Κούριερ: Σε μία μεγάλη αλλαγή προχώρησε η εταιρεία κούριερ DHL και αφορά εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο. Αλλάζει τις χρεώσεις προς τα πάνω.
Από 1η Ιανουαρίου 2024 η πασίγνωστη εταιρεία κούριερ DHL προχωρά σε αναπροσαρμογή των τιμών… προς τα πάνω φυσικά και φέρνει ανατιμήσεις.
Η αύξηση θα είναι της τάξεως του 4,9%, ενώ εκτιμάται ότι θα αναπροσαρμοστούν και οι τιμές για κάποιες από τις προαιρετικές υπηρεσίες και επιπλέον χρεώσεις.
Η διεθνής εταιρεία ταχυμεταφορών προβαίνει σε ετήσια βάση σε αναπροσαρμογή των τιμών, λαμβάνοντας υπόψη τον πληθωρισμό, τις νομισματικές διακυμάνσεις, καθώς και επιπλέον κόστη που σχετίζονται με ρυθμιστικά μέτρα και μέτρα ασφαλείας.
Οι εθνικές και διεθνείς αρχές επικαιροποιούν τακτικά αυτά τα μέτρα στις περισσότερες από 220 χώρες που εξυπηρετεί το δίκτυο της DHL Express.
Οι αναπροσαρμογές τιμών διαφοροποιούνται από χώρα σε χώρα, σε συνάρτηση με τις τοπικές συνθήκες.
«Η παγκόσμια μακροοικονομική κατάσταση έχει αρχίσει να σταθεροποιείται, αν και η αβεβαιότητα σε αρκετούς τομείς παραμένει. Μέσα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, συνεχίζουμε να παρέχουμε αξιόπιστες υπηρεσίες σε όλους τους πελάτες μας παγκοσμίως», δήλωσε ο Ελευθέριος Σαμαράς, Managing Director, DHL Express South East Europe.
«Μέσω της ετήσιας αναπροσαρμογής των τιμών, μας παρέχεται η δυνατότητα να επενδύουμε σε υπηρεσίες εξαιρετικής ποιότητας, να αυξάνουμε την ευελιξία μας παγκοσμίως και να εστιάζουμε, με υπευθυνότητα και σεβασμό στο περιβάλλον, στη βιώσιμη ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας», καταλήγει ο κ. Σαμαράς.
Κούριερ: Αλλάζουν όλα στην παράδοση πακέτων από τις μεταφορικές εταιρείες καθώς οι γνωστές ειδοποιήσεις αν δεν έβρισκαν τον παραλήπτη, είναι πλέον παρελθόν.
Ριζικές αλλαγές στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στις διανομές αντικειμένων φέρνει η στροφή προς τις διαδικτυακές αγορές, το αποτύπωμα των οποίων πολλαπλασιάστηκε την περίοδο της πανδημίας.
Από τη μία πλευρά η ραγδαία άνοδος των παραγγελιών και από την άλλη η ανάγκη να ξεπεραστούν προβλήματα που στιγμάτισαν το ηλεκτρονικό εμπόριο κυρίως την πρώτη χρονιά της επέλασης του κορονοϊού με πακέτα που καθυστερούσαν και διανομείς που δεν …έβρισκαν τον παραλήπτη, στρέφουν όλο και περισσότερους επιχειρηματίες ταχυμεταφορών παγκοσμίως στην ανάπτυξη δικτύων αυτοματοποιημένων ταχυδρομικών θυρίδων (parcel lockers).
Οι πρώτες θυρίδες έχουν άλλωστε κάνει την εμφάνισή τους και σε πολλά σημεία της Αθήνας και άλλων αστικών κέντρων ως σύγχρονη εναλλακτική μέθοδος παράδοσης ταχυδρομικών αποστολών, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να παραλαμβάνουν τις αποστολές τους χωρίς χρονικούς περιορισμούς και ανθρώπινη μεσολάβηση.
Οι αυτοματοποιημένες ταχυδρομικές θυρίδες είναι ειδικά μηχανήματα τοποθετημένα σε εξωτερικούς ή εσωτερικούς χώρους, με θυρίδες διαφόρων μεγεθών που ανοίγουν αυτόματα για την παραλαβή των αποστολών. Συνήθως, φέρουν οθόνη αφής ή πληκτρολόγιο και σαρωτή κωδικού (barcode scanner).
Επιπρόσθετα, μπορούν να παρέχουν τη δυνατότητα για πληρωμή μέσω εγκατεστημένου POS, καθώς και για την έκδοση της αντίστοιχης απόδειξης μέσω εγκατεστημένου εκτυπωτή.
Οι θυρίδες θεωρείται ότι αποτελούν έναν εύχρηστο και ασφαλή τρόπο παραλαβής/αποστολής/επιστροφής ταχυδρομικών αντικειμένων, δεδομένου ότι τοποθετούνται συνήθως σε σημεία εύκολης πρόσβασης (π.χ. εμπορικά κέντρα, πρατήρια καυσίμων).
Οι παραλήπτες λαμβάνουν μέσω SMS ή e-mail ειδικό κωδικό πρόσβασης με τον οποίο ξεκλειδώνουν τη θυρίδα και παραλαμβάνουν τα αντικείμενα.
Επίσης, ενημερώνονται για τη διαδικασία και το χρονικό διάστημα παραλαβής.
Τα βασικότερα οφέλη της εναλλακτικής αυτής μεθόδου παράδοσης αποστολών είναι:
Βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), στην Ελλάδα έχουν πραγματοποιηθεί, ήδη, κάποιες ενέργειες από τις ταχυδρομικές επιχειρήσεις για την εγκατάσταση αυτοματοποιημένων ταχυδρομικών θυρίδων.
Πιο συγκεκριμένα, τουλάχιστον 4 πάροχοι έχουν οργανωθεί γύρω από την ανάπτυξη αντίστοιχων δικτύων, ενώ αναμένεται να τους ακολουθήσουν και άλλοι.
Σήμερα, οι αυτοματοποιημένες ταχυδρομικές θυρίδες εντοπίζονται περίπου σε 850 σημεία στη Ελλάδα, με έμφαση τα μεγάλα πληθυσμιακά κέντρα.
Ωστόσο – όπως σημειώνει και η Αρχή – πρόκειται για ένα μέγεθος που εξελίσσεται συνέχεια, ενώ και άλλοι πάροχοι επιλέγουν να εγκαταστήσουν δίκτυα αυτοματοποιημένων ταχυδρομικών θυρίδων
Κάθε μία από τις τέσσερεις εταιρείες, που έχουν εγκαταστήσει αυτοματοποιημένες ταχυδρομικές θυρίδες, δεν χρησιμοποιούν απαραίτητα τον ίδιο τύπο θυρίδων και παράλληλα δεν δίνουν πρόσβαση σε τρίτα μέρη, με εξαίρεση μία εταιρεία που δηλώνει ότι μπορεί να δώσει αυτή την πρόσβαση εάν της ζητηθεί από κάποιον άλλο πάροχο.
Οι αυτοματοποιημένες ταχυδρομικές θυρίδες (parcel lockers) και οι δυνατότητες αξιοποίησής τους σε πανελλαδικό επίπεδο αποτελούν αντικείμενο της δημόσιας διαβούλευσης που διεξάγει η ΕΕΤΤ έως τις 10 Μαρτίου 2023.
Σου έχει συμβεί κι εσένα να βρίσκεις ειδοποιητήριο από εταιρία courier έξω από την πόρτα σου και να αναρωτιέσαι “πως και δεν άκουσα το κουδούνι, αφού ήμουν εδώ όλη μέρα”; Αν ναι, δεν είσαι ο μόνος.
Όχι δεν χάλασε το κουδούνι σου, δεν ήσουν τουαλέτα όταν ήρθε ο courier, ούτε μιλούσες στο τηλέφωνο και δεν άκουσες.
Απλώς οι εταιρίες courier έχουν βρει μια πάρα πολύ ωραία πατέντα για να μειώνουν τα έξοδά τους.
Αντί να σου φέρνουν το δέμα στο σπίτι, έρχονται και σου αφήνουν απλώς το ειδοποιητήριο! Ναι αυτό που ακούς. Δεν έχουν καν το δέμα μαζί τους.
Απλώς έρχονται και σου αφήνουν το χαρτάκι. Εσύ το βλέπεις, λες θα ήρθαν οι άνθρωποι και δεν τους άκουσα και πας να παραλάβεις το δέμα από το κατάστημά τους.
Με αυτό τον τρόπο οι εταιρίες courier και τα franchise καταστήματά τους, γλιτώνουν ένα σωρό λεφτά.
Φαντάσου πως το κάθε μηχανάκι μπορεί στο κουτί του να μεταφέρει πχ 40 δέματα. Αν για κάθε δέμα ο οδηγός κατεβαίνει, χτυπάει κουδούνι, ανεβαίνει στον όροφο, κάνει την παράδοση, πάρει υπογραφές κλπ, χάνει περίπου 10 λεπτά. Άρα θέλει 400 λεπτά για αυτά τα 40 δέματα. Δηλαδή 6,5 ώρες. Βάλε και τα πήγαινε έλα, το έφαγε το μεροκάματό του.
Δηλαδή η εταιρία πρέπει να πληρώσει ένα ολόκληρο μεροκάματο μόνο για 40 δέματα. Η εταιρία courier όμως, εκείνη τη μέρα πρέπει να παραδώσει πχ 1.000 δέματα. Άρα χρειάζεται 25 μηχανάκια για να κάνει όλες τις παραδόσεις. Αυτό σημαίνει 25 μεροκάματα, 25 ασφαλιστικές εισφορές, 25 έξοδα για βενζίνες, 25 κινητά τηλέφωνα, 25 POS κλπ.
Κορόιδο είναι λοιπόν η εταιρία να σου φέρει το δέμα; Αντί αυτού σου αφήνει μόνο το ειδοποιητήριο.
Με αυτό τον τρόπο αντί να χρειάζεται 25 μηχανάκια, τώρα χρειάζεται μόνο 3, τα οποία παραδίδουν από 330 χαρτάκια το καθένα! Αυτό είναι όλο. Έτσι οι εταιρείες κάνουν 88% (!) μείωση του κόστους παραδόσεων.
Εσύ το κορόιδο τώρα, παίρνεις τηλέφωνο και λες μπορείτε να μου το ξαναφέρετε;
Η εταιρία είναι έτοιμη για αυτό το ενδεχόμενο. Φυσικά και μπορούμε κύριε, αλλά δεν μπορούμε να σας ορίσουμε συγκεκριμένη ώρα.
Εσύ σκέφτεσαι πως θα πρέπει να πάρεις μια ολόκληρη μέρα άδεια από τη δουλειά να περιμένεις πότε θα έρθει ο courier κι έτσι αποφασίζεις να πας να το πάρεις μόνος σου.
Πάλι είναι κερδισμένη η εταιρία!
Σε πολλές περιπτώσεις δε, συμβαίνει κάτι το ακόμα πιο κωμικό. Δεν αφήνουν ούτε καν ειδοποιητήριο. Απλώς σου έρχεται ένα μήνυμα στο κινητό.
Παίρνεις εσύ τηλέφωνο και λες εδώ ήμουν σπίτι και δεν πέρασε κανείς. Δεν γίνεται αυτό κύριε σου λέει η εταιρία, ο courier πέρασε και δεν ήσασταν εκεί. Άντε βρες το δίκιο σου εσύ. Μα καλά πως πέρασε αφού δεν άφησε ούτε καν ειδοποιητήριο ρωτάς; Δεν ξέρουμε κύριε σου απαντάνε. Μπορεί να το πήρε ο αέρας, ή κάποιος άλλος ένοικος της πολυκατοικίας. Εμείς είμαστε καλυμμένοι από τον νόμο με το SMS μήνυμα που σας στέλνουμε διότι νομικά και αυτό παίζει τον ρόλο ειδοποίησης.
Πάρτο απόφαση φίλε. Είτε θα έρθεις από εδώ να παραλάβεις το δέμα σου είτε δεν θα το παραλάβεις ποτέ. Πάντως άκρη με εμάς δεν θα βρεις. Και στην τελική τυχερός είσαι που σου απαντήσαμε και στο τηλέφωνο. Συνήθως οι περισσότερες τέτοιες εταιρείες σε βάζουν σε αναμονή μισή ώρα μόνο και μόνο για να βαρεθείς, να το κλείσεις και να πας από εκεί.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…