Cosmote: Μια νέα σούπερ προσφορά φέρνει η Cosmote για τους συνδρομητές του προγράμματος Cosmote Οne.
Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες σε όσους έχουν Cosmote One, δηλαδή κινητό και σταθερό στη Cosmote κάτω από το ίδιο ΑΦΜ.
Η προσφορά μπορεί να ενεργοποιηθεί μέχρι τις 9.1 και εμφανίζεται τόσο μέσα από την εφαρμογή What’s up όσο και από το My Cosmote app.
Προνόμια επικοινωνίας COSMOTE One
1.000’ προς όλα τα κινητά και σταθερά του COSMOTE One για κάθε μέλος της οικογένειας, κάθε μήνα.
Έως 40 GB ή έως 200′ προς όλους για όλα τα Συμβόλαια του COSMOTE One, κάθε μήνα.
Τα προγράμματα COSMOTE GIGAMAX Family απολαμβάνουν επιπλέον τριπλάσια GB ή έως 400’ προς όλους κάθε μήνα.
Τα καρτοκινητά κερδίζουν 2GB για 7 ημέρες κάθε μήνα. H ενεργοποίηση γίνεται μέσα από το What’s Up App, το My COSMOTE App ή το My COSMOTE Web.
Τα καρτοκινητά μπορούν να καλούν τα υπόλοιπα μέλη του COSMOTE One ακόμη και χωρίς μονάδες!
Cosmote: Της προκαλεί τρόμο η… ΔΕΗ!
Δυναμικό μπάσιμο ετοιμάζεται να κάνει η ΔΕΗ στο χώρο των τηλεπικοινωνιών και ήδη έχει ξεκινήσει την ανάπτυξή της με οπτικές ίνες.
To σχέδιο για την ανάπτυξη ενός εκτεταμένου δικτύου οπτικών ινών που θα δώσει έσοδα και από άλλους τομείς πλην της ενέργειας, βάζει σε πλήρη σε εφαρμογή η ΔΕΗ, με στόχο την ανάπτυξη 440.000 συνδέσεων οπτικών ινών στην περιοχή της Αττικής.
Ο διαγωνισμός συνολικού ύψους 65 εκατ. ευρώ που προκηρύχθηκε πριν λίγες εβδομάδες είναι μόνο η αρχή καθώς στόχος της ΔΕΗ είναι να επεκταθεί και στην υπόλοιπη χώρα και κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα και να εξυπηρετεί 3 εκατομμύρια νοικοκυριά έως το 2026.
Ο διαγωνισμός της ΔΕΗ έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον δέκα συνολικά ελληνικών και ευρωπαϊκών εταιρειών, όπως η Γαλλική Circet Hellas, με διεθνή παρουσία στην ανάπτυξη δικτύων στην Ευρώπη και τη Bόρεια Αφρική, η Intrakat, η Egnatia Group, η EDIL Hellas, η Link, η Phoenix Engineering, η Telcoserv, η Εrgatikat, η Ergomak και η Artemis ATS.
Με βάση την προκήρυξη του διαγωνισμού προβλέπεται ότι από τις εταιρείες αυτές μπορούν να επιλεγούν έως έξι.
Η ΔΕΗ θα αναπτύξει ένα δίκτυο πρόσβασης με βάση το μοντέλο της ENEL στην Ιταλία που θα αξιοποιήσει οποιοδήποτε τηλεπικοινωνιακό πάροχο, με σκοπό να αναπτύξει ευρυζωνικές υπηρεσίες. Στην πραγματικότητα, η ΔΕΗ δεν θα παρέχει απευθείας υπηρεσίες στην λιανική αγορά αλλά θα δραστηριοποιηθεί ως πάροχος χονδρικής.
Συνολικά θα κατασκευαστούν 2.278 χιλιόμετρα δικτύου οπτικών ινών σε 14 περιοχές, από τα οποία το 63% θα τοποθετηθεί στις κολώνες του ΔΕΔΔΗΕ (εναέριο δίκτυο) και το υπόλοιπο υπόγεια. Παράλληλα θα κατασκευαστούν και 884 χιλιόμετρα καλωδίων διασύνδεσης (dropcable) με κτίρια, σχεδόν το 70% του οποίων θα είναι επίσης εναέριο και το υπόλοιπο υπόγειο.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, το μεγαλύτερο δίκτυο θα φιλοξενήσουν τα βόρεια προάστια της Αθήνας και συγκεκριμένα η περιοχή της Κηφισιάς στην οποία θα εγκατασταθούν 271 χιλιόμετρα.
Στο Περιστέρι από το οποίο ξεκίνησε στις αρχές του χρόνου το πιλοτικό πρόγραμμα θα εγκατασταθούν 268 χιλιόμετρα, στη Βάρη Βούλα Βουλιαγμένη 251 χιλιόμετρα και στο Μαρούσι 248 χιλιόμετρα. Η οπτική ίνα της ΔΕΗ θα επεκταθεί και σε άλλες περιοχές όπως ο δήμος Παπάγου-Χολαργού, Αγία Παρασκευή, Ψυχικό, Παλλήνη, Χαλάνδρι, Παλλήνη, Φιλοθέη, Ηλιούπολη, Νέα Σμύρνη, Νέα Ιωνία, Ηλιούπολη.
Στο ερώτημα με ποιους παρόχους θα συνεργαστεί η ΔΕΗ, η απάντηση είναι με όλους. Ωστόσο στις περιοχές που θα αναπτυχθεί έχει ήδη δίκτυο οπτικών ινών ο ΟΤΕ και λιγότερο οι ιδιώτες τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι.
Επομένως δυνητικά υποψήφιοι πελάτες είναι η Vodafone και η NOVA-Wind. Η τελευταία έχει ανακοινώσει αντίστοιχα ένα φιλόδοξο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 2 δισ. ευρώ για την ανάπτυξη δικού της δικτύου οπτικής ίνας.
Το μεγάλο πρότζεκτ της οπτικής ίνας αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στρατηγικά σχέδια της εταιρείας, το οποίο δουλεύεται εντατικά από την ΔΕΗ την τελευταία διετία και ξεκίνησε να στελεχώνεται με κόσμο που προέρχεται από τον τηλεπικοινωνιακό χώρο.
Η αρχή έγινε από το Περιστέρι όπου ολοκληρώνεται το πιλοτικό πρόγραμμα για την ανάπτυξη οπτικής ίνας που θα καλύψει 15.000 νοικοκυριά.
Σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΗ, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Επιχείρησης είναι η μεγάλη τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει στην διαχείριση υποδομών ενέργειας (στύλους, πυλώνες κ.α.). Το ίδιο δίκτυο θα εκμεταλλευτεί για την εγκατάσταση της οπτικής ίνας και όπου δεν υπάρχει εναέρια υποδομή θα γίνει υπόγεια.
Το γεγονός μάλιστα ότι η ΔΕΗ «πατάει» πάνω στο δικό της δίκτυο, της δίνει μια μεγάλη ευελιξία στην επιτάχυνση του επενδυτικού σχεδιασμού και στην υλοποίηση του έργου με χαμηλότερο κόστος.
Το συνολικό ύψος της επένδυσης θα ανέλθει σε 800 εκατ. ευρώ, από τα οποία η ΔΕΗ έχει ανακοινώσει ότι τα 530 εκατ. θα καλυφθούν με ομολογιακό και τα υπόλοιπα με ίδια κεφάλαια.
Η διοίκηση της εταιρείας έχει προβλέψει στους αναλυτές ότι θα έχει έσοδα 120 εκατ. ευρώ από τις τηλεπικοινωνίες έως το 2030 που χαρακτηρίζεται ένας μάλλον μετριοπαθής στόχος.
Cosmote: Ισχυρό… χαστούκι – Τι έχει συμβεί
Αλλάζει ο κώδικας… συμπεριφοράς των εταιρειών τηλεπικοινωνιών προς τους καταναλωτές αλλιώς θα υπάρξουν πρόστιμα!
Σε ΦΕΚ δημοσιεύτηκε ο κώδικας δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές.
Ο συγκεκριμένος κώδικας υποχρεώνει σε συγκεκριμένους κανόνες «συμπεριφοράς» παρόχους όπως Cosmote-ΟΤΕ, Vodafone, Wind, Nova και θέτει όρους που πρέπει να τηρούνται αλλιώς… θα επιβληθούν κυρώσεις!
Ενδεικτικά:
Επικοινωνία με τους καταναλωτές: Ο πάροχος μεριμνά ότι η προώθηση και η πώληση των υπηρεσιών του πραγματοποιείται με σεβασμό προς τους καταναλωτές.
Κατά την επικοινωνία με τους καταναλωτές, το προσωπικό του παρόχου προωθεί και πωλεί τις υπηρεσίες του με δίκαιο, διαφανή, υπεύθυνο και σαφή τρόπο. Επίσης, κατά τη διάρκεια της προώθησης των υπηρεσιών εξηγεί με σαφήνεια και ευκρίνεια τους βασικούς όρους, προϋποθέσεις, τυχόν περιορισμούς, ειδικούς όρους και κόστος των προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές.
Ώρες επικοινωνίας: Η επικοινωνία με τους καταναλωτές, είτε πρόκειται για επίσκεψη στην κατοικία, είτε μέσω τηλεφώνου πρέπει να γίνεται σε κατάλληλες ώρες και δεν πραγματοποιείται σε ώρες κοινής ησυχίας, εκτός εάν συμφωνεί προς τούτο ο καλούμενος. Αυτό ισχύει και για τις αυτοματοποιημένες τηλεφωνικές κλήσεις, οι οποίες πραγματοποιούνται μόνον υπό τους όρους και προϋποθέσεις που ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία για την προστασία προσωπικών δεδομένων.
Μητρώο άρθρου 11 ν. 3471/2006: Ο πάροχος δεν πραγματοποιεί κλήσεις προς καταναλωτές που έχουν ενταχθεί στο Μητρώο του άρθρου 11 του ν. 3471/2006 και έχουν ζητήσει να μην δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις για απ’ ευθείας εμπορική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών και για κάθε είδους διαφημιστικούς σκοπούς
Προστασία προσωπικών δεδομένων: Όλα τα δεδομένα που χρησιμοποιούνται για την επικοινωνία με καταναλωτές όταν αναζητούνται υποψήφιοι πελάτες πρέπει να συγκεντρώνονται, να προωθούνται και να διατηρούνται με τρόπο που να συμμορφώνεται με τη νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Παρουσίαση προσωπικού: O πάροχος διασφαλίζει ότι το προσωπικό του κατά τη διάρκεια της επικοινωνίας με τους καταναλωτές ανακοινώνει αμέσως στην αρχή της επικοινωνίας το επώνυμο τους, τον πάροχο που εκπροσωπούν και τον σκοπό της επικοινωνίας τους. Ειδικότερα, στην περίπτωση υπεργολάβων / συνεργατών / μεταπωλητών, στην επικοινωνία με τους καταναλωτές πρέπει να δηλώνεται σαφώς το όνομα της εταιρίας του υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή και η σχέση της με τον πάροχο. Δηλαδή, η επικοινωνία θα πρέπει να έχει το περιεχόμενο: «το όνομά μου είναι …………… καλώ από την [όνομα εταιρίας υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή], που είναι συνεργαζόμενη εταιρία με τον πάροχο [όνομα]».
Δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται παραπλανητικές εκφράσεις που δημιουργούν εσφαλμένες εντυπώσεις στους καταναλωτές, όπως η έκφραση «καλώ εκ μέρους του παρόχου [όνομα]» εάν πρόκειται για προσωπικό υπεργολάβου / συνεργάτη / μεταπωλητή του παρόχου.
Ευάλωτες ομάδες καταναλωτών: Το προσωπικό του παρόχου δεν εκμεταλλεύεται την αδυναμία καταναλωτών που ανήκουν σε ευαίσθητες ομάδες, όπως ηλικιω μένων, ανηλίκων, ατόμων οι οποίοι δεν έχουν επαρκή γνώση της ελληνικής γλώσσας και ατόμων με ειδικές ανάγκες προκειμένου να πραγματοποιήσει πωλήσεις.
Λεξιλόγιο και ευγένεια προσωπικού: Το προσωπικό του παρόχου στην επικοινωνία με τους καταναλωτές, απευθύνεται σε αυτούς με ευγένεια και χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Κάθε πληροφορία πρέπει να είναι απλή και ακριβής και να παρέχεται με τρόπο ώστε να καθίσταται ευθέως και άμεσα αντιληπτή από τον εκάστοτε καταναλωτή. Δεν παραπλανά, ούτε επιδιώκει να παραπλανήσει με κανέναν τρόπο, με πράξεις ή παραλείψεις, τους καταναλωτές δίνοντας λανθασμένες εντυπώσεις για την παρεχόμενη υπηρεσία του παρόχου ή τις παρεχόμενες υπηρεσίες άλλων παρόχων.
Διακοπή προωθητικής επικοινωνίας: Στην περίπτωση όπου ο καταναλωτής δηλώσει ή καταστήσει σαφές ότι δεν ενδιαφέρεται, ή ότι η κλήση ή η επίσκεψη είναι ενοχλητική για αυτόν, το προσωπικό του παρόχου υποχρεούται να διακόπτει αμέσως την κλήση ή την επίσκεψη ευγενικά, χωρίς να επιμένει ενάντια στην θέληση του καταναλωτή και χωρίς να ασκήσει οποιουδήποτε είδους πίεση ή έμμεσο εξαναγκασμό.
Διατήρηση αρχείων: Τα αρχεία των τηλεφωνικών συνομιλιών για την πραγματοποίηση πωλήσεων με τους καταναλωτές, διατηρούνται από την εταιρία που πραγματοποιεί την πώληση για έξι μήνες από την πραγματοποίηση αυτής, σύμφωνα με τους όρους του ισχύοντος πλαισίου. Τα προαναφερθέντα αρχεία περιλαμβάνουν την ημερομηνία και την ώρα της συνομιλίας με τους καταναλωτές καθώς και επαρκείς πληροφορίες για την ταυτοποίηση του εμπλεκόμενου αντιπροσώπου σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, ώστε να χρησιμοποιηθούν για την επίλυση οποιασδήποτε μελλοντικής καταγγελίας ή ζητήματος προκύψει. Ο πάροχος ενημερώνει τον καταναλωτή για τη διάρκεια διατήρησης των εν λόγω στοιχείων και να του παρέχει τα δικαιώματα που ορίζει η σχετική νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, όπως είναι το δικαίωμα εναντίωσης.
Προσφορές: Ο πάροχος κοινοποιεί τους κύριους όρους και τους σημαντικούς περιορισμούς που ισχύουν για την προμήθεια των προσφορών του, όπως η χρονική διάρκεια και η ημερομηνία λήξης της προσφοράς, καθώς και τυχόν ειδικούς όρους για την αγορά της προσφοράς, όπως η δεσμοποίηση με άλλα προϊόντα και υπηρεσίες ή ο περιορισμός της προσφοράς σε μια συγκεκριμένη κατηγορία καταναλωτών.
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών: Ο πάροχος διασφαλίζει ότι τα ερωτήματα και τα παράπονα/καταγγελίες των καταναλωτών αντιμετωπίζονται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Τα τμήματα διαχείρισης καταγγελιών πρέπει να είναι στελεχωμένα με επαρκείς πόρους και με ικανοποιητικά επίπεδα εξουσιοδότησης.
Σε περίπτωση παράβασης των διατάξεων του παρόντος Κώδικα, η ΕΕΤΤ δύναται να επιβάλει κυρώσεις εφαρμόζοντας τις διατάξεις των άρθρων 137 και 138 του ν. 4727/2020.