Το «μεγάλο κόλπο» του ΟΤΕ – Συναγερμός σε Wind και Vodafone

ΟΤΕ: Σε απόλυτο κυρίαρχο των τηλεπικοινωνιών, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στα Βαλκάνια, εξελίσσεται ο ΟΤΕ, προκαλώντας… πανικό στον ανταγωνισμό!

Την ολοκλήρωση της εξαγοράς ποσοστού 30% της Telekom Romania Mobile, έναντι ποσού 58,9 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε ο ΟΤΕ, σε μια κίνηση που τον φέρνει να ελέγχει σχεδόν το 100% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.

Πιο ειδικά, όπως αναφέρεται στην εταιρική ανακοίνωση, “ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος Α.Ε. (“ΟΤΕ”), σε συνέχεια των προηγούμενων ανακοινώσεών του, την 28η και 30ή Ιουλίου 2021, αναφορικά με την πρόθεση του να αποκτήσει το 30% της Telekom Romania Mobile Communications S.A. (TKRM) από την Telekom Romania Communications S.A. (“TKR”), ως απαραίτητη προϋπόθεση για την κανονιστική έγκριση της πώλησης στην Orange Romania του ποσοστού (54%) που κατέχει ο ΟΤΕ στην TKR, ανακοινώνει ότι, στις 9 Σεπτεμβρίου 2021, ολοκλήρωσε την εξαγορά του ποσοστού αυτού.

Συνεπώς, ο ΟΤΕ ελέγχει τώρα σχεδόν το 100% της TKRM. Το τελικό τίμημα, αντανακλώντας την μετοχική αξία, ανήλθε στα €58,9 εκατ.”.

ΟΤΕ: Επενδύσεις 2 δισ. ευρώ σε δίκτυα νέας γενιάς

Προσήλωση στη βιωσιμότητα είναι το μήνυμα που στέλνει ο Όμιλος ΟΤΕ, μέσα από τον 16ο Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης. Βασικές προτεραιότητες βιωσιμότητας του Ομίλου ΟΤΕ είναι η βελτίωση του περιβαλλοντικού και κοινωνικού του αποτυπώματος, καθώς και η ισότιμη πρόσβαση όλων των πολιτών στον ψηφιακό κόσμο.

Για το περιβάλλον o Όμιλος ΟΤΕ έθεσε νέους στόχους για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής: μηδενισμός των εκπομπών αερίου του θερμοκηπίου έως το 2025 από τις λειτουργίες του και έως το 2040 από ολόκληρη την αλυσίδα αξίας.

Με επενδύσεις 2 δις στα δίκτυα νέας γενιάς την τετραετία και αναπτύσσοντας προηγμένα ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες ο όμιλος ΟΤΕ ενισχύει την προσβασιμότητα και την ανάπτυξη. Παράλληλα αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για τη στήριξη της κοινωνίας και των ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, καθώς και για την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων των πολιτών, όπως και των ανθρώπων του.

Το 2020, η κοινωνική συνεισφορά του Ομίλου άγγιξε τα 5,1 εκατ. ευρώ και είχε πάνω από ένα 1,6 επωφελούμενους.

«Ζούμε μια εποχή πρωτοφανών προκλήσεων για το περιβάλλον και την κοινωνία αλλά και ευκαιριών, που μπορούμε να έχουμε μέσω της τεχνολογίας. Για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης δεσμευτήκαμε σε μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2025. Κατά την πανδημία ο Όμιλος ΟΤΕ έφερε σε πέρας μια εξαιρετικά σημαντική αποστολή, τη συνέχεια της ψηφιακής μας κοινωνίας. Σήμερα, είμαστε έτοιμοι να προχωρήσουμε και να οδηγήσουμε τους πελάτες μας στο μέλλον, ένα μέλλον όπου η ψηφιακή τεχνολογία είναι προσβάσιμη σε όλους και επιταχύνει την ανάπτυξη. Ένα μέλλον όπου η οικονομία και η βιωσιμότητα αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.», δήλωσε ο Μιχάλης Τσαμάζ, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ.

Ο Ενιαίος Απολογισμός Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020 συντάχθηκε σύμφωνα µε τις αρχές του Διεθνούς Συμβουλίου Υποβολής Ολοκληρωμένων Εκθέσεων (IIRC) ενώ συνυπολογίστηκαν και τα αποτελέσματα από νέα Ανάλυση Ουσιαστικότητας (Materiality Analysis) στην οποία συμμετείχαν σχεδόν 2.500 άτομα από τα ενδιαφερόμενα μέρη. Πρόκειται για τον 1ο προσβάσιμο απολογισμό σε άτομα με προβλήματα όρασης, αφού το περιεχόμενό του έχει διαμορφωθεί ειδικά για τη διευκόλυνση και αυτών των χρηστών.

Τα συνολικά αποτελέσματα βιωσιμότητας του Ομίλου ΟΤΕ και των εργαζομένων του είναι διαθέσιμα στον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης 2020.

Η διαχρονική εξέλιξη των απολογισμών βιώσιμης ανάπτυξης του Ομίλου ΟΤΕ και η ωριμότητα στην οποία έχουν φτάσει περιλαμβάνοντας και ESG (Environmental, Social, Governance) πληροφόρηση, είναι ανάλογη με την εξέλιξη των θεμάτων βιώσιμης ανάπτυξης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο απολογισμός να αξιοποιείται ως εργαλείο στη βελτίωση των επιδόσεων του Ομίλου ΟΤΕ, σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και εταιρικής διακυβέρνησης.

«Από την αρχή αντιληφθήκαμε τη σπουδαιότητα ενός σωστά δομημένου απολογισμού βάσει διεθνών πρακτικών, προτύπων και εργαλείων βιωσιμότητας, όχι μόνον ως πηγή πληροφόρησης των ενδιαφερομένων μερών, αλλά ως μια μεγάλη χαρτογράφηση, που συμβάλλει καθοριστικά στη βελτίωση και εξέλιξη της στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην εταιρεία. Ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία υπήρξε η δημιουργία διεταιρικής ομάδας 50 και πλέον ατόμων για τη συλλογή της πληροφορίας των απολογισμών, η οποία υπήρξε η πρώτη agile ομάδα εργασίας, που βοήθησε στην κατανόηση της βιώσιμης ανάπτυξης από όλες τις οργανωτικές μονάδες. Αυτή η οργάνωση μας έφερε στο καλό επίπεδο που βρισκόμαστε σήμερα», δήλωσε η Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ.

To υψηλό επίπεδο των απολογισμών του Ομίλου ΟΤΕ επιβεβαιώνεται και με την πρόσφατη βράβευση του Απολογισμού Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ 2019 στα Corporate Register CR Reporting Awards (CRRAs). Πρόκειται για τα μοναδικά διεθνή ανεξάρτητα βραβεία για Απολογισμούς Εταιρικής Υπευθυνότητας, όπου ο απολογισμός του Ομίλου ΟΤΕ κέρδισε την 1η θέση στην κατηγορία Creativity in Communications και την 2η θέση στην κατηγορία Best Integrated Report.

ΟΤΕ: Τέλος το ίντερνετ από χιλιάδες κινητά

Παράλληλα, τέλος εποχής για εκατομμύρια συσκευές τηλεφώνων στην Ελλάδα, οι οποίες από σήμερα μένουν και επίσημα χωρίς Ίντερνετ! Δείτε στο xristika.gr τι έχει συμβεί…

Στο πλαίσιο αναβάθμισης του δικτύου κινητής της και με στόχο την απελευθέρωση φάσματος ώστε να αξιοποιηθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη και επέκταση των δικτύων COSMOTE 4G και 5G, η COSMOTE ΑΕ ανακοινώνει τη σταδιακή κατάργηση του δικτύου 3G.

Μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες λειτουργίας, θα αρχίσει η σταδιακή απόσυρσή του δικτύου 3G, από 21 Σεπτεμβρίου μέχρι το τέλος του 2021, όπου η πρόσβαση στο internet μέσω δικτύου κινητής θα γίνεται πλέον αποκλειστικά μέσα από τα προηγμένα δίκτυα 4G και 5G.

Οι υπηρεσίες φωνής δεν επηρεάζονται και θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται κανονικά.

H πρόσβαση στο Internet μέσω του δικτύου κινητής, θα γίνεται πλέον μόνο από συσκευές που υποστηρίζουν δίκτυο 4G ή 5G, με κάρτες τεχνολογίας U-SIM. Η COSMOTE έχει φροντίσει ώστε όλοι οι συνδρομητές της που χρησιμοποιούν κάρτα SIM παλαιάς τεχνολογίας, να μπορούν να την αντικαταστήσουν άμεσα και δωρεάν σε ένα κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ.

Στα ίδια σημεία, οι συνδρομητές μπορούν επίσης να ελέγξουν εάν η συσκευή τους υποστηρίζει αποκλειστικά υπηρεσίες 3G και, εφόσον το επιθυμούν, να την αντικαταστήσουν επιλέγοντας μέσα από μια ευρεία γκάμα συσκευών 4G και 5G. Ο έλεγχος της κάρτας SIM ή/και της συσκευής μπορεί επίσης να γίνει και τηλεφωνικά στο 13888 για ιδιώτες και στο 13818 για επιχειρήσεις.

Επίσης, από την ίδια ημερομηνία, λόγω της διακοπής των υπηρεσιών 3G, τροποποιούνται οι Γενικοί Όροι Υπηρεσιών Παροχής Υπηρεσιών COSMOTE για συνδρομητές συμβολαίου και Καρτοκινητής Τηλεφωνίας, οι Ειδικοί Όροι Υπηρεσιών Κινητής και οι Όροι Ανοικτού Διαδικτύου.

Οι συνδρομητές Συμβολαίου και Καρτοσυμβολαίου που επηρεάζονται από την διακοπή του δικτύου 3G έχουν δικαίωμα αζήμιας καταγγελίας της σύμβασής τους εντός δύο (2) μηνών από την ανωτέρω ημερομηνία (εξαιρουμένων τυχόν υπολοίπων επιδότησης συσκευής ή τερματικού εξοπλισμού ή οποιασδήποτε άλλης επιδότησης/έκπτωσης ή προσφοράς σύμφωνα με τους προ της τροποποίησης όρους της σύμβασης των συνδρομητών), ενώ οι συνδρομητές καρτοκινητής εντός τριάντα ημερών από την ανωτέρω ημερομηνία.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών της COSMOTE (13888 για οικιακούς πελάτες με χρέωση 0,19€/κλήση από κινητό COSMOTE, 13818 για εταιρικούς πελάτες χωρίς χρέωση από κινητό COSMOTE) ή επισκεφθείτε το δίκτυο καταστημάτων COSMOTE-ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Η χρέωση για κλήσεις προς τους αριθμούς 13888 και 13818 από άλλα δίκτυα γίνεται σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του παρόχου του καλούντος.