Συνδρομητική τηλεόραση: Αυξήσεις στους λογαριασμούς τους θα παρατηρήσουν από τον Ιούλιο οι συνδρομητές, καθώς επέστρεψε έπειτα από απουσία ενός χρόνου το «τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης».
Από την 1η Ιουλίου επανήλθε το «τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης» που προσθέτει 10% στον λογαριασμό των συνδρομητών, «φουσκώνοντας» τους λογαριασμούς που φτάνουν στα σπίτια των συνδρομητών.
Το σχετικό τέλος υπέρ του Δημοσίου, είχε ανασταλεί πέρσι το καλοκαίρι για έναν μόνο χρόνο. Οι ελληνικές πλατφόρμες, συνεχίζουν να παραπονούνται καθώς καλούνται να ανταγωνιστούν αντίστοιχες πλατφόρμες του εξωτερικού που όμως προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στην Ελλάδα, χωρίς το σχετικό τέλος.
Το τέλος συνδρομητικής τηλεόρασης, που υπολογίζεται ως ποσοστό 10% επί του συνολικού μηνιαίου λογαριασμού, περιλαμβανομένου και του παγίου τέλους που εισπράττεται υπέρ της επιχείρησης, προ του φόρου προστιθέμενης αξίας, ήταν ένα από τα μέτρα που επιβλήθηκαν στο πλαίσιο του τρίτου προγράμματος οικονομικής και δημοσιονομικής προσαρμογής.
Συνδρομητική τηλεόραση: Ποιοι παίχτες κοντράρουν το κυρίαρχο Netflix
Αδιαμφισβήτηση παραμένει η κυριαρχία του Netflix αυτή την ώρα στο πεδίο της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, καθώς με περίπου μισό εκατομμύριο συνδρομές και δεδομένο τον διαμοιρασμό κωδικών, περισσότεροι από 1 εκατομμύριο άνθρωποι στην Ελλάδα έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα. Την ίδια ώρα οι υπόλοιπες πλατφόρμες όπως το Amazon Prime ή το Apple TV δεν ξεπερνούν τους 100.000 συνδρομητές στην Ελλάδα.
Από τον Ιούνιο όμως το τοπίο αλλάζει, καθώς πρώτο το Disney+ έρχεται από τις 14 Ιουνίου με συνδρομή στα 8,99 ευρώ τον μήνα και τα 89,90 ετησίως προσφέροντας χιλιάδες τίτλους από τα studio των Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic.
Μέσα στο καλοκαίρι όμως αναμένεται και η είσοδος του HBO Max στην ελληνική αγορά. Η streaming πλατφόρμα της Warner Media θα προσφέρει περιεχόμενο από τη Warner Bros και τα κανάλια HBO, DC και Cartoon Network. Από τα δυνατά χαρτιά της πλατφόρμας το ότι αναμένεται να προσφέρει τις καινούργιες ταινίες της Warner σε διάστημα 45 ημερών από την κυκλοφορία τους στους κινηματογράφους.
Οι εγχώριοι παίκτες ανασυντάσσονται
Από τα τηλεοπτικά κανάλια, συνδρομητική πλατφόρμα έχει δημιουργήσει ήδη ο ΑΝΤ1, με το ANT1+, η οποία ρίχνει το βάρος στην αποκλειστική προβολή πρωτότυπου περιεχομένου όπως η σειρά «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη που σημειώνει ήδη επιτυχία αλλά και η σειρά «Γέφυρα» που αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα.
Η Cosmote TV έκλεισε το 2021 με 624.195 συνδρομητές, ενώ η streaming υπηρεσία της έχει ξεπεράσει τα 350.000 νοικοκυριά και παραμένει ισχυρή εξαιτίας και του δυνατού πακέτου αθλητικής δράσης που προσφέρει.
Δυναμικά επανακάμπτει όμως και η NOVA, που ετοιμάζει νέες κινήσεις με την πλατφόρμα EON, της μητρικής United Group. Η Nova στα τέλη του 2020 μετρούσε περίπου 318.000 ιδιώτες συνδρομητές σε Ελλάδα και Κύπρο. Τα νούμερα αναμένεται να αυξηθούν σημαντικά καθώς από την έναρξη της σεζόν 2022-2023 η συνδρομητική έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα της Premier League που αποτελεί σημαντικό «χαρτί» στην ελληνική αγορά.
Διαφορετική τακτική ακολουθεί η Vodafone, η οποία ετοιμάζεται να συνάψει στρατηγικές συμφωνίες για την προβολή των HBO Max και Disney+ μέσω της Vodafone ΤV, με μια ενιαία συνδρομή. ρόκειται για μια τακτική που ακολουθεί ο όμιλος της Vodafone και σε άλλες αγορές, όπως η Ισπανία.
Συνδρομητική τηλεόραση: Αυξάνει τις τιμές του το Netflix
Κατά ένα δολάριο αυξήθηκε η τιμή του standard πακέτου στις ΗΠΑ, φτάνοντας τα 15,49$ το μήνα, ενώ στο premium πακέτο η αύξηση θα φτάσει τα δύο δολάρια και το πακέτο θα κοστολογείται πλέον στα 19,99$.
Στον Καναδά η τιμή του βασικού πακέτου παρέμεινε η ίδια. Το Standard πακέτο έφτασε από 14,99 στα 16,49, ενώ το premium από 18,99 στα 20,99. Με ανακοίνωσή του, το Netflix ανέφερε: «Κατανοούμε ότι οι άνθρωποι έχουν περισσότερες επιλογές διασκέδασης από ποτέ και δεσμευόμαστε να προσφέρουμε ακόμα καλύτερη εμπειρία στα μέλη μας».
Η αύξηση της τιμής των συνδρομών του Netflix, οδήγησε σε πτώση τη μετοχή της εταιρείας κατά 2%. Προς το παρόν οι τιμές των ελληνικών πακέτων παραμένουν στα επίπεδα που ήταν και πριν με την τελευταία αύξηση να έχει πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι του 2019, όταν η ακριβότερη συνδρομή αυξήθηκε από τα 12 στα 14 ευρώ.
Συνδρομητική τηλεόραση: Οργή με την απόφαση του Netflix
Η απόφαση του Netflix να κάνει το Squid Games, τη δημοφιλέστερή του σειρά, reality, προκάλεσε την οργή χιλιάδων συνδρομητών!
Αναλυτικά, 456 άνθρωποι από όλο τον κόσμο θα διαγωνιστούν σε παιχνίδια όπου «η χειρότερη εξέλιξη θα είναι να γυρίσουν σπίτι με άδεια χέρια» – χάνοντας ένα έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το Netflix επιβεβαίωσε επίσης ότι η δημοφιλής σειρά θα επιστρέψει στις οθόνες των συνδρομητών του για δεύτερη σεζόν νωρίτερα αυτή την εβδομάδα.
«Χρειάστηκαν 12 χρόνια για να δημιουργηθεί η πρώτη σεζόν του “Squid Game”πέρυσι. Αλλά χρειάστηκαν 12 ημέρες για να γίνει το “Squid Game” η πιο διάσημη σειρά του Netflix» γράφουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση οι δημιουργοί του.
Την Τετάρτη, η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι η νέα σειρά 10 επεισοδίων με τίτλο «Squid Game: The Challenge» θα προσφέρει το «μεγαλύτερο καστ και το μεγαλύτερο χρηματικό έπαθλο στην ιστορία του ριάλιτι».
«Καθώς [οι παίκτες] ανταγωνίζονται μέσω μιας σειράς παιχνιδιών εμπνευσμένων από το αρχικό σόου – συν τις εκπληκτικές νέες προσθήκες, οι στρατηγικές, οι συμμαχίες και ο χαρακτήρας τους θα τεθούν σε δοκιμασία, ενώ οι ανταγωνιστές γύρω τους θα αποκλείονται», πρόσθεσε.
Οι παίκτες πρέπει να είναι τουλάχιστον 21 ετών. Πρέπει να μιλούν αγγλικά και να είναι διαθέσιμοι για πάνω από 4 εβδομάδες στις αρχές του 2023 για γυρίσματα. Ο αριθμός των 456 συμμετεχόντων είναι ένα νεύμα στη σειρά φαντασίας, η οποία περιλαμβάνει τον ίδιο αριθμό παικτών, με τον κύριο πρωταγωνιστή της Seong Gi-hun να αναφέρεται επίσης ως Πάικτης υπ’αριθμόν 456.
Η νοτιοκορεάτικη σειρά θρίλερ αφηγείται την ιστορία ανθρώπων που έχουν χρέη και διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια θανατηφόρα σειρά παιδικών παιχνιδιών. Κατέρριψε ρεκόρ ως η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών και μεταδόθηκε από 111 εκατομμύρια χρήστες στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της.
Το Netflix αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό από μεγάλους ανταγωνιστές, αλλά επλήγη επίσης επειδή αύξησε τις τιμές, ενώ εγκατέλειψε τη Ρωσία. Τον Απρίλιο, αποκάλυψε μια απότομη πτώση των συνδρομητών και προειδοποίησε ότι εκατομμύρια άλλοι χρήστες πρόκειται να εγκαταλείψουν την υπηρεσία ροής.
Αυτό εξαφάνισε περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια δολάρια από την αξία της εταιρείας, καθώς οι ειδικοί προειδοποιούν ότι κάνει κινήσεις γιανα επιστρέψει σε τροχιά.