Cosmote TV: Στην… αντεπίθεση περνάει η Cosmote TV σε μια προσπάθεια να κερδίσει το χαμένο έδαφος απέναντι στη NOVA, φέρνοντας μια νέα προσφορά!
Με τα νέα μηνιαία πακέτα της Cosmote TV, η Cosmote σου δίνει τη δυνατότητα να έχεις όλο το περιεχόμενο που εσύ θέλεις, χωρίς δεσμεύσεις και χωρίς εξοπλισμό.
Είναι προσβάσιμα μέσα από την Smart TV σου, το smartphone, το tablet σου, αλλά ακόμη και μέσα από το PC laptop σου.
Όπως διαβάζουμε και στο επίσημο site της Cosmote, τρία είναι τα πακέτα που μπορείς να αποκτήσεις.
Το Entertainment Pack με τιμή στα 19 ευρώ το μήνα και με τον πρώτο μήνα δώρο, σου παρέχει όλα τα αποκλειστικά κινηματογραφικά κανάλια COSMOTE CINEMA & COSMOTE SERIES καθώς και ποικίλες θεματικές κατηγορίες, καλύπτοντας τις ανάγκες ολόκληρης της οικογένειας.
Από την μεριά του, το Sports Pack είναι διαθέσιμο στα 22 ευρώ το μήνα και περιλαμβάνει αποκλειστικό αθλητικό περιεχόμενο από τις καλύτερες αθλητικές διοργανώσεις. Επίσης περιλαμβάνει κανάλια από όλες τις θεματικές κατηγορίες περιεχομένου.
Τέλος, το Full pack είναι στα 28 ευρώ το μήνα και σου προσφέρει σποκλειστικό αθλητικό περιεχόμενο, κινηματογραφικό, παιδικά, ντοκιμαντέρ, αλλά και όλες τις αγαπημένες θεματικές κατηγορίες.
Παραγγέλνοντας τη νέα COSMOTE TV έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις τρόπο χρέωσης:
- Μέσω κάρτας (χρεωστικής, πιστωτικής). Κάθε μήνα θα ανανεώνεται αυτόματα η συνδρομή σου.
- Μέσω λογαριασμού Σταθερής COSMOTE. Αν έχεις ήδη συνδέσει το COSMOTE id σου με κάποιον λογαριασμό Σταθερής, τότε μπορείς να επιλέξεις να χρεώνεται κάθε μήνα σε αυτόν
Όποιον τρόπο χρέωσης και να διαλέξεις, μπορείς να τερματίσεις την υπηρεσία όποτε θες ή να αλλάξεις στο πακέτο που θες!
Απλά μπες στο My COSMOTE app ή στο web για να την διαχειριστείς.
Αφού ενεργοποιηθεί η υπηρεσία μπορείς να την απολαύσεις μέσα από την Smart TV σου, το smartphone, Tablet, ή μέσω του PC/Laptop σου. Η σύνδεση στη νέα COSMOTE TV γίνεται μέσω του COSMOTE id μέσω του οποίου θα παραγγείλεις.
Cosmote TV: Οργή για την κυβέρνηση – Συμμαχία με NOVA!
Την ίδια ώρα, εκνευρισμός για την αδιαφορία της κυβέρνησης που «κλείνει το μάτι» στην πειρατεία του τηλεοπτικού περιεχομένου. Η δέσμευση του αρμόδιου υπουργού και για την πάταξη του φαινομένου. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Ενώ το 2020 πέρασε τη διάταξη για την άμεση διακοπή των ιστοσελίδων που αναμεταδίδουν και διαθέτουν το περιεχόμενο των συνδρομητικών πλατφορμών, χρειάστηκε ένα χρόνο για να εκδώσει την κοινή υπουργική απόφαση που θα επέτρεπε την άμεση εφαρμογή της με ευθύνη των υπουργείων Πολιτισμού και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Αυτή δημοσιεύτηκε στις 27 Ιουλίου με τις υπογραφές του Νίκου Γιατρομανωλάκη και του Κυριάκου Πιερράκακη, ο οποίος εμφανίζεται διαρκως με αλεπάλληλες συνεντεύξεις του να έχει λύσει και τα πιο δύσκολα ζητήματα στη μετάβαση του ψηφιακού κράτος. Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη για τις απώλειες του δημοσίου σε έσοδα και τα χρήματα που έχασαν οι πλατφόρμες;
Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών Cosmote, Nova, Wind και Vodafone για έναν ακόμη χρόνο έβλεπαν τους χρήστες να κλέβουν το τηλεοπτικό προϊόν που παρέχουν τα δίκτυά τους, χωρίς να μπορούν να παρέμβουν με τη μέθοδο της δυναμικής διακοπής.
Και αυτό εξαιτίας της νομοθεσίας των ανθρώπων της αγοράς, η οποία δημιούργησε μια Επιτροπή με δαιδαλώδεις διαδικασίες, που δεν επιτρέπει, επί της ουσίας, το άμεσο κλείσιμο των πειρατικών sites και εκείνων που βγαίνουν με παρεμφερές όνομα και το ίδιο κλεμμένο περιεχόμενο.
Ο Μιχάλης Τσαμάζ, τον Φεβρουάριο του 2021, για λογαριασμό της Cosmote TV, υπολόγισε την πειρατεία στους 200.000 χρήστες, ενώ πρόσφατα η νέα CEO της Forthnet Βικτόρια Μπόκλαγκ ανέβασε το νούμερο στις 400.000, αποδίδοντας σε αυτό την αποτυχημένη επένδυση στη Super League. Εσχάτως ο αριθμός ανέβηκε στις 500.000, χωρίς όμως να υπάρχουν επίσημα στοιχεία.
Cosmote TV: Η game changer εξαγορά
Η αλήθεια είναι πάντως ότι οι σχέσεις των δύο ανταγωνιστών σπάνια γνώρισαν περιόδους ηρεμίας. Τα τελευταία χρόνια η Forthnet (νυν NOVA) λόγω των σοβαρών οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπιζε είχε χάσει τον βηματισμό της και, για να χρησιμοποιηθεί μια ποδοσφαιρική ομολογία, «έπαιζε κατενάτσιο».
Η COSMOTE TV μεγάλωνε ταχύτατα, με τον επικεφαλής του ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ να δίνει όλο και μεγαλύτερο βάρος στην ανάπτυξη της συνδρομητικής πλατφόρμας του Ομίλου.
Το 2012 ήταν μια χρονιά καμπής, με την COSMOTE TV να κερδίζει από τον αντίπαλό της τα δικαιώματα για το αγγλικό πρωτάθλημα, στη συνέχεια πήρε το Champions League αλλά και το ΝΒΑ, απέκτησε υπερσύγχρονα στούντιο με εξοπλισμό νέας τεχνολογίας, βελτιώνοντας διαρκώς τις υπηρεσίες της.
Το business unit του Ομίλου ΟΤΕ με επικεφαλής τον Δημήτρη Μιχαλάκη, Executive Director της COSMOTE TV, αύξανε διαρκώς τη διαφορά από τον ανταγωνιστή της, προσφέροντας αποκλειστικό premium περιεχόμενο μέσα από 15 κανάλια (Cinema, Sport, History) μέσω δορυφορικής, IPTV και OTT πρόσβασης.
Στον αντίποδα, ο Πάνος Παπαδόπουλος, επικεφαλής της Forthnet (ΝΟVA) μέχρι τα τέλη του 2020, επιχειρούσε με κάθε τρόπο να κρατήσει τα κεκτημένα. Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο η ΝΟVA, παρά τις απώλειες ορισμένων αθλητικών διοργανώσεων, πρωταθλημάτων και ομάδων (που έκανα τις δικές τους… TV), κατάφερε να κρατήσει το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά και την εξαιρετικά δημοφιλή (λόγω Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού) Euroleague. Ειδικά για την τελευταία υπήρξαν δύο φορές προσπάθειες να… μετακινηθεί προς Μαρούσι.
Για αρκετό καιρό υπήρχε μια διαμορφωμένη ισορροπία δυνάμεων, με την COSMOTE TV να έχει αυξήσει αισθητά τους συνδρομητές της και να παίρνει την πρωτιά από τη NOVA, που όμως εμφάνιζε ισχυρά αποθέματα αντοχών.
Ολα αυτά, όμως, άλλαξαν τον Απρίλιο του 2020, όταν η BC Partners και ο Νίκος Σταθόπουλος, Managing Partner της γνωστής βρετανικής επενδυτικής εταιρείας που σήμερα διαχειρίζεται κεφάλαια ύψους 33 δισ. ευρώ, κλείδωσαν τη συμφωνία για την απόκτηση της Forthnet, την οποία οι πιστώτριες τράπεζες είχαν βγάλει προς πώληση.
Η πρόταση της BC Partners, μέσω της United Group την οποία το fund είχε αποκτήσει έναν χρόνο νωρίτερα, επικράτησε των άλλων δύο που κατατέθηκαν, της Duet Capital και του Ομίλου Antenna, καθώς αξιολογήθηκε ως η πλέον συμφέρουσα για τις τράπεζες αλλά και για την επόμενη μέρα της Forthnet.
Αρχικά υπήρξαν ερωτήματα στην αγορά για τον χρόνο που θα απαιτούνταν προκειμένου να υλοποιηθεί to turn around της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας αλλά και για τα απαραίτητα κεφάλαια από πλευράς BC Partners.
Οσοι όμως γνώριζαν, καταλάβαιναν πως ήταν απλώς θέμα χρόνου να ξεδιπλωθούν οι συνέργειες από την ένταξη της Forthnet στον όμιλο της United Group και η εταιρεία όχι απλώς να αλλάξει σελίδα, αλλά και να αρχίσει να κοιτάει ξανά στα ίσια τον ανταγωνισμό.
Η εξαγορά της Forthnet (NOVA) σηματοδότησε την είσοδο της United Group σε μία ακόμη αγορά της Νοτιοανατολικής Ευρώπης έχοντας καταφέρει τα τελευταία χρόνια να εξελιχθεί σε ισχυρό περιφερειακό παίκτη στην αγορά των telecoms.
Μια αξιοσημείωτη πορεία για ένα επιχειρηματικό ξεκίνημα που ξεκίνησε το 2000 από τον Ντράγκαν Σόλακ, σημερινό πρόεδρο της Συμβουλευτικής Επιτροπής της United Group.
Αρχικά ως μια μικρή εταιρεία παροχής συνδρομητικών τηλεοπτικών υπηρεσιών, η Serbia Broadband (SBB) πραγματοποίησε τα πρώτα σημαντικά της βήματα το 2004 όταν εξασφάλισε κεφάλαια από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD).
Τρία χρόνια μετά η SBB έχει αναπτυχθεί σημαντικά και πετυχαίνει να προσελκύσει το ενδιαφέρον της Mid Europa Partners (MEP), η οποία αποκτά πλειοψηφικό ποσοστό. Τα επόμενα χρόνια η ανάπτυξη της SBB επιταχύνθηκε και μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων με εταιρείες όπως η Telemach Slovenia και η Telemach Bosnia το 2012 δημιουργείται ο όμιλος United Group.