Μέσα Μεταφοράς: Απάτη μέσω των social media, και ιδίως του Facebook, όπου διαφήμιση προσφέρει ως δώρο την ATH.ENA card με διάρκεια 12 μηνών στην τιμή των μόλις 2 ευρώ. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.
Μάλιστα αυτοί που βρίσκονται πίσω από αυτή την απάτη έχουν οργανώσει πολύ καλά το όλο εγχείρημα, καθώς όλα μοιάζουν φυσιολογικά και έχουν αντιγράψει και το λογότυπο του ΟΑΣΑ.
Οι πιο παρατηρητικοί θα προσέξουν ότι η ιστοσελίδα έχει κάποια άσχετη με τον Οργανισμό διεύθυνση, ενώ και όλος ο τρόπος που είναι στημένη η κομπίνα είναι αρκετά περίεργη.
Το θέμα βέβαια είναι ότι αρκετοί που δεν είναι εξοικειωμένοι με τις σύγχρονες απάτες του Διαδικτύου, ίσως «τσιμπήσουν» με αυτή την προσφορά, παρέχοντας σε αγνώστους προσωπικά τους δεδομένα και -το χειρότερο- αριθμούς πιστωτικών καρτών.
Το πρόβλημα το έχει εντοπίσει ο ΟΑΣΑ από τα τέλη Δεκεμβρίου και έχει ειδοποιήσει το κοινό.
Οι αρμόδιες αρχές έχουν ενημερωθεί εδώ και τουλάχιστον 10 ημέρες, αλλά όπως φαίνεται η κομπίνα δεν έχει σταματήσει να «ψαρεύει» στους εύπιστους του Facebook ακόμα και σήμερα.
Μέσα Μεταφοράς: Ανάσα στο κυκλφοριακό της Αττικής
Πολλά τα έργα που πρέπει να ολοκληρωθούν μέσα στην τετραετία με το χαρτοφυλάκιο του νέου Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών του κου Σταϊκούρα, να είναι γεμάτο και οι προκλήσεις πολλές.
Είναι και ένα από τα μεγάλα στοιχήματα που έχουν μπει στην Κυβέρνηση σε σχέση με το συγκεκριμένο Υπουργείο, μαζί με την παράλληλη βελτίωση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την αντικατάσταση του στόλου των παλαιών και ρυπογόνων Λεωφορείων.
Γιατί όλα αυτά θα βελτιώσουν άμεσα την ποιότητα ζωής των κατοίκων, που σήμερα είναι στο ναδίρ, σε ότι αφορά την καθημερινή μετακίνησή τους.
Σε ό,τι αφορά τα έργα και συγκεκριμένα για Αττική και Θεσσαλονίκη, μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η επέκταση του μετρό προς την Ελευσίνα, τον Ασπρόπυργο, τα Μέγαρα και τις γύρω περιοχές, με επτά νέους σταθμούς και προϋπολογισμό 130 εκατομμυρίων ευρώ.
Επίσης, έχουν ήδη ξεκινήσει οι διαγωνισμοί για τις επεκτάσεις του Προαστιακού σε Ραφήνα και Λαύριο.
Ακόμα, συνεχίζονται οι εργασίες για τη Γραμμή 4 του μετρό και σε μελέτη βρίσκονται επεκτάσεις του μετρό προς τα δυτικά και νότια.
Σε ό,τι αφορά στα οδικά έργα, προγραμματίζονται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης και η επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Δυτική Περιφερειακή Υμηττού, τη Βουλιαγμένη και τη Ραφήνα-Λαύριο.
Συγκοινωνιολόγοι αναφέρουν πως αν όλα αυτά τα έργα δεν έχουν ολοκληρωθεί έως το 2030 τότε αυτή η κατάσταση με το κυκλοφοριακό που βιώνουν οι κάτοικοι στην Αττική θα γίνει πολύ χειρότερη.
Στη Θεσσαλονίκη ξεκινά ένα σημαντικό έργο, το Thessaloniki Flyover, το πρώτο οδικό ΣΔΙΤ στη χώρα, το οποίο αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά την κυκλοφορία στην Ανατολική Περιφερειακή Οδό, διπλασιάζοντας τον όγκο των αυτοκινήτων που θα μπορούν να κυκλοφορούν.
Επιπλέον, έχει ξεκαθαριστεί το χρονοδιάγραμμα για το Μετρό της πόλης, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του χρόνου, αρχές του 2024.
Στο σχέδιο συμπεριλαμβάνονται επίσης η οδική σύνδεση του λιμανιού που είναι ήδη υπό κατασκευή, η σιδηροδρομική σύνδεση, ο διαγωνισμός για τον οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη, και ο Προαστιακός Δυτικής Θεσσαλονίκης.
Όλα τα παραπάνω έργα θα εξυπηρετούν πάνω από 400.000 πολίτες καθημερινά, οι οποίοι σήμερα σπαταλάνε εκατοντάδες ώρες από τη ζωή τους ακίνητοι στους μποτιλιαρισμένους δρόμους…