Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Κυριακή των Βαίων: Τελευταία Κυριακή πριν το Πάσχα, των Βαΐων σήμερα, και τα σούπερ μάρκετ θα είναι ανοιχτά. Διαβάστε στο xristika.gr τα ωράρια αλλά και ποια αλυσίδα δεν θα λειτουργήσει.
Tα σούπερ μάρκετ, όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος θα είναι ανοιχτά από τις 10:00 το πρωί έως και τις 20:00.
Δεν αποκλείεται ωστόσο, με βάση τη διοίκηση του καθενός, αυτό να διαφοροποιηθεί, σενάριο που δεν συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες.
Μοναδική εξαίρεση, όπως επίσης κάθε χρόνο, είναι η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, Σκλαβενίτης, καθώς δεν θα είναι ανοιχτά.
Να σημειωθεί πως:
Υπάρχει πάντα απαγόρευση κυκλοφορίας από τις 5 τα ξημερώματα έως τις 9 το βράδυ.
Η μετακίνηση στα σούπερ μάρκετ πραγματοποιείται με την αποστολή SMS στο 13033 και τον κωδικό «2».
Σε εφαρμογή είναι και το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων για την περίοδο του Πάσχα.
Στο πλαίσιο αυτό, τα μαγαζιά μπορούν να ανοίξουν σήμερα Κυριακή 25 Απριλίου.
Σε ό,τι αφορά στα καταστήματα της Αττικής, ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών προτείνει ωράριο για Μεγάλη Δευτέρα, Μεγάλη Τρίτη, Μεγάλη Τετάρτη και Μεγάλη Πέμπτη από τις 9 το πρωί μέχρι τις 8:30 το βράδυ.
Για τη Μεγάλη Παρασκευή από τη 1 το μεσημέρι μέχρι τι 7 το απόγευμα και για το Μεγάλο Σάββατο από τις 9 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα.
Την Κυριακή 25 Απριλίου προτείνεται ωράριο από τις 11 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα.
Την Κυριακή 2 Μαΐου, τη Δευτέρα 3 Μαΐου και την Τρίτη 4 Μαΐου τα καταστήματα θα είναι κλειστά.
Υπενθυμίζεται πως για τη μετάβαση σε εμπορικό κατάστημα απαιτείται προσυνεννόηση με το μαγαζί και αποστολή SMS με το ονοματεπώνυμο του ενδιαφερόμενου στο 13032.
Η απάντηση που λαμβάνει είναι «μετακίνηση σε εμπορικό κατάστημα». Από τη στιγμή που θα το στείλει έχει στη διάθεσή του 3 ώρες για να κάνει τα ψώνια του. Επιτρέπεται μόνο μία αποστολή τέτοιου sms την ημέρα.
Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Κυριακή των Βαίων: Όλοι οι κωδικοί μετακίνησης
1. Αποστολή SMS
Μπορείτε να στείλετε από το κινητό σας μήνυμα SMS στον αριθμό 13033 χωρίς χρέωση.
Το SMS πρέπει να είναι της μορφής:
όπου Χ ο λόγος εξόδου με τον αριθμό 1, 2, 3, 4, 5, 6 που αντιστοιχεί στις παρακάτω αιτιολογίες:
- Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία.
- Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους.
- Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή.
- Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο.
- Μετάβαση σε τελετή κηδείας υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
- Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου -Κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου.
Θα λαμβάνετε ως απάντηση:
Μετακίνηση [κενό] X [κενό] ονοματεπώνυμο και διεύθυνση κατοικίας
2. Συμπλήρωση Εντύπου
Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε, να συμπληρώσετε, και να φέρετε μαζί σας ένα από τα ακόλουθα έντυπα, κατά περίπτωση.
Βεβαίωση Κατ’ Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (PDF)
Βεβαίωση Κατ’ Εξαίρεση Μετακίνησης Πολιτών (DOCX)
3. Χειρόγραφη Βεβαίωση
Η χειρόγραφη βεβαίωση πρέπει να έχει τις εξής πληροφορίες:
- Όνομα/Επίθετο
- Διεύθυνση Κατοικίας
- Λόγο μετακίνησης που εμπίπτει στις παραπάνω επιτρεπόμενες κατηγορίες και διεύθυνση προορισμού
- Ημερομηνία, ώρα, υπογραφή
Ωράριο σούπερ μάρκετ σήμερα Κυριακή των Βαίων: Πόσο θα κοστίσει το πασχαλινό τραπέζι
Χωρίς ουσιαστική μεταβολή (+0,7%) είναι η τιμή του τυπικού πασχαλινού τραπεζιού του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ σε σχέση με το 2020 ενώ αυξημένες αναμένονται οι τιμές των αμνοεριφίων στην αγορά.
Το παραπάνω συμπέρασμα προκύπτει από νέα έρευνα τιμών του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ).
Σημειώνεται ότι η έρευνα βασίζεται σε πρωτογενή δεδομένα που συνέλεξαν ερευνητές του ΙΕΛΚΑ από τις μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και αφορούν τις τιμές της Μεγάλης Εβδομάδας καθώς και από στοιχεία από την εφαρμογή e-katanalotis.
Τα προϊόντα που αναλύθηκαν αποτελούν αντιπροσωπευτικά προϊόντα του πασχαλινού τραπεζιού για τους Έλληνες καταναλωτές και η επιλογή τους έγινε από εξειδικευμένα στελέχη της αγοράς με πολυετή εμπειρία στον χώρο.
Τα προϊόντα που εξετάστηκαν είναι: αυγά εξάδα, τσουρέκι, ξύδι, αλεύρι για όλες τις χρήσεις, μουστάρδα, φέτα, γιαούρτι, κρασί μοσχοφίλερο, μπύρες, πατάτες, ντομάτες, βούτυρο, μαρούλι, φύλλο κρούστας, αναψυκτικό τύπου Cola.
Συνολικά το μέσο τυπικό καλάθι του 2021 στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ μη συμπεριλαμβανομένων αμνοεριφίων υπολογίζεται στα 41,70 ευρώ και δεν παρουσιάζει ουσιαστική μεταβολή με αύξηση της τάξης του +0,7% σε σχέση με το 2020 όταν ήταν 41,40 ευρώ.
Παράλληλα το μέσο εύρος τιμών (διαφορά μικρότερης με μέγιστης τιμής τυπικού καλαθιού) εντός των εξεταζόμενων κατηγοριών παραμένει υψηλό με 36%, καταδεικνύοντας ότι οι καταναλωτές για άλλη μία χρονιά έχουν πρόσβαση σε μεγάλο εύρος εναλλακτικών επιλογών (διαφορετικές ποικιλίες, ποιότητες, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, αξιοποίηση προσφορών και εκπτώσεων.
Σημαντικό ρόλο για άλλη μια χρονιά αναμένεται να παίξει και η παρατηρούμενη το τελευταίο διάστημα ένταση των προσφορών και προωθητικών ενεργειών από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και τις προμηθευτικές εταιρείες με τη μορφή παροχής επιπλέον εκπτώσεων, επιπλέον ποσοτήτων, δωροεπιταγών, εκπτωτικών κουπονιών κλπ, η οποία αφορά σχεδόν το σύνολο των εποχιακών προϊόντων και εκτιμάται ότι παρέχει επιπλέον όφελος περίπου 13% από τις προσφορές κατά μέσο όρο στους καταναλωτές που θα τις επιλέξουν.
Αν και οι περισσότερες εξεταζόμενες κατηγορίες προϊόντων παρουσιάζουν μείωση, σημαντικά αυξημένη αναμένεται ότι θα είναι η τιμή του αρνιού την Μεγάλη Εβδομάδα με τις τιμές να μην έχουν διαμορφωθεί ακόμα. Σύμφωνα με τα στελέχη της αγοράς ένας συνδυασμός παραγόντων πιέζει τις τιμές αυξητικά.
Η μειωμένη διάθεση προϊόντων από το Ηνωμένο Βασίλειο λόγω Brexit προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, οδήγησε σε απορρόφηση προϊόντων από την ελληνική αγορά προς το εξωτερικό για το καθολικό Πάσχα (ειδικά Ιταλία και Ισπανία), λόγω και του ότι το καθολικό Πάσχα φέτος «έπεσε» αρκετά νωρίτερα από το ορθόδοξο.
Το ότι το ορθόδοξο Πάσχα φέτος «πέφτει» τόσο αργά σημαίνει ότι τα αμνοερίφια βάρους 10-13 κιλών τα οποία ζητούνται κυρίως από τους καταναλωτές είναι λιγότερα (γιατί τέτοια εποχή τα ζώα έχουν μεγαλώσει) και η μειωμένη προσφερόμενη ποσότητα σε αυτό το βάρος πιέζει την τιμή αυξητικά.
Το συνολικά χαμηλό συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία επίπεδο τιμών του τυπικού Πασχαλινού καλαθιού είναι αποτέλεσμα της έντασης του ανταγωνισμού που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια, τόσο στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, όσο και με τα ανταγωνιστικά κανάλια (π.χ. κρεοπωλείο, λαϊκή αγορά κλπ).
Η διαφορά τιμών των καταστημάτων μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ από την υπόλοιπη αγορά, είναι αποτέλεσμα των οικονομιών κλίμακας, της αποτελεσματικής λειτουργίας των οργανωμένων τμημάτων προμηθειών των σούπερ μάρκετ και της μακροχρόνιας συνεργασίας με οργανωμένους μεγάλους προμηθευτές.