Amazon

Amazon: Σε μπαράζ προσλήψεων στην Ελλάδα προχωρά η Amazon, ένας από τους μεγαλύτερους κολοσσούς ηλεκτρονικού εμπορίου στον πλανήτη.

Συγκεκριμένα ζητά: Territory Growth Manager, που ουσιαστικά θα έχει την ευθύνη ανάπτυξης του πελατολογίου στην ελληνική αγορά, Business Intelligence Engineer, Supply Chain, και Engineering Project Manager Amazon Robotics. Επίσης αναζητά Data Engineer και Software Development Engineer που θα έχουν ως βάση το Λουξεμβούργο αλλά θα εργάζονται για το ελληνικό γραφείο.

Κατά την τοποθέτηση στο συνέδριο του Economist ο κ. Μπρουκς έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο Μνημόνιο Συνεργασίας που υπέγραψε τον Φεβρουάριο του 2020 με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκο Πιερρακάκη για την προώθηση της καινοτομίας στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, η Amazon υποστηρίζει τις δημόσιες υπηρεσίες και επιχειρήσεις στη χώρα μας καθώς και την κοινότητα των startups.

Ο κ. Μπρουκς μίλησε για τις προοπτικές που καλλιεργούν τα εκατοντάδες project της ψηφιακής ‘βίβλου’, μιλώντας με παραδείγματα για το πώς σημειώνεται στην πράξη τεχνολογική επιτάχυνση.

Αναφέρθηκε ενδεικτικά στη συνεργασία με την PwC για την πλατφόρμα ραντεβού για εμβολιασμό, έργο που υλοποιήθηκε σε 10 ημέρες, με σκορ 120.000 ραντεβού καθημερινά αλλά και στο σύστημα ιχνηλασιμότητας πιθανών θετικών κρουσμάτων στις πύλες εισόδου της χώρας, που τέθηκε σε εφαρμογή πριν το καλοκαίρι του 2020.

Σημειώνεται ότι ομάδες account managers, partner managers και solutions architects και άλλα στελέχη ήδη εξυπηρετούν πελάτες στην Ελλάδα, καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών από την ανάπτυξη και λειτουργία test environments μέχρι την ανάλυση μεγάλων δεδομένων (Big Data Analytics), εφαρμογές σε περιβάλλον mobile, web και στα κοινωνικά δίκτυα, επιχειρηματικές εφαρμογές (business applications), εφαρμογές Internet of Things (IoT) και διαχείρισης κρίσιμων εργασιών.

Amazon: Τώρα και στα κομμωτήρια!

Παράλληλα, η Amazon επεκτείνει συνεχώς τις δραστηριότητες.

Μετά την απόφαση της να διεισδύσει στην τηλεοπτική βιομηχανία δημιουργώντας υπηρεσίες streaming, μετά την δημιουργία αρχικά μανάβικων και στην συνέχεια σουπερμάρκετ προηγμένων τεχνολογικά υπηρεσιών η Amazon διεισδύει στον τομέα των κέντρων περιποίησης. Ο εμπορικός ιντερνετικός γίγαντας ετοιμάζεται να ανοίξει ένα κομμωτήριο στο Λονδίνο.

Όπως και με τα σουπερμάρκετ της έτσι και με το κομμωτήριο η Amazon δεν προβάλλει τόσο το κομμάτι της υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών που θα παρέχουν αλλά τις τεχνολογικές καινοτομίες που θα προσφέρει στους πελάτες της. Το κατάστημα διαθέτει συστήματα επαυξημένης πραγματικότητας με τα οποία ο πελάτης μπορεί να βλέπει πώς θα είναι τα μαλλιά του σε διάφορα στυλ κουρέματος και διάφορες χρωματικές αποχρώσεις ώστε να επιλέξει αυτό που του αρέσει περισσότερο.

Οι πελάτες θα μπορούν όσο περιμένουν να εξυπηρετηθούν ή κατά την διάρκεια που κουρεύονται να εξερευνούν σε μια οθόνη τα διάφορα προϊόντα που υπάρχουν στο κατάστημα για να δουν αν τους ενδιαφέρει να αγοράσουν κάποιο από αυτά. Αν θέλουν κάποιο θα μπορούν να το παραγγείλουν επιτόπου σκανάροντας με το κινητό τους μέσω του site της Amazon.

Όσον βρίσκονται μέσα στο κατάστημα θα μπορούν επίσης να βλέπουν κάποια ταινίας σε ένα tablet που θα τους δώσουν οι υπάλληλοι του καταστήματος. Τα στελέχη της Amazon υποστηρίζουν ότι δεν είναι στις προθέσεις τους να δημιουργήσουν μια αλυσίδα κομμωτηρίων και δεν θα προχωρήσουν τουλάχιστον άμεσα σε ανάλογη κίνηση σε κάποια άλλη χώρα εκτός της Βρετανίας.

Η Amazon, η οποία δεν έχει ακόμη κυκλοφορήσει τιμοκατάλογο, δήλωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το Amazon Salon για να δοκιμάσει διάφορες νέες τεχνολογίες. Έδωσε στo Retail Week μια προεπισκόπηση πριν από την επίσημη ανακοίνωση.

Ο «βιωματικός» χώρος ανοίγει στο Σπίταφιλντς του Λονδίνου με τεχνολογία που θα επιτρέπει στους πελάτες να δοκιμάσουν μια νέα εμφάνιση προτού τελικά αποφασίσουν εάν την θέλουν ή όχι αλλά και να παραγγείλουν πιο εύκολα προϊόντα περιποίησης μαλλιών.

Το κομμωτήριο εκτείνεται σε δύο ορόφους 139 τετραγωνικών μέτρων. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο μόνο για τους εργαζόμενους στην Amazon, αλλά αναμένεται να κάνει κρατήσεις από το ευρύ κοινό «τις επόμενες εβδομάδες».

Ο Τζον Μπούμφρεϊ, διευθυντής της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο, δήλωσε: «Έχουμε σχεδιάσει αυτό το κομμωτήριο για να έρθουν οι πελάτες και να βιώσουν μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες, προϊόντα περιποίησης μαλλιών και styling στη βιομηχανία. Θέλουμε αυτός ο μοναδικός χώρος να μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στους πελάτες ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε και να δοκιμάσουμε νέες τεχνολογίες».

Amazon: Εξαγόρασε την MGM Studios έναντι 8,45 δισ. δολαρίων

Την ίδια ώρα, η Amazon προέβη σε μία συμφωνία-μαμούθ, καθώς ανακο΄ίνωσε την εξαγορά της MGM Studios έναντι 8,45 δισ. δολαρίων, για να ενισχύσει το τμήμα ταινιών και τηλεόρασης των Amazon Studios.

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία της Amazon, μετά από εκείνη της Whole Foods το 2017 έναντι 13,7 δισ. δολαρίων.

Η συμφωνία τονίζει την επιθυμία της Amazon να παραμείνει ανταγωνιστική στην αγορά του streaming, στην οποία κυριαρχεί το Netflix ενώ ενισχύει συνεχώς την παρουσία της η Disney.

Η κίνηση τη Amazon έρχεται μάλιστα λίγες μέρες μετά την ανακοίνωση της συγχώνευσης της Discovery με την WarnerMedia.

Η Amazon επιθυμεί να προβεί σε κινήσεις προκειμένου να ενισχύσει την παρουσία του Prime στον χώρο του streaming.

Μόλις πέρυσι δαπάνησε 11 δισ. δολάρια για περιεχόμενο βίντεο και μουσικής, ενώ κινείται και για να αποκτήσει πρόσβαση στον χώρο της μετάδοσης αθλητικών γεγονότων.

Η Metro-Goldwyn-Mayer ιδρύθηκε το 1924, μετά τη συγχώνευση τωνMetro Pictures Corporation, Goldwyn Pictures Corporation, και Louis B. Mayer Pictures.

Το 2004 εξαγοράστηκε από μια κοινοπραξία της Sony Pictures με την Comcast, έναντι 4,8 δισ. δολαρίων, ωστόσο το 2010 οδηγήθηκε σε χρεωκοπία.

Εδώ και αρκετό καιρό, τα funds που ανέλαβαν την εταιρία μετά την χρεωκοπία, αναζητούσαν αγοραστή, ειδικά μετά την αναθέρμανση της αγοράς του streaming, έχοντας ως «όπλο» την μεγάλη συλλογή ταινιών της MGM, στην οποία μεταξύ άλλων ανήκει και το franchise του James Bond, το οποίο φαίνεται πως ενδιαφέρει πολύ την Amazon.

Η εξαγορά πάντως θα πρέπει να λάβει την έγκριση των Αρχών, ενώ ενδέχεται να αυξήσει την πίεση προς την Amazon σχετικά με θέματα που έχουν να κάνουν με μονοπωλιακές τακτικές.