Skroutz: Ανακοίνωση εξέδωσε το Skroutz με αφορμή συνεργαζόμενο κατάστημα που εξαπατούσε τους πελάτες. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Skroutz:
Αναφορικά με το συμβάν που έχει προκύψει με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, κατάστημα «365shop», η εταιρεία Skroutz εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία διευκρινίζει τα εξής:
- Από τα πρώτα κιόλας σχόλια των καταναλωτών ανταποκριθήκαμε άμεσα, διερευνώντας την υπόθεση και προχωρήσαμε σε λήξη – διακοπή της συνεργασίας με το συγκεκριμένο κατάστημα.
- Ταυτόχρονα, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της λειτουργίας και της δραστηριότητάς μας, την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη των καταναλωτών, προχωρήσαμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών.
Πιο συγκεκριμένα, αξίζει να αναφερθεί ότι το κατάστημα 365 SHOP GR MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ, με έδρα την Κατερίνη, δραστηριοποιούνταν στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz από το 2019, συμμετέχοντας σε διάφορες κατηγορίες προϊόντων, πληρώντας τις τότε ισχύουσες προϋποθέσεις για ένταξη στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.
Στις 9/02/2022 προέβη σε αλλαγή ιδιοκτησιακού καθεστώτος με έδρα την Αθήνα, ενώ η αλλαγή αναρτήθηκε επίσημα στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο) στις 31/3/2022. Τη Δευτέρα 4/4/2022 λάβαμε τις πρώτες αρνητικές κριτικές για το συγκεκριμένο κατάστημα και ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι μηχανισμοί ελέγχου μας.
Το κατάστημα την ίδια ημέρα αφαιρέθηκε από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών του Skroutz, καθώς διαπιστώθηκε η αλλαγή του καθεστώτος ιδιοκτησίας στο ΓΕΜΗ, για την οποία δεν ήταν ενήμερες ούτε οι τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόταν εως τότε το κατάστημα. Με κύριο γνώμονα την προστασία των καταναλωτών, το κατάστημα αφαιρέθηκε άμεσα από την πλατφόρμα και προχωρήσαμε σε άμεση επικοινωνία με τους καταναλωτές ώστε να τους ενημερώσουμε να προχωρήσουν σε αμφισβήτηση της τραπεζικής τους συναλλαγής.
Εν συνεχεία με πρωταρχικό μας μέλημα μας την άψογη αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών αποφασίσαμε να προχωρήσουμε σε ενέργειες στήριξης και αποζημίωσης των καταναλωτών. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη του συμβάντος μέχρι και σήμερα η εταιρεία έχει ήδη απαντήσει σε 492 emails καταναλωτών στα οποία είτε προσφέρει αποζημίωση με μορφή κουπονιού ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας – μέσω του Skroutz Marketplace – για τους καταναλωτές που ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, είτε στηρίζει και βοηθά τους καταναλωτές που έκαναν την αγορά τους με κάρτα (χρεωστική η πιστωτική) να λάβουν πίσω τα χρήματά τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής. Έως τώρα έχουν εκδοθεί 106 κουπόνια αξίας: €51,418.75.
Ειδική μνεία οφείλει να γίνει στην πολιτική ένταξης καταστημάτων στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz η οποία και μεταβάλλεται συνεχώς με την πάροδο του χρόνου με στόχο να γίνεται όλο και πιο αυστηρή ώστε να διασφαλιστεί η προστασία των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, η ισχύουσα πολιτική συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz από το Φεβρουάριο του 2022 είναι η εξής:
- Κάθε κατάστημα που επιθυμεί να εγγραφεί στο Skroutz με το δικό του e-shop θα πρέπει να έχει ολοκληρώσει τουλάχιστον τρεις ετήσιες χρήσεις πριν την υποβολή της αίτησης. Παράλληλα, η εταιρεία θα πρέπει να έχει ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους τουλάχιστον 50.000 ευρώ.
- Αν το κατάστημα έχει λιγότερες από τρεις (κλεισμένες) χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών χαμηλότερο των 50.000 ευρώ (σε κάθε χρήση), τότε μπορεί να αξιοποιήσει το Skroutz Marketplace για τα επόμενα δύο χρόνια. Με την πάροδο των δύο ετών, θα μπορεί να αξιολογηθεί το ενδεχόμενο ενεργοποίησης του redirection μοντέλου.
- Αν η εταιρεία έχει περισσότερες από τρεις χρήσεις και καταγράφει ετήσιο κύκλο εργασιών υψηλότερο των 50.000 ευρώ/χρήση, τότε μπορεί να αξιοποιήσει τόσο το μοντέλο συμμετοχής στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών όσο και το Skroutz Marketplace.
Οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο κινητής τηλεφωνίας, laptop, tablet, κονσόλες παιχνιδιών θα μπορούν να πωλούν τα προϊόντα τους μόνο μέσω του Skroutz Marketplace (για τουλάχιστον δύο χρόνια).
Να υπογραμμιστεί τέλος, ότι τα στοιχεία κάθε εταιρείας ελέγχονται για την εγκυρότητά τους μέσω της εφαρμογής του GSIS (Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων) ενώ είναι υποχρεωτική η εγγραφή στο ΓΕΜΗ (Γενικό Εμπορικό Μητρώο). Περισσότερες πληροφορίες για τη συμμετοχή των εταιρειών στην πλατφόρμα σύγκρισης τιμών της Skroutz μπορείτε να βρείτε εδώ.
Κλείνοντας, να τονιστεί ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ).
Να υπογραμμίσουμε δε, ότι παραμένουμε πιστοί στη δέσμευσή μας να βρισκόμαστε στο πλευρό του καταναλωτή ανά πάσα στιγμή και θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε συστήματα και διαδικασίες που προσφέρουν άμεση, γρήγορη και εύκολη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, συνδυαζόμενη με την κατάλληλη υποστήριξη και εξυπηρέτηση.
Skroutz: Ποιος είναι πίσω από τη δημοφιλή πλατφόρμα
Στην ενίσχυση της διοικητικής της ομάδας αλλά και σε νέα οργανωτική δομή προχωρά η Skroutz.gr, στο πλαίσιο της εταιρικής της εξέλιξης. Στόχος όπως διευκρινίζεται είναι η ενδυνάμωση της αναπτυξιακής πορείας της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής πλατφόρμας αγορών και φυσικά η ανταπόκριση στη σημαντική άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, που καταγράφεται λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Συγκεκριμένα, στη διοικητική ομάδα του Skroutz εντάσσονται ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος στη θέση του Chief Operations Officer (COO) και ο κ. Κώστας Κοντογιάννης ως Chief Financial Officer (CFO). Επιπλέον, ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος και ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης αναλαμβάνουν τις θέσεις του Chief Information Officer (CIO) και του Chief Technology Officer (CTO) αντίστοιχα μετά από εσωτερική αναβάθμιση.
Ο κ. Γιάννης Αλιβιζάτος φέρνει διεθνή εμπειρία ως νέος COO του Skroutz, καθώς προέρχεται από το Deliveroo, ένα από τα μεγαλύτερα food delivery marketplaces παγκοσμίως με έδρα το Λονδίνο, όπου διετέλεσε χρέη Γενικού Διευθυντή του Deliveroo Editions (cloud kitchen project σε 8 χώρες) και Διευθυντής Στρατηγικής.
Προηγουμένως, ήταν μέλος της ιδρυτικής ομάδας και Vice President of Operations & Finance στην Doppler Labs, εταιρία hardware στη Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, ενώ έχει επίσης εργαστεί στη συμβουλευτική Βain & Company στο Σαν Φρανσίσκο, ΗΠΑ. Ο Γιάννης Αλιβιζάτος έχει πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού από το Brown University και είναι κάτοχος MSc σε Management από το Stanford University στις ΗΠΑ.
Ο κ. Κώστας Κοντογιάννης, ο νέος CFO, πριν την ένταξή του στην ομάδα του Skroutz, είχε εργαστεί για συνολικά 6 έτη στην PwC Greece και στη Mazars Greece. Είναι μέλος της Ένωσης Ορκωτών Λογιστών (ACCA) και μέλος του Ελληνικού Ινστιτούτου Ορκωτών Λογιστών (SOEL). Είναι κάτοχος MSc in Applied Accounting and Auditing από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και πτυχίου Οικονομικών από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ο κ. Απόλλων Οικονομόπουλος, νέος CIO, εντάχθηκε στο Skroutz το 2012. Είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της μικρής αρχικά ομάδας του infrastructure στο σημερινό Platform Division που διαχειρίζεται τις λειτουργίες IT, τις περισσότερες υπηρεσίες production και την κυβερνοασφάλεια του Skroutz. Έχει εργαστεί στο Ελληνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (GRNET). Είναι κάτοχος πτυχίου Μηχανολόγου Μηχανικού από το ΕΜΠ.
Τέλος ο κ. Χρήστος Τροχαλάκης, πλέον νέος CTO, ξεκίνησε να εργάζεται στο Skroutz το 2009 και αποτελεί ένα από τα παλαιότερα στελέχη της εταιρίας με αντικείμενο θέματα συστημάτων και αρχιτεκτονικής. Έχει σπουδάσει Μηχανικός Η/Υ στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
«Το Skroutz μεγαλώνει και εξελίσσεται. Πλέον με περισσότερους από 450 εργαζομένους, επενδύουμε στην εταιρική μας εξέλιξη και επιταχύνουμε την αναπτυξιακή μας πορεία, προσελκύοντας καταξιωμένα στελέχη από την αγορά και αξιοποιώντας το ταλέντο των ανθρώπων μας σε επιτελικές θέσεις. Καλωσορίζουμε τα νέα στελέχη στη διοικητική ομάδα και τους ευχόμαστε καλή επιτυχία» ανέφερε σχετικά ο κ. Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος του Skroutz.
Οι διοικητικές αλλαγές ήρθαν λίγο μετά την είσοδο της εταιρείας στις ταχυμεταφορές, η οποία ανακοινώθηκε πριν από περίπου έναν μήνα. Να υπενθυμίσουμε ότι η Skroutz έχει εξαγοράσει το 100% της MYJOBNOW Delivery, με την εμπορική ονομασία SendX για να επενδύσει μέσω αυτής στον τελευταίο σταθμό της διανομής των παραγγελιών στον τελικό καταναλωτή, γνωστό κι ως «last -mile», δημιουργώντας το δικό της δίκτυο. Την ίδια στιγμή βέβαια η εταιρεία ενισχύει και την δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Η είσοδος στο «last-mile» ακολούθησε την εξαγορά υψηλού μειοψηφικού ποσοστού της ελληνικής εταιρείας από το CVC Capital Partners το περασμένο Απρίλιο, γεγονός που αύξησε τη ρευστότητα της. Λίγο αργότερα μάλιστα η Skroutz αποεπένδυσε από την υπηρεσία Skroutz Food, με την ενσωμάτωση αυτής στο BOX του ΟΤΕ, ενώ στράφηκε στην παροχή σύγχρονων συστημάτων ηλεκτρονικών πληρωμών, αποκτώντας το 25% του μετοχικού κεφαλαίου της EveryPay.