ΟΛΥΜΠΟΣ: Τα πήρε όλα! «Πάγωσαν» ΦΑΓΕ, ΒΙΚΟΣ, ΔΩΔΩΝΗ και 3Ε

ΟΛΥΜΠΟΣ: Σε καθοριστικές κινήσεις που την καθιστούν κυρίαρχη στην αγορά των γαλακτομικών προϊόντων και των αναψυκτικών προχωρά η γνωστή εταιρεία ΟΛΥΜΠΟΣ, η οποία μετά την «επέλαση» στην ελληνική αγορά επιθυμεί να κάνει το επόμενο βήμα στο εξωτερικό.

Στην περαιτέρω ανάπτυξή της στις αγορές του εξωτερικού, με ναυαρχίδες τη φέτα, το γιαούρτι, τους χυμούς και το τσάι, τέσσερις αμιγώς ελληνικές κατηγορίες προϊόντων στοχεύει η εταιρεία Ελληνικά Γαλακτοκομεία («Ολυμπος», ΤΥΡΑΣ Ροδόπη κ.ά.), η οποία το 2020 είδε το 50% του τζίρου της, συνολικά 202 εκατ. ευρώ να πραγματοποιείται σε ξένες αγορές.

Σύμφωνα με όσα επισημαίνει η διοίκηση της εταιρείας στο insider.gr τα βασικά προϊόντα με τη μεγαλύτερη δυναμική για την εταιρεία είναι τα γαλακτοκομικά, δηλαδή το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι. Σημαντικό όμως ρόλο στην πορεία της Εταιρείας, η οποία έχει παρουσία σε 47 χώρες στον κόσμο, σε Ευρώπη, Αμερική, Αφρική, Ασία και Αυστραλία, αποτελεί η ανάπτυξη νέων μη γαλακτοκομικών προϊόντων προστιθέμενης διατροφικής αξίας, όπως οι φυσικοί χυμοί, τα φυτικά ροφήματα, τα φυτικά επιδόρπια και το ελληνικό τσάι του βουνού.

Σημειώνεται πως οι πωλήσεις εξωτερικού, οι οποίες οφείλονται αφενός σε εξαγωγές προϊόντων που παράγονται στην Ελλάδα, αφετέρου σε πωλήσεις προϊόντων του ομίλου που παράγονται στις μονάδες της σε Ρουμανία και Βουλγαρία, κατέγραψαν αύξηση το 2020 σε σύγκριση με το 2019 κατά 18,13%.

ΟΛΥΜΠΟΣ: Η επέκταση σε νέες κατηγορίες το 2020

Μέσα στο 2020 η Ελληνικά Γαλακτοκομεία επεκτάθηκε και στην κατηγορία των αναψυκτικών μέσω της εξαγοράς της εταιρείας Κλιάφα καθώς και σε εκείνη του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού με την εξαγορά της Δουμπιά.

Η διοίκηση της εταιρείας σημειώνει στο insider.gr πως οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν αρχικά, ήταν η τοποθέτηση των προϊόντων Κλιάφα και Δουμπιά στο οργανωμένο λιανεμπόριο ενώ αναμένεται το άνοιγμα του χονδρεμπορίου.

Αναφορικά με την Δουμπιά η εταιρεία στοχεύει κυρίως στις εξαγωγές των προϊόντων καθώς ,όπως επισημαίνεται, η αγορά του φυσικώς ανθρακούχου νερού στην Ελλάδα είναι ακόμα αρκετά περιορισμένη. Από την άλλη πλευρά, στις εγκαταστάσεις της Κλιάφα πραγματοποιούνται επενδύσεις με σκοπό την αύξηση της δυναμικότητας έτσι ώστε η εταιρεία να προετοιμαστεί κατάλληλα για τις κανονικές συνθήκες ζήτησης που θεωρεί ότι θα υπάρξουν μέχρι το καλοκαίρι.

Σημειώνεται τέλος ότι το 2020, ότι σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που δημοσίευσε πριν από λίγες μέρες η εταιρεία, η αξία των επενδύσεων, συμπεριλαμβανομένων και των εξαγορών των δύο παραπάνω εταιρειών, ανήλθε στα 37 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 54,17% σε σχέση με το 2019.

ΟΛΥΜΠΟΣ: Μοίρασε 1,5 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενούς της

Μπορεί η ελληνική αγορά να δέχεται απανωτά χτυπήματα από το Lockdown και την πανδημία του κορονοϊού ωστόσο πασίγνωστη αλυσίδα γαλακτοκομικών μοίρασε 1,5 εκατομμύριο από τα κέρδη της στους εργαζόμενούς της!

Σε μια λιτή εκδήλωση, λόγω των ειδικών συνθηκών που επιβάλει η πανδημία, η διοίκηση της εταιρείας «Όλυμπος» έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα, με τα κομμάτια της να προσφέρονται τυλιγμένα σε κάθε εργαζόμενο χωριστά.

Στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στην έδρα της εταιρείας, σε διαδικτυακή σύνδεση με όλες τις εγκαταστάσεις του ομίλου, μίλησαν ο Πρόεδρος κ. Δημήτρης Σαράντης και ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μιχάλης Σαράντης. Στο χαιρετισμό που απηύθυναν ευχαρίστησαν τους εργαζομένους για την καθοριστική συνεισφορά τους στην επίτευξη των οικονομικών στόχων του 2020 και ευχήθηκαν υγεία και προκοπή στους ίδιους και στις οικογένειές τους. Ταυτόχρονα, ανακοινώθηκε η χορήγηση χρηματικής επιβράβευσης στους εργαζόμενους, με την μορφή μπόνους ισόποσου μέχρι έναν μισθό. Επιπλέον, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η ΟΛΥΜΠΟΣ στηρίζει το θεσμό της οικογένειας, παρέχοντας ειδικό μπόνους στους εργαζομένους με παιδιά. Για τη χρονιά που πέρασε το ποσό που θα διανεμηθεί είναι 384.000 ευρώ. Η δράση αυτή είναι ένα μέρος του προγράμματος της ΟΛΥΜΠΟΣ για τη στήριξη του αγώνα κατά της υπογεννητικότητας.

Επιβράβευση δόθηκε και στους κτηνοτρόφους – παραγωγούς της εταιρείας που διακρίθηκαν, για την ποιότητα του γάλακτος και τις επενδύσεις που πραγματοποίησαν στις μονάδες τους, τη χρονιά που πέρασε. Συνολικά 27 κτηνοτρόφοι έλαβαν το ποσό των 160.000 ευρώ, με επιταγές που τους απονεμήθηκαν σε δύο εκδηλώσεις οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στα εργοστάσια της Λάρισας και των Τρικάλων, τηρώντας πάντα όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας κατά της πανδημίας. Η ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ Α.Ε. αποτελεί τον μεγαλύτερο εισκομιστή ποσοτήτων Ελληνικού γάλακτος στη χώρα μας, το οποίο συλλέγει καθημερινά από 2.800 Έλληνες παραγωγούς. Το συνολικό ποσό των επιβραβεύσεων προς εργαζομένους και κτηνοτρόφους για το έτος 2020, ανέρχεται σε 1.500.000 ευρώ.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μετά από απόφαση της διοίκησης, η μείωση των εργοδοτικών εισφορών που ψηφίστηκε πρόσφατα, θα παραχωρηθεί αυτούσια προς όφελος των εργαζομένων.

ΟΛΥΜΠΟΣ: Αυτoί «θησαύρισαν» κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Δεν είναι μόνο τα σούπερ μάρκετ που βγήκαν κερδισμένα από την πανδημία του κορονοϊού. Δείτε στο xristika.gr ποιος κλάδος βγήκε ενισχυμένος από την υγειονομική κρίση.

Τον αυξημένο βαθμό ενδιαφέροντος που δίνει ο Οργανισμός Κεντρικών Αγορών και Αλιείας στην αγορά του κρέατος, στους επαγγελματίες του κλάδου αλλά και στη δυναμική του οργανισμού, τόσο στο εγχώριο όσο και στο βαλκανικό επιχειρηματικό περιβάλλον, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΚΑΑ, Απόστολος Αποστολάκος κατά την διάρκεια του ηλεκτρονικού συνεδρίου «Meat & Dairy Day».

Σύμφωνα με σημερινή ανάρτηση του ΟΚΑΑ στην ηλεκτρονική σελίδα του, η ταυτόχρονη ανάδειξη των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών που διακρίνουν τη συγκεκριμένη αγορά, αλλά και το πλαίσιο που χαράσσει ο οργανισμός για την περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των εργασιών του κλάδου αποτέλεσαν τη βάση της ομιλίας του διευθύνοντος συμβούλου, στην πρόσφατη ημερίδα.

Ο κ. Αποστολάκος ανέφερε πως ο δεσμός του καταναλωτικού κοινού με τους επαγγελματίες του κρέατος είναι εξόχως ισχυρή, ενώ χαρακτηριστικά τόνισε πως το κρεοπωλείο στη χώρα μας αποτελεί το δεύτερο πιο επισκεπτόμενο σημείο λιανικής πώλησης, καθώς ο μέσος Έλληνας καταναλωτής επισκέπτεται κατά μέσο όρο 3 φορές την εβδομάδα το κρεοπωλείο.

Μάλιστα, όπως υπογράμμισε ο ίδιος, κατά τη διάρκεια των δύο «κυμάτων» της πανδημίας του κορωνοϊού, η αγορά αντέδρασε ισόρροπα, με τα μεγέθη να κινούνται περίπου στα ίδια επίπεδα με τα αντίστοιχα περυσινά. «Όσο για τις τιμές, κι αυτές κινήθηκαν σε ικανοποιητικό πλαίσιο, και σε ορισμένες περιπτώσεις πιο μειωμένες σε σχέση με το περυσινό χρονικό διάστημα», δήλωσε ο κ. Αποστολάκος.

Ο ίδιος συμπλήρωσε ότι η έλευση της πανδημίας στη χώρα μας επέβαλε σημαντικές αλλαγές -μεταξύ άλλων- και στις καταναλωτικές συνήθειες του κοινού, οι οποίες με τη σειρά τους επέφεραν ανάλογες μεταβολές και στο επίπεδο των προμηθευτών και επαγγελματιών του κλάδου.

«Από εκεί που η προσοχή περιστρεφόταν σε συντριπτικό βαθμό γύρω από το food service, η πανδημία τους ανάγκασε να στραφούν τόσο στον τομέα της προμήθειας λιανεμπορικών αλυσίδων και μεμονωμένων σημείων όσο και στους τελικούς πελάτες. Κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να αναζητούν σταθερότητα, ταχύτητα, αξιοπιστία, συνέχεια, απρόσκοπτη τροφοδοσία, συνδυασμένα με ποιότητα, ασφάλεια και τηρώντας τα υγειονομικά στάνταρντ.

Τα ανωτέρω έφεραν τον Οργανισμό Κεντρικών Αγορών και Αλιείας ΑΕ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της αγοράς, εξαιτίας του κομβικού του ρόλου στη διατροφική επάρκεια και τροφοδοσία του μεγαλύτερου τμήματος του πληθυσμού της χώρας μας. Από την πρώτη στιγμή λάβαμε και έκτοτε εφαρμόζουμε ιδιαίτερα αυστηρά προστατευτικά μέτρα αναφορικά με την πανδημία του COVID-19, ενώ πραγματοποιούμε ενδελεχείς απολυμάνσεις των εγκαταστάσεών μας σε εβδομαδιαία βάση.

Κατ’ αυτό τον τρόπο αποφεύγουμε προβληματικές καταστάσεις για την αδιατάρακτη συνέχιση της λειτουργίας των εγκαταστάσεών μας, διασφαλίζοντας την υγεία των συνεργατών, εργαζομένων και συναλλασσομένων στους χώρους μας», τόνισε με έμφαση ο κ. Αποστολάκος. Παράλληλα, ο οργανισμός αναπτύσσει ψηφιακές πλατφόρμες παραγγελειοληψίας, που επιτρέπουν την υπέρβαση καταστάσεων, όπως για παράδειγμα οι περιπτώσεις του lockdown στα δύο πανδημικά κύματα, με την ταυτόχρονη αδιάλειπτη λειτουργία του συνόλου των δομών του.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΚΑΑ ανέφερε πως ο οργανισμός έχει οργανωθεί -πλέον- σε απόλυτα επαγγελματικό πλαίσιο σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του, σε σημείο τέτοιο ώστε αντίστοιχοι οργανισμοί γειτονικών χωρών της Βαλκανικής να έχουν έρθει σε επαφή με την διοίκησή του προκειμένου να εμπλουτίσουν το γνωστικό τους πεδίο, αξιοποιώντας το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και την πρακτική του.

Διαβάστε όλα τα νέα στο topics.gr