My Market: Ο όμιλος Παντελιάδη ανεβάζει κατακόρυφα το τζίρο του μπαίνοντας πλέον σε κάθε γειτονιά. Τι είναι τα My market Speedy και πως μπορούν το συγκεκριμένο σχέδιο μπορεί να εκτοξεύσει τον όμιλο των My Market. Όλες οι εξελίξεις στο xristika.gr.
Πάνω από τον μέσο όρο της αγοράς κινείται ο τζίρος της αλυσίδας My market φέτος – θυμίζουμε ότι στο α’ εξάμηνο ο κλάδος εμφάνιζε ανάπτυξη 1,1% σύμφωνα με τη NielsenIQ – μία επίδοση που κρίνεται άκρως ικανοποιητική αν σκεφτούμε ότι ακολουθεί μία χρονιά όπου τα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα «έτρεξαν» με σχεδόν διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης.
Θυμίζουμε ότι συνολικά οι ενοποιημένες πωλήσεις της Metro ΑΕΒΕ (στην οποία ανήκουν τα My market) ενισχύθηκαν πέρυσι σε ποσοστό 5,6% -φθάνοντας τα 1,335 δισ. Ευρώ σε μία χρονιά κατά την οποία ο κλάδος του cash & carry επλήγη σημαντικά από την καθίζηση της κατανάλωσης στο κανάλι του HoReCa.
Σε ό,τι αφορά την κερδοφορία του ομίλου, αυτή διαμορφώθηκε σε 22 εκατ. ευρώ από 9,5 εκατ. το 2019, σημειώνοντας αύξηση 131,6%.
My Market: Επενδύσεις 25 εκατ. Ευρώ
Αναφορικά με τις επενδύσεις, αυτές αναμένεται να κινηθούν και φέτος στα επίπεδα του 2020, δηλαδή πέριξ των 25 εκατ. ευρώ, οι οποίες αφορούν μεταξύ άλλων σε άνοιγμα νέων καταστημάτων, ανακαινίσεις υφιστάμενων, ανανέωση στόλου οχημάτων κ.ά.
My Market: Το 6ο κατάστημα στην Ήπειρο
Σχετικά με το δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας My market θυμίζουμε ότι φέτος έχουν ανοίξει ήδη δύο νέα καταστήματα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης και στον Άγιο Δημήτριο, ενώ για τις 17 Σεπτεμβρίου είναι προγραμματισμένα τα εγκαίνια του τρίτου και τελευταίου για φέτος νέου καταστήματος στην Άρτα (σε κεντρικό σημείο στην Αλεξάνδρου Ζάρα 57).
Πρόκειται για το πρώτο της αλυσίδας στην συγκεκριμένη περιοχή, το οποίο έρχεται να προστεθεί στα 4 των Ιωαννίνων και το 1 της Πρέβεζας που διαθέτει στην περιφέρεια της Ηπείρου.
Αναφορικά με το νέο κατάστημα που επρόκειτο να ανοίξει φέτος στην Ομόνοια, κατά πάσα πιθανότητα, το opening θα γίνει στις αρχές του 2022.
My Market: Η… κομπίνα με το My market Speedy
Τέλος, σχετικό με το νέο εγχείρημα του ομίλου Παντελιάδη, την είσοδο ουσιαστικά, στον τομέα των convenience stores με το άνοιγμα του πρώτου My Market Speedy στην Κυψέλη τον περασμένο Μάιο, το feedback που έχει πάρει η διοίκηση είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό.
Μολονότι άνοιξε – εν γνώση της διοίκησης – σε μία περιοχή η οποία θα εμφάνιζε μειωμένη κίνηση μέσα στο καλοκαίρι, εντούτοις δόθηκε η ευκαιρία να δοκιμαστεί πιο άνετα η λειτουργία του συγκεκριμένου concept για να διορθωθούν όσα κακώς κείμενα και πλέον με την σταδιακή επιστροφή του κόσμου από τις διακοπές του στην πρωτεύουσα, έχει ήδη αυξηθεί η κινητικότητα στο κατάστημα. Σημειώνεται εξάλλου ότι βρίσκεται σε κομβικό σημείο, κοντά στα δικαστήρια της Ευελπίδων.
Εάν όλα εξελιχθούν βάση των προσδοκιών της διοίκησης, αναμένεται την επόμενη χρονιά να ανοίξουν ακόμη 1-2 καταστήματα αυτού του τύπου.
My market: Λίγα λόγια για την εταιρεία
Η εταιρεία μας ιδρύθηκε το 1976 με την επωνυμία METRO Ανώνυμη Εμπορική και Βιομηχανική Εταιρεία Ειδών Διατροφής και Οικιακής Χρήσεως και το διακριτικό τίτλο METRO και προήλθε από το συνεταιρισμό οκτώ παντοπωλών.
Η εταιρεία METRO ήταν ανέκαθεν και παραμένει αμιγώς Ελληνικών συμφερόντων.
Το πρώτο μεγάλο κατάστημα λιανικής πώλησης της εταιρείας άνοιξε στον Κορυδαλλό το Μάρτιο του 1977.
To 2004, τα καταστήματα λιανικής (supermarkets) της εταιρείας επαναλανσαρίστηκαν με την ονομασία My market και διαχωρίστηκαν έτσι και τυπικά από τα Cash & Carry.
Το 2008, εγκαινιάστηκε το υπερσύγχρονο Κέντρο Διανομής στα Οινόφυτα, αλλάζοντας τα δεδομένα στη διακίνηση των προϊόντων της αλυσίδας σε ολόκληρη την Ελλάδα. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει τρία Κέντρα Διανομής, στα Οινόφυτα Βοιωτίας, στη Μάνδρα Αττικής και στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης.
Το 2011, εγκαινιάστηκε το βιοκλιματικό κατάστημα My market στο Κιάτο.Παράλληλα το 2011 λανσαρίστηκε ένας ακόμη τύπος καταστήματος λιανικής, το My market easy. Με χαρακτηριστικά γνωρίσματα τις καίριες εμπορικές θέσεις και τη μικρή έκταση, μεταξύ 350τ.μ. και 600τ.μ., τα καταστήματα My market easy ήρθαν για να καλύψουν την τάση της αγοράς για γρήγορα και εύκολα ψώνια στη γειτονιά.
Το δίκτυο καταστημάτων My market αριθμούσε έως το τέλος του 2015, 66 καταστήματα λιανικής, με χώρους πώλησης 1.000 – 1.200 τ.μ. τα οποία βρίσκονταν σε κεντρικούς εμπορικούς δρόμους κυρίως στην Αττική και τη Νότια Ελλάδα.
Το Φεβρουάριο του 2016, σε μία καθοριστική στιγμή για την ιστορία της, η METRO αποκτά την αλυσίδα Βερόπουλος, η οποία ιδρύθηκε το 1973 και οι δύο ιστορικές, ελληνικές εταιρείες ενώνονται δημιουργώντας μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανεμπορίου στην ελληνική αγορά. Η απόκτηση του δικτύου καταστημάτων Βερόπουλος αύξησε σημαντικά τα σημεία λιανικής πώλησης σε 225, καλύπτοντας στρατηγικά σημεία σε όλη την επικράτεια, τόσο στις ηπειρωτικές όσο και στις νησιωτικές περιοχές της χώρας.
Σήμερα, η METRO AEBE αποτελεί πλέον όχι απλά μία μεγάλη δύναμη στο ελληνικό, επιχειρηματικό σκηνικό, αλλά συγκαταλέγεται στις ηγέτιδες εταιρείες στο χώρο, αποτελώντας παράλληλα και έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στη χώρα μας, με πάνω από 10.600 εργαζόμενους.
Η φιλοσοφία μας, από την αρχή της λειτουργίας της εταιρείας και έως σήμερα έχει ως σημείο αναφοράς την ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τον πελάτη, μέσα από ένα υψηλό επίπεδο παροχής υπηρεσιών που βασίζεται στη φιλική και εγκάρδια συμπεριφορά των εργαζομένων και φυσικά στην αξεπέραστη ποιότητα των φρέσκων προϊόντων μας.
Ως μία 100% ελληνική αλυσίδα έχουμε ως απόλυτη προτεραιότητα μας να στηρίζουμε συνειδητά και με συνέπεια τα ελληνικά νοικοκυριά, προσφέροντας την γκάμα προϊόντων που επιθυμούν οι πελάτες μας στην καλύτερη ποιότητα και την μεγαλύτερη ποικιλία, και φυσικά στη χαμηλότερη τιμή.
Διατηρώντας πάντα ανταγωνιστικές τις τιμές και τις προσφορές μας, επενδύουμε σταθερά και με συνέπεια και στα προϊόντα ιδιωτικής μάρκας μας, διευρύνοντας συνεχώς την ποικιλία τους και αναβαθμίζοντας την ποιότητά τους.
Τα προϊόντα ιδιωτικής μάρκας συνιστούσαν ανέκαθεν ένα ιδιαίτερο κομμάτι του κωδικολογίου των καταστημάτων μας, με την πλειονότητά τους να είναι ελληνικής προέλευσης. Αποτελούν έναν ακόμη τρόπο να επιβεβαιώνουμε καθημερινά τη σχέση ειλικρίνειας και εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές μας, φροντίζοντας να προσφέρουμε προϊόντα που συνδυάζουν την εξαιρετική ποιότητα με τις χαμηλές τιμές.
Το 2018 η βασική σειρά προϊόντων ιδιωτικής μάρκας των My market ανανεώθηκε ριζικά και απέκτησε νέα και φρέσκια εμφάνιση, με το «My» να αποτελεί πλέον το βασικό στοιχείο της ταυτότητάς τους. Διατηρήσαμε το στοιχείο που επιτρέπει στους πελάτες μας να ξεχωρίζουν εύκολα κάθε κατηγορία, δηλαδή kouzina, gusto, fresco, home και soft αλλά τα κάναμε ακόμη πιο… δικά σας! Τα προϊόντα μας για τη διατροφή γίνονται My kouzina, My gusto, My fresco, ενώ τα προϊόντα για τη φροντίδα του σπιτιού My soft και My home. Για την προσωπική φροντίδα δημιουργήσαμε επιπλέον μια ειδική σειρά περιποίησης με το όνομα Feel good!
Παράλληλα με τις ανανεωμένες μάρκες και φρέσκιες συσκευασίες μας, διατηρούμε τόσο την premium σειρά μας ΕΚΛΕΚΤΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ, όσο και την οικονομικότερη σειρά μας BEST PRICE, καθώς και τις πιο εξειδικευμένες μάρκες μας που αφορούν σε αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά κ.α.
Τέλος, στα My market, προσφέρουμε επιλεγμένα προϊόντα περίπου 200 Ελλήνων μικρών παραγωγών καθώς και βιολογικά προϊόντα ή προϊόντα ολοκληρωμένης διαχείρισης, αδιαπραγμάτευτης ποιότητας, φροντίζοντας να είναι και αυτά ελληνικής προέλευσης όπου αυτό είναι δυνατό.