Nike: Από το κακό στο χειρότερο φαίνεται πως πηγαίνει ο παγκόσμιος κολοσσός αθλητικών ειδών, NIKE. Η ανάκαμψη της εταιρείας δεν έρχεται και πλέον χτυπούν καμπανάκια κινδύνου. Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Η ανάκαμψη της Nike από τις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας επιβραδύνθηκε το περασμένο τρίμηνο, καθώς τα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού εμπόδισαν τα προϊόντα να φτάσουν στη Βόρεια Αμερική, τη μεγαλύτερη αγορά της εταιρείας.
Ο κολοσσός των αθλητικών ειδών, ο οποίος σημείωσε εκπληκτικά ισχυρή ανάπτυξη το προηγούμενο τρίμηνο, διέψευσε τις εκτιμήσεις της Wall Street με τα τελευταία της οικονομικά αποτελέσματα.
Οι πωλήσεις ανήλθαν σε 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια το τρίτο τρίμηνο – πολύ κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών που «έβλεπαν» πωλήσεις 11 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Τα έσοδά της στην αγορά της Ευρώπης ήταν επίσης απογοητευτικά, εν μέρει κυρίως των lockdown που έχουν επιβληθεί.
Η μετοχή της Nike υποχώρησε έως και 5,7% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και στη συνέχεια ανέκαμψε ελαφρώς. Η μετοχή είχε αυξηθεί 1,2% φέτος.
Η ανάκαμψη της εταιρείας ανά περιοχή παρουσιάζει έντονες ασυμμετρίες. Στην Κίνα, όπου η πανδημία έχει υποχωρήσει σε μεγάλο βαθμό, οι πωλήσεις ήταν ισχυρές: Αυξήθηκαν 51% το τρίμηνο που έληξε στις 28 Φεβρουαρίου ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.
Τα έσοδα στη Βόρεια Αμερική μειώθηκαν κατά 10%, εν μέρει λόγω των προβλημάτων στα logistics.
Την ίδια ώρα το ηλεκτρονικό εμπόριο βοήθησε τη Nike να αντιμετωπίσει τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις της Nike σημείωσαν άνοδο κατά 59% το προηγούμενο τρίμηνο, σύμφωνα με την εταιρεία η οποία ανέφερε άνοδο σε κάθε περιοχή.
Αντεπίθεση από την κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών. Αύξηση των πωλήσεων στο δ’ τρίμηνο, αναμένει ισχυρή ανάκαμψη το 2021. Πώς αντιδρούν Nike και Under Armour. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Η Adidas ανακοίνωσε ότι επέστρεψε σε ήπια ανάπτυξη, σε σταθερές ισοτιμίες, στο δ’ τρίμηνο του 2020, με ώθηση από το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις λιανικές πωλήσεις και πως αναμένει ισχυρή ανάκαμψη στα έσοδα, στα καθαρά κέρδη και στα περιθώρια το 2021.
Η γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών κατέγραψε πωλήσεις 5,55 δισ. ευρώ στο δ’ τρίμηνο, αυξημένες κατά 1% σε ετήσια βάση μετά την προσαρμογή στις συναλλαγματικές επιδράσεις. Οι αναλυτές τοποθετούσαν τις πωλήσεις στα 5,47 δισ. ευρώ, σύμφωνα με την FactSet.
Τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν στα 225 εκατ. ευρώ στο τρίμηνο, από 245 εκατ. ευρώ. Το λειτουργικό περιθώριο της εταιρείας έμεινε σχεδόν αμετάβλητο στο 4,1%.
Για το σύνολο της χρήσης, τα καθαρά κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν στα 429 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μεγάλη πτώση από τα 1,92 δισ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης, καθώς οι πωλήσεις υποχώρησαν 14% στα 19,85 δισ. ευρώ.
Για το 2021, η Adidas αναμένει ανάκαμψη των πωλήσεων σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές, με την Κίνα, τη Λατινική Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού να καταγράφουν τη μεγαλύτερη άνοδο.
Μετά την απόφαση της NIKE να βάλει λουκέτο στα καταστήματα της Ελλάδας, ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών Adidas ετοιμάζεται να πουλήσει ή να κάνει spin off τη Reebok. Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Τραπεζική πηγή που επικαλείται το μέσο αναφέρε ότι η αξία της Reebok μπορεί να ανέρχεται στο 1 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία αγόρασε το Reebok με έδρα τη Βοστώνη για 3,8 δισ. δολάρια το 2006, αλλά η αργή αναπτυξιακή της δυναμική οδήγησε σε επανειλημμένες εκκλήσεις από επενδυτές για πώληση του brand.
Ενδεικτικό είναι πως πωλήσεις της Reebok μειώθηκαν κατά 7% το γ’ τρίμηνο του 2020 σε 403 εκατ. ευρώ, μετά από βουτιά έως και 44% το προηγούμενο τρίμηνο.
«Η Reebok και η Adidas θα είναι σε θέση να εκπληρώσουν καλύτερα τις δυνατότητες τους ανεξάρτητα η μία από την άλλη» ανέφερε σε ανακοίνωσε ο CEO, Κάσπερ Ρόρστεντ.
Από την άλλη, η Adidas κατόρθωσε να κυριαρχήσει στα «εδάφη» της Nike στις ΗΠΑ εξατίας των συνεργασιών που είχε με διασήμους όπως οι Kanye West, Beyonce και Pharrell Williams.
Μέχρι την ερχόμενη Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου, οι πελάτες χονδρικής της ΝΙΚΕ θα πρέπει να εξοφλήσουν πλήρως κάθε εκπρόθεσμο υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό της πολυεθνικής εταιρείας προκειμένου να έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις παραγγελίες τους για τη νέα σεζόν.
Αυτό αναφέρεται σε επιστολή που έστειλε, την περασμένη εβδομάδα, όπως λέει ο έμπορος Νίκος Σεφεριάδης στο Capital.gr, η εταιρεία στους συνεργαζόμενους πελάτες χονδρικής, – δεν αφορά μόνο τους 91 επιχειρηματίες τους οποίους έχει ενημερώσει ότι τους “κόβει”.
Η ΝΙΚΕ ενημερώνει τους πελάτες χονδρικής ότι θα δέχεται όλες τις μελλοντικές παραγγελίες για τη σεζόν HO21 (χειμώνας 2021) μόνο από πελάτες που είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις πληρωμών τους.
Σε άλλο σημείο, τους ενημερώνει πως για να διασφαλίσουν ότι οι παραγγελίες τους για τις σεζόν FA21 (καλοκαίρι 2021) & HO21 (χειμώνας 2021) θα επιβεβαιωθούν και θα γίνουν τελικά αποδεκτές (έξι εβδομάδες πριν από την αποστολή των προϊόντων), η Nike τους “παρέχει πλέον την τελευταία ευκαιρία να εξοφλήσουν πλήρως κάθε εκπρόθεσμο υπόλοιπο στον τραπεζικό λογαριασμό της Nike το αργότερο μέχρι την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021”.
Η εταιρεία όπως σημειώνει στην επιστολή θα έχει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει την παραλαβή των παραγγελιών τους και να προχωρήσει τελικά στην αποδοχή τους μόνο όταν δεν υπάρχουν εκπρόθεσμα οφειλόμενα ποσά στην καρτέλα τους.
Σε αντίθετη περίπτωση, “η Nike θα πρέπει να ακυρώσει τις παραγγελίες της σεζόν FA21 ή/και να αναστείλει την εισροή περαιτέρω FA21& HO21 παραγγελιών στην περίπτωση που υπάρχει εκπρόθεσμο ποσό στην καρτέλα σας την Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021”, σημειώνεται στην επιστολή.
Επίσης συνιστά στους επαγγελματίες πριν την υποβολή της παραγγελίας για τις σεζόν FA21& HO21, να διερευνήσουν τον πιθανό αντίκτυπο στην επιχείρησή τους.
Τους καλεί δε να επισκεφθούν το nike.net για επισκόπηση των τιμολογίων σε εκκρεμότητα, την κατάσταση των εκκρεμών παραγγελιών τους και για τυχόν άλλες προσαρμογές παραγγελίας που ισχύουν για αυτούς.
Τη διαβεβαίωση ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή παρέχει με ανακοίνωση της η εταιρεία Nike διαψεύδοντας τα σενάρια που διακινούνται περί εξόδου από την ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας ωστόσο τη λήξη της συνεργασίας της με σειρά συνεργατών της, μικρούς λιανέμπορους.
Συγκεκριμένα η ανακοίνωση της εταιρείας έχει ως εξής:
«Η Nike οραματίζεται την αγορά του μέλλοντος προσαρμοσμένη στις ανάγκες και επιθυμίες των καταναλωτών.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Consumer Direct Acceleration» που πρόσφατα ανακοινώσαμε, επενδύουμε ακόμη περισσότερο στην προσπάθειά μας να εξυπηρετήσουμε τους Έλληνες καταναλωτές μέσω των ψηφιακών καναλιών της Nike (το Nike.com και τα Nike apps), των καταστημάτων Nike αλλά και ενός μικρού αριθμού στρατηγικών συνεργατών που μοιράζονται το όραμα μας για τη δημιουργία μιας μοντέρνας αγοραστικής εμπειρίας».
Υπενθυμίζεται ότι από τα 22 καταστήματα της εταιρείας, τα 15 τα διαχειριζόταν η Folli Follie, με συμβάσεις που ούτως ή άλλως λήγουν.
Για τα υπόλοιπα 7 καταστήματα, όπως αυτό της Ερμού, η Nike έχει ήδη αρχίσει συζητήσεις με αντιπροσώπους σε γειτονικές χώρες, όπως η Ιταλία και η Τουρκία, για να τα αναλάβουν.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…