Μπαμ από Cosmote: Δίνει το iPhone μόνο 99 ευρώ! Δεν είναι πλάκα

Και όμως η Cosmote και ο Γερμανός προχωρούν σε μία απίστευτη προσφορά για την Black Friday 2023. Μάλιστα δίνουν iPhone μόλις 99 ευρώ.

Μπορεί η Black Friday 2023 να πέφτει την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου, όμως η Cosmote και ο Γερμανός ξεκίνησαν ήδη τις προσφορές και αν επισκεφτείτε ένα κατάστημα ή Online θα βρείτε ήδη στο site τις προσφορές.

Σύμφωνα με το δελτίο Τύπου που εξέδωσαν οι εταιρείες, εκτός από το iPhone μπορείτε να βρείτε και μεγάλες προσφορές για gaming, τηλεοράσεις, αλλά και μαγειρικές συσκευές.

Ανάμεσα στις προσφορές θα βρείτε και μία συσκευή που έχει προκαλέσει χαμό τα τελευταία χρόνια, και τρέχουν όλοι σαν τρελοί να την αγοράσουν. Πρόκειται για το Air Fryer.

Δείτε αναλυτικά όλες τις προσφορές για την Black Friday:

  • το iPhone 11 64GB & SAMSUNG Galaxy S21 FE 5G 128GB στα 99 ευρώ μετατρέποντας το καρτοκινητό τους στο COSMOTE ΚαρτοΣυμβόλαιο Unlimited Calls
  • τα iPhone με δωρεάν 3 χρόνια εγγύηση
  • το 5G Smartphone XIAOMI Redmi Note 12 Pro 6/128GB, με οθόνη AMOLED FHD+ 6.67”, 3πλή κάμερα με κύρια 50MP και υποστήριξη ταχείας φόρτισης 67W, από 349,90€ στα 269,90€
  • το αποκλειστικό 4G Tablet ZTE Blade X10 II 4GB/64GB, με οθόνη 10.1”, μνήμη RAM 4 GB και οκταπύρηνο επεξεργαστή, από 199€ στα 129€ με δώρο θήκη και 3 χρόνια δωρεάν εγγύηση3 (ισχύς παροχής εγγύησης έως 30/11/23)
  • τα Bluetooth Headphones JBL Tune 660NC, με ενεργή ακύρωση θορύβου, 44 ώρες αυτονομία μπαταρίας με χρήση Noise Cancelling, από 114,90€ στα 69,90 ευρώ
  • τα AirPods 2nd Generation, που προσφέρουν κορυφαίο ήχο και μεγάλη αυτονομία μπαταρίας, από 149 ευρώ στα 99 ευρώ
  • το laptop HP 15-fd0023nv 15.6” HD/ Intel N200, με οθόνη HD 15.6”, μνήμη RAM 4GB και αποθηκευτικό χώρο 128GB, από 329€ στα 299 ευρώ
  • κορυφαία brand Smart TV, όπου με κάθε αγορά τηλεόρασης παίρνουν δώρο 2 μήνες συνδρομή COSMOTE TV Full Pack
  • την τηλεόραση της επιλογής τους 100€ φθηνότερα[5] με νέα συνδρομή COSMOTE TV
  • την gaming κονσόλα Nintendo Switch, από 329 ευρώ στα 269 ευρώ
  • το σύστημα Tp-Link Mesh, για πλήρη κάλυψη Wi-Fi και υψηλές ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων, από 39,90 ευρώ
  • την φριτέζα αέρος ΧΙΑΟΜΙ Smart Air Fryer Pro 4L, με χωρητικότητα τέσσερα λίτρα, διάφανο παράθυρο και δυνατότητα να μαγειρέψει έως και για 5 άτομα, από 149,90€ στα 79€.
  • Για τους λάτρεις της άθλησης και της περιπέτειας, διατίθεται το smartwatch Garmin Venu, με οθόνη AMOLED 1,2’’ και με προηγμένες λειτουργίες παρακολούθησης υγείας και ευεξίας, από 379€ στα 149€.

Black Friday 2023: Έρχεται η γιορτή των εκπτώσεων – Ποιοι κολοσσoί συμμετέχουν

Black Friday 2023: Λίγες μέρες έμειναν μέχρι την Black Friday, άλλα κάποιες επιχειρήσεις έχουν μπει πιο νωρίς στην περίοδο των διαφημίσεων για τις εκπτώσεις.

Οι επιχειρήσεις αρπάζουν κάθε ευκαιρία προκειμένου να αναζωπυρώσουν τη διάθεση των καταναλώτων για αγορές, εξού και η εκμετάλλευση τόσο της περιβόητης Black Friday όσο και της επικείμενης Cyber Monday, η οποία αφορά εκπτώσεις σε ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν καθιερωθεί στις αγορές του εξωτερικού ως ημέρες «θεαματικών εκπτώσεων».

Η πολυαναμενόμενη Black Friday πέφτει φέτος στις 24 Νοεμβρίου, δηλαδή ένα μήνα πρίν τα Χριστούγεννα και η Cyber Monday, τη Δευτέρα 27 Νοεμβρίου.

Μεγάλες επιχειρήσεις όπως ο Κωτσόβολος, ο Γερμανός, τα Public, το SHOPFLIX και άλλες αλυσίδες μαγαζίων έχουν ξεκινήσει τις διαφημίσεις στις τηλεοράσεις και στις ηλεκτρονικές σελίδες, ώστε να προσελκύσουν από τώρα τους δυνητικούς καταναλωτές τους, με εκπτώσεις που θα φτάνουν και μέχρι -80%.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας, δίνονται οδηγίες στους καταναλωτές προκειμένου να μην πέσουν θύματα απάτης.

Συγκεκριμένα τονίζουν:

  • Να προσέχουν κατά την ηλεκτρονική εγγραφή τους σε ενημερωτικά δελτία (newsletters), με τα οποία καλούνται να δηλώσουν έγκαιρα τις προτιμήσεις τους σε συγκεκριμένα προϊόντα και να ενημερωθούν νωρίτερα για τις εκπτώσεις που θα γίνουν σε αυτά. Ιδίως, να είναι επιφυλακτικοί με τις προσωπικές πληροφορίες που χορηγούν μέσω αυτών των newsletters, δεδομένου ότι αποτελούν, στην ουσία, μορφή ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και χρησιμοποιούνται κατά κόρον από τους προμηθευτές για τη δημιουργία προσωποποιημένων προφίλ πελατών και για τη διενέργεια εξατομικευμένων προωθητικών ενεργειών που τους ακολουθούν παντού κατά την πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο.
  • Να διαχωρίζουν τις αληθινές από τις εικονικές προσφορές, κάνοντας δική τους έρευνα αγοράς αρκετό διάστημα πριν για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, σε συνδυασμό και με τη χρήση ειδικών εργαλείων που διατίθενται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες σύγκρισης προϊόντων και πραγματοποίησης αγορών, τα οποία αναπαριστούν τη διαχρονική διακύμανση των τιμών.
  • Κατά την τοποθέτηση των παραγγελιών τους, να δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και σημασία, εκτός από την τιμή, και σε άλλες κρίσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με την ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων τους και συγκεκριμένα: (α) στη διαθεσιμότητα, λαμβάνοντας ιδίως υπόψη εμπόδια και περιορισμούς που, σε διεθνές επίπεδο, επηρεάζουν την παραγωγή και διακίνηση των αγαθών, καθώς και (β) στον αναμενόμενο χρόνο αποστολής των προϊόντων μέσω των ταχυδρομικών παρόχων. Στόχος είναι οι καταναλωτές να μη βιώνουν αργότερα δυσαρέσκεια και απογοήτευση από τυχόν υπερβολικούς ή/και απροσδιόριστους χρόνους αναμονής.
  • Να αποφεύγουν την αγορά προϊόντων, ακόμα κι αν πωλούνται σε ιδιαίτερα συμφέρουσες τιμές, από ηλεκτρονικά καταστήματα που διαθέτουν αμφίβολης νομιμότητας ιστοσελίδες, π.χ. δεν περιλαμβάνουν πλήρη στοιχεία έδρας και επικοινωνίας, περιέχουν «νεκρές» συνδέσεις (links) ή συνδέσεις σε όρους χρήσης ή πολιτικής προστασίας απορρήτου με ασυνάρτητο παρεχόμενο, διοχετεύουν την επικοινωνία με τους καταναλωτές αποκλειστικά μέσω social media εφαρμογών, όπως viber, messenger κ.λπ.

Black Friday 2023: Τι πρέπει να προσέχετε

Πολλές χρονιές υπήρχαν αναφορές για ανέβασμα τιμών πριν τη Black Friday, ενώ άλλες φορές είδαμε προσφορές που δεν ήταν τόσο προσφορές όσο μας έλεγαν.

Ένας καλός τρόπος να προετοιμαστείτε για την Black Friday 2023 είναι να βρείτε ακριβώς αυτό που θέλετε και να μην περιμένετε να βγουν οι εκπτώσεις για να σκεφτείτε τι θέλετε.

Έτσι, θα γνωρίζετε από τώρα την τιμή και αν όντως αξίζει να “βιαστείτε”.

Black Friday 2023: Έτσι κλέβουν τα στοιχεία των καρτών μας

Απάτη: Μια πρώτης τάξεως ευκαιρία αποτελεί η Black Friday για τους επιτήδειους, ώστε να μας αδειάσουν τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς.

Οι ερευνητές της Kaspersky ανέφεραν ότι ο αριθμός των επιθέσεων μέσω Banking Trojans που κλέβουν δεδομένα πληρωμών διπλασιάστηκε το 2022 σε σύγκριση με το 2021, αγγίζοντας τις σχεδόν 20 εκατομμύρια επιθέσεις.

Φέτος, εκτός από αυτήν την ενεργή εκστρατεία κλοπής τραπεζικών διαπιστευτηρίων, οι κυβερνοεγκληματίες δεν έμειναν άπραγοι και ανέπτυξαν νέα συστήματα απάτης.

Ειδικότερα, την Black Friday οι απατεώνες χρησιμοποίησαν για πρώτη φορά ένα νέο είδος συστήματος phishing εκμεταλλευόμενοι τις υπηρεσίες Buy Now Pay Later (BNPL).

Αυτά είναι μερικά από τα ευρήματα από την έκθεση της Kaspersky «How customers got scammed amid the Black Friday season in 2022», με στόχο την εκπαίδευση των χρηστών ώστε να παραμείνουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου.

Τα τραπεζικά Trojans είναι εργαλεία που χρησιμοποιούνται ευρέως στο οπλοστάσιο των εγκληματιών του κυβερνοχώρου που επωφελούνται από την εκπτωτική σεζόν.

Μόλις ο χρήστης περιηγηθεί σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, το Trojan αποθηκεύει όλα τα δεδομένα που εισάγει ο χρήστης στις φόρμες του ιστότοπου.

Αυτό σημαίνει ότι οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου έχουν πρόσβαση σε έναν αριθμό πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, ημερομηνία λήξης και CVV, καθώς και στα διαπιστευτήρια σύνδεσης του θύματος στον ιστότοπο.

Έχοντας λάβει αυτές τις πληροφορίες, οι εισβολείς μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν για να αδειάσουν τον τραπεζικό λογαριασμό του χρήστη, να χρησιμοποιήσουν τα στοιχεία της κάρτας τους για αγορές ή να πουλήσουν τα δεδομένα σε καταστήματα στο Dark web.

Μετά από μια ραγδαία μείωση του αριθμού των επιθέσεων με τραπεζικά Trojans το 2021, οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου επέστρεψαν σε αυτό το είδος δριμύτεροι.

Το 2022, ο αριθμός των επιθέσεων διπλασιάστηκε σε σύγκριση με την ίδια χρονική περίοδο του 2021.

Από τον Ιανουάριο έως τον Νοέμβριο, τα προϊόντα της Kaspersky εντόπισαν και απέτρεψαν σχεδόν 20 εκατομμύρια επιθέσεις, πράγμα που σημαίνει ότι η συνολική αύξηση του αριθμού των ανιχνεύσεων έφτασε το 92%.

Το 2022, οι ειδικοί της Kaspersky εντόπισαν επίσης πολυάριθμα παραδείγματα σελίδων phishing τα οποία έκαναν για πρώτη φορά κατάχρηση των υπηρεσιών BNPL.

Αυτά τα εργαλεία επιτρέπουν στους πελάτες να μοιράσουν το κόστος της αγοράς σε πολλές άτοκες δόσεις.

Επομένως, αυτές οι υπηρεσίες απευθύνονται στους καταναλωτές, ιδιαίτερα στους νέους, και έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλείς σε αγοραστικές περιόδους όπως η Black Friday.