Με ποια τράπεζα συγχωνεύεται η Alpha Bank – Tο νέο σχήμα στην Ελλάδα

Ανακοίνωση για την Alpha Bank. Τι συμβαίνει, με ποια… συγχωνεύεται;

Η Alpha Bank ανακοίνωσε την έναρξη της διαδικασίας συγχώνευσης μεταξύ της Alpha Bank Υπηρεσιών και Συμμετοχών και της Alpha Bank, μέσω ανακοίνωσης στο Χρηματιστήριο Αθηνών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, το Διοικητικό Συμβούλιο της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών αποφάσισε να προχωρήσει στη συγχώνευση με απορρόφηση από την Alpha Bank, σύμφωνα με την Ελληνική Νομοθεσία Εταιρικών Μετασχηματισμών.

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει την πλήρη διάδοχη κατάσταση της Alpha Bank σε όλα τα στοιχεία του ενεργητικού και παθητικού της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών, με την Alpha Bank να διατηρεί την άδεια ως πιστωτικό ίδρυμα. Οι μετοχές της Alpha Bank θα εισαχθούν στο Χρηματιστήριο Αθηνών, και οι μέτοχοι της Alpha Υπηρεσιών και Συμμετοχών θα λάβουν μετοχές της Alpha Bank ως αντάλλαγμα.

Η ολοκλήρωση της συγχώνευσης εξαρτάται από την έγκριση των εποπτικών αρχών και των γενικών συνελεύσεων των μετόχων των δύο εταιρειών. Το επενδυτικό κοινό θα ενημερώνεται για την πορεία της διαδικασίας σύμφωνα με τη νομοθεσία.

Ανακοινώθηκε επιδότηση 700 ευρώ για laptop: Πάρε το κουπόνι εδώ

Έσκασε επιδότηση για αγορά laptop και tablet που φτάνρι και το 90% της αξίας. Δείτε τους όρους στα xristika.gr.

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία ΜΜΕ Β’», που προσφέρει επιδότηση για την απόκτηση ψηφιακών εργαλείων. Μεταξύ των δικαιούχων περιλαμβάνονται και ελεύθεροι επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να λάβουν vouchers με μέγιστη δαπάνη τα 700 ευρώ για την αγορά ή μίσθωση tablets και laptops, με ποσοστό επιδότησης έως και 90%.

Το πρόγραμμα διαθέτει συνολικό προϋπολογισμό 42 εκατ. ευρώ, χρηματοδοτούμενο από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, στο πλαίσιο της δράσης «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

Η υλοποίηση θα γίνει σε τρεις σύντομους, διαδοχικούς κύκλους, αξιοποιώντας τον αδιάθετο προϋπολογισμό κάθε κατηγορίας. Το πρόγραμμα στοχεύει να διευκολύνει τη μετάβαση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών στην ψηφιακή εποχή, ενισχύοντας την παραγωγικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καταθέσουν τις αιτήσεις τους άμεσα για να επωφεληθούν από αυτή την ευκαιρία.

Οι όροι για την επιδότηση laptop

Δυνητικοί δικαιούχοι του Προγράμματος είναι υφιστάμενες μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες, για τις οποίες συντρέχουν, μεταξύ άλλων, οι κάτωθι προϋποθέσεις:

  • Δεν έχουν λάβει ενίσχυση σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΜΕ».
  • Εντάσσονται σε μία εκ των τεσσάρων ακόλουθων Κατηγοριών

Επιλέξιμες Δαπάνες

Μέσω του Προγράμματος, οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις αποκτούν τη δυνατότητα να ενισχύσουν τη ψηφιακή ωριμότητά τους, αξιοποιώντας επιταγές (vouchers) που διατίθενται για την απόκτηση, μέσω αγοράς ή μίσθωσης, νέων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, επιλέξιμες κατηγορίες δαπανών αποτελούν

Ψηφιακές Λύσεις, Υπηρεσίες και Λογισμικό.

Ενδεικτικά, μέσω του Προγράμματος, οι δικαιούχοι δύναται να αποκτήσουν λύσεις εμπορικής διαχείρισης, διαχείρισης αποθήκης, λογισμικά τιμολόγησης, εφαρμογές μισθοδοσίας, λογισμικά ωρομέτρησης προσωπικού, δημιουργία e-shops κ.α.

Ψηφιακός Εξοπλισμός

Ενδεικτικά, οι δικαιούχοι δύναται να αξιοποιήσουν τις επιταγές (vouchers) για αγορά tablets, laptops, scanners, ρολόγια ωρομέτρησης κ.α.

Επισημαίνεται ότι η προμήθεια ψηφιακού εξοπλισμού κρίνεται επιλέξιμη, μόνο εφόσον συνοδεύεται από προμήθεια κάποιας ψηφιακής λύσης (υπηρεσίας ή λογισμικού).

Συμπληρωματικές υπηρεσίες, υπό συγκεκριμένους περιορισμούς, για την παραμετροποίηση του προϊόντος, υπηρεσίες ενημέρωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό.

Συμπληρωματικός εξοπλισμός, υπό συγκεκριμένους περιορισμούς.

Σημειώνουμε ακόμη ότι απαραίτητη προϋπόθεση για την επιλεξιμότητα των προϊόντων αποτελεί να έχουν ενταχθεί στο Ενιαίο Μητρώο Εγκεκριμένων Ψηφιακών Π

Η απρόβλεπτη εξαγορά που έκανε ο Σκλαβενίτης στην Αθήνα

Νέα βόμβα έσκασε στην αγορά από τα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Δείτε τι έκανε αυτή τη φορά η αλυσίδα στα xristika.gr.

Ο όμιλος Σκλαβενίτη, οπως διαβάζουμε στο capital προχώρησε σε μια σημαντική κίνηση, αποκτώντας τρία καταστήματα που μίσθωνε από την εισηγμένη εταιρεία Prodea Properties ΑΕΕΑΠ, αξιοποιώντας το δικαίωμα πρώτης προτίμησης (first option to buy). Τα καταστήματα αυτά βρίσκονται στην οδό Πέτρου Ράλλη, στη Χειμάρρας στο Μαρούσι, καθώς και στην Κατερίνη.

Το κατάστημα της οδού Πέτρου Ράλλη 97 στη Νίκαια εκτείνεται σε οικόπεδο 34.909 τετραγωνικών μέτρων, με το κτίριο να έχει συνολική επιφάνεια 36.961 τ.μ. Η Prodea το είχε αποκτήσει έναντι 12,39 εκατ. ευρώ, ενώ η αντικειμενική του αξία φτάνει τα 25,61 εκατ. ευρώ. Η αποτίμηση του ακινήτου, σύμφωνα με στοιχεία της Prodea από τον Ιούνιο του 2024, ανέρχεται στα 22,63 εκατ. ευρώ.

Στο Μαρούσι, το κατάστημα στην οδό Χειμάρρας 3-5, το οποίο παλαιότερα λειτουργούσε υπό την επωνυμία Μαρινόπουλος, πέρασε στην ιδιοκτησία του Σκλαβενίτη μετά την απορρόφηση της αλυσίδας. Το ακίνητο διαθέτει οικόπεδο 4.235 τ.μ. και κτίριο 11.663 τ.μ. Η Prodea το απέκτησε για 9,4 εκατ. ευρώ, με την αντικειμενική του αξία να διαμορφώνεται στα 8,68 εκατ. ευρώ και την αποτίμηση στα 13,65 εκατ. ευρώ.

Το τρίτο ακίνητο, στην Κατερίνη, επί της οδού Λεωνίδα Ιασωνίδη 140, βρίσκεται σε οικόπεδο 13.716 τ.μ. και περιλαμβάνει κτίριο 3.639 τ.μ. Η Prodea το είχε αποκτήσει έναντι 2,88 εκατ. ευρώ, με αντικειμενική αξία 1,28 εκατ. ευρώ και αποτίμηση 3,71 εκατ. ευρώ τον Ιούνιο του 2024.

Παράλληλα, μέσα στο 2024, ο Σκλαβενίτης ενίσχυσε το δίκτυό του με τρία νέα καταστήματα σε Θεσσαλονίκη και Ρόδο, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική του για συνεχή ανάπτυξη και ενίσχυση της παρουσίας του στην ελληνική αγορά.

«Βόμβα»: Σιωπηλή αποχώρηση τεράστιου σούπερ μάρκετ από την Ελλάδα – Ποιο έφυγε

Ποιο μεγάλο σούπερ μάρκετ έφυγε από την Ελλάδα γιατί δεν κατάfερε να πετύχει, αλλά και να ανταγωνιστεί τον έταιρο μεγάλο αντίπαλό του. Διαβάστε στα xristika.gr.

Δεν είναι γνωστό ποιες σκέψεις επικρατούν στα μέλη του «Koordinierungsrat», του κορυφαίου διοικητικού συμβουλίου του γερμανικού λιανεμπορικού κολοσσού Aldi Süd με έδρα το Mülheim της Έσσης, σχετικά με τις επιτυχίες του μεγάλου ανταγωνιστή τους, Lidl, όχι μόνο στη γερμανική αγορά αλλά και διεθνώς. Σίγουρα, τα περίπου 400 εκατ. ευρώ που χάθηκαν από την αποτυχία τους στην Ελλάδα αποτελούν πλέον μια μακρινή – και οδυνηρή – ανάμνηση.

Οι λόγοι για την αποχώρηση της Aldi από την ελληνική αγορά παραμένουν μυστήριο, καθώς ποτέ δεν έγιναν επίσημα γνωστοί. Οι εικασίες στον γερμανικό Τύπο υπήρξαν πολλές, όμως ούτε αυτές κατάφεραν να φωτίσουν το παρασκήνιο της απόφασης. Άλλωστε, τόσο η Aldi όσο και η Lidl διακρίνονται για τη μυστικοπάθειά τους στις κρίσιμες επιχειρηματικές επιλογές.

Εντύπωση, ωστόσο, προκαλεί το γεγονός ότι η Aldi είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, πριν καν την κατάρρευση των καθεστώτων της Ανατολικής Ευρώπης. Επί δύο δεκαετίες κυκλοφορούσαν φήμες για την επικείμενη είσοδό της στην Ελλάδα, οι οποίες κάθε φορά διαψεύδονταν. Τελικά, η Aldi έκανε το μεγάλο βήμα το 2008, έχοντας προηγουμένως επενδύσει στην αγορά ακινήτων, αποκτώντας σημαντικά ακίνητα. Την ίδια περίοδο, η Lidl είχε ήδη παρουσία στην ελληνική αγορά, καθώς είχε ανοίξει τα πρώτα της καταστήματα το 1999, έπειτα από τέσσερα χρόνια προετοιμασίας. Και οι δύο αλυσίδες ξεκίνησαν από τη Βόρεια Ελλάδα, με τη φιλοδοξία να κατακτήσουν την ελληνική αγορά.

Ωστόσο, η χρονική συγκυρία δεν ήταν ευνοϊκή για την Aldi: το 2008, οι τιμές των ακινήτων στην Ελλάδα είχαν φτάσει σε απαγορευτικά υψηλά επίπεδα.