Netflix: Το τελικό ποσό αποζημίωσης θα καθοριστεί από «ένα ευρύ φάσμα παραγόντων», συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων και της εμπειρίας, αναφέρει η εταιρεία. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Mία νέα αεροσυνοδό για να ενταχθεί στο «dream crew» αναζητά το Netflix και είναι πρόθυμο να πληρώσει έως και 385.000 δολάρια ως αμοιβή για το κατάλληλο άτομο.
Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming προσλαμβάνει μια αεροσυνοδό για ένα από τα ιδιωτικά αεροσκάφη του με έδρα το Σαν Χοσέ της Καλιφόρνιας, κοντά στην έδρα της εταιρείας στο Λος Γκάτος.
Εκτός από τα συνήθη καθήκοντα, όπως η εκτέλεση επιθεωρήσεων καμπίνας πριν από την πτήση και η διεξαγωγή ενημερώσεων ασφαλείας, η νέα αεροσυνοδός θα είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση της αποθήκης, σύμφωνα με την αγγελία εργασίας.
Η αεροσυνοδός θα πρέπει επίσης να εκτελεί πτήσεις με ένα αεροσκάφος Gulfstream G550, ανάλογα με τις ανάγκες.
Όπως μεταδίδει το CNBC, η εταιρεία αναφέρει ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να «επιδεικνύουν επαγγελματική παρουσία στη Netflix Aviation ανά πάσα στιγμή κατά την εκτέλεση των καθηκόντων τους» και αναφέρει ότι οι υποψήφιοι θα πρέπει να ενστερνιστούν την κουλτούρα του Netflix και να είναι σε θέση «να λειτουργούν με λίγες οδηγίες και παίρνοντας πρωτοβουλίες».
Οι υποψήφιοι αναμένεται να είναι σε θέση να βοηθήσουν τη Netflix Aviation να παρέχει «εμπιστευτικές αεροπορικές μεταφορές» και θα πρέπει να είναι σε θέση να εκτελούν τις εργασίες τους με «διακριτικότητα», αναφέρει η εταιρεία.
Το Netflix δεν έχει προσφέρει συγκεκριμένο εύρος αμοιβής για τη θέση, αλλά αναφέρει ότι το συνολικό εύρος της αγοράς για παρόμοιες θέσεις κυμαίνεται μεταξύ 60.000 και 385.000 δολαρίων.
Το τελικό ποσό αποζημίωσης θα καθοριστεί από «ένα ευρύ φάσμα παραγόντων», συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων και της εμπειρίας, αναφέρει η εταιρεία.
Ο ρόλος απαιτεί «ευελιξία σε ένα ευρύ πρόγραμμα εργασίας, συμπεριλαμβανομένων εγχώριων και διεθνών ταξιδιών, που συχνά απαιτούν εργάσιμες ημέρες Σαββατοκύριακου και αργιών και εκτεταμένες περιόδους ταξιδιού», καθώς και την ικανότητα να σηκώνει και να μεταφέρει έως και 30 κιλά κάθε φορά.
Το στούντιο πίσω από το «Stranger Things» διαθέτει 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των τοποθεσιών στη Μαδρίτη, τη Σεούλ, το Τόκιο, την Πόλη του Μεξικού και το Λονδίνο.
Αρκετοί από τους συνδρομητές του Netflix μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης και φυσικά, αυτό είναι κάτι που το γνωρίζει καλά η γνωστή εταιρεία.
Εν μέσω πτώσης κερδών και μείωσης του αριθμού των συνδρομητών φέτος, η δημοφιλής υπηρεσία ροής πρόκειται να απαγορεύσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης εκτός του ίδιου νοικοκυριού, σύμφωνα με αναφορές.
Σημειώνεται, πως τo διάσημο brand έχασε σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές μεταξύ Απριλίου και Ιουλίου, καθώς περισσότεροι χρήστες αποφάσισαν να εγκαταλείψουν την υπηρεσία.
Πιο συγκεκριμένα, από το 2023, το Netflix θα ζητήσει από όσους μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης να πληρώσουν ένα υψηλότερο αντίτιμο.
Υπενθυμίζεται στο σημείο αυτό, πως η πλατφόρμα ροής έχει ήδη, εφαρμόσει πιλοτικά τη συγκεκριμένη λειτουργία σε ορισμένες χώρες – με ένα επιπλέον κόστος το οποίο ανέρχεται στα 3 δολάρια.
Ωστόσο, είναι πιθανό το Netflix απλώς, να αναγκάσει τους χρήστες να δημιουργήσουν και έναν δεύτερο λογαριασμό για μια συνδρομή ελαφρώς χαμηλότερης τιμής.
Σύμφωνα μάλιστα, με τα όσα αναφέρει το Forbes, ήταν βέβαιο ότι θα συνέβαινε κάποια στιγμή – το Netflix έχει κάνει τα στραβά μάτια στην κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, παρόλο που παραβιάζει τους όρους παροχής υπηρεσιών της πλατφόρμας ροής.
Συνολικά, περίπου 222 εκατομμύρια νοικοκυριά που πληρώνουν μοιράζονται κωδικούς πρόσβασης.
Προς το παρόν, το Netflix συλλέγει τεράστιο όγκο δεδομένων χρήστη και η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης μπορεί να εντοπιστεί μέσω διευθύνσεων IP, αναγνωριστικών συσκευών και δραστηριότητας λογαριασμού.
Στο μεταξύ, η βρετανική εποπτική αρχή υποστηρίζει πως η κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης στο Netflix θα μπορούσε να είναι παράνομη.
Για τους χρήστες του Netflix στο Ηνωμένο Βασίλειο, αυτό θα μπορούσε να γίνει ακόμα πιο περίπλοκο, καθώς η βρετανική επιθεώρηση φέρεται να χαρακτηρίζει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, παράνομη.
Το Γραφείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας δημοσίευσε νέα καθοδήγηση μαζί με τον ιδιοκτήτη του Facebook Meta στην οποία αναγράφεται:
«Η πειρατεία είναι ένα σημαντικό ζήτημα για τις βιομηχανίες ψυχαγωγίας και δημιουργικότητας. Η επικόλληση εικόνων στο Διαδίκτυο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς άδεια ή η πρόσβαση σε ταινίες, τηλεοπτικές σειρές ή ζωντανές αθλητικές εκδηλώσεις μέσω κουτιών Kodi, χακαρισμένων Fire Sticks ή εφαρμογών χωρίς να πληρώσετε συνδρομή αποτελεί παραβίαση των πνευματικών δικαιωμάτων και μπορεί να διαπράττετε έγκλημα».
Είναι πλέον γεγονός! Το Netflix έφερε τις διαφημίσεις και μαζί ζητάει νέα πληρωμή!
Νέο «φθηνό» πακέτο με διαφημίσεις και χαμηλότερη μηνιαία συνδρομή λανσάρει επισήμως το Netflix από τις 3 Νοεμβρίου.
Όπως ανακοίνωσε η γνωστή πλατφόρμα ψυχαγωγικού περιεχομένου, η νέα υπηρεσία θα κοστίζει περίπου 7 δολάρια και είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας της με την Microsoft.
Οι χρήστες που θα επιλέξουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα βλέπουν κατά μέσο όρο 5 με 7 λεπτά διαφημίσεων την ώρα, πριν και κατά την διάρκεια των ταινιών, χωρίς να μπορούν να τις παραλείψουν.
Ακόμη, δεν θα έχουν την δυνατότητα download στις συσκευές τους, ενώ αρχικά δεν θα έχουν πρόσβαση σε όλους τους τίτλους ταινιών και σειρών της πλατφόρμας λόγω περιορισμών.
Η νέα υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε 12 χώρες και συγκεκριμένα στις ΗΠΑ, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Ιταλία, στην Ισπανία, στην Ιαπωνία, στην Κορέα, στο Μεξικό, στη Βραζιλία, στην Αυστραλία και στον Καναδά.
Με την κίνηση αυτή -η οποία είχε προαναγγελθεί εδώ και ένα εξάμηνο- το Netflix προσδοκά να προσεγγίσει τόσο νέους συνδρομητές όσο και διαφημιστές οι οποίοι θα θελήσουν να προβάλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ένα στοχευμένο κοινό.
Ανάμεσα στις πλατφόρμες streaming, το Netflix δεσπόζει ως βασιλιάς, αλλά, όπως φαίνεται το τελευταίο διάστημα, η πρωτοκαθεδρία του απειλείται, μιας και χάνει συνεχώς συνδρομητές.
Πιο συγκεκριμένα, το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2022 έχασε 200.000 συνδρομητές, κάτι που σηματοδότησε την πρώτη μείωση συνδρομητών στην πλατφόρμα από το 2011.
Στην έκθεση που δημοσιεύθηκε τώρα και αφορά το δεύτερο τρίμηνο της φετινής χρονιάς (δηλαδή το διάστημα μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου), το Netflix σημειώνει ακόμα μεγαλύτερη μείωση συνδρομητών.
Για την ακρίβεια, τους τρεις τελευταίους μήνες, ο κολοσσός του streaming έχασε 970.000 συνδρομητές παγκοσμίως. Πρόκειται για την μεγαλύτερη απώλεια συνδρομητών που σημειώθηκε ποτέ στο Netflix.
Αναλυτικά, το Netflix έχασε 1.3 εκατομμύρια συνδρομητές στις ΗΠΑ και τον Καναδά, άλλους 770.000 στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική, παρέμεινε σε σταθερά επίπεδα στην Λατινική Αμερική, ενώ, απέκτησε 1 εκατομμύριο νέους συνδρομητές στην Ασία.
Έτσι, υτή την στιγμή το Netflix έχει 220.67 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως.
Η μείωση συνδρομητών ήταν κάτι που αναμενόταν για την πλατφόρμα streaming. Μάλιστα, οι αριθμοί αποδείχθηκαν μικρότεροι από το αναμενόμενο, μιας και υπολογιζόταν πως στο δεύτερο τρίμηνο του 2022, οι χρήστες που θα αποχωρούσαν από το Netflix θα ήταν 2 εκατομμύρια.
Προκειμένου το Netflix να αποτρέψει αυτή την μείωση συνδρομητών, προσθέτει μια έξτρα χρέωση για το μοίρασμα κωδικών συνδρομής σε παραπάνω χρήστες σε χώρες της Λατινικής Αμερικής, ενώ, λανσάρει και μια νέα, φθηνότερη εκδοχή του, που όμως θα περιλαμβάνει διαφημίσεις μέσα στην πλατφόρμα.
Το Netflix κυκλοφόρησε πριν από μια δεκαετία και αυτή τη στιγμή είναι μια από τις πιο δημοφιλείς υπηρεσίες TV streaming.
Εξελίχθηκε και προσπάθησε να προσαρμοστεί στους μεταβαλλόμενους καιρούς — μέσω διαφορετικών στρατηγικών και προσφορών. Αυτό που ξεκίνησε ως πλατφόρμα ενοικίασης DVD έχει τώρα τον δικό του κατάλογο πρωτότυπου περιεχομένου, τον οποίο προσφέρει ψηφιακά.
Πρόσφατα, ωστόσο, το Netflix άρχισε να χάνει συνδρομητές για πρώτη φορά μετά από δέκα χρόνια. Αυτό μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες — όπως οι θεατές που χάνουν το ενδιαφέρον τους για το περιεχόμενο που παράγει, οι ανταγωνιστές που λανσάρουν τις δικές τους ανταγωνιστικές υπηρεσίες κ.λπ.
Το Netflix φαίνεται πως πιστεύει ότι και η κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ευθύνεται για αυτή τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών. Από τότε, έχει αναπτύξει νέες στρατηγικές για την καταπολέμηση αυτού του γεγονότος.
Στην τελευταία του προσπάθεια να αυξήσει τη ροή εσόδων του, το Netflix θα αρχίσει να χρεώνει επιπλέον κάποιους επιλεγμένους χρήστες για την κοινή χρήση των κωδικών πρόσβασής τους.
Από τον επόμενο μήνα, οι συνδρομητές στην Αργεντινή, τη Δομινικανή Δημοκρατία, το Ελ Σαλβαδόρ, τη Γουατεμάλα και την Ονδούρα θα πρέπει να πληρώνουν επιπλέον 2,99 δολάρια το μήνα για να μοιραστούν τον λογαριασμό τους με ένα επιπλέον άτομο – το χαρακτηριστικό ονομάζεται “add a home”.
Ο αριθμός των “add a home” που μπορεί να προσθέσει ένας χρήστης στον λογαριασμό του ποικίλλει — ανάλογα με το πρόγραμμα για το οποίο πληρώνει.
Τα μέλη σε ένα βασικό πρόγραμμα Netflix μπορούν να προσθέσουν ένα “add a home”, οι τυπικοί χρήστες μπορούν να προσθέσουν έως δύο και οι χρήστες Premium μπορούν να προσθέσουν έως και τρία “add a home”.
Οι χρήστες σε αυτές τις περιοχές θα έχουν την επιλογή να ελέγχουν από ποιον χρησιμοποιείται ο λογαριασμός τους και να αφαιρούν τα σπίτια από τη σελίδα των ρυθμίσεων του λογαριασμού τους.
Η αγαπημένη συνήθειά μας, το Netflix, ετοιμάζεται να δείξει τα… δόντια του σε όσους έχουν κοινό λογαριασμό! Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr…
To Netflix προειδοποίησε ξανά σήμερα ότι επίκεινται μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου να χρησιμοποιείται ο ίδιος κωδικός πρόσβασης στο πρόγραμμά του από περισσότερους χρήστες.
Σύμφωνα με το CNBC, αυτή τη φορά η προειδοποίηση φαίνεται να είναι σοβαρή και θα σήμαινε το τέλος της πρακτικής αυτής.
Η εκτίμηση του Netflix είναι ότι πάνω από 30 εκατομμύρια νοικοκυριά στις ΗΠΑ και τον Καναδά χρησιμοποιούν κοινό κωδικό για την πρόσβαση στο περιεχόμενό του. Oπως ανακοίνωσε, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν πιθανόν κοινό password.
Στην τριμηνιαία επιστολή προς τους μετόχους του, το Netflix παραδέχθηκε ότι σκόπιμα είχε επιτρέψει την κοινή χρήση κωδικού, επειδή βοηθούσε στην εξοικείωση των χρηστών με την υπηρεσία του.
Ωστόσο, με τον ανταγωνισμό – από τη Disney, την Warner Bros. Discovery, την Paramount Global, τη NBC Universal και την Apple TV+ και άλλες εταιρείες – να υπονομεύει την ανάπτυξή του, το Netflix ανέφερε ότι θέλει να αρχίσουν να πληρώνουν τα εκατομμύρια των νοικοκυριών με κοινό κωδικό.
«Η σχετικά υψηλή διείσδυσή μας στα νοικοκυριά – αν προστεθεί και ο μεγάλος αριθμός όσων έχουν κοινούς λογαριασμούς – σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό προκαλεί αντίθετους ανέμους για την αύξηση των εσόδων», σημείωσε η εταιρεία.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…