιφέρεια, προσφέροντας μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, ενώ τα Carrefour Express έχουν χαρακτήρα convenience stores και μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες του κόσμου τόσο στις γειτονιές, όσο και στα κέντρα πόλεων.

Οι υπόλοιποι τύποι καταστημάτων που θα αναπτυχθούν σε δεύτερο χρόνο αφορούν στα Carrefour Bio, τα οποία προσφέρουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores – ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων – αλλά και το Carrefour Flash 10/10.

Πρόκειται για έναν τύπο πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».

Βάσει των σχεδιασμών και παράλληλα με το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου στην περιφέρεια, κατασκευάζεται το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του έως τον προσεχή Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα. Βασική στόχευση, άλλωστε, του συνολικού πλάνου ανάπτυξης είναι η δημιουργία 25 καταστημάτων για το 2022.

Να σημειωθεί ότι, τα δίκτυο καταστημάτων της Carrefour αναπτύσσεται από τη Retail and more, θυγατρική του ομίλου Teleunicom-Globalsat, η οποία και ανέλαβε, μετά από σχετική συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία, την επάνοδο της Carrefour στην ελληνική αγορά.

Σούπερ μάρκετ: Τα Carrefour υπόσχονται τιμές στα… πατώματα!

Θα ανοίξουν τα Carrefour Market και τα Carrefour Express καθώς και τα Carrefour Bio και SUPECO. Τα τελευταία δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του soft discount store όπου στην χώρα μας κυριαρχεί η Lidl.

Η αλυσίδα έκανε την εμφάνισή της πριν από τα 10 χρόνια και αντικατέστηκε με λίγα λόγια τα DIA ενώ πλέον ανταπτύσεται ραγδαία.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε οι τιμές που θα λανσάρει ρε προϊόντα η SUPECO θα είναι 10% φθηνότερα από το LIDL.

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση πρόκειται για «ένα τύπο καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων».

Κοινά στοιχεία με τη γερμανική αλυσίδα που έχει παρουσία στη χώρα μας είναι οι εβδομαδιαίες προσφορές σε είδη baazar (ρούχα, είδη σπιτιού, εποχικά είδη κ.α.), οι ζεστές γωνιές με προϊόντα φούρνου και η μεγάλη γκάμα σε προϊόντα private label.

Με βάση τα στοιχεία του ομίλου Carrefour τα προϊόντα bazzar αντιπροσωπεύουν μόλις το 5%-6% των πωλήσεων των SUPECO.

Σούπερ μάρκετ: Το κόλπο για να μας τα… παίρνουν!

«Τρικ» χαρακτηρίζουν οι άνθρωποι της αγοράς το νέο «παιχνίδι» που επιστρατεύουν οι εταιρίες για να μην φανούν στην τσέπη του καταναλωτή οι ανατιμήσεις.
Συγκεκριμένα, επιχειρήσεις προχωρούν σε μείωση της ποσότητας των προϊόντων και σε μικρότερες συσκευασίες με τις τιμές όμως να παραμένουν ίδιες. Στόχος αυτής της πρακτικής είναι:

  • η μείωση της σπατάλης
  • η διακίνηση-μεταφορά των προϊόντων αλλά και τη θέση στο ράφι.

Για παράδειγμα οι γαλακτοβιομηχανίες φέρονται να έχουν λανσάρει ήδη μικρότερη συσκευασία φέτας διατηρώντας την τιμή του προϊόντος. Παρόμοια κίνηση έγινε στο στραγγιστό φιαούρτι και στις εταιρίες με σνακ. Με αυτό τον τρόπο περνούν την επιπλέον επιβάρυνση στην τελική τιμή χωρίς να γίνει άμεσα αισθητή. Αυτό το «παιχνίδι» με τις συσκευασίες και τις τιμές λειτουργεί ψυχολογικά για τον καταναλωτή καθώς αν και το κόστος ανά μονάδα βάρους ή ανά μονάδα όγκου αυξάνεται, η λιανική τιμή της συσκευασίας είναι ίδια όταν φτάνει να το επιλέξει στο ράφι.

Αξίζει να σημειωθεί πώς η τάση αυτή έχει εδώ και χρόνια εμφανιστεί στη διεθνή αγορά.