Μαρία Σάκκαρη

Μαρία Σάκκαρη: Γιατί θεωρείται από τα «αγαπημένα παιδιά» του αθλητικού μάρκετινγκ. Πόσα έχει κερδίσει από τα βραβεία των τουρνουά τένις, σε ποιο ύψος υπολογίζονται τα εμπορικά της έσοδα. Το χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών της με ισχυρά brands της αγοράς. Όλες οι λεπτομέρειες στο xristika.gr.

Μια ατυχία δεν πτοεί την Ελληνίδα «πριγκίπισσα» των κορτ. Η Μαρία Σάκκαρη σηκώνει το κεφάλι ψηλά μετά την ήττα της από την Βρετανίδα Έμα Ραντουκάνου που της στέρησε την συμμετοχή στον μεγάλο τελικό του US Open και συνεχίζει μια πορεία, η οποία της προσφέρει άφθονη δόξα και χρήμα.

Δεν είναι καθόλου λίγο, βέβαια, ότι κατάφερε στα 26 της να προκριθεί για πρώτη φορά στην καριέρα της στις 4 του αμερικανικού τουρνουά και να ανέβει από την Δευτέρα 5 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη του γυναικείου τένις (από το νο 18 στο νο 13, σπάζοντας το προηγούμενο ρεκόρ για την Ελλάδα, με κάτοχο του την Λένα Δανιηλίδου/νο 14).

Τα συνολικά της έσοδα από τα χρηματικά έπαθλα των αγώνων της (Prize Money) από το 2015, όταν δηλαδή έγινε επαγγελματίας, είχαν φθάσει -πριν από το ταξίδι στις ΗΠΑ- σε μια 6ετία στα 4.423.164 δολάρια σύμφωνα με το WTA Tour (Women’s Tennis Association) και από το US Open αποχώρησε προσθέτοντας στον λογαριασμό της 675.000 δολάρια. Σύνολο 5.098.164 δολ.

Αν περνούσε στον τελικό του US Open θα κέρδιζε 1.250.000 δολ., ενώ με την κατάκτηση του η αμοιβή της θα «εκτοξευόταν» στο ποσό των 2.500.000 δολ. Και πιθανόν, να μην αργήσει μια τέτοια στιγμή…

Η «χρυσή» …ρακέτα της αποφέρει, ωστόσο, ακόμα μεγαλύτερα οικονομικά οφέλη για την Ελληνίδα πρωταθλήτρια. Ανεπίσημα στοιχεία δείχνουν ότι η «καθαρή θέση» (net worth) της Σάκκαρη στο τένις κυμαίνεται πλέον κοντά στα 7 εκατ. δολάρια, ίσως και λίγο περισσότερο, αν συνυπολογισθούν και τα εμπορικά έσοδα της, από χορηγούς και διαφημίσεις.

Σίγουρα, διαθέτει όλο τον καιρό μπροστά της για να μεγαλουργήσει και να …πλουτίσει, έστω και αν το δεύτερο δεν θεωρείται απαραίτητα η προτεραιότητα στις φιλοδοξίες ενός αληθινού αθλητή. Για έναν πρωταθλητή, όμως, τα υπόλοιπα έρχονται και μόνα τους και τα λεφτά «συνοδεύουν» τις αγωνιστικές επιτυχίες.

Μαρία Σάκκαρη: «Άφθαρτο και καθαρό πρόσωπο»

Οι business του τένις μόλις άρχισαν, ουσιαστικά, για εκείνη. Και χωρίς υπερβολή, η κόρη της σταρ μιας άλλης εποχής του αθλήματος, της Αγγελικής Κανελλοπούλου (…το μήλο που έπεσε κάτω από την μηλιά) και του επιχειρηματία Κώστα Σάκκαρη (της Victory) αποτελεί ένα από τα «αγαπημένα τέκνα» της «αθλητικής βιομηχανίας» στο κομμάτι του τένις.

Χορηγοί της μιλούν για «ένα άφθαρτο και καθαρό πρόσωπο, για ένα πραγματικά καλό παιδί, έναν πολύ καλό χαρακτήρα, που ταιριάζει με την φιλοσοφία μιας εταιρείας η οποία θέλει να προβάλει μέσα από την συνεργασία της μαζί της, τις δικές της αξίες».

Πρόσφατο παράδειγμα, η ελληνική βιομηχανία αναψυκτικών Green Cola. Ο Περικλής και ο Γιώργος Βενιέρης πέτυχαν ένα …επιχειρηματικό «Match point» τον περασμένο Ιούνιο.

Κι αυτό συνέβη διότι αποφάσισαν να «συμπορευθούν» με την Μαρία Σάκκαρη, σε μια νέα χορηγία η που ξεκίνησε στο ιδανικό timing: λίγο πριν εκείνη πετύχει θεαματικές επιδόσεις σε ένα άλλο από τα κορυφαία τουρνουά τένις του πλανήτη, το φημισμένο Rolland Garros.

Από τον Μάιο η Σάκκαρη είναι ambassador των προϊόντων της Green Cola, η οποία προστέθηκε στην «ομάδα» των χορηγών της και μάλιστα όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας, υπάρχει 2ετής συμφωνία με δυνατότητα ανανέωσης για άλλον έναν τουλάχιστον χρόνο.

«Εμείς, κοιτάξαμε πιο μακριά. Πιστεύουμε στην προσωπικότητα και το ήθος της αθλήτριας και στην προσπάθεια που κάνει. Αισθανόμαστε πάντα βέβαιοι ότι ανεξαρτήτως από το εάν νικήσει ή όχι έναν συγκεκριμένο αγώνα, θα κερδίσει τη μεγάλη της «μάχη» τελικά και θα πάει πολύ ψηλά…», είναι μερικά από τα λόγια των ανθρώπων της Green Cola για την νο 1 τενίστρια της χώρας.

Και δεν αρνούνται, ότι η εικόνα μιας πρωταθλήτριας με εκατοντάδες χιλιάδες ακολούθους σε όλα τα social media, λειτουργεί με την ανάλογη απόδοση και διαφημιστικά για την προβολή ενός προϊόντος, οποιουδήποτε brand…

Μαρία Σάκκαρη: Τα νέα deals

Οι άλλοι σπόνσορες της; Η Σάκκαρη φοράει Adidas (πριν από το 2020 είχε χορηγό ένδυσης τη Nike) και στο χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών της έχουν συμπεριληφθεί και οι Wilson, Rolex, Apivita, Nespresso, Cosmote, Aegean Airlines, Εθνική Τράπεζα, Replay, Nestle κ.α.

Επίσης, όπως είχε ανακοινώσει η Porsche Hellas, από το Σεπτέμβριο του 2019, η κορυφαία τενίστρια είναι η brand ambassador της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και συχνά κυκλοφορεί με το υπερπολυτελές SUV Porsche Cayenne E-Hybrid Coup.

Αυτονόητο θεωρείται, πως όσο κυλά ο καιρός και οι επιτυχίες διαδέχονται η μια την άλλη για τη νεαρή σταρ του ελληνικού τένις, οι σπόνσορες θα την «πολιορκούν» και τα νέα deals είναι απλά θέμα χρόνου. Ειδικά, όταν αποχωρήσει η «παλιά φρουρά» των κορτ. Ο,τι ισχύει και για τον Στέφανο Τσιτσιπά…

Μαρία Σάκκαρη: Αυτός είναι ο τραπεζικός του λογαριασμός του Τσιτσιπά

Μια «ανάσα» από την κατάκτηση του τροπαίου σε ένα από τα κορυφαία τουρνουά τένις του πλανήτη βρέθηκε στο Παρίσι ο Στέφανος Τσιτσιπάς και οι φίλοι του αθλήματος θεωρούν θέμα χρόνου να τα καταφέρει.

Η πρόβλεψη του μεγάλου νικητή στο Roland Garros 2021 και Νο 1 της παγκόσμιας κατάταξης, του 34χρονου Σέρβου Νόβακ Τζόκοβιτς με την φράση που είπε απευθυνόμενος προς τον αντίπαλο του «είμαι σίγουρος ότι θα κερδίσεις πολλά Grand Slam στην καριέρα σου» κατά την διάρκεια της απονομής δίνει το στίγμα για το μέλλον ενός αθλητή ο οποίος έχει κλείσει μόνο τα 22 χρόνια του και τον επόμενο Αύγουστο, στις 12, θα γίνει 23.

Η πρώτη παρουσία Έλληνα σε τελικό ενός από τα 4 Grand Slams αποτελεί μόνο την αρχή για τον Τσιτσιπά σε αυτό το επίπεδο αγώνων, όπως φάνηκε από την προσπάθεια του και την top-class απόδοση του σε έναν πολύ δύσκολο και για τους δυο παίκτες αγώνα, που κρίθηκε με 3-2 υπέρ του Τζόκοβιτς (7-6, 6-2, 3-6, 2-6, 4-6) σε 4 ώρες και 11 λεπτά.

Ο Έλληνας σταρ των κορτ αναρριχήθηκε στην 4η θέση του ranking από την 5η που κατείχε πριν το Roland Garros και αν νικούσε τον Σέρβο θα «έπιανε» την 3η, η οποία μάλλον θα τον περιμένει για λίγο ακόμα…

Η δόξα και το χρήμα πάνε μαζί για τον Τσιτσιπά… Τα κέρδη του από τις συμμετοχές του στα μεγάλα διεθνή τουρνουά τένις αυξάνονται σε ρυθμό ανάλογο των επιτυχιών του: σύμφωνα με τα στοιχεία του ATP Tour ο Τσιτσιπάς είχε κερδίσει μέχρι αρχίσει τους αγώνες του στο Roland Garros 14.136.302 δολάρια (ως Prize Money) συνολικά στην πεντάχρονη επαγγελματική καριέρα του από το 2016 και από αυτά, τα 1.558.367 δολάρια προήλθαν στο πρώτο πεντάμηνο του έτους. Τώρα, αγγίζουν τα 16 εκατ. δολάρια και ο πήχης διαρκώς ανεβαίνει…

Μαρία Σάκκαρη: Η πορεία του Τσιτσιπά στο Παρίσι

Στο ξεκίνημα του τουρνουά της «Πόλης του Φωτός» οι προκριματικοί γύροι απέφεραν μικρότερα ποσά στους νικητές, με τον Στέφανο Τσιτσιπά να κερδίζει κατά σειρά (από τις 30 Μαΐου) τον Γάλλο Ζερεμί Σαρντί (3-0), τον Ισπανό Πέδρο Μαρτίνεζ (3-0), στους «32» τον Aμερικανό Τζον Ίσνερ (3-1) και στους «16» τον άλλο Ισπανό, Πάμπλο Καρένο Μπούστα (3-0), με τα αντίστοιχα bonus να είναι 84.000 ευρώ, 113.000 ευρώ, 170.000 ευρώ και 255.000 ευρώ.

Μετά τον αποκλεισμό του Ρώσου Ντανιίλ Μεντβέντεφ (3-0) στους «8» και την δική του πρόκριση στους ημιτελικούς του γαλλικού Open ο Έλληνας πρωταθλητής πρόσθεσε στον λογαριασμό του 375.000 ευρώ, ενώ, με τη νίκη του σε βάρος του Γερμανού Αλεξάντερ Ζβέρεφ (3-2) την Παρασκευή και την κατάκτηση του «εισιτηρίου» για την παρουσία του στον τελικό «σιγούρεψε» τα bonus 750.000 ευρώ του φιναλίστ, διεκδικώντας τα διπλάσια, ήτοι 1.400.000 ευρώ του νικητή τα οποία έχασε μετά από σκληρή «μάχη» το απόγευμα της Κυριακής. Το «κοντέρ» έγραψε για τον Τσιτσιπά περίπου 1,75 εκατ. ευρώ μέσα σε διάστημα δυο εβδομάδων, πιο πολλά απ’ όσα είχε εισπράξει το ’21 από τον Γενάρη ως τον Μάη…

Μαρία Σάκκαρη: Νέα deals και για τον Τσιτσιπά

Σε αυτά τα ποσά δεν υπολογίζονται τα έσοδά του από τους προσωπικούς χορηγούς του (Wilson, Adidas, Rolex, Unilever) ή τις διαφημίσεις στις οποίες εμφανίζεται, όπως οι καμπάνιες της μεγαλύτερης ελληνικής βιομηχανίας ζυμαρικών Μέλισσα-Κίκιζας.

Αυτονόητο θεωρείται, πως όσο κυλά ο καιρός και οι επιτυχίες διαδέχονται η μια την άλλη για τον 22χρονο σούπερ σταρ του ελληνικού τένις, οι σπόνσορες τον «πολιορκούν» και τα νέα deals αποτελούν απλά θέμα χρόνου.

Αυτό θα συμβεί ειδικά όταν θα έρθει αρχίσει να αποχωρεί η «παλιά φρουρά» των κορτ και ο ανταγωνισμός στο παγκόσμιο αθλητικό μάρκετινγκ θα λειτουργεί υπέρ του σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Δεδομένο, πάντως, είναι ότι ένας ολοένα και υψηλότερος αριθμός ξένων και ελληνικών εταιρειών επιδιώκουν να συνεργασθούν με τον Τσιτσιπά και προχωρούν σε σχετικές κρούσεις προς τους εκπροσώπους του…

Ο Έλληνας «Μπιορν Μπόργκ» μπόρεσε σε λίγα χρόνια να «σκαρφαλώσει» στις κορυφαίες θέσεις του διεθνούς ranking, όπου οι βασικοί αντίπαλοι του είναι όλοι μεγαλύτεροι του σε ηλικία, άλλοι περισσότερο, άλλοι λιγότερο: ο Νόβακ Τζόκοβιτς 33 στα 34, ο Ραφαέλ Ναδάλ 34 στα 35 και ο Ρότζερ Φέντερερ 39, αλλά και οι νεότεροι από τους προηγούμενους, ο 24χρονος Αλεξάντερ Ζβέρεφ, ο 25χρονος Ντανιίλ Μεντβέντεφ και ο 27χρονος Αυστριακός Ντόμινικ Τιμ.

Πηγή: newmoney.gr