Αυτοκίνητο: Οριστικό! Η General Motors ανακοίνωσε ότι μέχρι το 2035 δεν θα υπάρχουν πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες. Ριζοσπαστική στροφή της μεγαλύτερης αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Δείτε στο xristika.gr όλες τις εξελίξεις.
Το 2035 θέτει ως στόχο η General Motors Co (GM), ώστε να επιτευχθεί η μηδενική εκπομπή ρύπων από όλα τα νέα αυτοκίνητα, SUV και ελαφρά ημιφορτηγά που θα πουλά.
Πρόκειται για μία δραματική στροφή της μεγαλύτερης αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μακριά από τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
Η GM έχει επίσης ανακοινώσει ότι σχεδιάζει να έχει μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα μέχρι το 2040, ενώ προχώρησε στη δραματική αυτή ανακοίνωση μόλις μία εβδομάδα μετά την ανάληψη των προεδρικών καθηκόντων από τον Τζο Μπάιντεν και τις εξαγγελίες του για τον έλεγχο των αερίων του θερμοκηπίου, αλλά και την προώθηση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων.
Η αναφερόμενη αυτοκινητοβιομηχανία είχε πωλήσεις 2,55 εκατομμυρίων οχημάτων στις ΗΠΑ την προηγούμενη χρονιά, αλλά από αυτά, μόνο τα 20.000 οχήματα ήταν ηλεκτρικά μοντέλα Chevy Bolt hatchback.
Η GM ανακοίνωσε το Νοέμβριο ότι θα επενδύσει 27 δισ. δολάρια σε ηλεκτρικά οχήματα και οχήματα αυτόνομης οδήγησης, μέσα στην επόμενη πενταετία. Τα κεφάλαια αυτά είναι αυξημένα από την αρχική πρόβλεψη επενδύσεων των 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων που είχε προγραμματιστεί πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού.
Οι μετοχές της εταιρίας κατέγραψαν χθες άνοδο μέχρι 7,4% για να κλείσουν με άνοδο άνω του 3,5%.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας Μέρι Μπάρα έχει σπρώξει επιθετικά την GM προς την κατεύθυνση της ουσιαστικής εμπλοκής της στην παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, απομακρύνοντας την από τους κινητήρες βενζίνης.
Η ίδια ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι η GM έχει συνεργαστεί με το Ταμείο Περιβαλλοντολογικής Άμυνας (EDF), μία μη κερδοσκοπική οργάνωση, για «την ανάπτυξη ενός κοινού οράματος για ένα ηλεκτρικό μέλλον και μιας φιλοδοξίας για την εξάλειψη των εκπομπών καυσαερρίων από τα νέα ελαφρά οχήμαα μέχρι το 2035».
Η ΑΑΔΕ αποκάλυψε διεθνές κύκλωμα νοθείας βενζίνης με προϊόντα μη ανιχνεύσιμα από τα χημικά εργαστήρια, τα οποία είχαν προκαλέσει ζημιά σε οχήματα και κρατικά ταμεία!
Μια τεράστια κομπίνα με θύματα τους ιδιοκτήτες βενζινοκίνητων οχημάτων αποκάλυψαν τα στελέχη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων το οποίο νόθευε την αμόλυβδη σε ποσοστό έως και 40% με χημικούς διαλύτες που δεν ανιχνεύονταν από τα ειδικά εργαστήρια.
Σύμφωνα με την ΑΑΔΕ το διεθνές κύκλωμα νοθείας βενζίνης λειτουργούσε με τη νέα μέθοδο «Designer Fuel Oil», και εντοπίστηκε από τις τελωνειακές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ.
Στο τελωνείο Πειραιά, πήραν δείγμα από το φορτίο του, που προσομοίαζε με βενζίνη, και το εξέτασαν μακροσκοπικά.
Παράλληλα, έλεγξαν την εταιρεία, που εμφανιζόταν ως παραλήπτρια και διαπίστωσαν ότι πρόκειται για πρόσφατα συσταθείσα εταιρεία, η οποία είχε φέρει σε μικρό χρονικό διάστημα μεγάλες ποσότητες του συγκεκριμένου προϊόντος.
Συγκεκριμένα, από τις 26 Νοεμβρίου 2020 έως τις 5 Ιανουαρίου 2021, εισήγαγε 151.218 λίτρα.
Επιπλέον, συνεργαζόμενη εταιρεία έχει πραγματοποιήσει από τον Ιούλιο του 2020, δεκαπέντε εισαγωγές χημικών διαλυτών, συνολικής ποσότητας 390.000 λίτρων.
Ειδική ομάδα επισκέφθηκε αμέσως την έδρα, που είχε δηλώσει η εταιρεία, όπου και διαπιστώθηκε ότι τα γραφεία ήταν κενά.
Η έρευνα στα πληροφοριακά συστήματα των τελωνειακών αρχών εντόπισε την ύπαρξη συσχετιζόμενων ΑΦΜ, που οδήγησαν σε άλλα φυσικά και νομικά πρόσωπα, τα οποία σχετίζονται με την αποστολή από τη Βουλγαρία στην Ελλάδα των ίδιων Χημικών Διαλυτών.
Από τον ηλεκτρονικό έλεγχο, διαπιστώθηκε η ύπαρξη κοινών παραμέτρων, που οδηγούν σε modus operandi αυτών των νομικών προσώπων.
Το βυτιοφόρο και το περιεχόμενό του δεσμεύθηκαν προσωρινά και το βυτίο σφραγίστηκε, ενώ αφαιρέθηκαν οι πινακίδες του οχήματος και κρατήθηκε η άδεια κυκλοφορίας του.
Το κύκλωμα που εντοπίστηκε χρησιμοποιεί την «έξυπνη φόρμουλα», που ονομάζεται Designer Fuel Oil.
Αποτελεί ένα νέο προϊόν, του οποίου η πρόσμειξη σε ποσοστό 30-40% με τη βενζίνη, είναι μη ανιχνεύσιμη από τα χημικά εργαστήρια.
Μάλιστα, το δείγμα, που εξετάστηκε από το Γενικό Χημείο του Κράτους, αποτελεί μείγμα ελαφρών λαδιών και αιθανόλης, το οποίο, αναμεμειγμένο με βενζίνη σε συγκεκριμένα όρια, μπορεί να μην ανιχνεύεται και να καθίσταται αδύνατη η τεκμηρίωση της προκύπτουσας νοθείας.
Συγκεκριμένα, ανιχνεύθηκε ότι το προϊόν αυτό περιέχει αριθμό οκτανίων RON 97, που το καθιστά ιδανικό για πρόσμειξη με βενζίνες.
Το γεγονός, επίσης, ότι κοστίζει 10-20 λεπτά το λίτρο καθιστά προφανές το τεράστιο περιθώριο κέρδους των λαθρεμπορικών κυκλωμάτων.
Εκτιμάται ότι μεγάλες ποσότητες του συγκεκριμένου προϊόντος έχουν αποσταλεί, από γειτονικές χώρες προς την Ελλάδα, με τη χρήση εταιρικών σχημάτων, τα οποία λειτουργούν για 3-4 μήνες και αντικαθίστανται από άλλα νομικά σχήματα, προκειμένου να μην γίνονται αντιληπτά από τις ελεγκτικές αρχές.
Η έρευνα συνεχίζεται σε συνεργασία και με άλλες συναρμόδιες Αρχές.
Μπλόκο στα παλιά και ρυπογόνα diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θέλει να βάλει η κυβέρνηση καθώς παρατηρείται ανεξέλεγκτη κυκλοφορία αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro 4 ίσως και παλαιότερων.
Ο έλεγχος των οχημάτων που εισέρχονται στην Ελλάδα και είναι ντιζελοκίνητα κατηγορίας Euro 4 ή και παλαιότερα είναι δύσκολο ενώ το ίδιο δύσκολο είναι να εντοπιστούν. Προτεραιότητα του υπουργείου είναι ο έλεγχος των οχημάτων αυτών, ο εντοπισμός τους και η επιβολή προστίμων στους ιδιοκτήτες που, αν και απαγορεύεται να κυκλοφορούν σε μεγαλουπόλεις, αυτοί κυκλοφορούν κανονικά.
Το κυβερνητικό επιτελείο εξετάζει να εφαρμόσει και την διασταύρωση των στοιχείων των ιδιοκτητών παλαιών και ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων ώστε να διαπιστώσει πολύ εύκολα ποιοι έχουν μόνιμη κατοικία στην Αθήνα και έχουν δηλώσει τα παλαιά diesel οχήματά τους στο… εξοχικό τους ή δεν έχουν καν εξοχικό αλλά έχουν καταθέσει μια υπεύθυνη δήλωση ότι διαμένουν στην επαρχία!
Με αυτό τον τρόπο η διασταύρωση των στοιχείων των ιδιοκτητών παλαιών πετρελαιοκίνητων οχημάτων θα γίνει με ένα κλικ και βέβαια θα καλεστούν από τις Αρχές ώστε να βεβαιώσουν τόσο την ύπαρξη… εξοχικού όσο και το γεγονός ότι τα παλαιά diesel αυτοκίνητά τους κινούνται μόνο στην επαρχία και όχι εντός των απαγορευμένων ζωνών σε Αττική και Θεσσαλονίκη.
Ένα άλλο τρωτό σημείο όπου υπάρχει στην παράνομη κίνηση των παλαιών και ρυπογόνων πετρελαιοκίνητων οχημάτων στο οποίο θα πιέσει το κυβερνητικό επιτελείο αφορά στην ασφάλισή τους. Ειδικότερα αν διαπιστωθεί ότι κάποιο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο που πληροί τις οδηγίες ρύπων Euro4 ή και παλαιότερες κινηθεί παράνομα εντός Αττικής ή Θεσσαλονίκης και εμπλακεί σε τροχαίο η ασφαλιστική του εταιρεία δεν θα αποζημιώνει τις ζημιές που έχει προκαλέσει ή τους έχουν προκαλέσει άλλοι γιατί πολύ απλά απαγορεύεται η κυκλοφορία του! Παράλληλα οι Αρχές θα πρέπει αν καλεστούν για να καταγράψουν το συμβάν θα πρέπει να εφαρμόσουν το νόμο και να επιβάλλουν το πρόστιμο των 100 ευρώ που ορίζει ο ΚΟΚ στον παραβάτη οδηγό.
Ο Παναθηναϊκός νίκησε 68-61 τον Ολυμπιακό και έκανε το 14/14 στη Stoiximan.gr Basket League. Τρία…
aade.gr - λοταρία αποδείξεων - TAXISnet: Πραγματοποιήθηκε η νέα λοταρία αποδείξεων από την ΑΑΔΕ (Ανεξάρτητη Αρχή…
"Πρέπει να το δούμε ως την κατάλληλη στιγμή, το συζητάμε 25 χρόνια, όλοι ξέρουν ποια…
Θέση κατά της συμμετοχής της εκκλησίας στα συλλαλητήρια για το Σκοπιανό παίρνει ο μητροπολίτης Μεσσηνίας,…
Νεκρός βρέθηκε ο επιβάτης (περίπου 60 ετών) του Blue Star Naxos που πήδηξε στη θάλασσα…
Τις 600.000 πλησιάζουν τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, με ό,τι μπορεί να…