Νέος ΚΟΚ: Η χρήση της όπισθεν είναι απαραίτητα σε πολλές περιπτώσεις όταν οδηγούμε και κυρίως όταν παρκάρουμε, όμως υπάρχει περίπτωση να μας βάλει σε μπελάδες και να μας κοστίσει έως και 700 ευρώ. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των ελληνικών δρόμων, πέρα από την αμφιλεγόμενη νοοτροπία των οδηγών στη χώρα μας και την επίσης κακή κατάσταση του οδικού δικτύου, είναι και η άγνοια βασικών διατάξεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Η άγνοια αυτή κάνει αυτομάτως πιο πιθανή την εμπλοκή μας σε ένα ατύχημα, ενώ αυξάνει και τον κίνδυνο βεβαίωσης μιας παράβασης και της επιβολής χρηματικών ή μη ποινών.
Ανάμεσα στις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που ελάχιστοι γνωρίζουν είναι και εκείνο που απαγορεύει την κίνηση ενός οχήματος με την όπισθεν.
Ο νόμος είναι ιδιαίτερα σαφής για την κίνηση με όπισθεν σε δημόσιο δρόμο και το επιτρέπει μόνο σε πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
Με λίγα λόγια η προς τα πίσω κίνηση ενός οχήματος επιτρέπεται μόνο κατά το παρκάρισμα του ή όταν η κίνησή του προς τα εμπρός είναι αδύνατη.
Μάλιστα για το παρκάρισμα ο ΚΟΚ αναφέρει ότι ο οδηγός επιτρέπεται να εκτελεί ελιγμούς στάθμευσης στην ίδια οδό και σε μήκος μόνο έως και το διπλάσιο του μήκους του οχήματος.
Σε περίπτωση παράβασης, το πρόστιμο που μπορεί να βεβαιωθεί είναι 80 ευρώ, ωστόσο, μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 700 ευρώ όταν η όπισθεν πορεία του οχήματος πραγματοποιηθεί σε αυτοκινητόδρομο ή ακόμα και σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, καθώς ο κίνδυνος ενός σοβαρού τροχαίου ατυχήματος στις συνθήκες αυτές πολλαπλασιάζεται.
Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να γνωρίζουμε ότι κατά την κίνηση του αυτοκινήτου με την όπισθεν οφείλουμε να ενεργοποιήσουμε τα αλάρμ και να διατηρούμε χαμηλή ταχύτητα, ώστε να αποτρέψουμε κάποια λάθος κίνηση.
Που τοποθετήθηκαν οι νέες υπερσύγχρονες κάμερες καταγραφής της ταχύτητας. Τι πρέπει να προσέξουμε όλοι. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Δεν θα ξεφεύγει ούτε χιλιόμετρο παραπάνω από τα όρια ταχύτητας από τα νέα ψηφιακά ραντάρ που τοποθετήθηκαν… Πιο συγκεκριμένα, οι οδηγοί που θα διασχίζουν τον αυτοκινητόδρομο Α.Θ.Ε. (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι) βρίσκονται από… αυστηρό έλεγχο ταχύτητας.
Οι επίδοξοι… Σουμάχερ που αγνοούν τα όρια ταχύτητας, παρακολουθούνται από τα ραντάρ ταχύτητας που χρησιμοποιούν το σύστημα καταγραφής TraffiStar S290 M.
Η εγκατάσταση των ραντάρ είναι στο τμήμα Ράχες Φθιώτιδας-Κλειδί Ημαθίας, μήκους 230 χλμ., και αποτελεί μέρος των προσπαθειών για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας που έχει ανακοινώσει η εταιρεία Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου. Τα ραντάρ παραδόθηκαν στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.,
Παράλληλα, αξιοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, μέσων και πόρων η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» ανακοινώνει πρωτοβουλίες για:
Στο πλαίσιο αυτό η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου έχει εξοπλίσει και αναλάβει την ενίσχυση της εκπαίδευσης των στελεχών της Ελληνικής Αστυνομίας με:
Για την αντιμετώπιση των κινδύνων από κακοφορτωμένα και ελλιπώς συντηρημένα βαρέα οχήματα, τα οποία είναι κυρίως υπεύθυνα για το 14% των συμβάντων που σχετίζονται με εμπόδια στο οδόστρωμα, η εταιρεία:
Ενώ – και πάλι αναφορικά με το όχημα ως παράγοντα πρόκλησης τροχαίων συμβάντων – για τα υπερφορτωμένα βαρέα οχήματα που υπολογίζονται στο 10% των βαρέων οχημάτων, οι δράσεις αντιμετώπισης καλύπτονται από το τρίπτυχο:
Για το οδικό περιβάλλον και την ελαχιστοποίηση των συμβάντων που σχετίζονται μ’ αυτό, η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου χορηγεί στους Δήμους Αλμυρού και Ρήγα Φεραίου από ένα όχημα VAN Sprinter (MERCEDES) προκειμένου να ενισχύει τη σημαντική τους προσπάθεια για την περισυλλογή αδέσποτων σκύλων στην περιοχή ευθύνης τους, ενώ ενημερώνει συστηματικά την Πολιτεία για το ζήτημα της παράνομης επιβίβασης και αποβίβασης επιβατών υπεραστικών λεωφορείων σε χώρους επισφαλείς.
Επιπροσθέτως των ανωτέρω πρωτοβουλιών, η εταιρεία λειτουργεί προληπτικά αντιμετωπίζοντας την πιθανότητα πυρκαγιάς σε ηλεκτρικά οχήματα, ο αριθμός των οποίων αυξάνεται και στην Ελλάδα, εξοπλίζοντας για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Πυροσβεστικά Κλιμάκια Λεπτοκαρυάς, Δρυμώνα και Πυργετού με εξοπλισμό έκτακτης ανάγκης:
Μια επιπλέον πρωτοπόρος δράση για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας αποτελεί το σύστημα αυτόματης ανίχνευσης των οχημάτων ADR εντός των Σηράγγων (μέσω καμερών LPR/ANPR) σε συνδυασμό με το Σύστημα Weigh In Motion, το οποίο θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κλάση επικίνδυνου φορτίου και το βάρος των οχημάτων που μεταφέρουν επικίνδυνα ή εύφλεκτα υλικά μέσα στις Σήραγγες.
Από το 2015 η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου στοχεύει στη δημιουργία μιας κουλτούρας οδικής ασφάλειας στους μελλοντικούς οδηγούς, υλοποιώντας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» εκπαιδεύσεις σε μαθητές σχολείων, αλλά και σε εκπαιδευτικούς και γονείς, μέσω ειδικών διαδραστικών κι εγκεκριμένων από το Υπουργείο Παιδείας προγραμμάτων. Έως σήμερα, έχουν εκπαιδευτεί μέσω των δράσεων αυτών περισσότερα από 11.500 άτομα.
Η οδική ασφάλεια αποτελεί τον πυρήνα των δράσεων και το όραμα της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία μέσω των πρωτοβουλιών της στοχεύει στην δημιουργία των συνθηκών που θα οδηγήσουν στο «Vision Zero» έως το 2050, στα μηδενικά δηλαδή τροχαία ατυχήματα.
Η ραγδαία αύξηση της τεχνολογίας των αυτοκινήτων, εκτός από τα επίπεδα ασφάλειας, αυξάνουν και τις ταχύτητες. Δείτε για παράδειγμα ένα ηλεκτρικό.
Ποιος θα φαντάζονταν την επιτάχυνσης 0-100 km ενός οικογενειακού SUV, κάτω από τα πέντε δευτερόλεπτα;
Παίρνουν μέτρα λοιπόν οι χώρες της Ε.Ε. με τη μία να δείχνει το δρόμο στην άλλη…
Η Ισπανία έχει λοιπόν τη δική της πρόταση, αφού ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός και είναι σε εξέλιξη η προμήθεια νέων ραντάρ τελευταίας γενιάς, συνολικής αξίας 620.000 ευρώ.
Τα ραντάρ αυτά ζυγίζουν μόλις 3 κιλά και έχουν μήκος περίπου 50 εκατοστά, γεγονός που τα καθιστά σχεδόν αόρατα για το μάτι του οδηγού, ειδικά εκείνου που οδηγεί.
Έχουν τεχνολογία λέιζερ και μπορούν να ανιχνεύουν ταχύτητες μέχρι και 250 χλμ./ώρα. Επιπλέον, μπορούν να εποπτεύουν τα οχήματα που κινούνται σε δύο λωρίδες και έχουν αυτονομία λειτουργίας πέντε ωρών.
Είναι δυνατός ο χειρισμός τους από απόσταση με τεχνολογία 3G, 4G ή Wi-Fi και μπορούν να τοποθετηθούν ακόμα και σε μοτοσικλέτες της τροχαίας για τον εντοπισμό των παραβατών.
Με λίγα λόγια αυτά τα ραντάρ αυτά θα μπορούν να τοποθετούνται πίσω από θάμνους, πινακίδες, μέσα σε κολωνάκια κλπ, και να καταγράφουν χωρίς την παρουσία αστυνομικών…
Ήδη αυτά τα ραντάρ τα καλοβλέπουν και άλλες χώρες, όπως φυσικά και η Ελλαδα…
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…