Πέρασες ΚΤΕΟ; Αν όχι, σου έρχεται βαρύ πρόστιμο – Δες πόσο είναι πλέον

ΚΤΕΟ: Πόσοι από εσάς ξεχνάτε να περάσετε το όχημά σας ΚΤΕΟ; Αλλάξτε τακτική, τα πρόστιμα είναι βαριά για όλους. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Πέρασες ΚΤΕΟ; Όχι; Τότε πρέπει να ξέρεις πως υπάρχουν δυο πρόστιμα με τα οποία μπορεί να τιμωρηθεί κανείς και που στις μέρες μας κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι.

Έτσι η έλλειψη δελτίου τεχνικού ελέγχου αποτελεί τροχαία παράβαση και τιμωρείται με πρόστιμα 400 ευρώ.

Στο μεταξύ από 10/6/2011 σύμφωνα με το νέο Νόμο τα παράβολα εκπρόθεσμου τεχνικού ελέγχου φτάνουν έως και 200% της αξίας ελέγχου ΚΤΕΟ.

Όταν το όχημα προσκομίζεται για έλεγχο ΚΤΕΟ εκπρόθεσμα, τα πρόστιμα εφαρμόζονται ανάλογα με το είδος του οχήματος.

Τα πρόστιμα για επιβατικά Ι.Χ. που καθυστερούν έως 30 ημέρες τα πρόστιμα είναι 16 ευρώ.

Όταν η καθυστέρηση είναι από 30 ημέρες έως 6 μήνες είναι 33 ευρώ, ενώ όσοι ξεχνάνε να περάσουν ΚΤΕΟ πάνω από 6 μήνες είναι 65 ευρώ.

ΚΤΕΟ: Απίστευτο πρόστιμο αν οδηγήσεις στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης

Η Τροχαία αποφάσισε να δείξει πως δεν αστειεύεται και με συνεχόμενα μπλόκα έχει κάνει τον Κηφισό απροσπέλαστο για τους παραβάτες που πιάνονται να οδηγούν στη Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης.

Η κάμερα του Alpha βρέθηκε στο σημείο και κατέγραψε τις παραβάσεις που έγιναν, με τους δράστες να είναι μεταξύ άλλων ένας ιερέας, αλλά και ένας… αστυνομικός, ο οποίος επιχείρησε να δικαιολογηθεί στην κάμερα λέγοντας ότι… βιαζόταν για το ΚΤΕΟ.

Προφανώς, αυτή η δικαιολογία δεν μπόρεσε να τον «σώσει» και του αφαιρέθηκαν οι πινακίδες από τους συναδέλφους του.

Πάντως δε λείπουν και οι «πονηροί» που μόλις βλέπουν το μπλόκο έβγαιναν στην κανονική λωρίδα κυκλοφορίας.

Ο άνδρας της τροχαίας, από την πλευρά του, σταματούσε την κυκλοφορία στην Εθνική, έβγαινε στη μέση του δρόμου και τούς ζητούσε να κάνουν δεξιά, για να ελεγχθούν.

ΚΤΕΟ: Αλλάζει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας – Αυτά είναι τα νέα πρόστιμα

Αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη χρήση κινητού ενώ οδηγάμε με το ποινικό πλαίσιο να αυστηροποιείται. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr

Σύμφωνα με το άρθρο 29, παρ. 1 του Ν. 4530/18, οι οδηγοί οχημάτων που χρησιμοποιούν κινητό τηλέφωνο εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς να είναι αυτό τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης, από τον βεβαιούντα την παράβαση, για 60 ημέρες.

Παράλληλα, το πρόστιμο για τη χρήση κινητού τηλεφώνου από τον οδηγό, ενώ το όχημα βρίσκεται εν κινήσει ανέρχεται σε 100 ευρώ.

Σε περίπτωση, μάλιστα, υποτροπής μέσα σε διάστημα έξι μηνών, η άδεια οδήγησης αφαιρείται για διπλάσιο χρονικό διάστημα και ο παραβάτης υποχρεούται σε επανεξέταση για την επαναχορήγησή της.

Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το κινητό του τηλέφωνο μόνο όταν είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοιχτή ακρόαση, είτε μέσω της «σύνδεσής» του με ασύρματο Bluetooth. Η χρήση ενσύρματων (hands-free) ακουστικών απαγορεύεται υπό το σκεπτικό ότι ελλοχεύει ο κίνδυνος να μπλεχτούν τα ακουστικά στα χέρια του οδηγού και να προκληθεί κάποιο ατύχημα.

Σημειώνεται ότι οι ελληνικές αστυνομικές αρχές είναι πολύ αυστηρές σε ότι αφορά τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση. Κατα μέσο όρο, κάθε μήνα, μόνο για τη χρήση κινητού τηλεφώνου βεβαιώνονται πάνω από 300 παραβάσεις, μόνο στην Αττική.

ΚΤΕΟ: Μειώνεται το όριο ταχύτητας – Δείτε ποιο θα είναι

Στο Regional Growth Conference στην Πάτρα, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στο οδικό έργο Πάτρας-Πύργου, το οποίο όπως είπε έχει ταλαιπωρήσει για πάνω από 15 χρόνια την τοπική κοινωνία.

Ο υπουργός επεσήμανε πως ήδη είναι στημένα τα εργοτάξια και πως το έργο θα είναι έτοιμο σε 36 μήνες, ενώ μπορεί να παραδίδεται και τμηματικά στο κοινό.

Επίσης, υποστήριξε πως μεγάλος στόχος της κυβέρνησης είναι η υπογειοποίηση του μεγαλύτερου μέρους της σιδηροδρομικής γραμμής που διασχίζει την Πάτρα.

Όπως τόνισε, ένα σοβαρό και σύγχρονο υπουργείο πρέπει να δώσει έμφαση σε έργα που αφορούν υδάτινους πόρους και φυσικές καταστροφές.

Ερωτώμενος για την Οδική Ασφάλεια, απάντησε πως υλοποιείται ένα εθνικό στρατηγικό σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει μεγάλα έργα υποδομής, αναμόρφωση του ΚΟΚ, τη σκέψη να μειωθεί το όριο ταχύτητας στα 30 χλμ/ώρα στα μεγάλα αστικά κέντρα, ενώ προέτρεψε τους δικυκλιστές να φορούν κράνος.

Τέλος, εκτίμησε πως σε λίγο καιρό θα δούμε τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.