Κωτσόβολος: Σοκαριστικές καταγγελίες στο Facebook – «Μακριά, δεν αγοράζω ποτέ ξανά»

Κωτσόβολος: Σε απίστευτες καταγγελίες προχώρησαν πελάτες της μεγαλύτερης αλυσίδας ηλεκτρικών ειδών της χώρας καθώς μέσω Facebook κάνουν λόγω για μεγάλη ασυνέπεια της εταιρείας!

Σχόλια του τύπου «Απαράδεκτοι!! Προτιμήστε να ψωνίσετε από αλλού», «υπάρχουν άνθρωποι που ψωνίζουν πιο ακριβά για καλύτερη εξυπηρέτηση…όχι χειρότερη», είναι μερικά από όσα γράφονται.

Οι αγανακτισμένοι πελάτες στην πλειονότητά τους αναφέρουν ασυνέπεια στις ημερομηνίες των παραδόσεων αλλά και άγνωστες ημερομηνίες παραλαβών!

Δείτε μερικά από τα σχόλια:

Κωτσόβολος: Μπαίνει στην αγορά των σούπερ μάρκετ;

Τώρα αρχίζει ο πραγματικός «πόλεμος». Οι αλυσίδες πώλησης ηλεκτρικών ειδών έχουν ήδη ξεκινήσει να «φορτώνουν» τα καταστήματά τους με προϊόντα Σούπερ μάρκετ.

Σε… πολυκαταστήματα ή ακόμη και σε σούπερ μάρκετ μετατρέπονται ολοένα και περισσότερες αλυσίδες που έως τώρα είχαν ως βασικό αντικείμενο τις ηλεκτρικές συσκευές και τα προϊόντα τεχνολογίας και αναλώσιμα, αξιοποιώντας την αναγνωρισιμότητα στο ευρύ κοινή και την υποδομή που έχουν ήδη σε ηλεκτρονικό εμπόριο, σε αποθηκευτικούς χώρους και γενικώς σε εγκαταστάσεις που απαιτούνται για την εφοδιαστική αλυσίδα.

Έτσι, μετά την αλυσίδα «Κωτσόβολος», η οποία τους τελευταίους μήνες έχει διευρύνει σημαντικά το χαρτοφυλάκιό της σε προϊόντα που δεν σχετίζονται με τον πυρήνα των δραστηριοτήτων της, προϊόντα τα οποία διαθέτει αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, ήρθε η σειρά της γνωστής αλυσίδας «Πλαίσιο» να εισέλθει σε μία εντελώς διαφορετική κατηγορία, η οποία, όμως σχετίζεται άμεσα με την πανδημία.

Πλέον η αλυσίδα γνωστή εδώ και χρόνια για την δραστηριότητά της σε προϊόντα τεχνολογίας, αναλώσιμα και γραφική ύλη και πριν από δύο χρόνια και για την είσοδό της και στις «λευκές» ηλεκτρικές συσκευές, διαθέτει μία νέα κατηγορία προϊόντων υπό την ονομασία «Είδη ατομικής προστασίας», η οποία περιλαμβάνει από ιατρικές και υφασμάτινες μάσκες, αντισηπτικά χεριών έως και κρεμοσάπουνα που συνήθως βρίσκουμε στα ράφια των σούπερ μάρκετ, μέχρι θερμόμετρα, αποστειρωτές αέρα και διαχωριστικά πλέξιγκλας.

Σημειώνεται ότι η «Κωτσόβολος» έχει ήδη προσθέσει στο κωδικολόγιό της για πώληση από το ηλεκτρονικό της κατάστημα και όχι από τα φυσικά καταστήματα, είδη ταξιδίου, όργανα γυμναστικής προϊόντα για παιδιά και βρέφη, από μπιμπερό έως καρότσια και ειδικά καθίσματα για το αυτοκίνητο, παιχνίδια εξωτερικού χώρου κ.α.

Η διοίκηση της εταιρείας, μάλιστα, έχει θέσει ως στόχο να αυξήσει από περίπου 15.000 σε 35.000 τους κωδικούς προϊόντων της που διατίθενται από το ηλεκτρονικό της κατάστημα.

Αν μη τι άλλο η πανδημία και κυρίως το κλείσιμο μεγάλου μέρους των εμπορικών καταστημάτων και για μεγάλο χρονικό διάστημα σε συνδυασμό με τη στροφή των καταναλωτών -είτε διότι δεν έχουν άλλη επιλογή, είτε διότι αποφεύγουν τις μετακινήσεις και των συγχρωτισμό με άλλα άτομα- οδηγεί σε μετασχηματισμούς διαφόρων τύπων στις επιχειρήσεις, μετασχηματισμοί οι οποίοι μπορεί να προκαλέσουν νέου τύπου συγκέντρωση στο λιανεμπόριο.

Τούτο ήδη συμβαίνει με τα σούπερ μάρκετ, έστω και αν με απαγορεύσεις από την πλευρά της πολιτείας δεν διαθέτουν σειρά προϊόντων -από τα φυσικά τους καταστήματα- που εντάσσονται στην κατηγορία των διαρκών καταναλωτικών αγαθών.

Το παραπάνω αφήνει σαφώς να εννοηθεί η Επιτροπή Ανταγωνισμού στα συμπεράσματα της έκθεσης που δημοσιοποίησε πρόσφατα για τα βασικά καταναλωτικά είδη, ουσιαστικά για τον κλάδο των σούπερ μάρκετ.

Αναφέρει χαρακτηριστικά στα συμπεράσματά της: «Για τη λήψη τυχόν περιοριστικών μέτρων (σ.σ. εννοεί για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού) επιβάλλεται να αξιολογούνται οι διάφορες διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις πολιτικής, να πραγματοποιείται ανάλυση κόστους – οφέλους και να επιλέγεται η πολιτική που ελαχιστοποιεί τους περιορισμούς και τις στρεβλώσεις του ανταγωνισμού, σταθμίζοντας τις εναλλακτικές λύσεις ως προς την αναλογικότητά τους αναφορικά με τη διασφάλιση τόσο της προστασίας της δημόσιας υγείας αλλά και τη διασφάλιση της δημόσιας οικονομίας.

Καθώς η συνολική ανά έτος χρονική περίοδος κατά την οποία γίνεται περιορισμός της λειτουργίας των καταστημάτων λιανεμπορίου αυξάνεται λόγω νέας κατά περιόδους εφαρμογής των έκτακτων περιοριστικών μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, πιθανώς ελλοχεύει ο κίνδυνος εξόδου μικρών και μεσαίων λιανεμπορικών επιχειρήσεων και της επακόλουθης υπέρμετρης συγκέντρωσης σε μία πληθώρα αγορών (προϊόντων και υπηρεσιών).

Η τάση και ο βαθμός προς τη συγκέντρωση αυτή δύναται να γιγαντωθεί μέσω και της εξαγοράς των εναπομεινάντων παικτών στην αγορά από μεγαλύτερους ανταγωνιστές τους».

Κωτσόβολος: Μπαίνει και στην Κύπρο

Τo ντεμπούτο της στην αγορά της Κύπρου ετοιμάζει η Κωτσόβολος – Dixons. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, η εταιρεία έχει δρομολογήσει το άνοιγμα δύο καταστημάτων στο β’ τρίμηνο της φετινής χρονιάς. Συγκεκριμένα θα ανοίξει ένα κατάστημα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό. Όπως τονίζουν χαρακτηριστικά στελέχη της, η Κωτσόβολος – Dixons στην κυπριακή αγορά ετοιμάζεται να εμφανίσει ό,τι καλύτερο διαθέτει τόσο από πλευράς καταστημάτων και προϊόντων όσο και από πλευράς τεχνολογίας και υποστήριξης της παρουσίας της εκεί, προκειμένου να ανταποκριθεί όσο το δυνατόν καλύτερα στο τοπικό καταναλωτικό κοινό ειδικά εν μέσω πανδημίας. Για τον σκοπό αυτό η αλυσίδα σχεδιάζει ένα επιθετικό επενδυτικό πλάνο για την επόμενη οικονομική χρήση (1/5/2021-30/4/2022), το οποίο περιλαμβάνει και την ελληνική αγορά.

Όπως σημειώνει η Κωτσόβολος, ο τομέας των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών αφορά πλέον είδη πρώτης ανάγκης, μιας και ο Covid-19 έχει αλλάξει δραματικά τη διαβίωση και την εργασία, μετατρέποντάς τες σε ηλεκτρονική διαβίωση και ηλεκτρονική εργασία, γεγονός που τοποθετεί τον οικιακό ηλεκτρικό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό σε διαφορετικό επίπεδο σε σύγκριση με όλα όσα ξέραμε μέχρι τώρα. Ωστόσο, ο κλάδος αν και έχει είδη πρώτης ανάγκης, δραστηριοποιείται σε συνθήκες περιοριστικών μέτρων λόγω των αλλεπάλληλων απαγορεύσεων κυκλοφορίας, γεγονός που καθιστά ευμετάβλητες τις επιδόσεις του.

Ενδεικτικό είναι το γεγονός πως δεν υπάρχει κοινό πλάνο λειτουργίας του δικτύου της Κωτσόβολος ανά την επικράτεια, μιας και η χώρα διακρίνεται σε ζώνες ανάλογα με την πορεία της πανδημίας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, μέρος των καταστημάτων της να είναι κλειστά, να λειτουργούν μόνο on line, αλλού να υπάρχει η δυνατότητα για click away κ.λπ. Το status των καταστημάτων, του φυσικού δικτύου αλλάζει ανάλογα με τα μέτρα της πανδημίας. Π

ρόκειται για ένα μικτό σύστημα λειτουργίας που διαμορφώνεται από εβδομάδα σε εβδομάδα, γεγονός που επηρεάζει τη στρατηγική, τις επιδόσεις, τους στόχους της, καθώς και τον τρόπο αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας. Τα στελέχη της Κωτσόβολος τονίζουν πως η ταχύτητα πλέον είναι ο καθοριστικός παράγοντας επιβίωσης και το αντίδοτο στη μεταβλητότητα των μέτρων για τον Covid-19. Η ταχύτητα προσαρμογής, ευελιξίας, εξυπηρέτησης της ζήτησης των καταναλωτών μέσω του ψηφιακού καναλιού, αλλά και του αναλογικού καναλιού, ανάλογα με το τι επιβάλλουν οι συνθήκες, όχι μόνο διαμορφώνει το λιανεμπόριο τώρα αλλά θα το επηρεάσει και στη μετά Coνid εποχή.

Υπό τις συνθήκες αυτές, αναφορικά με την πορεία της εταιρείας στην ελληνική αγορά, κύκλοι της Κωτσόβολος επισημαίνουν πως ο τελικός απολογισμός πωλήσεων για το σύνολο της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει θα είναι θετικός. Διευκρινίζουν πως υπάρχουν κατηγορίες που έχουν υποστεί καθίζηση πωλήσεων, σε σύγκριση με κάποιες άλλες που κατάφεραν να διατηρήσουν ικανοποιητική πορεία, διατηρώντας τη θετική τάση της εταιρείας, σε μια αγορά που συνολικά έχει καταγράψει μεγάλες απώλειες, που φτάνουν σε διψήφιο ποσοστό.