Την ώρα που τα Jumbo άνοιξαν το e-shop τους με την ελπίδα να μειώσουν τη… χασούρα από το lockdown, γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ξεπουλάει από παιχνίδια! Δείτε στο xristika.gr ποιο είναι το κατάστημα.
Τα σούπερ μάρκετ εξακολουθούν να μην έχουν τη δυνατότητα να πουλήσουν από τα φυσικά τους καταστήματα διαρκή αγαθά, μεταξύ των οποίων είναι και τα παιχνίδια.
Έτσι, προκειμένου να ικανοποιήσει τους πελάτες της, η γνωστή αλυσίδα καταστημάτων, Lidl, φρόντισε να θέσει τα παιχνίδια στη διάθεση του κοινoύ με click away.
Πώς θα ψωνίσετε με click away από τα Lidl:
Για να επιλέξουν οι καταναλωτές τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της εταιρίας lidl-hellas.gr, το Οnline Click Away Φυλλάδιο Lidl ή το Lidl app.
Στη συνέχεια, καλώντας από σταθερό στη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της Lidl Ελλάς στο τηλέφωνο 800 111 3333 (χωρίς χρέωση, Δευτέρα έως Σάββατο 08:00–18:00) μπορούν να ενημερώνουν για τα προϊόντα που επιθυμούν να παραγγείλουν, αναφέροντας την περιγραφή και τον κωδικό τους καθώς και το κατάστημα παραλαβής.
Η επιβεβαίωση της παραγγελίας θα γίνεται μέσω SMS που θα αναφέρει την ημέρα και ώρα παραλαβής, ώστε οι καταναλωτές να προσέλθουν στο ειδικά διαμορφωμένο Click Away Σημείο Παραλαβής Παραγγελιών εξωτερικά του καταστήματος και να παραλάβουν την παραγγελία τους, πληρώνοντας με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Η Lidl Ελλάς, όπως πάντα, παραμένει και σε αυτές τις γιορτές δίπλα στην Ελληνίδα και στον Έλληνα καταναλωτή, προσαρμοζόμενη με αμεσότητα και ευελιξία στις νέες συνθήκες, με στόχο την άρτια και ασφαλή εξυπηρέτησή τους.
Την ίδια ώρα, σε μια πρόταση που θα συζητηθεί, προχώρησε ο ιδιοκτήτης των Jumbo, Απόστολος Βακάκης.
Η Jumbo μπορεί να βγήκε «νοκ άουτ» απ’ την αδυναμία των logistics της να ανταποκριθούν όχι μόνο στις ηλεκτρονικές παραγγελίες αλλά ακόμα και στο click away, όμως ο μεγαλομέτοχος της Απόστολος Βακάκης βρήκε τη λύση:
να δουλεύουν οι εργαζόμενοι επτά μέρες την εβδομάδα και 12ωρα -με τη σύμφωνη πάντα γνώμη τους- προκειμένου να υποστηριχθεί όπως λέει το λιανεμπόριο…
Την πρόταση προς την κυβέρνηση την διατύπωσε σε συνέντευξη του στο euro2day.gr.
Αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Βακάκης:
«Εάν τα μέτρα του lockdown αρθούν, θα πρέπει να δοθεί η δυνατότητα λειτουργίας 7 ημέρες την εβδομάδα και 12 ώρες ημερησίως, φυσικά για όσους το θελήσουν και για χρονική περίοδο που θα καλύψει και τη ζήτηση του Πάσχα.(…)
Εάν το lockdown παραταθεί, θα πρέπει όλος ο κλάδος της λιανικής πώλησης να λειτουργήσει εναλλάξ.
Είτε τα καταστήματα που ήδη λειτουργούν θα πρέπει να είναι ανοιχτά 4 ημέρες την εβδομάδα (Δευτέρα, Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή), το δε υπόλοιπο λιανεμπόριο που δεν λειτουργεί σήμερα, να είναι ανοιχτό Τετάρτη, Σάββατο και Κυριακή όλη την ημέρα (12 ώρες), είτε τα σήμερα λειτουργούντα καταστήματα να είναι ανοιχτά 4 ημέρες την πρώτη εβδομάδα έναντι 3 ημερών για τα υπόλοιπα, σήμερα μη λειτουργούντα καταστήματα, αντίστροφα την επόμενη εβδομάδα, κ.ο.κ».
Την ίδια ώρα, δεν φτάνουν στην εταιρεία Jumbo τα προβλήματα με το e-shop και το click away, χάνοντας τεράστια ποσά από τον τζίρο της, ήρθε και ένας νέος… πονοκέφαλος!
Jumbo: Πώς και γιατί κατέληξαν στη θάλασσα 6.000 κοντέινερ
Στη θάλασσα βρίσκονται 6.000 κοντέινερ με εμπορεύματα της Jumbo, τα οποία δεν μπορούν να εκτελωνιστούν καθώς η αλυσίδα δεν έχει χώρους να τα αποθηκεύσει!
Την περασμένη Παρασκευή, λίγη ώρα μετά τις Κυβερνητικές ανακοινώσεις για το πώς θα λειτουργήσει το εγχώριο λιανεμπόριο έως τις 7 Ιανουαρίου, δήλωσε αδυναμία να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές της τόσο μέσω του e-shop της όσο και μέσω της υπηρεσίας click away η οποία έκανε πρεμιέρα στο λιανεμπόριο το πρωί της Κυριακής, 13 Δεκεμβρίου.
Βέβαια η Jumbo, του κ. Απόστολου Βακάκη, έχει τη δυνατότητα, διατηρώντας κλειστό το δίκτυο της να “κάψει” ζεστό χρήμα -τα ταμειακά της διαθέσιμα είναι 600 εκατ. ευρώ και η κεφαλαιποίησή της ξεπερνά τα 1,9 δισ. ευρώ.
Επιπλέον, με αυτή της την κίνηση στέλνει ένα μήνυμα δυσαρέσκειας προς την Κυβέρνηση για τον τρόπο που έχει χειριστεί το άνοιγμα του λιανεμπορίου.
Εν αντιθέσει με την αλυσίδα Jumbo, η αλυσίδα παιχνιδιών Μουστάκας ενημέρωνε μέχρι το Σάββατο τους καταναλωτές της μέσω του site της πως μπορούν να κάνουν τις αγορές τους στο e-shop της, πλέον αποκλειστικά με την υπηρεσία click & pick και να παραλάβουν την παραγγελία τους από όποιο κατάστημα της το επιθυμούν ακόμη και αυθημερόν.
Την Κυριακή πάντως, η αλυσίδα Μουστάκας δηλώνει αδυναμία να εξυπηρετήσει τις νέες παραγγελίες που δέχεται.
Παιχνίδια μπορούν να αγοράσουν με τη μέθοδο click away οι καταναλωτές και από άλλα δίκτυα όπως από την αλυσίδα Πλαίσιο.
Jumbo: Ο Βακάκης πήρε θέση και αποκάλυψε τι συμβαίνει με την εταιρεία
Δραματική είναι η κατάσταση στην μεγαλύτερη αλυσίδα παιχνιδιών της χώρας καθώς λόγω lockdown παραμένει κλειστή ενώ η τεράστια ζήτηση από τον κόσμο «έριξε» και το e-shop!
Σε ενημέρωσή της προς το Χρηματιστήριο η εταιρεία, έπειτα από επιστολή που εστάλη από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προς όλες τις εισηγμένες αναφορικά με την πορεία των δραστηριοτήτων τους και των επιπτώσεων λόγω COVID-19 αναφέρει:
«Καθώς οδεύουμε προς την τελική ευθεία των εορτών των Χριστουγέννων και του τέλους της χρονιάς τα καταστήματα στην Ελλάδα συνεχίζουν να παραμένουν κλειστά.
Η επιβολή περιορισμών με το κλείσιμο του λιανεμπορίου κατά τη διάρκεια δύο σημαντικών περιόδων για τα μεγέθη της εταιρείας, το Πάσχα που αντιπροσωπεύει το 12% των πωλήσεων και των Χριστουγέννων που αντιπροσωπεύει το 33% των πωλήσεων, επιβεβαιώνει ότι το 2020 είναι μία χαμένη χρονιά».
Η εταιρεία αναφέρει πως με τα καταστήματα να παραμένουν ανοιχτά καταγράφεται τον Ιούλιο θετικός ρυθμός αύξησης των πωλήσεων για τον Όμιλο κατά +8% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Ο Αύγουστος έδειξε αρνητικό πρόσημο (-2%) λόγω της καθίζησης του τουρισμού.
Ο Σεπτέμβριος που παραδοσιακά είναι ο μήνας «επιστροφής στο σχολείο», έκλεισε με αύξηση των πωλήσεων για τον Όμιλο Jumbo κατά +1,2% περίπου, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα.
Κατά συνέπεια το γ’ τρίμηνο 2020 (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2020) οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €224,57 εκατ. από €219,18 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι (Ιούλιος- Σεπτέμβριος 2019), δηλαδή αυξημένες κατά 2,5%.
Για την περίοδο 01.01.2020-30.09.2020, οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν σε €503,28 εκατ. από €554,93 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, δηλαδή μειωμένες κατά -9,3%.
Ο Νοέμβριος 2020 επηρεάστηκε από το δεύτερο κύμα της πανδημίας που επέφερε το κλείσιμο του συνόλου των καταστημάτων στην Ελλάδα και των τριών από τα πέντε καταστήματα στην Κύπρο.
Τέλος η Jumbo καταλήγει:
«Η Διοίκηση του Ομίλου εκτιμά διαρκώς την κατάσταση και τις πιθανές επιπτώσεις, και λαμβάνει όλα τα αναγκαία μέτρα για τη διατήρηση της βιωσιμότητας του Ομίλου και της Εταιρείας και την ελαχιστοποίηση επιπτώσεων στις δραστηριότητες τους στο παρόν επιχειρηματικό και οικονομικό περιβάλλον.
Η διατήρηση ενός οικονομικού μοντέλου με συγκράτηση του λειτουργικού κόστους, η προσαρμογή της πολιτικής των αγορών προϊόντων και η ανάκαμψη των πωλήσεων με την επαναλειτουργία των καταστημάτων είναι παράγοντες που θα ενισχύσουν την προσπάθεια αυτή».
Διαβάστε επίσης:
Έκτακτη ανακοίνωση της COSMOTE: Η προσφορά που όλοι περιμέναμε ήρθε
Κοινωνικό Μέρισμα 2020: Όλη η αλήθεια για τις αιτήσεις και τους δικαιούχους
Έκτακτη ανακοίνωση από ACS, ΕΛΤΑ Courier και Γενική Ταχυδρομική
Μετακίνηση εκτός νομού: Το «παραθυράκι» και οι 4 λόγοι που επιτρέπεται
Πώς λειτουργεί ο Μουστάκας
Για την παραλαβή των προϊόντων που έχει αγοράσει, ο πελάτης πρέπει να έχει μαζί του το σχετικό αποδεικτικό.
Δεν γίνεται να πληρώσει με POS στο κατάστημα, καθώς όπως είναι γνωστό, παρά τα όσα ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, ελάχιστες εταιρείες δουλεύουν τα ασύρματα POS.
Εάν έχετε ολοκληρώσει την επιλογή των προϊόντων σας στη σελίδα μας, πηγαίνετε στο καλάθι αγορών και πατήστε το κουμπί Ολοκλήρωση Αγοράς
Συμπληρώστε τους κωδικούς πρόσβασης εάν είστε χρήστης ή συμπληρώστε τα απαραίτητα στοιχεία στο πεδίο Επισκέπτης
Επιλέξτε το κατάστημα που θα θέλατε να παραλάβετε την παραγγελία σας και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
Κατόπιν θα λάβετε email επιβεβαίωσης παραγγελίας, στο email που έχετε δηλώσει κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας
Το κατάστημα θα συλλέξει τα προϊόντα της παραγγελίας σας και θα επικοινωνήσει τηλεφωνικά μαζί σας, για να κανονίσετε την ημέρα και την ώρα που θα παραλάβετε την παραγγελίας σας.
Θα λάβετε απαντητικό email από το κατάστημα, στο οποίο θα αναφέρονται όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την μετάβασή σας στο κατάστημα, σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες.
Κατά την άφιξή σας στον εξωτερικό χώρο του εκάστοτε καταστήματος, σύμφωνα πάντα με το προσυμφωνημένο ραντεβού, θα πρέπει να γίνεται η επίδειξη του email που σας έχει αποσταλεί από το κατάστημα παραλαβής, με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει σταλεί μήνυμα στο 13033 με μετακίνηση 2.
Μόνο 1 άτομο ανά παραγγελία, επιτρέπεται να βρίσκεται στον εξωτερικό χώρο του καταστήματος με τις αντίστοιχες σημάνσεις, για παραλαβή της παραγγελίας.
Ο υπάλληλος του καταστήματος θα ελέγξει το email και την ορθότητα των στοιχείων και θα μεταφέρει την παραγγελία σας στον εξωτερικό χώρο του καταστήματος για να ολοκληρώσετε την πληρωμή.
Η πληρωμή της παραγγελίας σας, γίνεται αποκλειστικά με Πιστωτική-Χρεωστική κάρτα. Επίσης, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Gift Card της εταιρίας Μουστάκας ή Δωροεπιταγή.
Παραγγελίες που δεν εναρμονίζονται με τις παραπάνω διαδικασίες, δεν θα γίνονται αποδεκτές από το κατάστημα.
Εφόσον καλυφθούν τα ημερήσια ραντεβού, το κατάστημα θα απενεργοποιείται από την διαδικασία του Click & Pick στη σελίδα moustakastoys.gr.
Επίσης, μπορεί να απενεργοποιηθεί από τη σελίδα η δυνατότητα παραγγελίας Click & Pick, εφόσον όλα τα καταστήματα που συμμετέχουν στην υπηρεσία έχουν καλύψει τα ημερήσια ραντεβού, για κάποιο χρονικό διάστημα.
Δεν υποστηρίζεται η συσκευασία δώρου.
Τι ισχύει για το click away
Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7 π.μ. έως 9 μ.μ
Προαιρετική λειτουργία καταστημάτων, τις Κυριακές 13-20 και 27 Δεκεμβρίου.
Απαιτείται να έχει γίνει προαγορά των αγαθών (ηλεκτρονική ή και τηλεφωνική)
Η επιχείρηση καταχωρεί την παραγγελία και αποστέλλει στον πελάτη, είτε τιμολόγιο είτε μήνυμα, που θα φέρει τα εξής στοιχεία: α) Επωνυμία –Διεύθυνση –ΑΦΜ- Χρονικό διάστημα παραλαβής.
Πληρωμή μόνο ηλεκτρονικά και με POS.
Η παραλαβή γίνεται από την είσοδο του καταστήματος και μόνο από ένα άτομο.
Απαγορεύεται η είσοδος στο κατάστημα.
Για να μεταβεί ο πελάτης στο κατάστημα θα πρέπει να στείλει SMS στο 13033 με την επιλογή 2 «Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα» ή με το έντυπο- βεβαίωση κίνησης ή με χειρόγραφη βεβαίωση κίνησης, συν της απόδειξη προαγοράς του προμηθευτή.
Εξω από το κατάστημα θα μπορούν να υπάρχουν το πολύ έως 9 άτομα, με 2 μέτρα απόσταση μεταξύ τους.
Δεν επιτρέπεται η λειτουργία των καταστημάτων σε κλειστά εμπορικά κέντρα και σεόσα λειτουργούν με συμφωνίες – συνεργασίας, όλων των καταστημάτων λιανικού εμπορίου, τύπου «κατάστημα εντός καταστήματος» (shops-in a-shop).