ΚΡΙ ΚΡΙ: Σαρώνει τα πάντα! Πώς θα αντιδράσουν ΌΛΥΜΠΟΣ, ΦΑΓΕ, ΔΩΔΩΝΗ, ΜΕΒΓΑΛ;

ΚΡΙ ΚΡΙ Η ελληνική γαλακτοβιομηχανία που κατέκτησε 37 χώρες. Επενδύσεις 5 εκατ. το 2021. Αύξηση κερδών, ανάπτυξη της επιχείρησης και έξοδος στο εξωτερικό οι τρεις άξονες στους οποίους κινείται η γνωστή γαλακτοβιομηχανία. Δείτε στο xristika.gr πώς τα κατάφερε.

Διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σημείωσε το 2020 η Κρι Κρι στην αγορά του γιαουρτιού και καθιερώθηκε ως ο μεγαλύτερος παραγωγός για την ελληνική αγορά με πάνω από 450 εργαζόμενους και 84 νέες προσλήψεις το 2020. Η εταιρεία συνεχίζει να κατέχει τη δεύτερη θέση στις μάρκες γιαουρτιού, με μερίδιο 16,3%, ενώ στόχος παραμένει η κορυφή, όπως ανέφερε ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος της σερραϊκής γαλακτοβιομηχανίας στο Συνέδριο Γιαουρτιού. Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά με τη συμμετοχή συνεργατών και αντιπροσώπων της εταιρείας από όλη την Ελλάδα. Ιδιαίτερα πετυχημένη ήταν η χρονιά και για τις εξαγωγές αφού η συμμετοχή των εξαγωγών στις πωλήσεις ανήλθε στο 43%, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 37 χώρες.

Το 2020 η εταιρεία ολοκλήρωσε σημαντικές επενδύσεις στο εργοστάσιό της, το οποίο είναι ένα από τα πλέον σύγχρονα εργοστάσια παραγωγής γιαουρτιού στην Ευρώπη. Συνολικά, οι επενδύσεις πενταετίας (2016-2020) της Κρι Κρι ανήλθαν στα 43 εκατ. ευρώ.

Το 2021 πρόκειται να υλοποιηθεί και η επένδυση σταθμού βιοαερίου και συμπαραγωγής ενέργειας και θερμότητας ισχύος 1MW, όπου το κόστος επένδυσης θα ανέλθει στα 5 εκατομμύρια. Στόχος είναι η πρόληψη της ρύπανσης, η μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και η παραγωγή ΑΠΕ αξιοποιώντας τα απόβλητα που παράγει το εργοστάσιο.

Να σημειωθεί ότι το 2021 είναι μια ιδιαίτερα σημαντική χρονιά για την εταιρεία αφού φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από την παραγωγή του πρώτου γιαουρτιού Κρι Κρι. Ο κ. Τσινάβος επεσήμανε ότι η απόφαση για επένδυση στο γιαούρτι αποδείχθηκε ιδιαιτέρα επιτυχημένη, αφού σήμερα το 75% των εσόδων της εταιρείας προέρχεται από τη δραστηριότητα των γαλακτοκομικών και αποτέλεσε το όχημα για τη σημαντική της ανάπτυξη στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Κλείνοντας την ομιλία του, ο Παναγιώτης Τσινάβος δήλωσε σχετικά με τα μελλοντική πορεία του γιαουρτιού Κρι Κρι τόσο στην παγκόσμια όσο και στην ελληνική αγορά: «Το ελληνικό γιαούρτι είναι ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα προϊόντα παγκοσμίως, με μεγάλη οικονομική ανάπτυξη σε σχεδόν όλο τον κόσμο. Η Κρι Κρι σήμερα απευθύνεται σε μία τεράστια αγορά ελληνικού γιαουρτιού ύψους 6,5 δις παγκοσμίως και 3,5 δις στην Ευρώπη. Σήμερα στη χώρα μας είμαστε ο μεγαλύτερος παραγωγός για την ελληνική αγορά γιαουρτιού και η δεύτερη μάρκα γιαουρτιού. Διαθέτουμε μια υπερσύγχρονη παραγωγική μονάδα και πολύ μεγάλη πλέον τεχνογνωσία. Είμαστε σίγουροι ότι με τα νέα δεδομένα θα συνεχίσουμε ακόμη πιο δυναμικά.»

ΚΡΙ ΚΡΙ: Το προφίλ της εταιρείας

Η ιστοσελίδα της εταιρείας ΚΡΙ ΚΡΙ αναφέρει: 

Η ιστορία μας ξεκινά πίσω… στο 1954, όταν ο Γιώργος Τσινάβος ιδρυτής της εταιρίας, άνοιξε ένα μικρό ζαχαροπλαστείο στις Σέρρες, το οποίο παρήγαγε και διέθετε παγωτά και είδη ζαχαροπλαστικής στην πόλη. Οι πρώτες διανομές παγωτού γίνονταν με πλανόδιους πωλητές και ειδικά χειροκίνητα καροτσάκια που είχαν ως ψυκτικό μέσο τον πάγο και το αλάτι. Τα παγωτά Κρι Κρι και ιδιαίτερα το Κασσάτο, ένα «ιδιαίτερο» παγωτό, βασισμένο στο πρόβειο γάλα με πολύ πλούσια γεύση, άρχισαν γρήγορα να αποκτούν φήμη και εκτός των ορίων των Σερρών.
Τη δεκαετία του ’60, τοποθετούνται τα πρώτα ηλεκτρικά ψυγεία με παγωτά στην αγορά των Σερρών, ενώ οι εγκαταστάσεις της μικρής έως τότε τοπικής εταιρίας μεταφέρονται σε νέους ιδιόκτητους χώρους, με την εταιρία να αποκτά την πρώτη αυτόματη γραμμή παραγωγής παγωτού, σηματοδοτώντας έτσι την αρχή μιας νέας εποχής, καθώς μέχρι τότε η παραγωγή γινόταν με το χέρι.

Οι δεκαετίες ’80 και ’90, διαγράφουν τη μετέπειτα πορεία της εταιρίας, αφενός με την κατασκευή νέου εργοστασίου (1987), αφετέρου με την παραγωγή γιαούρτης, όταν ξεκινά η παραγωγή παραδοσιακού πρόβειου και αγελαδινού γιαουρτιού από φρέσκο γάλα του Νομού Σερρών και τέλος με τη δημιουργία υποκαταστήματος στην Αττική, δημιουργώντας έτσι με σταθερά βήματα ένα πανελλαδικό δίκτυο διανομής των προϊόντων της.

Το 2000, η Κρι Κρι καινοτομεί στην αγορά γιαουρτιού, λανσάροντας το «Σπιτικό», το πρώτο γιαούρτι σε οικογενειακή συσκευασία και γρήγορα κερδίζει τις πρώτες αναφορές στις έρευνες αγοράς.

Σήμερα, η Κρι Κρι μετά από 64 χρόνια επιτυχημένης εμπορικής πορείας και συνεχείς επενδύσεις συγκαταλέγεται πλέον στις πιο δυναμικές βιομηχανίες γαλακτοκομικών προϊόντων και στοχεύει να ενισχύσει ακόμη περισσότερο τις αναπτυξιακές της προοπτικές, τόσο στον ελλαδικό χώρο όσο και στο εξωτερικό.

ΚΡΙ ΚΡΙ: Το όραμα και οι αρχές

Όπως αναφέρουν οι υπέυθυνοι της κορυφαίας γαλακτοβιομηχανίας, όραμα της επιχείρησης αποτελεί:

Να εξελίσσουμε και να προβάλλουμε δυναμικά τη διατροφική μας κληρονομιά σε ολόκληρο τον κόσμο με αγάπη και σεβασμό στον άνθρωπο και τη φύση

Οι αρχές μας

  • Σεβόμαστε τον καταναλωτή μας. Θέλουμε να είναι πάντα περήφανος για την επιλογή του
  • Παράγουμε τα προϊόντα μας με μεράκι και υπευθυνότητα σαν να πρόκειται να καταναλωθούν από τα παιδιά μας
  • Καλλιεργούμε σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης με συνεργάτες, προμηθευτές και παραγωγούς προς όφελος όλων των πλευρών
  • Αναλαμβάνουμε στο ακέραιο τις ευθύνες που μας αναλογούν απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον
  • Γνωρίζουμε ότι οι άνθρωποί μας είναι η καρδιά της εταιρίας και νοιαζόμαστε για τον καθένα ξεχωριστά. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον
  • Ενθαρρύνουμε την πρωτοβουλία, τη δημιουργικότητα, την εξωστρέφεια, την καινοτομία, με στόχο τη διαρκή αναζήτηση για βελτίωση και ανάπτυξη
  • Ενεργούμε προσηλωμένοι στους στόχους και τις δεσμεύσεις προς τους μετόχους μας
  • Επιδιώκουμε με πάθος να διακρινόμαστε σε ό,τι κάνουμε

ΚΡΙ ΚΡΙ: Διεθνείς δραστηριότητες

Το 2000, αποφασίσαμε να κάνουμε το πρώτο μας βήμα εκτός των ελληνικών συνόρων, στοχεύοντας σε μια δυναμική ανάπτυξη τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και στη διεθνή αγορά.

Η εξαγωγική μας δραστηριότητα βασίζεται σε δύο βασικούς τομείς:

– Την κατανόηση των αναγκών της κάθε χώρας
– Την προσφορά προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας και ποιότητας

Σήμερα εξάγουμε σχεδόν όλα τα προϊόντα μας σε 24 χώρες στην Ευρώπη, τα Βαλκάνια και τη Μέση Ανατολή. Τα προϊόντα μας έχουν τοποθετηθεί σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες διεθνείς αλυσίδες SM, καθώς σε κάθε αγορά στόχος μας είναι η μαζική αγορά εκτός από την ελληνική κοινότητα στο εξωτερικό.

Το ελληνικό γιαούρτι αποτελεί ένα από τα πλέον αναπτυσσόμενα τρόφιμα, με τεράστια δυναμική στις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής. Οι καταναλωτές πλέον αρχίζουν να ανακαλύπτουν το ελληνικό γιαούρτι και να το εισάγουν ως μέρος της καθημερινής τους διατροφής. Η παγκόσμια αυτή τάση μας προσδίδει ισχυρή δυναμική για περαιτέρω επέκταση στη διεθνή αγορά, αφού είμαστε ένας καθιερωμένος παίχτης στην ελληνική αγορά, με σημαντική εμπειρία στην παραγωγή ελληνικού γιαουρτιού.