Μεγάλος διαγωνισμός της ΔΕΗ: Κέρδισε iPhone 12

ΔΕΗ: Πλούσια δώρα χαρίζει η ΔΕΗ μέσα από το νέο της διαγωνισμό για τα γενέθλια της «Αυτόματης Ψηφιακής Βοηθού» της! Διαβάστε στο xristika.gr πώς θα λάβετε μέρος…

Η βοηθός – chatbot είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ (dei.gr), στο Facebook και στο Messenger και μπορεί να παρέχει πληροφορίες για το πώς μπορεί κάποιος να γίνει πελάτης αλλά και για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες, τα προϊόντα στο ρεύμα και το αέριο και τα νέα της εταιρείας.

Πιο συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος, μπορεί να στείλει την ερώτησή του και να ζητήσει πληροφορίες για τους τρόπους πληρωμής, τη διαδικασία εγγραφής στο e-bill, τις χρεώσεις στον λογαριασμό, τις ειδικές προσφορές και τα προνόμια. Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη όλο το 24ωρο.

Σημειώνεται ότι η αυτόματη ψηφιακή βοηθός της ΔΕΗ δημιουργήθηκε με την τεχνολογική πλατφόρμα για την υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών βοηθών Botakis που είναι σχεδιασμένη από την Crowdpolicy.

ΔΕΗ: Πώς θα κερδίσετε 10 iPhone 12

Για να κερδίσεις ένα από 10 Apple iPhone 12 128GB Black ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:

Στείλε μήνυμα στην ψηφιακή βοηθό, στο Μessenger ή στο Viber, γράφοντας Χρόνια Πολλά!

Ακολούθησε τον σύνδεσμο https://www.facebook.com/DEHChatbot στο Facebook κάνοντας στο post και γράφοντας στα σχόλια Χρόνια Πολλά!

Τέλος, γράψε στην ψηφιακή βοηθό ότι είσαι έτοιμος/η και συμπλήρωσε τα στοιχεία σου στον μοναδικό σύνδεσμο που θα σου στείλει.

Συμμετοχή στο διαγωνισμό μέχρι και 11/07/21

Για περισσότερες πληροφορίες δες τους όρους συμμετοχής ΕΔΩ

ΔΕΗ: Eκπτωση 30% στα τιμολόγια από τον Αύγουστο – Ποιους αφορά

Έκπτωση 30% στα τιμολόγια με εφαρμογή από τις 5 Αυγούστου αποφάσισε η ΔΕΗ, προκειμένου να αντισταθμίσει την αναμενόμενη επιβάρυνση από την εφαρμογή – με υπόδειξη της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας – ρήτρας χονδρεμπορικής τιμής από την ίδια ημερομηνία.

Σύμφωνα με τα «σενάρια» για την εξέλιξη των τιμών που εξέτασε η επιχείρηση, η ρήτρα χονδρεμπορικής τιμής σε συνδυασμό με την έκπτωση 30 % οδηγεί σε όφελος ή μικρότερη επιβάρυνση για τους καταναλωτές, από εκείνη που θα είχαν αν παρέμενε η υφιστάμενη ρήτρα διοξειδίου του άνθρακα στα τιμολόγια.

Η «ρήτρα αναπροσαρμογής χρέωσης προμήθειας» που επιβάλλεται από τις 5 Αυγούστου θα συνδέει τα βασικά τιμολόγια της ΔΕΗ με την εξέλιξη των τιμών στην προημερήσια αγορά του Χρηματιστηρίου Ενέργειας του εκάστοτε προηγούμενου μήνα. Η ρήτρα αυτή θα αντικαταστήσει τον αντίστοιχο μηχανισμό που ισχύει σήμερα με βάση τη διακύμανση των τιμών των δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα (ρήτρα CO2) και καταργείται επίσης από τις 5 Αυγούστου.

Η έκπτωση 30% που αποφασίστηκε αφορά τα ανταγωνιστικά τιμολόγια (όχι τις χρεώσεις δικτύων, ΥΚΩ κλπ.), τα οποία σήμερα είναι 0,11058 ευρώ ανά κιλοβατώρα για κατανάλωση έως 2.000 κιλοβατώρες το τετράμηνο και 0,11936 ευρώ για υψηλότερες καταναλώσεις. Παραμένει επίσης η έκπτωση συνέπειας 5%.

Σύμφωνα με τα «σενάρια» που εξέτασαν οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΔΕΗ:

Για οικιακό πελάτη: αν η τιμή χονδρεμπορικής κυμαινόταν εφέτος γύρω στα 65 ευρώ/MWh (σημειώνεται ότι η μέση τιμή χονδρεμπορικής του 2021 ως τον Ιούνιο είναι 57,8 ευρώ/MWh), η επιβάρυνση για τον πελάτη (λαμβάνοντας υπ’οψιν τη νέα ρήτρα και την έκπτωση 30% στο ανταγωνιστικό σκέλος) θα ήταν μικρότερη από την μέση επίδραση της ρήτρας CO2 ως τώρα το 2021 (συγκεκριμένα περίπου 3 ευρώ/MWh σε σχέση με 3,5 ευρώ μεσοσταθμική επίδραση της ρήτρας CO2 από Ιανουάριο 2021 ως Ιούνιο 2021)

Αντίστοιχα για επαγγελματικό πελάτη: αν η τιμή χονδρεμπορικής κυμαινόταν ακόμα και γύρω στα 70 ευρώ/MWh, η επιβάρυνση για τον πελάτη (λαμβάνοντας υπ’οψιν τη νέα ρήτρα και την ανακοινωμένη έκπτωση 30% στο ανταγωνιστικό σκέλος) θα ήταν μικρότερη από την επίδραση της ρήτρας CO2 του Ιουνίου 2021 (συγκεκριμένα περίπου 5,2 ευρώ/MWh σε σχέση με 5,5 ευρώ επίδραση της ρήτρας CO2 τον Ιούνιο 2021).

Αξίζει τέλος να σημειωθεί ότι τα νέα τιμολόγια που έχει παρουσιάσει το τελευταίο διάστημα η ΔΕΗ (myHome on line και myHome enter) δεν περιλαμβάνουν ρήτρες αναπροσαρμογής.

ΔΕΗ: Πώς θα κάνετε διακανονισμό των οφειλών σας ηλεκτρονικά

Οι εταιρείες κοινής ωφέλειας σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές έχουν εφαρμόσει προγράμματα διακανονισμών με μηνιαίες δόσεις. Μετά τη μεγάλη ανταπόκριση των νοικοκυριών η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ έχουν μόνιμα προγράμματα διακανονισμού χρεών.

Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:

Οι πελάτες διαχωρίζονται κατά το βαθμό της συνέπειας που επέδειξαν στην πληρωμή των λογαριασμών το προηγούμενο δωδεκάμηνο στις εξής 6 κατηγορίες, όπως ίσχυε και πριν:

Συνεπείς χωρίς διακανονισμούς

Συνεπείς σε πληρωμές και διακανονισμούς

Περισσότερες από μία ενσωματώσεις λογαριασμών σε επόμενους
λογαριασμούς ή και μία αθέτηση διακανονισμού

Πολλαπλή αθέτηση διακανονισμών

Πελάτες με αποκοπή λόγω χρέους, οι οποίοι δεν έχουν υποβάλει αίτημα επανασύνδεσης και ρύθμισης οφειλών εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αποκοπής

Για όσους εντάσσονται στις κατηγορίες 1 έως 4 το σύστημα της ρύθμισης κλιμακώνεται με τα παρακάτω κριτήρια:

Για μέσο μηνιαίο λογαριασμό μέχρι 100 ευρώ απαιτείται προκαταβολή του 10% της οφειλής

Για μηνιαίο λογαριασμό 101 – 250 ευρώ, προκαταβολή 15% και από 250 ευρώ και πάνω η προκαταβολή γίνεται 20%

Σε όλες τις περιπτώσεις ο μέγιστος αριθμός των μηνιαίων δόσεων της ρύθμισης είναι 24

Η δόση δεν μπορεί να ξεπερνά το ύψος του μέσου μηνιαίου λογαριασμού (αφού αφαιρεθεί η προκαταβολή). Αν προκύπτει υπόλοιπο, τότε αυτό θα πρέπει να καταβληθεί μαζί με την προκαταβολή

Για τις κατηγορίες συνέπειας 5 και 6 η ρύθμιση γίνεται με 30% προκαταβολή και μέχρι 18 μηνιαίες δόσεις. Αν έχει κοπεί το ρεύμα λόγω χρέους, χρειάζεται προκαταβολή 40% και μέχρι 12 δόσεις

Επίσης, ισχύουν οι ειδικές ρυθμίσεις για τους ευάλωτους οικιακούς πελάτες με άτοκες δόσεις έως 50% του μηνιαίου λογαριασμού που προβλέπει ο Κώδικας Προμήθειας.

  • Εκτός των δόσεων πρέπει να εξοφλείτε εμπρόθεσμα και τους τρέχοντες λογαριασμούς που θα εκδοθούν μετά την ημερομηνία σύναψης του διακανονισμού
  • Οι δόσεις είναι έντοκες και οι τόκοι χρεώνονται στους τρέχοντες λογαριασμούς που εκδίδονται κατόπιν της σύναψης του διακανονισμού

Απευθυνθείτε στα κατά τόπους Καταστήματα της ΔΕΗ, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 07:00 – 19:00).
Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ εδώ.

ΔΕΗ: «Κόψτε το ρεύμα όπου έληξε»!

Ως πρώτη προτεραιότητα θέτει η διοίκηση της ΔΕΗ την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών.

Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη δοθεί ρητή εντολή στην ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. για εντατικοποίηση των αποκοπών σε πελάτες που έχουν εντοπιστεί ότι συστηματικά αποφεύγουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, συσσωρεύοντας μεγάλα ποσά οφειλής.

Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν ήδη συγκεντρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο αριθμός των στρατηγικών κακοπληρωτών που οφείλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των έξι μηνών ανέρχεται σε 582.000 περιπτώσεις και οι οφειλές τους φτάνουν το ποσό των 545 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, οι περιπτώσεις των τελικών λογαριασμών ανέρχονται σε 895.000, συνολικών ληξιπρόθεσμων 1 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, το τελευταίο δίμηνο έχουν προωθηθεί προς τον ΔΕΔΔΗΕ περίπου 30.000 αιτήματα αποκοπών αυτής της κατηγορίας.

Η διοίκηση της επιχείρησης δεσμεύεται να εντατικοποιήσει τις προσπάθειες και στο πλαίσιο αυτό θα ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την κοινή γνώμη για τα αποτελέσματα της εκστρατείας που ξεκινά άμεσα.

Όπως υπογραμμίζει, η εκστρατεία για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές δεν αφορά ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, για τις οποίες υπάρχουν συγκεκριμένες προβλέψεις στο πλαίσιο του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.

Σε δήλωσή του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, σημειώνει πως «το φαινόμενο των στρατηγικών κακοπληρωτών, πρωτίστως θίγει και πλήττει τα εκατομμύρια συνεπών πελατών της επιχείρησης.

Στέλνουμε ηχηρό μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές πλέον δε θα γίνονται αποδεκτές. Είναι χρέος μας απέναντι στην επιχείρηση, αλλά και στη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, που, παρά τις δεδομένες οικονομικές δυσκολίες και τα προβλήματα, δίνουν μάχη και παραμένουν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους».