PLUS

Μεγάλη ευκαιρία: Έτσι θα πληρώνετε λιγότερα σε όλα τα διόδια της Ελλάδας

Διόδια: Σημαντικές εκπτώσεις στα διόδια περιμένουν όσους οδηγούς εγγραφούν στα συνδρομητικά προγράμματα των αυτοκινητοδρόμων και χρησιμοποιούν τον ηλεκτρονικό πομποδέκτη.

Την ώρα που οι εκδρομείς εγκαταλείπουν άρον άρον τα αστικά κέντρα για να παραθερίσουν, δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν τον προορισμό των διακοπών τους υπολογίζοντας το κόστος του ταξιδιού.

Με τις τιμές των ακτοπλοϊκών να έχουν ξεφύγει, η επιλογή κάποιου θέρετρου στα ηπειρωτικά μπορεί να σας εξοικονομήσει αρκετά χρήματα.

Ειδικά αν εγγραφείτε στα διάφορα συνδρομητικά προγράμματα που προσφέρουν έκπτωση ανάλογα με τις διελεύσεις που πραγματοποιείτε σε μηνιαία βάση.

Το μόνο που έχουν να κάνουν οι οδηγοί είναι να γίνουν συνδρομητές και να παραλάβουν δωρεάν τον ηλεκτρονικό πομποδέκτη, που θα χρησιμοποιούν στα διόδια.

Δείτε τις εκπτώσεις στους σταθμούς διοδίων, ανά αυτοκινητόδρομο.

Διόδια: Νέα Οδός – Ιονία Οδός

Η Νέα Οδός προσφέρει δύο συνδρομητικά προγράμματα Fast Pass για τα επιβατικά οχήματα ΙΧ (μέ ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος μέχρι 2,20 μ.):

Το Fast Pass Frequent Local αφορά τους σταθμούς διοδίων Αφιδνών, Καπανδριτίου, Μαλακάσας και Οινοφύτων:

 

Επίσης, υπάρχει και το πρόγραμμα Frequent All 2 που αφορά όλα τα διόδια της Νέας Οδού και Ιονίας Οδού:

Διόδια: Κεντρική Οδός

Eκπτώσεις προβλέπονται και για όσους επιλέξουν το πρόγραμμα Fast Pass Frequent All 2 της Κεντρική Οδός (Ξυνιάδα Φθιώτιδας-Τρίκαλα):

Διόδια: Ολυμπία Οδός

Οι εκπτώσεις στα διόδια της Ολυμπίας Οδού αφορούν την υπηρεσία ηλεκτρονικής πληρωμής διοδίων Pass Hybrid και συγκεκριμένα το εκπτωτικό πρόγραμμα Value.

Διόδια: Εγνατία Οδός

Eκπτώσεις έχουν και όσοι επιλέξουν τα προγράμματα της Εγνατίας Οδού – Smart και Citizen.

Όπως και στις προηγούμενες περιπτώσεις, οι συνδρομητές επωφελούνται από κλιμακωτή έκπτωση επί της τιμής του τέλους διοδίου ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούν σε μηνιαία βάση στους σταθμούς διοδίων της Εγνατία Οδός Α.Ε.

 

Διόδια: Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου

Τα δικά της εκπτωτικά προγράμματα E-Pass προσφέρει και η Γέφυρα Ρίου Αντιρρίου. Αρχικά, υπάρχει το πρόγραμμα ΓΕΦΥΡΑ E-pass Pre Paid που απευθύνεται στους συχνούς χρήστες της Γέφυρας και το E-pass Aller – Retour το οποίο είναι ιδανικό για όσους επιθυμούν να περάσουν στην άλλη πλευρά του στενού και να επιστρέψουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Διόδια: Aττική Οδός

Συνδρομητικά προγράμματα με εκπτώσεις προσφέρει και η Αττική Οδός που διατρέχει το Λεκανοπέδιο. Για τα ΙΧ υπάρχουν τα προγράμματα Express, Bonus και Friendly τα οποία προσφέρουν τα εξής:

Express

Είναι ένα συνδρομητικό πρόγραμμα προπληρωμής, που παρέχει σταθερή έκπτωση, ανεξάρτητα από τον αριθμό των διελεύσεων και τον χρόνο πραγματοποίησής τους. Το τέλος διοδίων ανέρχεται σε 2,55 ευρώ (έναντι 2,80 ευρώ).

Bonus

Για τις πρώτες 32 διελεύσεις το τέλος ανά διέλευση είναι 2,80 ευρώ. Οι επόμενες όμως διελεύσεις (33η έως 47η) παρέχονται δωρεάν. Οι πέραν των 47 διελεύσεων (48η και άνω) κοστίζουν 2,80 ευρώ ανά διέλευση.

Friendly

Παρέχει αυξανόμενη κλιμακωτή έκπτωση ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιείτε σε μηνιαία βάση: Οι πρώτες 30 διελεύσεις κοστίζουν 2,55 €, οι επόμενες 20 διελεύσεις 2,30 ευρώ και οι πέραν των 50 (51η και άνω) 2,05 ευρώ.

Διόδια: Aυτοκινητόδρομος Αιγαίου

Οι εκπτώσεις στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου προσφέρονται μέσω των συνδρομητικών προγραμμάτων eway, και το ύψος τους ποικίλει ανάλογα με τον σταθμό διοδίων.

Πρόκειται για το πρόγραμμα eway Local που απευθύνεται σε όσους χρησιμοποιούν συχνά τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο προσφέροντας εκπτώσεις που φτάνουν έως και 80%.

Διιόδια: Χορός εκατομμυρίων για την Αττική Οδός

Συνεχίζεται ο διαγωνισμός για την Αττική Οδό και τον επόμενο ιδιοκτήτη της, καθώς 8 σχήματα πέρασαν στη Β’ Φάση.

Τα επενδυτικά σχήματα που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στη Β’ φάση του διαγωνισμού (υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών) για τη νέα σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού επέλεξε το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Ειδικότερα, τα προεπιλεγέντα επενδυτικά σχήματα είναι τα εξής:

1) ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.

2) INC S.p.A. (GRUPPO FININC)

3) Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE

4) Ένωση προσώπων ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – FS ARK HOLDCO S.a.r.l.

5) Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A.

6) Ένωση προσώπων CORE INFRASTRUCTURE FUND III SCS (VAUBAN) – DIF INFRA 6 PARTICIPATIONS 5 B.V. – EGIS PROJECTS S.A.

7) Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD

8) Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.

Τα προεπιλεγέντα επενδυτικά σχήματα, αφού υπογράψουν τις σχετικές Συμβάσεις Εμπιστευτικότητας, θα λάβουν τα τεύχη της Β’ φάσης του διαγωνισμού (υποβολή Δεσμευτικών Προσφορών) και θα αποκτήσουν πρόσβαση στην εικονική αίθουσα τεκμηρίωσης (Virtual Data Room), όπου θα έχουν αναρτηθεί στοιχεία και λοιπές πληροφορίες σχετικά με την Αττική Οδό.

Η Αττική Οδός είναι ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος μήκους περίπου 70 χλμ., που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του 1990 με τη μέθοδο της παραχώρησης. Αποτελεί τον περιφερειακό οδικό άξονα της ευρύτερης μητροπολιτικής περιοχής της Αθήνας και τμήμα της σπονδυλικής στήλης του οδικού δικτύου του Νομού Αττικής. Πρόκειται για ένα προαστιακό οδικό δίκτυο και αυτοκινητόδρομο, με δύο ή τρεις λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση. Σε ορισμένα τμήματα στο μέσον του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, κινείται ο προαστιακός σιδηρόδρομος, που δεν αποτελεί μέρος της σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού.

Περαιτέρω, ο αυτοκινητόδρομος της Αττικής Οδού αποτελεί τον συνδετικό κρίκο του οδικού άξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), αφού συνδέει την Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας με την Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, παρακάμπτοντας το κέντρο της Αθήνας. Ο αυτοκινητόδρομος έχει ελεγχόμενες προσβάσεις και αποτελείται από δύο κάθετα, διασταυρούμενα μεταξύ τους, τμήματα, την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων, μήκους περίπου 52 χλμ., και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού, μήκους περίπου 13 χλμ. Στην Αττική Οδό εντάσσεται και τμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, μήκους περίπου 5 χλμ.

Σωτήρης Παπαδόπουλος

Ο Σωτήρης Παπαδόπουλος είναι συντάκτης στην ιστοσελίδα xristika.gr, με ειδίκευση σε θέματα οικονομίας, κοινωνίας και επιχειρηματικότητας. Έχει πολυετή εμπειρία στη δημοσιογραφία και επικεντρώνεται στην ανάλυση οικονομικών τάσεων και ειδήσεων, βοηθώντας τους αναγνώστες να κατανοούν τις εξελίξεις και να παίρνουν ενημερωμένες αποφάσεις. Με την ακρίβεια και την αμεσότητα που χαρακτηρίζουν τα άρθρα του, ο Σωτήρης Παπαδόπουλος έχει καταξιωθεί ως αξιόπιστη πηγή ενημέρωσης στο χώρο της ελληνικής ψηφιακής δημοσιογραφίας.

Recent Posts

Συνεχίζει αήττητος ο Παναθηναϊκός: 68-61 τον Ολυμπιακό

Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…

7 έτη ago

Λοταρία αποδείξεων: Δείτε ΕΔΩ αν κερδίσατε τα 1.000 ευρώ (TAXISnet και www.aade.gr)

aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…

7 έτη ago

Νίμιτς: Κατάλληλη στιγμή για λύση στο Σκοπιανό

"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…

7 έτη ago

Μητροπολίτης Μεσσηνίας κατά Ιερώνυμου: Όχι στα συλλαλητήρια

Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…

7 έτη ago

Νεκρός ο επιβάτης που έπεσε από το Blue Star Naxos

Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…

7 έτη ago

Ανασφάλιστα οχήματα: Έρχονται πρόστιμα έως 250 ευρώ

Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…

7 έτη ago