Netflix: Αυτοί είναι οι κωδικοί για να δεις τις «κρυμμένες» ταινίες και σειρές

Netflix: Ένα από τα μεγαλύτερα μυστικά της δημοφιλέστερης πλατφόρμας streaming διέρρευσε καθώς οι χρήστες μπορούν να δουν «κρυμμένο» περιεχόμενο!

Πολύ συχνά στο Netflix Μπορεί να ψάχνουμε μια συγκεκριμένη κατηγορίας ταινίας να δούμε για παράδειγμα, αισθηματική, θρίλερ ή κοινωνική.

Παρόλα αυτά, δεν θα βγουν όλες οι ταινίες αυτού του είδους που διαθέτει το Netflix παρά μόνο κάποιες από αυτές και αυτό γιατί ο αλγόριθμος του Netflix είναι κατασκευασμένος με τέτοιον τρόπο, ώστε να εμφανίζονται τίτλοι που βασίζονται σε αυτά που έχει ήδη παρακολουθήσει ή προσθέσει στη λίστα σας.

Δείτε λοιπόν τους κωδικούς που πρέπει να ξεκλειδώσετε για να δείτε όλες τις διαθέσιμες ταινίες του Netflix ανά είδος:

  • Δράση και περιπέτεια: 1365
  • Κωμωδίες: 6548
  • Μίνι σειρές: 4814
  • Εποχής: 12123
  • Επιστημονική φαντασία: 1492
  • Αστυνομικές σειρές: 26146
  • Ταινίες Disney: 67673
  • Κλασικές ταινίες: 31574
  • Ρομαντικές ταινίες: 31273
  • Ταινίες και σειρές για όλη την οικογένεια: 783
  • Γουέστερν: 47465
  • Καλτ ταινίες: 7627
  • Ντοκιμαντέρ: 6839
  • Δράμα: 5763
  • Φιλμ Νουάρ: 7687
  • Θρίλερ: 43048
  • Άνιμε: 7424

Netflix: Τέλος το τζάμπα – Η ανακοίνωση της εταιρείας

Αναθεωρεί τους όρους χρήσης της η υπηρεσία. Δραστικά μέτρα για την αντιμετώπιση της διαρροής των passwords. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Η χρήση «δανεικών» passwords του Netflix, από συγγενείς και φίλους που έχουν συνδρομή, είναι κοινό μυστικό σε όλο τον κόσμο. Όμως τώρα, ο γίγαντας του streaming αρχίζει να παίρνει τα μέτρα του κατά εκείνων που επωφελούνται από συνδρομές τρίτων.

Επισήμως, οι όροι της υπηρεσίας αναφέρουν ότι οι συνδρομητές δεν πρέπει να μοιράζονται το password τους με άτομα πέραν εκείνων που ζουν στο ίδιο σπίτι.

Στο πλαίσιο αυτό, το Netflix αρχίζει να δοκιμάζει μία μέθοδο για να αντιμετωπίσει τη διαρροή των passwords. Όταν ένας χρήστης επιλέγει το προφίλ του σε έναν λογαριασμό τον οποίο χρησιμοποιούν και άλλοι, ένα pop-up παράθυρο ανοίγει και του ζητά να ταυτοποιήσει το λογαριασμό, με ένα μήνυμα ή email που αποστέλλεται στον κάτοχο της συνδρομής. Ο χρήστης μπορεί να δηλώσει ότι θα ταυτοποιήσει το λογαριασμό αργότερα, και σε αυτή την περίπτωση, το pop-up θα εμφανιστεί ξανά κάποια άλλη στιγμή. Εάν δεν μπορέσει να ταυτοποιήσει το λογαριασμό, τότε ο χρήστης θα καλείται από το Netflix να φτιάξει δικό του λογαριασμό.

Βέβαια, η πρακτική αυτή εφαρμόζεται από το Netflix δοκιμαστικά και αφορά μόνο έναν περιορισμένο αριθμό χρηστών.

Το πρόβλημα των «δανεικών» passwords είναι κάτι που αντιμετωπίζουν όλες οι πλατφόρμες streaming εδώ και χρόνια. «Είναι κάτι με το οποίο πρέπει να μάθεις να ζεις», έλεγε ο ιδρυτής και CEO του Netflix, Ριντ Χέιστινγκς, το 2016. Το 2019, η διοίκηση της εταιρείας είχε πει σε τηλεδιάσκεψή της με αναλυτές ότι θέλει να πατάξει την πρακτική, αλλά ακόμα αναζητά τρόπους για να το κάνει.

Ως γνωστόν, το Netflix «απογειώθηκε» κατά τη διάρκεια της πανδημίας, φτάνοντας τους 200 εκατ. συνδρομητές τον περασμένο μήνα, με τη μετοχή του να ενισχύεται κατά 50% μέσα σε ένα χρόνο. Όμως, καθώς οι άνθρωποι αναμένεται να περάσουν λιγότερο χρόνο μέσα στο σπίτι το 2021, η εταιρεία ενδεχομένως να μην μπορέσει να διατηρήσει αυτό το momentum.

Netflix: Ο «παίκτης» που το τρομάζει

Νέος παίκτης έρχεται προσεχώς στην ελληνική αγορά. Πώς θα αντιδράσει η Cosmote TV, τι θα κάνει το NetFlix, πώς θα πάρουν κομμάτι από την πίτα Ertflix, Nova, Vodafone. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.

Ποιος παίκτης αναμένεται να προστεθεί το προσεχές διάστημα στην ελληνική συνδρομητική τηλεόραση, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό σε μια αγορά που κάποιοι ισχυρίζονται πως φτάνει στα όριά της.

Ένας νέος παίκτης αναμένεται να προστεθεί το προσεχές διάστημα στην ελληνική συνδρομητική τηλεόραση, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό σε μια αγορά που κάποιοι ισχυρίζονται πως φτάνει στα όριά της.

Ο λόγος για το Disney+, την συνδρομητική πλατφόρμα συνεχούς ροής της Disney, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr θα γίνει διαθέσιμη στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Να θυμίσουμε ότι οι συνδρομητές του Disney+ εκτοξεύτηκαν εν μέσω πανδημίας και τα κέρδη της Disney, τα οποία παρουσιάστηκαν μέσα στην εβδομάδα, χαρακτηρίστηκαν «αναπάντεχα» από τους αναλυτές, φτάνοντας τα 17 εκατ. δολάρια κατά το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας οικονομικής χρήσης. Οι συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία παγκοσμίως μάλιστα ώθησαν την εταιρεία να επιτύχει τον στόχο της πενταετίας για 90 εκατ. συνδρομητές σε τρία μόλις έτη – να θυμίσουμε ότι η πλατφόρμα έκανε το ντεμπούτο της τον Νοέμβριο του 2019. Κατόπιν αυτού, αναθεώρησε επί τα βελτίω τις προβλέψεις της, θέτοντας τον πήχη σε 230 έως 260 εκατ. συνδρομητές έως το 2024. Αρχής γενομένης της πανδημίας η πλατφόρμα αριθμούσε 33,5 εκατ. συνδρομητές οι οποίοι μέσα σε ένα τρίμηνο έφτασαν τα 73,7 εκατ. και συνέχισαν με λίγο μικρότερη ταχύτητα την ανοδική τους πορεία. Πέρα από την πανδημία βέβαια, η πλατφόρμα είχε μεγάλη δυναμική από όταν πρωτοκυκλοφόρησε – να θυμίσουμε ότι την πρώτη ημέρα λειτουργίας της εγγράφηκαν σε αυτή 10 εκατ. συνδρομητές αριθμός που στο τέλος του α’ τριμήνου έφτασε τα 26,5 εκατ.

Το δημοφιλές για τον κινηματογραφικό χώρο brand name της είναι σίγουρα ο ένας λόγος της ανοδικής της πορείας. Ο άλλος βέβαια είναι οι συνεχείς παραγωγές στις οποίες προχωρά εμπλουτίζοντας το ήδη ευρύ περιεχόμενό της. Σημειωτέον ότι τον Δεκέμβριο, η Disney ανακοίνωσε σχέδια για περίπου 100 κινηματογραφικά και τηλεοπτικά προγράμματα, από τα οποία περίπου το 80% πρόκειται να προβληθεί απευθείας στην πλατφόρμα Disney+. Στα σχέδια περιλαμβάνει σχεδόν δώδεκα σειρές της Marvel και περισσότερα από 10 πρότζεκτ των Star Wars.

Netflix: Η εικόνα της αγοράς

Να θυμίσουμε ότι πέρα από το Netflix και το Disney+ που αναμένεται, οι Έλληνες τηλεθεατές έχουν μέχρι σήμερα πρόσβαση στις αντίστοιχες συνδρομητικές υπηρεσίες των Apple και Amazon (Apple TV+ και Amazon Prime). Στην πρώτη περίπτωση αυτή της Apple TV+ ο αριθμός των συνδρομητών παραμένει άγνωστος, μιας και η εταιρεία δεν παρέχει τέτοιες λεπτομέρειες. Ακόμα κι αν ήταν ανακοινώσιμος βέβαια, θα ήταν εν μέρει «πλασματικός» αφού πολλοί εκ των συνδρομητών μπορεί να απολαμβάνουν την υπηρεσία στο πλαίσιο της προσφοράς του ενός έτους δωρεάν θέασης με την αγορά νέου iPhone, iMac κ.ά. Όσο για την υπηρεσία Amazon Prime ή έλλειψη ελληνικών υπότιτλων, καθιστά την πλατφόρμα λιγότερο δημοφιλή σε σχέση με τους ανταγωνιστές.

Σε επίπεδο εγχώριων παικτών τώρα, τα 1,1 εκατ. συνδρομητών διαμοιράζονται σε Cosmote TV, Nova, Vodafone TV και Wind Vision. Η Cosmote TV έχει αναρριχηθεί μέσα στα χρόνια της δραστηριοποίησής της στην πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συνδρομητικών πλατφορμών, διαθέτοντας μία βάση συνδρομητών που αγγίζει τους 575.000 – ενδεικτικό είναι ότι μόλις σε ένα χρόνο λειτουργίας της streaming πλατφόρμας η βάση της έχει ξεπεράσει του 230.000 χρήστες.

Ακολουθεί η Nova, η συνδρομητική τηλεόραση της Forthnet, οι χρήστες της οποίας φτάνουν με βάση τα στοιχεία εξαμήνου 2020, τους 456.453 (πελάτες/συνδρομητές στη δορυφορική ψηφιακή πλατφόρμα της Nova σε Ελλάδα και Κύπρο). Στην περίπτωση της Vodafone οι εγγεγραμμένοι συνδρομητές φτάνουν τις 150.000 περίπου, ενώ η Wind Vision διαθέτει περί τους 72.000 συνδρομητές σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση, αριθμός που εν μέσω πανδημίας μπορεί να έχει φτάσει και τις 80.000 σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.